Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
En potverdrie, veel met het bikwerk ben ik niet opgeschoten, want ik nu zijn mijn lades gf&*&&%^%#^%# vastgevroren.
Hu? Je had 'em toch ontdooid? En waarom forum je in de vriezer??
Vriezer weer met natte wanden aangezet (zo lui ben ik dan ook wel weer). En ik had zin in iets lekkers, maar niets meer in de kast hier (de oude kaas is op, en ik wil oude kaas (stampvoetende smiley)).
Alle reacties Link kopieren
quote:anky schreef op 24 september 2009 @ 22:40:

En potverdrie, veel met het bikwerk ben ik niet opgeschoten, want ik nu zijn mijn lades gf&*&&%^%#^%# vastgevroren.

Sorry
Anky, ik wilde zeggen, eerst je vriezer grotendeels leegeten, en dan pas ontdooien, maar als de lades vastzitten zal leegeten ook niet gaan. En wat we niet hebben opgegeten gooi ik in een koelbox met koelelementen. En anders net als Pammie, pas ontdooien in de winter, als het vriest.

Zie dat het hier een gezellig boel was, met lieslaarzen en regenpak

Pammie, vorige keer zagen Limoen's amandelen er ook zo uit, ze was er ook heel ziek van, met bijbehorende hoge koorts (tijdens onze korte vakantie) maar het ging ook best heel snel vanzelf weer over. Zonder AB. Nu zeg ik niet dat je dat maar moet afwachten hoor, maar het kan wel vanzelf over gaan, maar nogmaals, dit is geen medisch advies.

Nitrogen, mijn moeder had ook zo'n operatie gemoeten, als de prednison niet had aangeslagen, zij kwam maar niet van haar holteonstekingen af, nu ik het zo lees ben ik blij dat het uiteindelijk niet hoefde, dat klinkt behoorlijk naar die schedelverbouwing.

En wat stom van die collega moeder zeg.
Remma, lekker toch, zoveel waardering voor je werk krijgen? niets mis mee om dat even hier te komen vertellen hoor

Sok, wat irritant zeg, dat je niet van je hoest afkomt. Hopelijk helpt een avondje bijslapen.

Ik heb zelf niet zo veel te melden geloof ik. Morgen met Limoen naar kinderarts.
Ik doe ook alleen vriezer ontdooien in de winter. Of als ie helemaal leeg is. Maar dat is nooit.

Pus op amandelen klinkt behoorlijk vies. Maar als mannie alweer aan de macaroni was (plus 2 poffertjes, zie Vrolijk) dan lijkt het toch alweer beter te gaan. Of was dat onder invloed van paracetamol?

Remma, dat verdien je toch, een beetje waardering? Wel echt leuk dat je leerlingen zo blij met je zijn.

Heb vanavond gezongen. Ging niet lekker want heb kikker in mijn keel. Hang nu in bed voor tv. Koekerd is nog steeds een paar tijdzondes verderop, en daarom durf ik eigenlijk niet verder in mijn nogal enge thriller.
Ik heb een beetje een hectisch weekend voor de boeg. Morgen kinders op schoolreis, ouders arriveren ca. 11 uur zodat zij op Kruimel kunnen passen en ik naar promotie van collega kan ('s ochtends eerst nog kado kopen). Daarna naar schoolplein om kinders op te halen, door naar zwemles. 's Avonds naar diner van promotie. Zaterdagochtend om 9 uur op trein naar Remmastad voor nostalgisch dagje plus nacht met studievriendinnetjes. Volgende ochtend vroeg naar Utrecht voor verjaardag neefje alwaar ik Koekerd hoop te treffen (die komt dan vanaf Schiphol, met jetlag) en ook kinders (gebracht door mijn ouders). 's Middags met herenigd gezin terug naar Koekystad. Pffff. Gelukkig hoeft zulks niet elk weekend.
Ik heb koude voeten.

Trusten.
Help Koeky, heb je een uur tot uur planning gemaakt,? het klinkt alsof, als er iets 5 minuten uitloopt, je dat het hele weekend niet meer inhaalt. Succes!
Wauw Koeky, dat is een vol weekeinde! Veel plezier en succes.
Koek, respect voor je planning. Het is nogal een logistieke uitdaging, jouw weekend. Veel plezier!

Ik ben net met Mannie naar de dokter geweest. Het was weer minder dan vanmorgen, ik had gebeld omdat die witte plekken er nog zaten maar die waren nu weg. Hij mag lekker waterijsjes tegen de zwelling, die gaan we zo maar halen. Deze dokter was weer niet erg pro uithalen, pas bij 5 tot 7 keer per jaar. Ik denk alleen dat Mannie daar wel aankomt.

Nog wat goors: net zat hij over te geven op de wc. Ik vroeg het kwam, het antwoord: 'Ik heb poep gegeten!'
Ik vind het heel wat, Pammie, een vierjarige die over kan geven op de WC. Mijn Oudste weet alleen dat hij zich "raar" voelt en geeft dan ergens over. Maar wie weet, misschien heeft hij wat dat betreft bij de volgende buikgriep wel vorderingen gemaakt. Eh - bedoelde hij poep symbolisch? Hij zal toch niet ...

Koek, ik vind mij al ondernemend dit weekend (zaterdag alvast verjaardag oudste vieren met oma/oom, zondag stemmen, traktaties maken en open dag appelboomgaard), maar wat jij doet, dat doet je zo gauw niemand na denk ik.
Nou Nitro... hij zat letterlijk op de wc, hij had namelijk net gepoept. Het braaksel zat in zijn ondergoed, op zijn broek en schoenen, op de grond. Ik ben bang dat het helemaal waar is wat hij zei....

Maar goed, als Mannie écht moet spugen zoekt hij wel een bakje o.i.d. in de buurt. Kost 3 jaar training maar dan heb je ook wat
Had hij voor het poep eten enige verklaring? Ik bedoel, een paar jaar heel vaak moeten overgeven zal je kotsgrens/walg-grens wel verlagen, maar poep ... ?!
Hij wilde het gewoon even proeven
pam! en ik was al niet lekker!

en bloedsacherijnig overigens, maar dat heeft er dan weer weinig mee van doen. dag begon al slecht toen één van mijn 2 addergebroedjes persé om kwart voor 7 wilde worden voorgelezen ('maar het is maar een klein boekje, mama!') en de ander de papfles van zijn zus opeiste (terwijl hij zelf al een hele achterover had geslagen) en daarbij ging meppen.

maar, om met es te spreken, dingen die voor 9 uur 'smorgens gebeuren moet je niet al te serieus nemen.

en zal ik nu maar eens aan het werk gaan? dat ging ook al lekker, toen één hotemetoot bij ons mij een project door de strot wilde duwen, waar a: geen tijd voor is en b: geen prioriteit heeft, maar luisteren ho maar. rete-irritant

needless to say dat ik niet op mijn best ben?
Ik probeer zennnn te blijven maar heb het onderhand ook wel gehad. Mannie heeft net de hele woonkamer ondergekotst en is nu Vreselijk Zielig. Mini heeft een speeldate die, terwijl ik op mijn knieën kots lig te dweilen, zegt dat ze toch nog een ijsje kregen. NU EVEN NIET!

Ik ben moe, ik heb pijn in mijn voeten en ik moet nog koken. Ik heb de dames naar buiten geschopt en Mannie wederom voor de tv geparkeerd, onder een dekentje. Nu moet ik de deur dichtdoen want hij heeft het koud... Soms is het net een echte kerel.
lekker dan, Pammie; bij zulke dingen is het ook onmogelijk om relaxed te blijven. hangt het in de lucht ofzo? Koeky; sterkte met je mega-strakke schema. ik word al moe als ik het lees
Ik ben zennnn gebleven. En nu is Pamman er en ga ik niets meer doen. Zo.
dus
Ben een beetje misselijk van je verhaal Pammie, yuk. Knap dat je zennn bent gebleven.

Limoen wilde niet naar de kinderarts vanmiddag, heb haar weten te overtuigen door te zeggen dat er geen bloedgeprikt ging worden, en geen foto's gemaakt.

Kinderarts had niets afwijkends op de echo en foto ontdekt. Haar urine was ook weer in orde. Wel wilde hij bloed- en urineonderzoek nog een keer herhalen, gelukkig was het inmiddels al 17 uur en was het lab dicht, pfew, kwamen wij even goed mee weg, anders had Limoen mij nooit meer vertrouwd. Volgende week dus maar. We hebben ook Emla zalf mee, en dat vond Limoen al wel een geruststelling, dat het prikje dan geen pijn zou doen.
Limoen is trouwens verliefd op een meisje, zegt ze. Dat idee had ik al, ze vindt jongetjes veel te wild.
Hartstikke fijn dat er geen afwijkingen zijn gevonden. Maar wat nu? Ging de kinderarts alleen naar haar nieren e.d. kijken of gaat nog verder?

Mannie was helemaal gesloopt vanavond, hij at ook niks. Die amandelen zitten hem danig in de weg. Mini was ook weer een handfull maar de laatste dagen blijven we bij haar zitten op het voeteneinde van haar bed en dan slaapt ze zo. Nog steeds niet de gewenste situatie maar zo komt ze in ieder geval aan haar slaap. Dat is even het belangrijkst.

Ik had mijn best gedaan op paella vanavond maar Mannie wilde niets eten, Mini bliefde het niet en Pamman vond dat er teveel doperwten in zaten

Ik lig al in bed, lekker warm onder deken. Ben zo vreselijk moe dat een avondje echt vroeg erin me een goed plan leek.
trusten Pam!

en op zich wel fijn dat er niks ernstigs is gevonden bij Limoen, maar nu weet je nog niks tot weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven