18 jaar naar de .....
dinsdag 14 april 2009 om 13:53
Mijn man heeft van het weekend beslist dat hij van mij scheiden wil. Na 18 jaar huwelijk en 4 kinderen. Hij heeft hele verhalen over ; het gevoel is weg, zijn nu nog jong (ben 41 hoezo jong) en blah die blah die blah, Maar ben erachter wat de echte reden is hij heeft al een nieuw vriendinnetje klaar leggen.
( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.
De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)
Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.
Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.
De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)
Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.
Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
woensdag 23 september 2009 om 15:20
Aargh, die voetbal, daar was ik ook mee in de clinch. Ik hoorde dat ex met zijn vriendinnetje naar de wedstrijd van oudste zou komen in mijn weekend. Ik werd zo pissig. Maar goed, uiteindelijk was hij alleen. Ik heb het hem nog niet geemaild, maar ik ga hem wel vragen niet met haar te komen in mijn weekend. Als hij dat doet in het weekend dat ze bij hem zijn, dan is het mijn keuze om wel of niet te gaan, maar in mijn weekend wil ik gewoon heen kunnen, zonder me druk te hoeven maken. Totdat ik hem alleen zag, begin tweede helft, heb ik de eerste helft steeds over mijn schouder gekeken met een knoop in mijn maag...
woensdag 23 september 2009 om 17:41
Och Sanne, wat een gevoel- en hersenloze zak is die ex van jou op dit moment. Hij walst over jouw gevoelens en die van de kinderen heen (als kind van gescheiden ouders stak het mij enorm dat mijn vaders 'doos' ineens overal bij moest zijn en hij nooit echt 1 op 1 tijd voor ons, de kinderen nam. Geloof me, Sannemer, die vent van jou krijgt zijn trekken nog wel thuis, hoor!) Tja, en dat van die bevalling... ik snap dat je hem er ergens wel graag bij zou willen hebben. Het is toch de vader van je krummel en jij hebt ook nog gevoelens voor hem (wat heel logisch is). Maar probeer, wat iedereen hier ook zegt, nu vooral voor je zelf te kiezen. Vertel/mail hem niet steeds alles en houd niet voortdurend rekening met hem en wat hij ergens van zal vinden. Dat doet hij bij jou ook niet. Voortdurend niet! Jij bent fatsoenlijk en netjes, ik snap dat je het spel volgens de regels wilt spelen, maar je opponent houdt geen seconde rekening met jou en je gevoelens. En dat vreet energie die je echt beter aan je zelf, je kinderen en krummel kunt besteden!
Hou je haaks meid, je doet het (nog steeds) geweldig!
Hou je haaks meid, je doet het (nog steeds) geweldig!
woensdag 23 september 2009 om 19:10
Ik zucht rustig met je mee roller, en mijn vriendin gaat in februari mee zuchten.
Maar het laat wel zien wat voor man hij is geworden het zou vroeger nooit in zijn hoofd zijn opgekomen om zulke dingen te doen, of in ieder geval heeft hij nooit zulke dingen gedaan, misschien is dat beter gezegd, weet ik veel.
Vrijdag heeft hij de papieren van de spaarloonregeling mee naar de mediator, hij knijpt hem als een oude dief want anders komt de boel niet rond voor doos haar 90 dagen om zijn. En noa je hebt gelijk dat die verblijfsvergunning niet binnen deze periode geregeld kan zijn, maar zou gauw de aanvraag is ingediend mag zij hier blijven in afwachting van. En die aanvraag kan dus pas gedaan worden als hij officieel gescheiden is.
New, misschien heb je wel gelijk hoor, maar ergens had ik hem er toch bij willen hebben. Maar goed dat kan hij nu wel vergeten of hij moet heel erg gaan veranderen.....enneeee ik denk dat pasen en pinksteren eerder op 1 dag vallen dan, dan dat gebeurt.
Pem hier is een wondertje gebeurt, heb van ex een mail gehad vanavond, helemaal uit zichzelf (laat wel zien hoe bang hij is dat ik de boel ga lopen vertragen) dat doos niet naar thuiswedstrijden meekomt. Misschien helemaal verkeerd maar heb het aan DD laten lezen, op dit moment luistert hij meer naar haar dan naar mij.
Doe mijn best klodder doe mijn best.
Dank je wel gianna maar dat geld ook voor jou he, dus wat je zegt naar je terug. (beetje vreemde zin maar je begrijpt het wel)
meiden
Vrijdag heeft hij de papieren van de spaarloonregeling mee naar de mediator, hij knijpt hem als een oude dief want anders komt de boel niet rond voor doos haar 90 dagen om zijn. En noa je hebt gelijk dat die verblijfsvergunning niet binnen deze periode geregeld kan zijn, maar zou gauw de aanvraag is ingediend mag zij hier blijven in afwachting van. En die aanvraag kan dus pas gedaan worden als hij officieel gescheiden is.
New, misschien heb je wel gelijk hoor, maar ergens had ik hem er toch bij willen hebben. Maar goed dat kan hij nu wel vergeten of hij moet heel erg gaan veranderen.....enneeee ik denk dat pasen en pinksteren eerder op 1 dag vallen dan, dan dat gebeurt.
Pem hier is een wondertje gebeurt, heb van ex een mail gehad vanavond, helemaal uit zichzelf (laat wel zien hoe bang hij is dat ik de boel ga lopen vertragen) dat doos niet naar thuiswedstrijden meekomt. Misschien helemaal verkeerd maar heb het aan DD laten lezen, op dit moment luistert hij meer naar haar dan naar mij.
Doe mijn best klodder doe mijn best.
Dank je wel gianna maar dat geld ook voor jou he, dus wat je zegt naar je terug. (beetje vreemde zin maar je begrijpt het wel)
meiden
donderdag 24 september 2009 om 17:50
Vanmiddag naar de crematie van de vader van mijn vriend geweest. Was een erg mooie plechtigheid maar man wat is het moeilijk om je vrienden zo te zien huilen en dan de kinderen die hun opa kwijt zijn. Bah, ik ga dan altijd mee zitten huilen, kinderverdriet doet zo'n pijn. DD was ook mee, die wilde dat perse voor haar vriendinnetje, erg lief maar ook zij had het er moeilijk mee, toch zegt ze dat ze blij is dat ze is meegegaan, zegt dat ze zich niet prettig had gevoeld als ze was thuis gebleven. Ben toch zo trots op haar, het ene moment is ze een puber van 14 het andere moment is ze gewoon heel groot.
Al met al geen gemakkelijke dag. Op tijd naar bed en morgen word vast beter. (al is het maar omdat het dan bijna weekend is he lol)
meiden
Al met al geen gemakkelijke dag. Op tijd naar bed en morgen word vast beter. (al is het maar omdat het dan bijna weekend is he lol)
meiden
donderdag 24 september 2009 om 20:24
vrijdag 25 september 2009 om 14:13
Het mag gewoon niet, er is altijd wat en nooit wat goeds. Kopers zien er toch maar vanaf. Ik word hier zo vreselijk moe van, wanneer gaat het nu eindelijk eens een keer mijn kant op, wanneer mag het nu eindelijk eens een keer echt over zijn.
Oudste dochter is terug van schoolreisje naar Praag. Ze is heel, heel erg moe. Heel erg schor maar ze heeft genoten. En dat is het belangrijkste. Moet wel straks met haar naar de dokter want ze heeft haar voet bezeerd en die is nu helemaal dik. Hoop dat het meevalt.
handtekening gezet bij mediator op aanvulling voor de baby. Gaat nu dus naar de advocaat en dan naar de rechtbank. 6 tot 8 weken en dan is het klaar. Word daar nu al zo verdrietig van. 18 jaar huwelijk, bam, weg alsof het niets is. Tranen terwijl ik dit schrijf.
meiden
Oudste dochter is terug van schoolreisje naar Praag. Ze is heel, heel erg moe. Heel erg schor maar ze heeft genoten. En dat is het belangrijkste. Moet wel straks met haar naar de dokter want ze heeft haar voet bezeerd en die is nu helemaal dik. Hoop dat het meevalt.
handtekening gezet bij mediator op aanvulling voor de baby. Gaat nu dus naar de advocaat en dan naar de rechtbank. 6 tot 8 weken en dan is het klaar. Word daar nu al zo verdrietig van. 18 jaar huwelijk, bam, weg alsof het niets is. Tranen terwijl ik dit schrijf.
meiden
vrijdag 25 september 2009 om 14:42
Je huwelijk is wel iets geweest Sanne, jullie hebben 4 prachtige kinderen. En dat is zeker wel wat waard. Het is jouw schuld niet dat het na 18 jaar over is. Dat is de keuze van je ex. En zeg nu zelf, de man die hij nu is met als zijn leugens en bedrog is toch niet de persoon waarmee je oud en grijs wilde worden toch?
Neemt niet weg dat het weer een stap is die verdriet geeft en levert. Weer een stukje van het rouwproces. Jammer trouwens dat de verkoop niet doorgaat. Er komt een dag dan gaat alles wel goed lieverd
Neemt niet weg dat het weer een stap is die verdriet geeft en levert. Weer een stukje van het rouwproces. Jammer trouwens dat de verkoop niet doorgaat. Er komt een dag dan gaat alles wel goed lieverd
vrijdag 25 september 2009 om 15:07
vrijdag 25 september 2009 om 19:59
zaterdag 26 september 2009 om 00:03
Lieve Sanne,
Het leven gaat niet enkel naar beneden maar ook om hoog, vergeet niet dat je wond vers is,daarbij heb je Krumel (mijn oudste noemde ik in mijn dagboek kruimeltje), ook nog in je buik,soms lijkt het gat zo zwart,en heb je het gevoel dat er geen enkel lichtpuntje meer is,en je zal zien dat juist hoe klein ook een lichtpuntje gaat schijnen.
Probeer het beste uit alles te halen, oke deze kopers namen julie huis niet oke hun pech,maar voor de volgende is het wel hun plek,wel het huisje dat ze erg graag willen, wel het huis waar ze thuis zijn, je wilt toch niet jullie huis verkopen aan mensen waarvan je al voelt dat het niet hun thuis is,probeer daar poditief in te worden,en verder meid je doet het enorm goed!!
Het leven gaat niet enkel naar beneden maar ook om hoog, vergeet niet dat je wond vers is,daarbij heb je Krumel (mijn oudste noemde ik in mijn dagboek kruimeltje), ook nog in je buik,soms lijkt het gat zo zwart,en heb je het gevoel dat er geen enkel lichtpuntje meer is,en je zal zien dat juist hoe klein ook een lichtpuntje gaat schijnen.
Probeer het beste uit alles te halen, oke deze kopers namen julie huis niet oke hun pech,maar voor de volgende is het wel hun plek,wel het huisje dat ze erg graag willen, wel het huis waar ze thuis zijn, je wilt toch niet jullie huis verkopen aan mensen waarvan je al voelt dat het niet hun thuis is,probeer daar poditief in te worden,en verder meid je doet het enorm goed!!
maandag 28 september 2009 om 15:35
Vandaag de 20 weken echo gehad, zo verschrikkelijk leuk. Mooie foto van krummel met zijn/haar duim in de mond 20 weken echo is een hele uitgebreide echo en echt alles word bekeken. Krummel is helemaal goed gekeurd Nu alleen nog de uitslag van de vruchtwaterpunctie afwachten maar ga er van uit dat alles goed is. Een van de dochters was mee, ze vond het helemaal geweldig, andere dochter wilde niet, heeft een beetje een hekel aan ziekenhuizen. Ben helemaal in love hoor, was echt erg, erg leuk.
meiden
meiden