Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Mens, boeien! Ik weet toch dat je normaal zo attent ben als wat dus dat je waarschijnlijk met een ziekenboeg thuis zat? Maar nu dus stokje aan Wiske overgedragen? Idd wel handig als vent dan thuis is dus ergens wel goed voor. Ja irritant he als dingen opeens anders gaan dan dat jij dat wil? Ik heb dat zelfs met was ophangen aagezien ik graag indeling op wasrek op mijn manier wil Dat is best wel erg he?

Voorwerk is voor luie mensen aangezien je dan gewoon op de dag zelf stukken minder hoeft te doen Ik vind dat wel gezellig op verjaardag want kun je zelf ook al een beetje kletsen en hangen.
Argh, ik heb de verjaardag van Mormel ook grandioos gemist. Maar jij en Ely moeten dan ook nog steeds op AK jullie verjaardagen neerplempen! Doe nou eens!

Maar alsnog van harte met je grote mormel! Haha, volgens mij is hij gewoon nu al groter dan mijn Boef van 6,5.

Wat had je een hoop voorwerk gedaan, klinkt superlekker. En wat een gedoe met de familie van vrolijkerd zeg.

Oo drop, ik kan me zo voorstellen dat je helemaal van je a propos raakt als je vent ineens dagenlang thuiszit. Ik geniet nu ook echt van de ochtenden dat de kinderen naar school zijn, ik gewoon even helemaal mijn eigen gang kan gaan en niet hoef te communiceren. Heerlijk, ik zou ook echt niet per se hoeven dat vent daar steeds tussendoor komt huppelen of jeuken:)

Anders indelen van kastjes of zelfs van wasrekken (haha) zou ik ook bijzonder slecht trekken.

Hier verder alles kits trouwens. Ben volgens mij wel een beetje uit de lappenmand geklommen en nu mag het zo blijven. Ik beur mezelf maar op door te denken dat er toch wel progressie in zit, want heb me maar 1x 2 dagen ziek hoeven melden deze winter en zag collega's steeds bij bosjes geveld worden, soms ook meermalen achter elkaar.

Heb ook wel gemerkt dat ik echt een beetje bijtijds naar bed moet gaan, althans met enige regelmaat. Aangezien mijn vent probleemloos standaard tussen 1-half 2 naar bed gaat, maak ik het ook al snel te laat, zonder het door te hebben. Als ik er maar af en toe voor 12-en in lig, is het goed. Met boek weliswaar, want zonder even te lezen ga ik niet lekker slapen.

Ben weer helemaal in de fantasy boeken bezig. Heb net een leuke serie over weerwolven, heksen en vampiers uitgelezen en ben nu eindelijk maar eens begonnen in de veelgeprezen serie over de Oorlog v.d. Scheuring van Feist c.s. Heb 1 deel uit, maar snap nog niet waar alle heisa om is. Terwijl ik een andere serie boeken uit die oorlog wél goed vond.

Afijn, tijd voor bed voor mij, morgen weer werken. Blerk. Ben neverland en zijn mensen eventjes spuugzat, mag gauw weer overgaan.
Heee Vrolijk, gefEly met Mormel. Zeefje is ook jarig geweest, afgelopen vrijdag en zondag is Zootje aan de beurt

Hier druk. Was ik ten tijde van ons etentje nog werkloos, zo had ik binnen twee weken een baan!

Vette mazzel, maar ik ben dus nu al werkzaam als juf.

Drie dagen in de week, in groep 6. Erg leuk!

Maar wel heel erg druk dus, in combi met de studie en Zorro die druk op zoek is naar wat anders. even heftige tijden hier. Maar wel ondertussen aan het genieten van alles.

Dropje, ik zou er ook niet aan moeten denken, Zorro de hele dag thuis, al zou hij nog zo veel doen. Ik heb een eigen ritme, waar niet aan getornd mag worden (zo, dat klinkt lekker autistisch )

Athena, fijn dat je weer wat bent opgeknapt. En lezen...heerlijk!

Dikke kus voor iedereen!
Hoi Meiden!

Klinkt goed Athena, heb je eindelijk je lappenmand aan iemand anders kunnen doorzetten? Beterrr! Mocht je willen, ik heb nog een hele tas in het Engels met lekkere nonsense fantasy romannetjes. te leuk, maar gaat natuurlijk helemaal nergens over :-)

Hier is Mormel verder echt stikverwend door iedereen met zijn verjaardag en hebben we weer een boel Lego, Playmobil en Hotwheels. Hij is er helemaal blij mee en Vrolijkerd is flink aan het bouwen met hem. Hij liever dan ik! feestje ging prima en ik heb zijn familie ook overleefd dus ik was allang blij.

Ely, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Superleuk! Grappig he dat we elkaar stiekem hebben gesproken zaterdag door een misverstand. Ik begreep er in eerste instantie helemaal niets van en pas toen jij zo verbaasd reageerde op afkorting viel keihard het kwartje! Doos die ik ben! Maar echt onwijs leuk en hoe ben je er aan gekomen?

Drop, al wat meer gewend aan een losrennende veter in je huis? Ben je al wat meer samen in een ritme gekomen of is het zover dat je hem eruit gaat schoppen? net als de andere meiden leef ik helemaal met je mee en ook ik schaar me aan de licht autistische kant van het spectrum aangezien het moet gaan zoals ik het wil.

Hier weer aan de kook aangezien ik voor 3 dagen Uk vertrek woe dus even stoofschotel, soep en pastasaus gemaakt zodat ze verder kunnen. Ook mocht het zo zijn, kant en klare verse ravioli en shoarma in huis gehaald vandaag dus hoe je het wendt of keert, eten hebben ze in huis.

Nah, heb ik hardloopschoenen in winkel gespot voor 140 euro, ga ik even leuk op internet zoeken voor exact hetzelfde model, zijn ze gewoon online 112 euro incl verzenden! Tskk.. maar gelijk gedaan en binnenkort kan ik dus weer lekker lopen. Mis het wel, maar ben wel een echte mooi weer loper. Nu vind ik spinnen en steppen toch wel een stuk leuker dan in vrieskou en donker buiten te hobbelen. Maar ik ben optimistisch en zie de lente graag tegemoet!

Verder ben ik helemaal in vakantiemodus aangezien ik de zomervakantie heb geboekt en we nu naar de meivakantie aan het kijken zijn. Ik heb zo'n zin in vakantie! Jullie er ook al mee bezig?

Ik ga maar naar boven want even wasje erin doen, sporttas uitmesten en ben klaar met koken dus lekker bedje in en TV kijken!
Je had weer lekker gekookt Vrolijk, op verjaardag Mormel! Heerlijk! Wat maak je er altijd veel werk van!

Ely, hoe is je tentamen gegaan? Vind het zo knap he, die hele opleiding doen terwijl je tot over je oren in de kinderen zit. En gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat fijn!

Athena, fijn dat je uit de lappenmand bent. Is niet prettig om je altijd net niet (of helemaal niet) 100% te voelen. Merk zelf wel dat hoe ouder de kinderen worden, hoe minder vatbaar ik zelf ben voor virusjes en zo. Blijkbaar is alles op een gegeven moment wel een x langsgekomen of zo?

Ik moet ook altijd even lezen als ik net in bed lig, ook het liefst fantasy. Ben sinds tijden weer eens bezig in Nevelen van Avalon. Heb je het tweeluik "koningmaker, koningbreker" wel eens gelezen, Athena?

Moet nog wel wennen aan ander ritme van vent hoor. En het is rete-irritant als ik zelf opsta voor de kinderen en hij pas uit bed komt op het moment dat ik de deur uit ga met S&W. Op een dag als vandaag, waarop ik vrij ben, moet hij wel de deur uit maar regelt hij het zo dat hij pas om 10u op locatie hoeft te zijn. Ben al een paar x pissig geworden, zou het wel fijn vinden als hij eens als eerste opstaat om brood te maken voor de kinderen en zo. En hij heeft nog steeds geen eigen werkplek gecreeert in huis, zit gewoon aan een ontplofte eetkamertafel in de kamer. Ik roep al 2,5 jaar dat hij de zolder op moet ruimen en de schotten moet wegbreken zodat daarachter heel veel opgeruimd kan worden en hij op de plaats waar nu zooi staat, een buro kan neerzetten. Maar lazy is zijn middle name. Echt zoooo vervelend...

Ben ook een mooi weer buitensporter. Het is nu mooi buiten maar koud!!! Wil weer hardlopen maar schrik echt terug voor de kou. Ik wil in mei aan de Marikenloop meedoen, red dat op zich wel maar wil toch wel trainen voor die tijd. Heb ook eigenlijk nieuwe schoenen nodig, merk de laatste tijd dat ik met mijn huidige schoenen een beetje last van mijn knieen krijg.

Heb last van studie-ontwijkend gedrag. Heb volgende week vrijdag examen SEH en moet echt leren nu. Maar ik ben steeds andere dingen aan het zoeken. Irritant trekje van mezelf dat ik er in al die jaren nog steeds niet uit gekregen heb.
Zooo, helemaal terug uit de UK en ben weer blij om thuis te zijn. Waren goede en nuttige dagen, maar ook fijn als je weer thuis ben. Ik prop altijd zoveel in te kleine koffer dat ik er gewoon benauwd van ben en altijd zit te bidden en hopen dat het ding niet uit elkaar prop. Voor 3 dagen wil ik het dan perse in handbagagekoffer proppen en dat gaat gewoon prima, alleen weet ik gewoon dat ik ga shoppen en dat ik die zooi dan nog in koffer moet proppen. Grr.. gelukkig weer gelukt, maar blijft altijd een gedoe. Maar ook eigen schuld aangezien ik de GAP en Next heb leeggekocht voor de kinderen

Hardloopschoenen per ongeluk verkeerde binnengekomen aangezien winkel de herenversie heeft gestuurd en dan zijn ze ietwat te groot! Maar een mailtje gestuurd en ze hebben keurig teruggemaild dat ze de goede schoenen gaan opsturen en deze terugnemen. Beter aangezien ik niets kan met herenschoenen maat 42. Gelukkig is het ook geen hardloopweer!

Blijkbaar bestellingen allemaal fout gegaan want ook kleding van Loeder paar dingen niet goed, maar dat kwam waarschijnlijk door haast van op werk bestellen en hebberig zijn aangezien de meuk van Br@nd altijd zo snel is uitverkocht. Maar dan is online shoppen helemaal niet leuk als je het ook nog weer moet terugsturen enzo. Lui eigenlijk he?

Vandaag maar lekker getrut met kindjes door laat opstaan, allemaal lekker uitgeslapen tot 8.30 en daarna gehangen en gebrunched. Vanwege rotweer maar naar wereldmuseum geweest en dat was wel heel leuk. Superlokatie en daar een 2 uurtjes verbrasd en daarna even bij Makro wezen shoppen. Verbazingwekkend dat je altijd met veel meer dingen thuiskomt dan je nodig hebt, het is net de IKEA.

Hoe is het allemaal met studeren, lezen enzo?

Zorro al een nieuwe baan en Veter al een werkplek? ben je al een beetje aan het bedenken wa je met de verjaardagen van je kids ga doen Drop? Die worden ver een x aantal weken ook weer 8!!! Wat gaat het hard he?

Ik ga even lui doen met vent want zat net verslaafd achter spelletje op Ipad. Echt te erg want net zo verslavend als CoR!!
wat, pas jij niet in schoenen maat 42 Vrolijk ? Heb je inmiddels de goede maat binnen? Wel even een domper om de verkeerde schoenen binnen te krijgen als je er toch min of meer naar uitkijkt. Vind het terugsturen ook altijd het meest irritante aspect van online shoppen. Of het op moeten halen bij het postkantoor als je niet thuis bent als het wordt bezorgd.

Vandaar supergoed weer gehad en naar de carnavalsoptocht wezen kijken in mijn geboortedorp. Ik voel me dan altijd net een gespleten persoonlijkheid. De ene helft van mij kijkt dan heel cynisch naar al die vreemd uitgedoste mensen en vraagt zich af waarom iedereen nou in hemelsnaam rare kleren aan moet en muziek moet horen die de rest van het jaar stom is om vrolijk te zijn, en de andere helft staat vrolijk mee te hopsen op de muziek en vindt het alleen maar heel erg leuk. Maar de optocht was heel inventief en mooi gemaakt, daar kan en wil ik echt niets negatiefs over zeggen. Voor een dorp was het echt een goede optocht.

Enne, ik ben superblij want ik heb vrijdag mijn SEH gehaald! 'Gewoon' de 1e x geslaagd! Schijnt dat de meeste mensen er toch wel een paar x over doen, het Wft deel halen de meesten niet, heeft een laag slagingspercentage. Maar mooi dat Drop het wel heeft :)!

Vrolijk, komen jullie zaterdag nog? Ely en Athena, als jullie willen en kunnen en zin hebben en zo, ik geef zaterdag de 12e een borrel voor mijn fjaardag, vanaf een uur of 15u of zo, dus mocht het zo uitkomen en jullie hebben er zin in, be my guest!
Rustig hier...
Check! Inderdaad rustig en hier lang niet geweest!

Allereerst Drop, van harte met je SEH en natuurlijk ook met je verjaardag alsnog!

Komt omdat het knetterdruk op werk is met allerlei ontwikkelingen die echt heel heel stom zijn dus kreeg er hoofdpijn van samen met stress. Maar nog steeds aan de gang dus echt niet leuk. Mijn werk is echt een world of pain op dit moment. Maar allerlei ontwikkelingen ook die er aan ztten te komen dus zal het eens allemaal op LP zetten. Beetje cryptisch allemaal dus zal snel naar achter gaan.

Ook daarbij als tegenhanger ontspanning verslaafd aan Masterchef Australia dus verstand op nul en kijken maar. Superleuk en zeer verslavend. Bijna net zo leuk als MC UK, alleen wel langer en leuk dat ze meer van de personen zef laten zien.

Ik ben gewoon aan vakantie toe! Over 4 weken zitten we heerlijk in Griekenland voor een weekje dus ik kijk er echt naar uit. Zomervakantie ook geboekt en we zitten 3,5 week in Italie. Ik heb gewoon bedacht dat ik van vakantie naar vakantie toe leef :p Zo kom ik het jaar wel door.

Oh hoor net dat ik even gezellig moet doen met vent. Kom morgen even uitgebreider terug. doei!
Merci voor de felicitaties!

Ben wel benieuwd naar je werkgerelateerde nieuws c.q. problemen, Vrolijk! Snel eens bijkletsen? komen jullie eten?

Masterchef Australia nooit gezien, maar klinkt leuk . Het enige dat ik kijk is ongeveer net zo leeghoofdig, nl. America's Next Top Model op de maandagavond. En eerst keek ik daarna Tabatha's salon take over, maar dat is nu jammer genoeg afgelopen.

Ben altijd aan vakantie toe . Heb er 3 in het verschiet. Eerst vertrek ik (ja, ik ) op 29 april naar Glastonbury voor een krappe week met wat heksenvriendinnen. Daarna laatste week juli en eerste week augustus naar Frankrijk. Last but not least laatste week van september een weekje ultra all inclusive met mijn moeder naar Turkije (op haar kosten ). Zo kom ik de komende maanden wel door denk ik .

Verder weinig nieuws hier. Ben weer aan het hardlopen geslagen. Voelt wel lekker.
Ja leuk! Graag een x afspreken, supergezellig. Anders even simpel via Facebook doen? Altijd handig om even snel met elkaar dingen af te tikken :-)

Wat een lekkere vakanties in het verschiet! Heerlijk klinkt het en leuke bestemmingen ook dus je boft maar.

Pff...breek me de bek niet open wat betreft werk. Ik baal als een stekker en dat komt ook omdat het allemaal niet loopt zoals ik het had bedacht. beetje cryptisch maar vertel je er wel over want als ik het neerzet hier is het echt te erg en eigenlijk beschamend. Ook wbt Vrolijkerd allemaal werkontwikkelingen dus hoop te vertellen!

Masterchef Australia is echt TE leuk! Echt heel veel afleveringen en super dat je de deelnemers leert kennen en ze moeten ook echt heel goed koken. Leuke mensen, leuke judges en ook echt hard aanpezen, maar wel met humor en lekkere dingen. ANTM is ook leuk, maar vond op een gegeven moment zo irritant dat het elke keer de 'verkeerde' mensen waren die wonnen, net als X-Factor en Idols etc.

Van het weekend zomerschoenen voor kids gescoord en ben er erg mee in nopjes. Teva's en schoenen voor Mormel en MJ voor Loeder en daar koop ik wel wat Birkie's ofzo bij. Mijn zus was laatst weer in Brazilie dus die heeft voor beide kinderen ook 2 paar slippers meegenomen dus dat hebben ze ook. Ze komen niets tekort iig.

Hier weer aan het steppen en idd hardlopen totdat afgelopen zondag mijn nek en schouders muurvast zaten! Kon niet opzij kijken en niet omlaag met hoofd dus erg pijnlijk. gelukkig gaat het nu wat beter dus dat denk dat ik wel weer ga spinnen donderdag, maar laat het BP even deze week overgaan :-)

Heb je vent al naar zolder kunnen verbannen?
Vrolijk, ik ben lichtelijk a-sociaal waar het social media betreft, heb geen flauw idee hoe ik via Facebook (een nog ergere nitwit collega dan ik schreef ooit in een vergaderverslag Feestboek , terwijl ze een jaar of 15 jonger is dan ik) een afspraak met je kan maken. Maar doe een voorzet, wie weet snap ik het en hebben we snel een date!

we hebben beiden leuke bestemmingen in het verschiet, volgens mij. Heb iig erg veel zin om even weg te gaan! Maar eerst nog wat verjaardagen, gisteren mijn schoonpa, volgende week vent en die week daarop de kinderen. Die zijn zowaar vrij op hun verjaardag, Goede Vrijdag. En bij mijn werk is het een vrije dag, dus ben zelf eveneens vrij. Da's het betere werk .

Zomerschoenen moeten hier nog worden aangeschaft. Voor Wiske altijd wel een beetje jammer want die moet nog steeds zo veel mogelijk die op maat gemaakte schoenen aan. Te warm natuurlijk dus ik schaf wel altijd zomerschoenen voor haar aan, maar op de mindere dagen toch weer die zware. Heb wel met haar te doen dan, ze vind het echt heel vervelend...

Vent nog steeds niet naar zolder, daar zit ik nog steeds. En stiekem vermoed ik dat hij het wel best vindt zo, in de huiskamer, met de koelkast vlakbij. Maar ik zit ondertussen steeds met een hoop zooi in de kamer... Zucht.
Leeft iedereen nog? Topic is een beetje op sterven na dood, jammer. Momenteel ben ik hier mega-verkouden, volgens mij geen hooikoorts, tenminste nooit gehad. Met verhoging/koorts. Gisteren ziek gemeld en naar huis gegaan. Nu een lang weekend en de kinderen hebben vanaf morgen vakantie. Hopen dat ik me weer wat beter voel komende dagen, met mijn tripje naar Engeland in het verschiet wil ik echt niet ziek zijn!

Met jullie gezondheid alles goed? nog leuke dingen in het verschiet?
Hoi! Ik ben er nog... Hoop dingen gebeurd afgelopen weken, waar ik je helemaal over zal bijpraten zoals verbouwingen thuis, nieuwe baan Vrolijkerd, etc. Ook bijna op vakantie en ik bedenk me elke keer dat ik er een datumprikker uit moet sturen. Shame on me..

Maar...first things first...

Van harte met je olijke tweeling Drop!
Zo, wat zijn jullie allemaal aan het doen, wat hebben ze gekregen, worstel je nog door een kinderfeestje heen etc? Leuk, alweer 8!

Hier verder relaxed, gister margedag van school dus we zijn naar de Efteling geweest. Hartstikke leuk en rustig ook dus dat was echt lekker. We konden overal zo doorlopen behalve dan de 8banen. Helaas heb ik dus en gezin waar iedereen dol is op de 8banen. Mormel besloot gister, zo jong als dat hij is met zijn jaar, dat jij ook in Joris wilde. Hij is al ruim 1.20 dus mocht ook echt overal in. Loeder was al een fan dus die was vorig jaar al overal ingeweest en heeft er echt heel veel schik in. Maar mijn kleine mormel dacht ik....NOT! Die is dus in schip, Joris etc geweest en vond het echt geweldig. Ik stierf duizenden doden in Joris en heb ook bedacht dat ik dat echt nooit, maar dan ook echt nooit meer ga doen. Vreselijk! brr...ik dacht echt dat ik dood ging. Maar verder was het echt een hele leuke dag dus we hebben echt genoten!

Vandaag kindjes naar NSO en ik heb een paar uurtjes gewerkt thuis en even 's ochtends gesport. Even weekendje relaxen en zondag avond vliegen naar Kreta. Ik heb er zin in! Heerlijk!

Morgen even meidendag met dochter en zus en dan laat in middag komen vrienden BBQ-en. Gezellig en dus leuke dingen in het verschiet.

Hoe voel je je Drop, alweer ietsje beter? Veter al naar boven verbannen? Grappige is dat Veter de toko waar Vrolijkerd heengaat kent! Kleine wereld...

Oh, zus komt even klaptop afgooien. BRB..
Dank voor de felicitatie Vrolijk!

Ze hebben van ons ieder een fiets gehad. Niet heel dure, 2 tegelijk vind ik nogal wat en ik vermoed dat ze over een jaar of 2 weer een heel eind langer zullen zijn dan nu. Wel had vent natuurlijk een stom akkefietje met Wiskes fiets toen hij 'm donderdagavond in elkaar ging zetten. Hij 'peilde' met de stok waar het zadel aan vast moet, de diepte van het frame, en dat deed hij toen het zadel er nog NIET op zat. En wat doet 'ie... liet 'm uit zijn handen glijden. Stok glijdt in buis en komt er dus niet meer uit. Hij is anderhalf uur bezig geweest en gaf het toen op. Was lichtelijk drama dus op vrijdagochtend, zoiets zal altijd bij de verkeerde fiets gebeuren. Suske zou zijn schouders ophalen en alleen zeggen 'da's dom he pap', maar Wiske was des duivels, want ze wilde fietsen. Vent heeft fiets dus naar de fietsenmaker in het naburige dorp gebracht, en een dag later weer opgehaald. Op de dag zelf kwam eerst 's morgens een vriendinnetje met haar moeder langs, zij kon niet op het feestje zaterdag komen, en daarna ben ik met ze even naar mijn ouders geweest. Zouden eerst naar mij komen maar dat was allemaal weer 'moeilijk', enfin, leg ik nog wel 'ns uit. Mijn moeder is geen makkelijk typeje. Eind vd middag kwam nog een vriendin van mij langs met haar dochter. Samen een fles prosecco leeggedronken en een zak chips leeggegeten . Voelde me nog wel als een natte krant trouwens, pas vandaag voel ik me weer redelijk. Heb net ook eindelijk weer gerend, 6km.

Zaterdag kinderfeestje, met in totaal 14 kinderen en 2 auto's naar de bowlingbaan. Op de terugweg had ik maar 3 kinderen in mijn auto. kon me niet voorstellen dat vent er 11 in had, wilde nog bellen want dacht echt dat we er minstens 2 bij de bowlingbaan hadden achtergelaten, maar mijn foon lag achterin dus hoopte er maar het beste van. En ze waren wel allemaal meegekomen. Mazzel. Maar bowlen was erg leuk, de tijd vloog voorbij! Eerst taart met limonade bij ons thuis, daarna dus naar bowlingcentrum. Een uur discobowlen met twee gekke eh.. wijven die de kinderen ondertussen nog entertainden, daarna een half uur tekenfilm kijken, daarna frietjes met een snack en toen was het alweer tijd om alles thuis af te leveren. Had nog snoepzakjes uitgedeeld toen we weer de auto in gingen, maar die vonden we later allemaal leeg terug in de auto. Was dus wel lekker snoep geloof ik , Een paar meisjes riepen nog dat ze nog helemaal niet naar huis wilden, dan doen we toch wel iets goed .

Na het feestje nog even bij de achterbuurtjes zitten keuvelen, die hadden een borrel van hun jongste zoon (de oudste is inmiddels een vriendje van S en was mee met het feestje). Zondag, gisteren dus, naar vrienden voor een late brunch, uiteindelijk de hele middag weg geweest, en vandaag vanaf halverwege de middag tot halverwege de avond schoonzus met partner en zoon (ja, die...) over de vloer gehad. En dat alles als natte krant. Best goed. Morgen nog lekker een dag vrij, nog een dag werken en daarna 6 dagen de hort op. Vent heeft op dinsdag een probleem met werken zegt 'ie, omdat ik normaliter op dinsdag vrij ben en de kinderen vakantie hebben. Alleen weet 'ie al een half jaar van dit tripje, hij lost het maar op.

Ja, vent zei dat hij nieuwe werkgever van Vrolijkerd kent! It's a small world. Country. Ben ook benieuwd naar jouw

perikelen, Vrolijk!

super, de Efteling op een rustige dag! Dat hadden wij dus op nieuwjaarsdag. En Joris en de Draak sucks. Ik ga 10x liever in de Python, maar jij ook die niet, neem ik aan . Ik houd niet van Joris omdat 'ie beweegt. Het is een houten achtbaan, en dat werkt, piept en kraakt. Niet mijn ding.

Zo, bedtijd geloof ik. Welterusten!
Solly voor de lap!
Elyane, van harte met je verjaardag meid!!! Leuke dag gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven