De Actiefste Forummer
donderdag 24 september 2009 om 20:51
Ja leuk, al die 1013* actieve forummers.
Maar wie is nou de actíefste forummer?
Ik heb op dit moment 21.369* postings gedaan in de 2 jaar en 53* dagen dat dit 'nieuwe' forum bestaat.
En jij??
Oftwel: wie heeft de meeste postings getypt?
*) aan dit getal kunnen geen rechten worden ontleend. Stand is op moment van posten
Maar wie is nou de actíefste forummer?
Ik heb op dit moment 21.369* postings gedaan in de 2 jaar en 53* dagen dat dit 'nieuwe' forum bestaat.
En jij??
Oftwel: wie heeft de meeste postings getypt?
*) aan dit getal kunnen geen rechten worden ontleend. Stand is op moment van posten
donderdag 24 september 2009 om 21:25
donderdag 24 september 2009 om 21:25
quote:biebelie schreef op 24 september 2009 @ 21:20:
Jij ook een blokje IBI ?
[afbeelding]*kijkt om zich heen of er geen 100 plus dames zijn. Nee, pakt een paar blokjes doopt ze in de mosterd en mompelt bedankt*
Jij ook een blokje IBI ?
[afbeelding]*kijkt om zich heen of er geen 100 plus dames zijn. Nee, pakt een paar blokjes doopt ze in de mosterd en mompelt bedankt*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 24 september 2009 om 21:30
quote:Vinyl schreef op 24 september 2009 @ 21:23:
[...]
Zit jij nog geen jaar op het forum, Drift?
Ik lijk belangrijker dan ik ben
Heb jaren geleden (in de tijd van het oude forum) meegeschreven maar vooral gelezen onder een andere naam (die ik serieus niet meer weet). Toen een tijd afwezig geweest en weer wat mee gaan lezen. Vorig jaar in de zomer bedacht dat ik toch maar weer eens lid moest gaan worden en dat uiteindelijk ergens in het najaar gedaan
[...]
Zit jij nog geen jaar op het forum, Drift?
Ik lijk belangrijker dan ik ben
Heb jaren geleden (in de tijd van het oude forum) meegeschreven maar vooral gelezen onder een andere naam (die ik serieus niet meer weet). Toen een tijd afwezig geweest en weer wat mee gaan lezen. Vorig jaar in de zomer bedacht dat ik toch maar weer eens lid moest gaan worden en dat uiteindelijk ergens in het najaar gedaan
donderdag 24 september 2009 om 21:32
donderdag 24 september 2009 om 21:38
donderdag 24 september 2009 om 21:39
euhm, ik ga geen lijst maken hoor, 1 bijhouden is al werk genoeg
ik tel niet mee, ben een enorm groentje met mijn 612 berichten en een jaar en 155 dagen lid zijn. Enig excuus daarvoor is dat ik veel in het ziekenhuis heb gelegen... maar doe op dit moment errug mijn best.
ik tel niet mee, ben een enorm groentje met mijn 612 berichten en een jaar en 155 dagen lid zijn. Enig excuus daarvoor is dat ik veel in het ziekenhuis heb gelegen... maar doe op dit moment errug mijn best.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!