Na een jaar niet zwanger... en dan? Wie kletst er mee?

23-04-2007 11:45 13139 berichten
Superstoere meisjes:

* Kaetje: 30 jaar. April 2006 begonnen, IUI 6 gestart op 25 februari, voor het eerst met Menopur (voorheen met Puregon)

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, nu op naar 6e IUI

* Sophy: 2 jr bezig, welverdiende pauze tot maart 2009

* Merel29: 2e icsi 28-01-09 start met de pil (als het goed is) 18-02-09 start deca 04-03-09 start gonal-f. 13-03-09 1e echo punctie gepland op 18-03

* Fleur: 1e ICSI poging na punctie gestopt, cryo poging 1 teruggeplaats, 9-10 testen

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, 2x IUI gehad, nu in afwachting van IUI, maar deze cyclus ei gemist

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI en nu op naar IVF.

*Zitah: dochter 5 jaar, 5 jaar kinderwens voor nummer 2. 5 miskramen. Stopt hoogst waarschijnlijk als kinderwens na 6x iui nog niet vervuld is. Bezig met 3e IUI

*Watson: start april 2008, in afwachting van behandeltraject, binnenkort gesprek bij de gyn.

*Dolfijntje: begonnen in mei 2006, 3x IUI en nu in afwachting van endometriose weglaseren.

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, nu testen begonnen, binnenkort kijkoperatie en uitslag zaadtest

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI).

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

* Suzzel: ICSI, 22-8 terugplaatsing, 1 of 2-9 testen, zwanger!!!! 12-5 uitgerekend.

* Doggie75: 11-07 MMM, 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. 9 mei uitgerekend.

* Nicks: 4/8 positief getest!

* Nicky22: Zwanger! uitgerekend op 23 mei

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes uitgerekende datum is 11 juni! (Maar de planning is 21 mei, 37 weken lijkt me genoeg én tof!?!)

* Debgirl1984: net in MMM diagnose PCO 15-10 positieve test!

* Rebels: Kind 2 jr, juli '07 begonnen voor 2e, 2 miskramen. 19-10 positieve test. 19 juni uitgerekend.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging. Positieve test op 21-10, 27 juni uitgerekend.

* Blogbabe: begonnen in januari 2006, Na 4e IUI zwanger! positieve test op 21-10.

* Maria 52 (Pierel): begonnen in voorjaar 2006, spontaan zwanger geraakt na 3 IUI en hsg. Positieve test op 28-10 5 juli uitgerekend.

* Carpe Diem: begonnen in maart 2006, in oktober start met ICSI. Positieve test op 10 november. Uitgerekend 17 juli

* Tornapart: bbz '00 + '04, zoontje '06, miskraam '07, bbz '08, 1e IVF '08, op naar 2e cryo-poging. positieve test op

10-12

* Peggysue2:gestopt aug.2005, feb 2007 in mm. okt 2007 IUI > bbz, mei 2008 ivf, okt + nov 2008 cryo tp, jan 2009 start nieuwe ivf. 27 februari positieve bloedtest. Tweeling!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, viel 06-01-'09 aan twee. Dochtertje!

In april 2006 zijn we van start gegaan... tot nu toe zonder resultaat. Ik ben 28 en mijn vriend ook. Samen hartstikke gelukkig, eigen huis (samen met de bank ;)), allebei leuke (vaste) baan, stabiele relatie en helemaal toe aan kids. We vrijen op de juiste dagen, ik ben al meer dan 15 kilo afgevallen (woog over de 100 kilo), vriend is gestopt met roken, ben al jaren niet meer aan de pil. Niets staat ons in de weg maar toch is het nog niet raak. Ik ben begonnen met temperaturen vorige maand en wil dat nog zeker 1 maand doen. Mn menstruatie is aardig regelmatig en ik voel mijn eisprong vrijwel altijd. Mensen om ons heen beginnen te vragen of er al kinderen komen (net bevallen vriendin, schoonzusje etc.) en wij liegen er op los dat we er nog niet aan toe zijn. Ik vind het steeds moeilijker om het voor me te houden en zou het graag met meer mensen willen delen, bijvoorbeeld met mn moeder. Maar het leek ons zo leuk om iedereen te "verrassen" met een onverwachte zwangerschap. We proberen het ook steeds met humor te benaderen en het wat te relativeren. Maar als ik net ongesteld ben geworden (zoals afgelopen donderdag) dan wordt ik steeds moedelozer en verdrietiger....

Aan de MMM zijn we nog niet toe, ik wil eerst nog bezig met temperaturen. Dan hebben we ook iets om de dokter te laten zien zeg maar. Mijn grootste angst is om van de dokter te horen dat wij samen geen kinderen kunnen krijgen. Dat is eigenlijk ook de reden dat ik nu nog niet naar de dokter wil. Maar de drang om te weten waarom het niet lukt wordt ook steeds groter....

Ik heb eerder meegeschreven met een topic met meiden die ook al wat langer bezig waren maar dat is eigenlijk langzaamaan uitgestorven. Daarom een nieuw topic om alle frustraties, verdriet en hopelijk ook geluk te kunnen delen.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Even een update. De gyn viel me echt voor 100% mee! We hebben een hele leuke jonge vrouw(denk mijn leeftijd) waarmee het wat mij betreft direct mee klikte. Eerst wat vragen beantwoord en daarna heb ik een inwendige echo gehad. Ik zag er als een berg tegenop maar het viel me zo mee. Het deed helemaal geen pijn. En alles ziet er goed uit. Mijn baarmoeder en eierstokken zijn precies groot genoeg en ze dacht te kunnen zien dat ik vorige week mijn eisprong heb gehad. Als ze dus een eitje(?) heeft gezien ben ik dus niet zwanger denk ik.

Manlief moet nu aanstaande maandag een potje inleveren. Ik moet op dag 3 van mijn aankomende cyclus bloed laten prikken en op dag 10/11 weer een echo om te kijken of ik een eisprong krijg. Dan 3 dagen later weer een echo. Ze gaan een hele cyclus meekijken dus. 27 juli als ik op dag 10/11 moet is er ook de uitslag van het zaad en dan..Tja dat is dan even afwachten. Maar ik ben wel blij dat alles er vanbinnen goed uitzag in ieder geval. En dat het een aardige vrouw is!!

Dus al met al viel het me zo mee! Ga zo even jullie verhalen lezen en kom dan weer reageren:) Liefs!
Hier helaas een GIGA-ongi!!!! Behhhhhhhhhh...ben echt even BOOOOOOSSSSS!!!!

@#$@#$ CREY^%UEC#4 $!#^^$ ERYE WE#$ $$R$#%C #%FR

$%$@ efj;esjfpi1-40-3=-0- @!^@@&^@$%#

Zo dat is eruit! Vraag me af waarom de laatste ongi's steeds zo hefitg zijn; compleet met erge buikpijn en rugpijn. Ben dat niet zo gewend van vroeger!

Ga maar ff in mijn zwembadje dobberen en maar een beetje zonnen als troost!

Purper

Excuses voor het ego-bericht

Els: www.persona.nl nogal een verhaal om uit te leggen...voor alle duidelijkheid ik gebruik hem dus andersom, kan ook!!! Werkt bij veel vrouwen wel, alleen bij mij dus blijkbaar ook niet.
@ MissW: dus je bent (helaas) niet zwanger? Fijn dat het zo klikte met de gynaecoloog. Mijn gyn (die ik al ken van mijn baarmoederhalskankeronderzoek - wat een woord) is echt een lomperik die bovendien slecht luistert ... misschien moet ik voor de MMM maar een switch aanvragen, maar ik ben daar nooit zo'n held in ...

@ Purper: zo'n egobericht mag op zijn tijd echt wel hoor. Heeeeeeel herkenbaar die NOD en bijbehorende gevoelens. Ik verslijt zo'n 3 zwangerschapstesten per cyclus, want dan wordt ik bijv. niet op zondag ongesteld zoals ik verwachtte, dan test ik 's ochtends, 's avonds en maandagochtend, om vervolgens maandag 's middags ongesteld te worden.  Je macht echt wel stevig balen en dat hier uiten! *; hoort er helaas bij. Ook die rug- en buikpijn ken ik. Misschien helpt een kruik? Of even een massage van je vriend/man? (Dat is toch het minste wat hij kan doen?! ;))

Hoe reageren jullie partners eigenlijk op de dag dat je toch weer ongesteld bent geworden? Mijn man leeft duidelijk wel mee en zegt op dat moment oprecht 'ach, wat jammer nou', maar lijkt zich er toch makkelijker overheen te zetten.

Nou ik ga nog maar even de laatste beetje zonnestralen op mijn balkon meepikken.

Purper, wat ontzettend balen zeg!! Ik kan me je egoverhaal heel goed voorstellen, gooi het er lekker uit!!!!!

Els, mijn vriend vind het op die dag ook altijd heel jammer, maar kan zich er ook makkelijk over heen zetten, terwijl ik echt moet huilen. Vooral de laatste maanden.

MissW, fijn dat het zo klikt met de gyn. Dat is toch wel heel belangrijk met dit soort dingen. En inderdaad een inwendige echo valt best mee, vond ik ook. Ze zag aan je eierstok dat je een eisprong hebt gehad, zegt niets over wel of niet zwanger. Dat is nl helemaal niet te zien nog. Ze konden toen ik zwanger was ook zien vanuit welke eierstok die zwangerschap kwam nl. Dus er is nog hoop!!
Gatsie Purper, ongesteld geworden..klote klote klote! Gelukkig idd mooi weer om een beetje afleiding te zoeken maar het is gewoon een rotgevoel. Weg hoop, hallo volgende ronde Denk dat ik je snel kom volgen want ik heb kramp zoals ik altijd heb voor mijn ongie.

Geniet toch een beetje van je zwembadje en reageer hier maar lekker af*;*;

@Doggie: het leek mij ook al vroeg dat  al kunnen zien of ik zwanger ben. Ze zei alleen dat ze aan 1 eierstok kon zien dat er vorige week een eitje was gesprongen.

Hoe is het verder met jou, geniet je van het heerlijke weer?!! Zo lekker.

Maar zoals net gezegd nu alweer ongie-krampen dus zal er wel weer aan komen...blehh. Snap dan alleen niet dat ik 3 dagen geleden al een beetje bloedverlies had. Manlief moet morgen een potje inleveren, hoop zo dat de uitslag een beetje goed zal zijn!!

Meiden geniet van het mooie weer! Nu nog zonder kinderen en zonder plichten;) Wie weet is dat volgend jaar allemaal heel anders....liefs!
hallo iedereen!

Even snel een reactie, iedereen ligt hier nog te slapen.

Ik had zo veel goede hoop maar het was allemaal weer niks waard, de ongsteldheid komt er al weer aan hier. Ik was al sinds dinsdag misselijk, de hele tijd oprispingen, de hele dag door. En dinsdag overgegeven en gisteravond ook. Maar het zal wel een virusje zijn want ik zie al telkens een klein beetje bloed als ik af veeg, al sinds vrijdagnacht.

De tijd bij mn vriendin was heerlijk, lekker meidendingen gedaan (winkelen!!! koken! kletsen...) en heb per ongeluk ons probleem er uit geflapt. Maar het is een supergoede vriendin en ik weet dat ze het voor zich zal houden. We hadden het over mijn schoonzusje (die zij ook heel goed kent), dat ze de hele tijd zegt dat we aan kinderen moeten beginnen. Zij vond dat superlullig omdat wij misschien al wel heel lang bezig zouden kunnen zijn zonder dat schoonzus het wist. En toen zag ze het gewoon aan mn gezicht en heb ik het gezegd. Het luchte wel op! Maar zij is er zelf helemaal niet zo mee bezig en volgens mij vond ze het ook moeilijk om er wat over te zeggen maar dat geeft helemaal niks. Ze is nog meegekomen met mij en heeft hier vanacht geslapen. Gaan we vandaag nog wat gezellige dingen doen en dan gaat ze weer naar huis vanavond.

Els, welkom hier. Dat van de ongesteldheid na pilgebruik heb ik ook hoor! Voordat ik met de pil begon was ik altijd heel heftig ongesteld. Maar toen ik stopte is dat nooit meer terug gekomen. Het zal waarschijnlijk komen omdat in je pubertijd je lichaam meer hormonen aanmaakt en je cyclus nog maar net begint eigenlijk en het daarom erg heftig kan zijn.

Leuk dat je ook in het VO werkt, ik geef Engels, welk vak geef jij?

Leuke baan hoor! En of het leuker/moeilijker is dan in het BO weet ik niet. Ik heb veel collega's die uit het BO komen en zij vinden het juist minder zwaar omdat je veel minder voor en nawerk hebt. (weet niet meer wie dat vroeg...). De kinderen zijn natuurlijk ouder en misschien maakt dat het soms moeilijker. Maar de gesprekken die je met ze hebt gaan dan ook over heel andere dingen (stel ik me zo voor). Ik vind het super om te doen in ieder geval.

MissW, gelukkig viel het mee bij de gyn. Ik hoop dat ze snel wat voor jullie kunnen doen.

Draaimolen, ik ga voor je duimen, dat het bij jullie ook al na 1 keer raak is!

doggie, jammer dat je ook ongesteld ben geworden.... Oneerlijk allemaal! Ik @#$%****!@#$ met je mee hoor!

Krissie, hoe gaat het met je?

Ik ga hier in huis nog even wat doen, even lekker de tafel dekken en een ontbijtje voor ons maken. Groetjes!
Opvallend hoe je leven wordt ingericht naar je cyclus. Alles draait om die magische week waarin je zwanger zou kunnen worden (als je tenminste nog niet in de MMM zit) en dan het afwachten tot je NOD...

Vanochtend (ik ben altijd een vroege vogel, óók op zondag) werd ik ineens heel misselijk en draaierig. Zo zittend heb ik er niet zoveel last van.

Stiekem heb ik dan toch de hoop dat dit de eerste tekenen van een zwangerschap zijn, terwijl ik heel goed weet dat dat nu nog niet kan (dan zou ik net 2-3 dagen zwanger zijn ...hahaha). Stom zeg!

Wellicht heb ik hetzelfde virus als Kaetje.
Hey Kaetje, fijn dat je het zo leuk hebt gehad met je vriendin. Altijd goed om je even totaal te ontspannen.

MissW, fijn dat het wel meeviel bij de gyn. En nog even geduld hebben, misschien hoef je dan niet eens meer terug :) dat zou wat zijn! En ja, ik hoop ook dat we over een jaar hier op terugkijken en allemaal van die heerlijke wondertjes in de wieg hebben liggen :D

Els, die magische week in je cyclus is niet alleen spannend als je nog niet in de mmm zit hoor! Ook als je al wel in de mmm loopt doe je nog steeds heel erg je best in die week en hoop je toch elke maand weer op een wereldwonder!
wat ik trouwens nog wilde zeggen. Onze gyn zei dat ze het eigenlijk best vroeg vindt dat iedereen bij een jaar wordt doorgestuurd. Ze zei dat mensen nu teveel kijken na een jaar en dan dus denken dat het dan niet meer gaat lukken. Ze zei dat er bij sommigen mensen niets aan de hand is maar dat het puur om tijd gaat. Dat je per maand maar 15% kans hebt..

Niet dat je niet naar de ha moet gaan, het kan alleen zo zijn dat er niets uitkomt. Ze gaf ook aan dat elke week 2a 3 keer vrijen het beste is op een kans op zwangerschap. Wij vrijen de laatse alleen nog veel in de week dat het "moet" en dat is dus niet goed:$ Als zaad te lang in de ballen zit gaat de kwaliteit achteruit. Dus wij moeten frequenter gaan sexen en niet alleen wanneer ik vruchtbaar ben. Weer meer een sexleven gaan opbouwen waarin het niet allemaal om de baby gaat. Moeilijk, maar we willen het zeker wel gaan proberen!
MissW, daar heeft je gyn vast gelijk in! En inderdaad, 15% Is helemaal niet veel eigenlijk. De frequentie van het vrijen is bij ons ook langzaamaan terug gelopen naar het "moeten" in de week voor de eisprong. En dan ook nog eens best vaak naar maar een paar keer, vaak niet eens meer 3 of 4 keer.

Dus ik ga meedoen met je goede voornemen voor de komende tijd om vaker en regelmatiger sex te hebben!

Ik ben in januari ook gaan sonjabakkeren met de reden om een kans op zwangerschap te vergroten. En hoewel ik de complimenten die ik van iedereen kreeg wel heel leuk vond ging het mij echt alleen maar om de vruchtbaarheid. En ook daarin ben ik eigenlijk wel teleurgsteld.... En dus is het meer eten en snoepen en minder bewegen er ook langzaam aan weer ingeslopen. Dus nog een goed voornemen: Na de vakantie meteen weer beginnen met Sonja en nog eens 15 kilo er af!

Zo, nu staat het zwart op wit en kan ik er niet meer onderuit!
quote:Els, die magische week in je cyclus is niet alleen spannend als je nog niet in de mmm zit hoor! Ook als je al wel in de mmm loopt doe je nog steeds heel erg je best in die week en hoop je toch elke maand weer op een wereldwonder!Ik bedoelde het niet zo lomp, als het misschien overkwam, hoor . Sorry als dat zo overkwam. Zo blijkt maar hoop doet leven.

Wat betreft het seksleven. Ik moet zeggen dat vakantie hebben erg goed voor ons seksleven is. Ik ben nu heerlijk ontspannen en heb geen drukte meer van mijn werk, waardoor ik ook echt wel om de dag wíl vrijen. Mijn man heeft sowieso een libidido waar je soms eng van wordt , dus aan hem ligt het eigenlijk nooit...hahaha.

Goh, maar 15%... hoe doen al die stellen dat die in 1 of 2 maanden zwanger zijn, dan?

Mijn man en ik hadden besloten na de vakantie (als we officieel een jaar bezig zijn) naar de HA te gaan. Ik moet zeggen dat ik daar nu al een beetje tegenop begin te zien. Als ik die verhalen lees van haast om de week naar het ziekenhuis voor allerlei controles... pfff....

Een vriendin van mij liep ook in de MMM (na een jaar ging haar vriend ervandoor en kwam daar dus op een heel andere manier een eind aan) en zij merkte laatst op: dan weet je tenminste wat er is / of er iets is, en dan kan daar eventueel iets aan gedaan worden. En dat is ook wel zo, natuurlijk... nou ja, eerst de vakantie maar afwachten.

In de tijd dat we weg zijn heb ik ook mijn vruchtbare periode.... zoals ik al schreef: hoop doet leven ...eh... sexen

Hey Kaetje,

Jammer hè om er na een tijdje achter te komen dat vrijen alleen nog maar een "middel" is geworden om een baby mee te krijgen. Ik durfde het eerst niet toe te geven maar ik weet dat het helaas bij mij op dit moment wel zo is. Daarom, zegt de gyn, is vrijen buiten de vruchtbare dagen zo belangrijk. Om dat gevoel voor elkaar weer terug te krijgen. Die intimiteit enzo.. Dus werk aan de winken en als jij er ook aan wilt gaan werken kunnen we elkaar ermee steunen!

Ik vind het hartstikke knap dat je zolang gelijnd hebt. En nu nog 15 kilo, dat gaat je vast lukken. Maar je mag af en toe ook wel eens alleen maar dingen eten die je lekker vindt toch?! Ook een beetje genieten nog. Zo vroeg de gyn aan ons of wij roken. Manlief nog nooit gerookt, ik ben zo iemand die rookt als we uit eten gaan of een feestje hebben en bij een glaasje wijn. Lekker blijven doen zei ze. Je moet ook nog genieten en niet alleen maar alles laten voor een zwangerschap. Je wordt niet ineens wel zwanger als je niet meer drinkt/ rookt/ snackt..whatever. Vond ik wel fijn om te horen.

Ongie komt er nu echt aan:( Nog maar dag 25, is dat niet te kort?

@Els, die ziekenhuisbezoeken qua aantal vallen wel mee hoor. Ik moet nu aankomende cyclus wel een paar keer heen, maar dat is om 1 cyclus lang bij te houden of ik een goede eisprong heb. Daarna weet ik niet hoe en wat verder, maar ik ervaar het niet als een te grote belasting. Het niet weten wat er aan de hand is en waarom ik niet zwanger word, ervaar ik als een grotere belasting.

Als tip zou ik jou wel willen meegeven om het nog een beetje "spontaan" te houden. Je zit nog niet op een jaar, hebt nog niet helemaal door wanneer je eisprong is, dus misschien nog niet vaak op het juiste moment gevreeën. Als je nu al te veel bang zult zijn dat het niet zal gaan lukken kun je ook er te veel mee bezig zijn en dat kan het zwanger worden ook blokkeren. Ik snap je gevoelens zeker, maar wees aan de andere kant blij dat je nog niet zo heel lang bezig bent en de kans op een spontane zwangerschap nog groot is! Zeker als je erachter komt wanneer je ovuleert. Hoe lang is jouw cyclus gemiddeld?
Oh en els, ik bedoel het niet als een aanval hoor. Meer als goed bedoelde raad*; Ik weet zelf hoe vervelend het is als zwanger worden een soort van obsessie is en ik hoop dat jij er nog lekker een beetje ontspannen onder kunt zijn..
@MissW - je hebt absoluut gelijk als je zegt dat ik moet proberen er minder zwaar aan te tillen, maar dat valt nog niet zo mee. Dankzij verschillende berichten op dit forum heb ik al wel geleerd dat een ovulatietest niet heiligmakend is, dus heb ik weer een beetje hoop op een natuurlijke zwangerschap.

Alleen vrijen in de vruchtbare periode is inderdaad een valkuil. Ik probeer daar niet in te trappen, maar als ik het druk heb, valt dat nog niet mee. Gelukkig is seks ook an sich leuk, lekker en intiem. :D hihi

Mijn cyclus is normaal 27 dagen, maar de laatste paar maanden is het wat onregelmatiger: 27 tot 29 dagen (met een 'dal' van 24 - maar dat was in een erg drukke periode).
Dat seks ineens alleen maar draait om een baby, herken ik zeker. Een paar maanden geleden was dat hier ook zo. Nu proberen we te vrijen als we zin hebben (en maken we wat meer zin zeg maar) Natuurlijk doen we het ook nog steeds (verplicht) op de vruchtbare dagen. Zeker deze maand nu ik weer ovutesten heb, zodat ik de ha kan vertellen over mijn cyclus. Dag 13 vandaag en geen . Misschien morgen?

Wij moesten ook weer "leren" dat seks ook om intimiteit ging en niet alleen om een baby. Maar als je allebei druk en moe bent, schiet seks er nog wel eens bij in. Tv kijken is dan erg aantrekkelijk in bed, hahaha....Terwijl als je het wel doet, je daar ook weer enrgie van krijgt. :P

Els, ik was afgelopen maand ook ineens 2 keer onwijs misselijk en ik denk dan ook meteen.....oh, misschien.... Maar helaas werd gewoon ongetseld op de goede datum. Maar zo herkenbaar. We willen van alles voelen.....;)

Ik weet ook hoe zwanger worden een obsessie kan worden, had daar de afgelopen maanden heel erg last van. Ik moet zeggen dat het nu de laatste 6 a 7 weken iets beter gaat. Kan het iets beter los laten. Zou je niet zeggen als ik bijna elke dag hier op het forum schrijf...:D Maar emotioneel gaat het beter. Minder obsessed, gelukkig maar. Ook voor mijn mannetje is dat wat fijner denk ik.
Smorgens!

Ik lees wel gewoon mee, hoor, reageer alleen niet zo hard, alles moet ff een plekkie krijgen en dat gaat zo het best.

Gisteravond heb ik een schemaatje geprobeerd te bouwen, ik zal eens kijken of ik het hier neer kan zetten zodat een ieder aan kan vullen. Had mezelf wel netjes ingevuld, maar zelfs dat is al oud nieuws, want ik heb net de IVF kliniek gebeld. IEK! het wordt nu wel echt, hoor, best griezelig!

Maar zo'n schema is zeker in de vakantietijd wel erg makkelijk, als je dan even weg bent, kun je snel zien hoe iedereen er voor staat!

Is dit wat (behalve errug rose)?
Hoi Krissie, het lukt me niet om het schema in te vullen. Ik heb het gekopieerd en geplakt, maar ik kan er niets in toevoegen. Ligt misschien aan mij??
Ik wilde doggie al helemaal gaan uitleggen dat ze  moet quoten om het schema te kopieren en dat je het dan wel in kan vullen. Maar het werkt bij mij ook niet! Of heb je het als plaatje opgeslagen? Dan kan Krissie het alleen zelf aanpassen. Weet je zeker dat je je zoveel werk op de hals wilt halen? T mag van mij hoor maar als je er geen zin in hebt kunnen we ook zo'n gewoon schema maken die iedereen zelf telkens aan kan passen.

Logisch trouwens dat je nog even zelf met alles bezig bent en dat alles een plekje moet krijgen bij jullie.....

Als je het schema bij gaat houden dan zijn dit mijn gegevens:

leeftijd 28

bezig sinds maart 2006 (dacht ik...of was het april? Of februari? Ik weet t niet meer dus kies ik maar het midden :D)

Zaad vriend volgens huisarts ok, maandag 20 augustus bij gyn voor eerste keer.

als je t niet bij gaat houden zet ik ze er zelf nog wel even in (als ik weet hoe t moet ;))

Ik heb dus net gebeld met de gyn. afdeling en ik kreeg een hele lieve mevrouw aan de telefoon. Geeft je toch wel een fijn gevoel als je een geduldig iemand aan de lijn hebt. En we konden ook al een week eerder terecht maar dan zijn we nog op vakantie.

Vandaag trouwens super ongesteld geworden.... Sinds vrijdagnacht al wat spotting maar nu is t echt zover.

Ik ga eens even wat zaakjes regelen (brieven posten, de wasmachine aanzetten, dat soort vervelende zaken die moeten gebeuren...)

groetjes maar weer!
Tis nu inderdaad een plaatje en nee, ik ga het niet bijhouden, daarvoor ben ik te vaak te lang afwezig en dan loopt het net als met het vorige schema. Zal vanaaf eens ff kijken of ik 'gewoon' een excel ding kan plaatsen ofzo!
NaamLeeftijdBezig sindsMMM stappenBijzonderhedenMisswilliamsKrissie31nov '05Goede eisprong, geen enge ziektes en lief slijm, maar SLT negatief, sperma matig tot slecht. 24 sept. intake IVF kliniekKaetjePurperDraaimolenEls76Doggie75Sweety32Doppie
quote:NaamLeeftijdBezig sindsMeidscheMalleMolenstappen BijzonderhedenMisswilliams----Krissie31nov '05Goede eisprong, geen enge ziektes en lief slijm, maar SLT negatief, sperma matig tot slecht. 24 sept. intake IVF kliniekLief heeft al 2 kidsKaetje----Purper----Draaimolen----Els76----Doggie75----Sweety32----Doppie----Blijven oefenen Krissie....
Nou, als het goed is kun je nu 'gewoon' citeren en aanvullen. En de kleur aanpassen, auw! Maar ik moet weer aant werk, pauze is te kort!
quote:NaamLeeftijdBezig sindsMeidscheMalleMolenstappen BijzonderhedenMisswilliams----Krissie31nov '05Goede eisprong, geen enge ziektes en lief slijm, maar SLT negatief, sperma matig tot slecht. 24 sept. intake IVF kliniekLief heeft al 2 kidsKaetje28maart

'06zaad van vriend volgens HA in orde. op maandag 20 aug eerste bezoek aan gyn.wonen deze week precies twee jaar samen Purper----Draaimolen----Els76----Doggie75----Sweety32----Doppie----
Je hebt groot gelijk Krissie, zo is t veel handiger, dan kan iedereen het zelf doen en komt het af en toe wel weer omhoog als er veranderingen zijn.

Ik heb de mijne al ingevuld.

En voor iedereen die t niet weet (zoals ik heel lang): als je ingelogd bent zie je bij iedere posting een ballonnetje (rechts boven) als je hier op drukt krijg je het hele stuk in een citaat. Je kan dan dingen weghalen en toevoegen en zo dus ook heel makkelijk zelf het schema aanpassen.

Ik vind groen een mooie kleur hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven