De Actiefste Forummer
donderdag 24 september 2009 om 20:51
Ja leuk, al die 1013* actieve forummers.
Maar wie is nou de actíefste forummer?
Ik heb op dit moment 21.369* postings gedaan in de 2 jaar en 53* dagen dat dit 'nieuwe' forum bestaat.
En jij??
Oftwel: wie heeft de meeste postings getypt?
*) aan dit getal kunnen geen rechten worden ontleend. Stand is op moment van posten
Maar wie is nou de actíefste forummer?
Ik heb op dit moment 21.369* postings gedaan in de 2 jaar en 53* dagen dat dit 'nieuwe' forum bestaat.
En jij??
Oftwel: wie heeft de meeste postings getypt?
*) aan dit getal kunnen geen rechten worden ontleend. Stand is op moment van posten
donderdag 24 september 2009 om 21:42

donderdag 24 september 2009 om 21:45
quote:wieweet72 schreef op 24 september 2009 @ 21:41:
[...]
Ik zie dan wel dat ik 4 dagen lid ben, dus inmiddels zit ik dus al net iets over de 26 berichten per dag gemiddeld tot nu toe
Neehee,niet op het poppetje onder je saaie grijze avatarloze blok maar naast je naam: naast de 72 zeg maar...
(en zoek eens een avatar )
[...]
Ik zie dan wel dat ik 4 dagen lid ben, dus inmiddels zit ik dus al net iets over de 26 berichten per dag gemiddeld tot nu toe
Neehee,niet op het poppetje onder je saaie grijze avatarloze blok maar naast je naam: naast de 72 zeg maar...
(en zoek eens een avatar )
donderdag 24 september 2009 om 21:50
quote:iris1969 schreef op 24 september 2009 @ 21:45:
Er zou eigenlijk zo'n "baby"tabel bij moeten voor het overzicht. Iemand interesse?
(ik niet, ik ben hopeloos met dat soort dingen)
Ik heb al een afval-tabel dus ik ga niet nog een andere maken
Maar Myleen heeft tot nu toe de meeste postings (> 40.000).
Wie biedt er meer?
Er zou eigenlijk zo'n "baby"tabel bij moeten voor het overzicht. Iemand interesse?
(ik niet, ik ben hopeloos met dat soort dingen)
Ik heb al een afval-tabel dus ik ga niet nog een andere maken
Maar Myleen heeft tot nu toe de meeste postings (> 40.000).
Wie biedt er meer?
donderdag 24 september 2009 om 21:55