Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Plaatjes Speec? Ik wil ook babyshoppen... gosjiemikkie wat zou het toch geweldig zijn als het deze keer gewoon raak is! Hoe is het bij jou speec, nog hopeloze / hoopvolle signalen?
Zo, ik ben weer terug. Ben zowaar geslaagd voor een luiertas. Ik vind hem niet echt leuk maar ja ach, ik ben maar voor praktisch gegaan....
Plaatje Fan?
Luiertassie

Wist het anders ook niet meer...
Prima toch!
Ja alles past erin hhahahaa, en hij was ook nog wel aardig geprijsd. Sommige tassen zijn wel leuk maar naar mijn mening veel en veel te duur

Heb vandaag hier ook in een winkeltje zitten kijken naar dat spul van lief, maar eigenlijk hebben we al besloten er niets van te gaan kopen.. vinden het echt veel te duur, en zo bijzonder is het niet... zeker niet omdat zo'n beetje alle kinderen er mee lopen. Ik ga wel naar de zeeman of hema, of primark, hebben ze ook leuke dingen voor veel minder geld
Hallo!

even gauw een berichtje van hier.. ons mannetje heeft een regeldag zoals ze dat noemen.. veel aan de borst liggen en wat last van krampjes..

even een vraagje, ik heb nog een kortingsbon liggen voor positiekleding van de prenetal, met 15 procent korting. Iemand belang bij? is tot november geldig.

Iedereen die zich niet zo lekker voelt, beterschap!
Lief Duuv, maar ben bang dat ik voro november nog niet mag positiekledingshoppen, dus ik sla het aanbod over

Net even geslapen op de bank, nu een soepje. Alle plannen van morgen afgezegd, wordt niks

Maaaar... nog steeds niet ongesteld, ik krijg zowaar een heeeeel klein beetje hoop (maar eigenlijk durf ik niet zo goed te hopen...)
Marrisss, voel je je nog steeds zo klote???? Heb je een beetje de griep te pakken???

Ik zou zeggen duik lekker vroeg je mandje in !!!

Duuf : Ook ik heb de bon niet nodig, ik kan nog steeds mijn eigen bovenkleding aan dus hoef eigenlijk geen positie kleding meer te kopen, ik weet zeker dat er meiden zijn hier die meer aan de bon hebben als ik !

Hoe is het met je mannetje? Alweer wat beter?
Ja Fan, voel me echt klote. Hoest me de ziekte (en dat doet aaaauuuwww!) keelpijn, alles doet me zeer... inderdaad gewoon griep(erig). Ga zeker vroeg onder de wol, maar het vervelende is als ik ziek ben dat ik dan zo beroerd slaap, weet dan van ellende niet hoe ik moet liggen. *zielige modus uit*

Wat is het hier ruuuustig!!! Wo ist iedereen??
ik was down under. en morgen ga ik naar speec-city!

beterschap marriss. en spannend bij jou.

knuf voor de rest.
Erg drukke maar leuke dag gehad vandaag en nu ga ik ook zo lekker mijn bedje in, Morgen vieren wij ons feestje dus zal ook wel weer druk worden, maar wederom erg gezellig.

Mariss, beterschap en ik hoop voor je dat het raak is deze maand. Ga je echt tot 1 oktober wachten met testen???

Momo, hoe is de stand van zaken bij jou?

Fanatic, is toch een mooie luiertas!

Duvel, ook ik hoef de bon niet (helaas), fijn zo'n regeldag....
Foto's lukt niet Marriss (ik heb eigenlijk gewoon geen zin om te zoeken ) , laarzen zijn van grijs-blauw leer met wat borduursels erop, verder een spijkerrokje en een hele zachte paarse trui (ik verlang acuut naar de winter).

Marriss, wat goed dat er nog geen tekenen van ongesteldheid zijn! Hier (maar dat is psychisch, want ovulatie is net geweest) denk ik de eerste pijntjes alweer te voelen.... Waarschijnlijk begint het volgende week echt, zo'n heel zwaar gevoel in m'n onderbuik. Daar word ik dan weer verdrietig van, want dan weet ik weer hoe laat het is. Dan verdwijnt dat gevoel weer en krijg ik weer hoop. En op dat moment begint het bloeden.... Zo gaat het elke maand.

Fanatic, prima tas toch?

Duvel, lief aanbod, maar ik heb het nog niet nodig Zielig, zo'n mannetje met krampjes. Is ie wel een beetje te troosten?

Momo, veel plezier morgen in mijn "hometown"! Als je nog naar de lokale snackbar gaat na afloop, dan weet je ook gelijk waar ik vier jaar lang elk weekend m'n bijbaantje had! Zijn de bruine prutjes weer verdwenen?

Rain, jij ook een fijne dag morgen!! Hoe staat het met jouw verschijnselen? 1 oktober komt dichterbij....
Specu, ik heb zelf al iedere maand vanaf de eisprong krampen en zere tieten. Ook nu weer dus ik denk ook alweer ruim een week dat het niets gaat worden. Soms best handig zo'n lichaam.

Vanmorgen na de sex een heel klein beetje bruin dus denk dat het met een dag of 2 wel weer gaat komen hier.

Toch blijf ik ook voor jou duimen hoor! Het moet toch een keer raak zijn??
Ha, als ik maar hard genoeg roep, dan komen ze wel

Have fun in appletown morgen Moom, en jij met je verjaardag Rain!

Speec, ik durf gewoon niet te hopen. Denk echt dat ik deze week gewoon ongesteld wordt, en anders wel volgende week. Op de één of andere manier heb ik mijn hoofd dat het onmogelijk is dat ik ooit zwanger word ben. Dus om mezelf die teleurstelling te besparen, ga ik niet testen. Denk donderdag ook niet Heb gewoon helemaal in mn systeem dat ik ongesteld ga worden... overlevingsmechanisme ofzo.
KUT RAIN!!! das bij mij wel vaak het eerste teken, smurrie bij de seks
Ja daahaaag Mariss, als jij donderdag nog niet ongesteld bent dan ga je echt wel testen hoor. Dan is het dag 34 en nationale tribunedag. Dus,,,,,
Yup, bij mij ook....
bijna geen tijd gehad om aan de nadere piesdag te denken (officieel maandag al voor mij). maar al weer wat meer bruine fluppies. dus, schrijf mij maar af. op de een of andere manier kan het me niet veel meer schelen, do naar HA.
Momo, ondanks dat het je niet kan schelen wel een hele dikke knuffel voor jou

Omdat ik heus wel weet dat het stiekem toch weer een teleurstelling is (heb ik namelijk ook)
Ja maar ja maar ja maar...ik durf niet we zouden met zn allen toch?
wat zouden we met zijn allen, marriss???
Moom, snap je heulemaal. Denk ook steeds, ach ga toch naar ZH, het zal allemaal wel.... Who de fuk heeft ooit durven beweren dat zwanger worden leuk is?!?!
Ik doe ook echt wel met je mee als het nog nodig is hoor!
quote:Marriss schreef op 26 september 2009 @ 22:32:

Moom, snap je heulemaal. Denk ook steeds, ach ga toch naar ZH, het zal allemaal wel.... Who de fuk heeft ooit durven beweren dat zwanger worden leuk is?!?!heel gek hoe dat werkt. en is echt zo, raintje. zou het nu bijna vervelend vinden om zwanger te zijn, en de afspraak bij HA af te moeten zeggen. (ik zeg: BIJNA!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven