Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Wat lief Ely van die moeder! Ik kanme soms oprecht verbazen hoe aardig sommige mensen kunnen zijn

Gewoon aannemen want anders biedt ze het echt niet aan.
quote:koeky schreef op 24 september 2009 @ 13:00:

[...]

om mijn eieren op te laten meten Sorry, maar zit bij deze zinsnede al te proesten van het lachen, moet meteen denken aan dat "merk jij je ei" topic van eeuwen terug hier. Ook leuk verhaal verder, je eigen dingen noteren
O wat lief Ely! Meteen aannemen dat aanbod! Ze zou het inderdaad niet aanbieden als ze het niet zou zien zitten en eventueel kun je er nog bijzeggen dat ze het direct moet/kan zeggen als het toch onverhoopt lastig voor haar zou worden.

En dat soort dingen schelen gewoon echt, good for you!

Hahahahaha, dat verhaal van die zwemvader. Bril-jante reactie vrolijk!
Heej een doorstart, gezellig

Ik stond een keer in opperste haast beneden in mijn bh een blouse te strijken. Mini keek tv. Ineens zegt ze: Kijk, de glazenwasser. Ik was druk aan het strijken en dacht dat ze een glazenwasser op tv zag... niet dus. De goede man was beneden de ramen aan het lappen. Gelukkig is onze hele achterpui van glas Zo cliché (en zo voor lul ook )

Ely, ik zou het ook aannemen. Pamman loopt ook altijd te emmeren over 'iemand anders de verantwoordelijkheid geven' en daar trek ik maar niets van aan want inderdaad, hij is er niet om het van me over te nemen.
quote:vrolijk schreef op 24 september 2009 @ 13:08:

Ik doe peuter/kleuter zwemmen met Mormel en al anderhalf jaar lang groeten (sexy) vader en ik elkaar in het zwembad. Hij zwemt in andere groep met zijn dochter (babyzwemmen) en Mormel's lesje is er dus achteraan. Laatst hoord ik dus naast me een 'hallo' en zag een leuke vent staan. Hij keek me echt zo aan van 'herken je me niet' en ik zat hem een beetje uilig aan te kijken. Pas na een minuut viel het kwartje dat het sexy zwemvader was en ik flap er zo uit 'oh ben jij het! Ik herkende je niet met je kleren aan'.

Pas toen ik om me heen gelach hoorde, viel het kwartje wat ik had gezegd. Toen werd ik ook wel even rood.

Oh wat erg!! Moest sexy vader ook niet erg lachen? Ik las laatst volgens mij iets soortgelijks van een vrouw die op bejaardengym zat en een mede-bejaarde (de enige man uit het groepje) tegenkwam in de bus of zo en zij herkende hem ook niet met zijn kleren aan en zei dat dus hardop.

Elyane, ik had een probleem met mijn ei-sprong (ik had géén eisprong zeg maar) en daar kreeg ik Clomid voor en dan moeten ze in de gaten houden of er niet 3 of meer eieren tegelijk op springen staan (als ze 10 mm zijn of iets dergelijks dan gaan ze springen), want dat kan vervelende gevolgen hebben. Dus er werd zowel geteld als gemeten, om de dag zelfs. Er was zelfs in het weekend een speciaal eier-meet spreekuur. Goh zeg, ben toch blij dat ik dat allemaal achter me heb kunnen laten. Ben trouwens daarna probleemloos (en zonder pillen) zwanger geraakt. Het was slechts een tijdelijk post-pil probleem. Zo, nu weten jullie alles van me Ik ga maar weer eens aan het werk.
Wat een verhaal koeky en wat fijn dat het uiteindelijk "gewoon" allemaal goedgekomen is!
Hahaha! Heb je even naar hem gezwaaid Pammie?
quote:Pammie schreef op 24 september 2009 @ 13:28:

Ik stond een keer in opperste haast beneden in mijn bh een blouse te strijken. Mini keek tv. Ineens zegt ze: Kijk, de glazenwasser. Ik was druk aan het strijken en dacht dat ze een glazenwasser op tv zag... niet dus. De goede man was beneden de ramen aan het lappen. Gelukkig is onze hele achterpui van glas Zo cliché (en zo voor lul ook )

quote:Pammie schreef op 24 september 2009 @ 13:28:

Ely, ik zou het ook aannemen. Pamman loopt ook altijd te emmeren over 'iemand anders de verantwoordelijkheid geven' en daar trek ik maar niets van aan want inderdaad, hij is er niet om het van me over te nemen.

Precies, wat je zegt, als hij het over neemt, ook oke, maar dat doet hij niet.

Al moet ik eerlijk zeggen, dat we vanaf november een dag NSO kunnen afschaffen omdat Zorro de middag thuis gaat zijn, die dag

Ik vind het ook echt superlief en wat je zegt Athena, dat heb ik er ook bij gezegd, dat als ze er geen zin meer in heeft, ze het zelf aangeeft. Dat ze het niet als een verplichting gaat zien, ofzo.

Jee Koeky, dat is wel een heftige periode geweest... Maar eind goed, al goed, dus

Heeft iemand wel eens het recept van de Iglo spinazie a la creme geprobeerd? Dat wat op de achterkant van het pak staat?

Dat zit hier nu in de pan
Btw zo'n actie had ik ook een keer! In vorige huis sliepen we in waterbed en op een gegeven moment hadden we besloten dat waterbed eens verversd moest worden. Dus hup, leeglopen en nieuw water erin. Alleen is dat water steenkoud en moet je het even 24 uur laten verwarmen. Wij naar logeerkamer en in logeerbed nacht doorgebracht. In logeerkamer hadden we alleen nog geen gordijnen en ik was volgende dag vrij. Vrolijkerd vroeg naar werk en ik heb me heerlijk nog een x omgedraaid en ben lekker verder gaan tukken. Opeens hoor ik wat gestommel en in slaapdronken bui floep ik me zo rechtop en zie ik grote wazige vlek voor raam. Totaal gedesorienteerd tast ik nog naar bril (-5,5) en zet m op en kijk zo in lachend gezicht van glazenwasser. Ik kijk 'm vol verbazing aan en pas na een paar seconden realiseer ik me dat ik altijd naakt slaap en dat het dekbed tot middel is afgegleden door rechtop zit actie. Ik ben heel rood geworden en heb totdat glazenwasser klaar was met kop onder de deken gezeten
En ik moest wel erg om je lachen, Pammie!
Leuk, al die blunders
Koeky, bizar dat je wel zonder pillen en al spontaan zwanger bent geworden. Alle keren van de kinderen? Zou de clomid gewoon net dat beetje zijn geweest om je eieren een kick start te geven?

Ely, wat voor recept is dat?
goeie glazenwassersverhalen! Haha, ik zie je zo met je kop onder die deken wachten tot 'ie klaar is vrolijk! En strijken in bh ook bekend fenomeen, alleen dan bij ons (aan achterkant) geen glazenwasser.

Ik zit te denken maar heb volgens mij helemaal geen anekdote in die categorie, wat erg!

Ely, heb je nou pillen voor je kaak of niet?
Ik ben echt heel lomp en weet er nog wel 1 in de Macdonalds. Ik was een keer met zussen in de Mac en wij even snel een hapje eten voordat we zouden gaan shoppen. Hups gegeten en we zitten op 1e verdieping en gaan dus naar beneden via enorme mooie trap die zo tegenover de kassa uitkomt. Grote Mac dus ook grote mooie trap met dito kassabar/rij (?). Ik trippel op bevalige hakken naar beneden en ondertussen kletsend met zussen. Ineens voel ik dat mijn hak wegschuift op tree en voel me zelf zo vallen. In allerijl grabbel ik mezelf vast aan een leuning, maar toch net niet goed genoeg. Dus uiteindelijk rol ik iets omlaag waardoor grabbelende arm in balustrade komt te hangen als een harmonica en ik mezelf bevallig over die hele trap gevlijd terechtkom dwars over wat treden. Toen ik dus geland was en ik de check had gedaan van 'zit alles erop', besefte ik dat er een alomzeggende stilte was. Ik kijk op en zie echt al die Mac kassalui me aanstaren en niemand doet wat en alle handelingen zijn mid air bevroren. Ik zie dus echt de hele zaak naar me kijken en net als in een soort vacuum hoor ik niets, beweegt er niemand en staan echt monden open. Ik schaamde me dood en heb me geprobeerd zo nonchelant mogelijk op te trekken en net alsof er niets aan de hand was, de trap (die 3 resterende treden) af te trippen en pas toen ik buiten stond, hebben mijn zussen en ik staan gieren van het lachen.
Kwam niemand je even overeind helpen dan ouwetje? Lekker lullig. Zat nog te wachten op smeuiig detail als bijvoorbeeld tot oksels opgeschoven rokje waardoor iedereen ging staren, maar dat dus niet eens. Wat bizar!

Gelukkig kon je er daarna om gieren
Nope, zelfs mijn zussen stonden me met open mond aan te kijken. Hahahaha..gelukkig geen rokje aan, maar een degelijke broek
Ik heb wel een keer met een leidinggevende gehad dat die na afloop van een beroerd overleg nogal radicaal en ongefundeerd over iemand zei dat die een mislukte eikel was. Waarop ik er zonder nadenken uitflap: "hoezo, ben jij dan een gelukte eikel?"

.

Gelukkig een kerel met humor en zelfspot die zich van het lachen verslikte in zijn koffie en daarna de hele dag met koffievlek op overhemd heeft rondgelopen.

Gedeelde smart is halve smart.
whaha Vrolijk, wat erg!!

Athena, ik mag helaas alleen paracetamol, door BV.

Dus zit echt aan maximum aan pillen op de dag.

Recept is soort saus maken van spinazie, spekjes, uitje, knoflook, champignons en peper.

Daarbij spaghetti en eroverheen geraspte kaas

lHet leek mij wel lekker en gezond.

Ben benieuwd of de kinderen het lekker vinden
haha, zo heeft een collega van mij wel eens een ouder nagedaan (was een heel irritante man) compleet met stemmetje en gebaren.

En wij maar subtiell proberen duidelijk te maken dat de desbetreffende ouder achter haar stond
Ooo dat klinkt lekker Ely! Water loopt me in de mond na karige lunch van bakkie kwark + kiwi.

Staat op pak van spinazie a la creme? Of die variant met Boursin?

Paracetamol door BV, natuurlijk. Lekker suf Athena. Hopelijk neem de pijn dan toch echt snel af.
Aiaiai ja, dat soort dingen zijn gewoon TE erg!
Athena 'gelukte eikel' Hahahaha

Ely, recept klinkt wel lekker! Kun je niet kinderen zelf die geraspte kaas er overheen laten knallen? Misschien trappen ze er dan wel in Maa recept klinkt wel lekker, maar alles is lekker met spekjes!

Balen van BV en pijnstillers he? Mag je er maar max 6 op een dag zeker?
Vrolijk, nu ophouden hoor, ik moet nog iets doen vandaag!
op gewone variant. Wij hebben altijd dat grote pak, maar je hebt maar 450 gram nodig, lees ik nu (had al het hele pak in een bak geflikkerd)

Nou, maar goed dat ik dan wat over heb, voor als de kinderen het niet lusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven