Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4

vrijdag 25 september 2009 om 10:20
Ik wacht nog even deze ronde af voordat ik ze invul... vriend zat trouwens direct al met de pen klaar, vond dat het al wel kon. Ik wil nog even wachten, stel nou dat het deze maand raak is, hoef ik die stomme formulieren ook niet in te vullen. Ga er niet vanuit, maar toch. Zolang ik niet ongesteld ben is er wel een heeeeeel klein beetje hoop....
Kater is de deur weer uit, ben zo fris en fruitig als een hoentje
*zei ze, terwijl ze nog in bed lag, met laptop want thuiswerken
Kater is de deur weer uit, ben zo fris en fruitig als een hoentje
*zei ze, terwijl ze nog in bed lag, met laptop want thuiswerken
vrijdag 25 september 2009 om 10:48
quote:germanwings schreef op 24 september 2009 @ 20:56:
ja, die roze dutch girl (of in een andere kleur, ik ben daar niet zo moeillijk in) maar 1 is idd wel voldoende, anders heeft ze straks de eerste maanden van haar leven alleen dat ene shirtje aan...
Fanatic, is het zo erg als je bekenden tegen komt? En wil je echt poliklinisch gaan bevallen of is dat meer voor het geval dat, dat je nu alvast gaat kijken?
Ik hou er gewoon niet van om mensen tegen te komen die je nog kent van vroeger of van een ander stadium uit je leven...
Ik wil echt poliklinisch gaan bevallen ja. Ik ga echt niet thuis bevallen, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt
ja, die roze dutch girl (of in een andere kleur, ik ben daar niet zo moeillijk in) maar 1 is idd wel voldoende, anders heeft ze straks de eerste maanden van haar leven alleen dat ene shirtje aan...
Fanatic, is het zo erg als je bekenden tegen komt? En wil je echt poliklinisch gaan bevallen of is dat meer voor het geval dat, dat je nu alvast gaat kijken?
Ik hou er gewoon niet van om mensen tegen te komen die je nog kent van vroeger of van een ander stadium uit je leven...
Ik wil echt poliklinisch gaan bevallen ja. Ik ga echt niet thuis bevallen, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt
vrijdag 25 september 2009 om 10:50
marriss, als ik jou was (maar dat ben ik natuurlijk niet), zou ik het ook gewoon insturen al hoor. als ik vriendin begrijp is het nogal een proces waar je inkomt, dat sowieso al behoorlijk wat tijd kost. waarom dan nu alvast dat in gang zetten? kan je altijd nog zeggen: afspraak? is lekker niet meer nodig! PUH!.

vrijdag 25 september 2009 om 10:59
mariss, anders laat je die afspraak lekker staan en kun je meteen de de eerste echo van je wurm krijgen!
En momo, goed dat je hebt doorgepakt! Is tuurlijk niet leuk, maar je hebt nu mss in ieder geval het gevoel dat er weer wat gaat gebeuren.
Fanatic, ik vind het niet zo raar hoor dat je in ZH gaat bevallen, ik had dat in NL denk ik ook gedaan en hier heb ik geen keus (zit ik dan weliswaar op te mekkeren, maar ik weet iets te goed wat er allemaal mis zou kunnen gaan dat ik nooit ontspannen thuis zou kunnen bevallen). Ik vind het trouwens juist leuk mensen van vroeger weer tegen te komen (alhoewel de meerderheid van de lagere school echt al minstens allemaal 2 x geworpen hebben), lekker troots mijn buik laten zien (waarbij dan iedereen dan alleen maar denkt dat ik iets dikker ben geworden, want met bijna 20 weken helaas nog steeds geen echt zwangerschapsbuikje hier).
En momo, goed dat je hebt doorgepakt! Is tuurlijk niet leuk, maar je hebt nu mss in ieder geval het gevoel dat er weer wat gaat gebeuren.
Fanatic, ik vind het niet zo raar hoor dat je in ZH gaat bevallen, ik had dat in NL denk ik ook gedaan en hier heb ik geen keus (zit ik dan weliswaar op te mekkeren, maar ik weet iets te goed wat er allemaal mis zou kunnen gaan dat ik nooit ontspannen thuis zou kunnen bevallen). Ik vind het trouwens juist leuk mensen van vroeger weer tegen te komen (alhoewel de meerderheid van de lagere school echt al minstens allemaal 2 x geworpen hebben), lekker troots mijn buik laten zien (waarbij dan iedereen dan alleen maar denkt dat ik iets dikker ben geworden, want met bijna 20 weken helaas nog steeds geen echt zwangerschapsbuikje hier).
vrijdag 25 september 2009 om 11:18
Moom, dapper besluit om de HA te bellen.
Ik vind dit ook de rotste periode, tussen sprong en piesen. Vaak voel ik de eerste verschijnselen van een ongesteldheid al een week na de eisprong. Zo deprimerend!
Ik zie ook ontzettend op tegen het medische circuit. Inderdaad, als alles op een vaste tijd in je cyclus moet, wordt dat megastressvol. Hoe combineer je dat met je baan? Dan moet je haast wel collega's in gaan lichten. Ik bedoel, ik ben nóóit afwezig, dus dat valt wel op. Maarja als zelfs een aantal collega's (of je leidinggevende) op de hoogte is, dan moet je het je ouders misschien ook wel gaan vertellen. Daar heb ik helemaal geen zin in. Pfff, dat soort dingen kan ik me soms echt druk om maken.
Vooralsnog ga ik eerst maar weer hoop houden dat het deze maand gelukt is....
Ik vind dit ook de rotste periode, tussen sprong en piesen. Vaak voel ik de eerste verschijnselen van een ongesteldheid al een week na de eisprong. Zo deprimerend!
Ik zie ook ontzettend op tegen het medische circuit. Inderdaad, als alles op een vaste tijd in je cyclus moet, wordt dat megastressvol. Hoe combineer je dat met je baan? Dan moet je haast wel collega's in gaan lichten. Ik bedoel, ik ben nóóit afwezig, dus dat valt wel op. Maarja als zelfs een aantal collega's (of je leidinggevende) op de hoogte is, dan moet je het je ouders misschien ook wel gaan vertellen. Daar heb ik helemaal geen zin in. Pfff, dat soort dingen kan ik me soms echt druk om maken.
Vooralsnog ga ik eerst maar weer hoop houden dat het deze maand gelukt is....

vrijdag 25 september 2009 om 11:26
*** WARNING!! *** AVATAR WIJZIGING!! ***
(even f5-en als je m nog niet ziet)
Oh Speec, zo zit ik ook hoor...zo'n afspraak is geheid onder werktijd want werk fulltime, hoe ga ik dat in godsnaam verklaren op het werk, en áls ik het mn collega's dan al 'moet' vertellen (liever niet) dan moet ik mn ouders toch ook inlichten want het slaat toch nergens op als mn collega's hét wel weten en mn dierbaren niet etc etc. Pffff....
*** WARNING!! *** AVATAR WIJZIGING!! ***
(even f5-en als je m nog niet ziet)
Oh Speec, zo zit ik ook hoor...zo'n afspraak is geheid onder werktijd want werk fulltime, hoe ga ik dat in godsnaam verklaren op het werk, en áls ik het mn collega's dan al 'moet' vertellen (liever niet) dan moet ik mn ouders toch ook inlichten want het slaat toch nergens op als mn collega's hét wel weten en mn dierbaren niet etc etc. Pffff....

vrijdag 25 september 2009 om 11:34
wat een onzinnig onderzoek!quote:Ruim helft vrouwen moet iedere dag iets kopen
Uitgegeven: 25 september 2009 10:41
Laatst gewijzigd: 25 september 2009 10:41
AMSTERDAM – Dat vrouwen graag winkelen blijkt een understatement: ruim de helft van de vrouwen (60 procent) krijgt namelijk zo’n kick van shoppen dat ze dagelijks iets móét kopen.
© www.gezondheidsnet.nlDat blijkt uit Brits onderzoek waarover de Daily Mail vrijdag bericht.
Uit de rondvraag kwam naar voren dat eenderde van de vrouwen wel zouden willen stoppen, maar dat ze het niet kunnen helpen. Het feit dat ze het zich misschien niet eens kunnen veroorloven, speelt daarbij geen rol.
Overigens probeert vier op de tien wel angstvallig de uitverkoop te mijden, omdat ze bang zijn dat ze de koopjes niet kunnen weerstaan. Ruim een kwart mag dan van zichzelf het huis niet uit, 15 procent houdt zichzelf om die reden tijdens de lunchpauze binnen.
Vernietigen
De pinpas of creditcard buiten bereik stellen, wil voor veel een vijfde van de dames nog wel eens helpen. 16 procent kiest ervoor 'm te vernietigen, 6 procent geeft de kaart aan haar partner of ouders.
"Voor veel vrouwen staat geld uitgeven gelijk aan een adrenalinestoot. Het maakt dat ze zich goed voelen”, zegt onderzoekster Joanna Leah. “Het is echter wel zorgwekkend dat veertig procent vaak te veel geld uitgeeft."
Aan het onderzoek deden 5347 Britse vrouwen mee.
Top-10
Top-10 van niet-essentiële zaken waar vrouwen wekelijks geld aan uitgeven.
1. Lunch buiten de deur
2. Chocola
3. Eten uit de supermarket
4. Tijdschriften
5. Eten en drinken uit de automaat op het werk
6. Accessoires
7. Schoonheidsproducten
8. Make-up
9. Goede shampoo en crèmespoeling
10. Speelgoed voor de kinderen.
sinds wanneer is eten uit de supermarket (for christ's sake) niet meer essentieel???
Uitgegeven: 25 september 2009 10:41
Laatst gewijzigd: 25 september 2009 10:41
AMSTERDAM – Dat vrouwen graag winkelen blijkt een understatement: ruim de helft van de vrouwen (60 procent) krijgt namelijk zo’n kick van shoppen dat ze dagelijks iets móét kopen.
© www.gezondheidsnet.nlDat blijkt uit Brits onderzoek waarover de Daily Mail vrijdag bericht.
Uit de rondvraag kwam naar voren dat eenderde van de vrouwen wel zouden willen stoppen, maar dat ze het niet kunnen helpen. Het feit dat ze het zich misschien niet eens kunnen veroorloven, speelt daarbij geen rol.
Overigens probeert vier op de tien wel angstvallig de uitverkoop te mijden, omdat ze bang zijn dat ze de koopjes niet kunnen weerstaan. Ruim een kwart mag dan van zichzelf het huis niet uit, 15 procent houdt zichzelf om die reden tijdens de lunchpauze binnen.
Vernietigen
De pinpas of creditcard buiten bereik stellen, wil voor veel een vijfde van de dames nog wel eens helpen. 16 procent kiest ervoor 'm te vernietigen, 6 procent geeft de kaart aan haar partner of ouders.
"Voor veel vrouwen staat geld uitgeven gelijk aan een adrenalinestoot. Het maakt dat ze zich goed voelen”, zegt onderzoekster Joanna Leah. “Het is echter wel zorgwekkend dat veertig procent vaak te veel geld uitgeeft."
Aan het onderzoek deden 5347 Britse vrouwen mee.
Top-10
Top-10 van niet-essentiële zaken waar vrouwen wekelijks geld aan uitgeven.
1. Lunch buiten de deur
2. Chocola
3. Eten uit de supermarket
4. Tijdschriften
5. Eten en drinken uit de automaat op het werk
6. Accessoires
7. Schoonheidsproducten
8. Make-up
9. Goede shampoo en crèmespoeling
10. Speelgoed voor de kinderen.
sinds wanneer is eten uit de supermarket (for christ's sake) niet meer essentieel???
vrijdag 25 september 2009 om 12:24
Gw, met tepelhoedje kun je last krijgen van tepel-speen verwarring. Met een tepelhoedje (of flesje) drinkt het veel makkelijker en moeten ze ook anders slikken als met gewoon aan de borst. Maar hij pikt het al goed op, dat hij 1 borst met en 1 zonder hoedje krijgt en heeft gister ook zn 1e flesje afgekolfde melk gehad en wilde daarna ook wel weer de borst.
Justdeb, verschrikkelijk he die matrasbeschermers,zweten dat die dingen doen.
Maar mijn vliezen zijn op bed gebroken, maar het ging pas lopen toen ik stond, dus geen drupje op bed.
Erine, gewoon na de ha gaan als je dat wilt! Dat ene maandje dat je niet je best gedaan hebt maakt echt niet uit hoor!
Meeting word em voor mij niet, zie het net als duvel dan nog niet zitten om zo ver te reizen met die kleine jongen
Momo en rain nog gefeliciteerd!
Momo, klote dat je ongesteldheid er aan zit te komen. Goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt en ha hebt gebeld!
Net de kleine jongen maar even aangemeld bij zorgverzekering en uitvaartverzekering is dat maar weer geregeld.
Justdeb, verschrikkelijk he die matrasbeschermers,zweten dat die dingen doen.
Maar mijn vliezen zijn op bed gebroken, maar het ging pas lopen toen ik stond, dus geen drupje op bed.
Erine, gewoon na de ha gaan als je dat wilt! Dat ene maandje dat je niet je best gedaan hebt maakt echt niet uit hoor!
Meeting word em voor mij niet, zie het net als duvel dan nog niet zitten om zo ver te reizen met die kleine jongen
Momo en rain nog gefeliciteerd!
Momo, klote dat je ongesteldheid er aan zit te komen. Goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt en ha hebt gebeld!
Net de kleine jongen maar even aangemeld bij zorgverzekering en uitvaartverzekering is dat maar weer geregeld.
vrijdag 25 september 2009 om 12:43
Hm, ik hoor dan niet bij die groep vrouwen, want ik koop haast nooit iets doordeweeks...
Geeweetje : ik weet zeker dat je over een paar weekjes een prachtige buik hebt.
Maya: Hoe bevalt het moederen? Is het wat je er van gedacht had???
Oh trouwens, mijn verlof gaat in op 20/10 !!! (voor in het schema)
Geeweetje : ik weet zeker dat je over een paar weekjes een prachtige buik hebt.
Maya: Hoe bevalt het moederen? Is het wat je er van gedacht had???
Oh trouwens, mijn verlof gaat in op 20/10 !!! (voor in het schema)
vrijdag 25 september 2009 om 14:07
Ha ha, volledig herkenbaar, dat shopgedrag! Alleen ben ik een wat vreemde vrouw geloof ik, want chocola staat zeker niet in mijn top 10.. En eten/drinken uit automaten ben ik ook niet zo van.. Nu maar hopen dat ik snel mag sjoppen voor speelgoed (of kleertjes) voor de kinderen!
Ik voel me al een tijdje een beetje kramperig op de plek van mijn baarmoeder, maar ik geloof dat ik dat voorheen ook had (en dan gewoon hartstikke ongesteld werd..) Verder hier nog nul komma nul aan symptomen..
Moom, da's dikke fuck.. Goed dat je een afspraak hebt gemaakt!
Ik ben aan het SOGgen (studie..), zal me er weer snel op gaan storten..!
Ik voel me al een tijdje een beetje kramperig op de plek van mijn baarmoeder, maar ik geloof dat ik dat voorheen ook had (en dan gewoon hartstikke ongesteld werd..) Verder hier nog nul komma nul aan symptomen..
Moom, da's dikke fuck.. Goed dat je een afspraak hebt gemaakt!
Ik ben aan het SOGgen (studie..), zal me er weer snel op gaan storten..!

vrijdag 25 september 2009 om 15:29
Ik ben aan het HOGgen! (huishoudelijk) Wel vast een ovenschotel klaargemaakt, die hoeft straks alleen de oven nog in. Verder wilde ik stofzuigen, dweilen, poetsen... maar heb me alleen maar kunnen zetten tot het opvouwen van een stapeltje handdoeken. Ohwja, wilde de poststapel ook weer even opruimen, maar kwam als eerste de vragenlijsten van het ZH tegen, dus die in zitten vullen... en daarna geen zin meer om de post op te ruimen.
Ik ga trouwens morgen weer shoppen met mams, omdat we de vorige keer niet goed genoeg geslaagd waren
Ik ga trouwens morgen weer shoppen met mams, omdat we de vorige keer niet goed genoeg geslaagd waren

vrijdag 25 september 2009 om 15:33
vrijdag 25 september 2009 om 15:50
Hey meiden ,
ff snel(heb nog niets bijgelezen)
Gw...Ik heb toch een mooie site/winkel gevonden.Toen ik daar was moest ik meteen aan je denken,dus hier ff de link.
Ze hebben *mijn smaak* echt hele leuke dingen en ook in delfts blauw ets etc....Zeker de moeite waard denk ik!!
Mooi babyspul
Ga nu maar eens ff bijlezen
ff snel(heb nog niets bijgelezen)
Gw...Ik heb toch een mooie site/winkel gevonden.Toen ik daar was moest ik meteen aan je denken,dus hier ff de link.
Ze hebben *mijn smaak* echt hele leuke dingen en ook in delfts blauw ets etc....Zeker de moeite waard denk ik!!
Mooi babyspul
Ga nu maar eens ff bijlezen
vrijdag 25 september 2009 om 16:23
Moom,wat goed dat je naar de ha gaat...Ben benieuwd!
Marriss..Like youre avater.Veel shop plezier morge!!
Gw & beck...Ik ga morgen nog maar een x naar de prenatal..nu er toch 20% korting is...
Hey maya...Toen de vliezen braken...Was het echt of dat de dijk doorbrak? of is dat een fabeltje..
Fanatic,ik ga ook zker poliklinisch bevallen...Lekker makkelijk toch?
Riz,wat fijn dat alles goed gaat met jullie meid!Nu thuis genieten.
Duvel,hoe is het daar,heb je al een ritme gevonden???
Marriss..Like youre avater.Veel shop plezier morge!!
Gw & beck...Ik ga morgen nog maar een x naar de prenatal..nu er toch 20% korting is...
Hey maya...Toen de vliezen braken...Was het echt of dat de dijk doorbrak? of is dat een fabeltje..
Fanatic,ik ga ook zker poliklinisch bevallen...Lekker makkelijk toch?
Riz,wat fijn dat alles goed gaat met jullie meid!Nu thuis genieten.
Duvel,hoe is het daar,heb je al een ritme gevonden???

vrijdag 25 september 2009 om 16:39
Ben ik dan de enige die nog wel een beetje actief is vandaag??
Lees iedereen over WOG, SOG en HOG, maar daar heb ik dus helemaaaaaaaal geen last van
.
Hier alles weer helemaal aan de kant, m'n moeder was zo lief om even de badkamer te komen doen
Riz: fijn dat alles goed was gisteren! Nu lekker verlof! Lekker rustig aan doen!
Maya: ben net als party en fanatic wel benieuwd of het dan echt zo is, dat er meteen een hele plens komt, haha!
En fijn dat je kleine knul het zo goed doet!
Fanatic: ik ga ook poliklinisch bevallen hoor... Ook echt geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om thuis te gaan bevallen!
Vanmiddag de groei-echo gehad, het viel gelukkig allemaal mee.
Kindje lag prima op groei, niet extreem groot of juist heel klein, gewoon normaal! T weegt nu bijna 6 pond.
Ze verwacht dat het kindje ongeveer 7 a 7,5 pond zou wegen als ik de 40 weken haal.
Kindje al haast te groot voor t echo-scherm, maar toen ze t hoofdje in beeld deed, zag ik toch heel duidelijk de neus en t mondje.. Kindje heeft een wipneusje lijkt het
Verder waren alle controles van de baby goed, ligt al bijna vast in het bekken. Mijn controles waren ook goed, bloeddruk nog prima, urine was nog prima, dus niets te klagen hier
Zo, dat was even de update van deze kant, voor in het schema:
5-10 weer naar de vk.
Lees iedereen over WOG, SOG en HOG, maar daar heb ik dus helemaaaaaaaal geen last van

Hier alles weer helemaal aan de kant, m'n moeder was zo lief om even de badkamer te komen doen
Riz: fijn dat alles goed was gisteren! Nu lekker verlof! Lekker rustig aan doen!
Maya: ben net als party en fanatic wel benieuwd of het dan echt zo is, dat er meteen een hele plens komt, haha!
En fijn dat je kleine knul het zo goed doet!
Fanatic: ik ga ook poliklinisch bevallen hoor... Ook echt geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om thuis te gaan bevallen!
Vanmiddag de groei-echo gehad, het viel gelukkig allemaal mee.
Kindje lag prima op groei, niet extreem groot of juist heel klein, gewoon normaal! T weegt nu bijna 6 pond.
Ze verwacht dat het kindje ongeveer 7 a 7,5 pond zou wegen als ik de 40 weken haal.
Kindje al haast te groot voor t echo-scherm, maar toen ze t hoofdje in beeld deed, zag ik toch heel duidelijk de neus en t mondje.. Kindje heeft een wipneusje lijkt het

Verder waren alle controles van de baby goed, ligt al bijna vast in het bekken. Mijn controles waren ook goed, bloeddruk nog prima, urine was nog prima, dus niets te klagen hier

Zo, dat was even de update van deze kant, voor in het schema:
5-10 weer naar de vk.