Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
quote:nitrogen schreef op 24 september 2009 @ 13:44:

Pammie, ik was bijna aan het wachten op kots-berichten van mannie - gelukkig gaat het weer beter!

Dat had je niet moeten schrijven, hij heeft net gespuugd Maar zit nu vrolijk aan poging 2 om mijn kliekje macaroni op te eten
Ik vind het trouwens ook vreemd dat als de juf het met je eens is en zij liever ook niet 2 verjaardagen op 1 dag heeft, ze daar niet iets van zegt. Dat hoef jij toch niet te gaan regelen?
Mannie heeft 2 joekels van amandelen in zijn keel met van die lekkere pusplekken erop. Twijfel of ik daarmee naar de huisarts moet. De laatste keer dat ik daar zat wilde ze hem eigenlijk al doorsturen naar de KNO.

Wat een blij wijf is die nieuwe van Zappelin zeg.
Alle reacties Link kopieren
he wat sneu! Gelukkig dat-ie dan nog wel wil eten enzo krijg je ab, denk je, als je langsgaat? Of zijn ze daar terughoudend mee?

heb lekker geslapen net, maar nu nog steeds brak. Slof vond het ook geen goed idee dat-ie uit bed werd gevist.
Hehe, ik heb vanmiddag de koelkast schoongemaakt en de vriezer ontdooid met 3 kinderen om me heen. Vond ik eigenlijk wel knap en actief van mezelf (ik heb een ongelooflijke hekel aan de vriezer ontdooien, dus voel me nu heel voldaan). Nu even aan de koffie en memory spelen voordat ik Sien weer naar de gym moet brengen. Oh nee, eerst iets verschonen (argghh, derde keer vandaag).
Ik denk het wel Sok maar ik vreesch een doorverwijzing nog meer. Hij heeft er geen last van, de 2e poging macaroni eten is binnengebleven.

Actief Ank. Ik heb de bamboebladeren bijelkaar geveegd (leuk zo'n bamboe maar wat een rotzooi komt er van die plant) en nu probeer ik het onkruid milieuvriendelijk te verdelgen met kokend water. Zou leuk zijn als het werkt want het terras staat vol met zo'n soort bordeauxrood klavertje. Klavertje must die

Mini speelt bij de buuf
waarom leert mijn hubbie het nou nooit: pas bellen op het tijdstip dat hij thuis zou komen, om te melden dat-ie later komt? dan heb ik het eten dus al klaar.

kluns
Nou, dát doet die van mij niet meer.

En die van mij heeft minichcoladedonutjes meegenomen, thee gezet én ik mag House kijken.

(ik zag zo even zijn temperatuur opnemen )
kijk, dát zijn nog eens mannen. Ik mocht naar de ouderavond, terwijl ik geen zin had. Maar goed; hij had vandaag de poten onder zijn lijf vandaag gelopen op het werk én de ouderavond was erg informatief.

Maar ik ben mijn eigen gesnotter en geblaf zó zat! ik ga zo maar eens in bed liggen en een boek lezen en op tijd slapen; wie weet gaat het ooit eens over. En ik kan wel naar de dokter, maar die zegt toch ook dat ik geduld moet hebben.
Hij heeft zo z'n momenten

Irritant zeg, dat je niet echt lekker opknapt. Kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent.
Gets, Pammie, sorry hoor. Stom van die amandelen zeg. Maar heeft hij dat niet vaker? Dan is het natuurlijk wel afwegen tussen vaak ab en die dingen eruit. Ze zijn bij mij toen ik 8 was verwijdert. De constante keelontstekingen waren acuut over. Wel is er een theorie dat ik daarom gauw een bijholteontsteking krijg. Maar angezien dit pas op volwassen leeftijd begon te spelen geloof ik eerder dat dat andere redenen heeft (anatomie enz.). Een moeder op kindergarten wilde ooit niet de amandelen van haar kind laten verwijderen omdat ze dacht dat amandelen hormonen aanmaken Een heel bijzondere vorm van castraat.

Hulde aan Anky. Ik voel me gelijk schuldig tegenover mijn koelkast.

Idd, de leidsters gaan stomme collega-moeder aanspreken. Als ze vol blijft houden mag Oudste gelijk s'ochtends trakteren en haar kind pas s'middags als de kinderen sowieso tamelijk op zijn en geen geduld meer hebben voor liedjes en traktaties. Mag ze zelf weten.
Bij mij zijn mijn amandelen eruit gehaald toen ik 21 was. Niet echt een lolletje (understatement) maar inderdaad nooit meer last gehad. Nu ben ik inderdaad wel erg gevoelig voor bijholte-en voorhoofdsholteontsteking maar dat is volgens mij omdat ik een keer veel te lang ben doorgelopen.

Ik heb gewoon geen zin in wéér een operatie. Maar goed. Morgen toch maar even naar laten kijken.

Goede oplossing Nitro
Het wil niet echt lukken Pammie geloof ik

Ik bleef maar roepen: test 1 2 3
Bij mijn buurvrouw is een paar maanden geleden de hele schedel "vertimmert" (letterlijk) omdat ze ook nooit van haar bijholteontstekingen afkwam. Heftige operatie. En dan het resultaat: Ze ziet er echt, ècht heeeeeel anders uit. Niet beter of erger, gewoon heel anders. Volgens mij heeft ze zelf last ervan, ze durft haast niet meer naar buiten, en als je probeert een praatje te maken ontwijkt ze je blik altijd. Nou, dan maar liever een AB-kuurtje op z'n tijd.
En haaaaaaaaaaaai overige mutsjes en mutsjes in wording.

Hier nog steeds druk, maar het begint te wennen, en ik vind er langzaam mijn draai wel in. Ik heb 2 klassen meer dan vorig jaar en ook nog meer bovenbouwklassen, wat tijd kost in de voorbereiding.

Maar vandaag weer een paar opstekers, kreeg via onze elo een mailtje van een leerling met de woorden: Mw Remma, u bent een superdocent.

Daarnaast klaagde een klas van vorig jaar bij de teamleider dat ze mij weer terugwillen, en ben ik door een oudleerling uitgeroepen tot Koningin van het vak

En dat kan je soms even heel erg goed doen.
En het is niet dat ik wil opscheppen, het staat er nu wel wat snakkerig
Ooooooooo en vriezer ontdooien vind ikzo'n K*Tklus. Zo, dat mag duidelijk zijn.
Kwartet
Grijnsch
Feiten toch gewoon, Remma? Da's niet opscheppen, gewoon opnoemen van feiten
niks daarvan, Remma, mag ook wel eens een keer. Dat noemen ze gewoon waardering. Fijn om te horen dat het beter gaat!

And I'm off now.

Oja, nog bijna vergeten: Anky: ik vind het errug knap dat je de vriezer hebt ontdooid in bijzijn van die drie koters. ik doe dat soort dingen alleen als ik alleen ben of als Sokman er is.
Jij snapt em: feiten. Want controleerbaar, en dus geheel objectief
quote:remma schreef op 24 september 2009 @ 21:35:

Het wil niet echt lukken Pammie geloof ik

Ik bleef maar roepen: test 1 2 3Stom Hyves, ik riepte jou ook!
quote:remma schreef op 24 september 2009 @ 21:39:

Maar vandaag weer een paar opstekers, kreeg via onze elo een mailtje van een leerling met de woorden: Mw Remma, u bent een superdocent.

Daarnaast klaagde een klas van vorig jaar bij de teamleider dat ze mij weer terugwillen, en ben ik door een oudleerling uitgeroepen tot Koningin van het vak

quote:Pammie schreef op 24 september 2009 @ 21:49:

[...]

Stom Hyves, ik riepte jou ook!

Grrrrrrrrrrrr

Hebbie geen msn dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven