Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 25 september 2009 om 10:57
vrijdag 25 september 2009 om 11:08
maar goed het antwoord op Wies:
Ja hij vindt school leuk! Hele verhalen als hij thuiskomt. Geloof dat hij wel lekker in zijn vel zit. Alleen het huiswerk is een groot probleem. Zijn huiswerk kost mij ruim 4 uur per dag omdat hij afhankelijk van mij is om zijn hoofd erbij te houden. Als ik me omdraai, is hij ook weg. Gelukkig vindt hij het huiswerk zelf wel leuk. Zucht.
Hij heeft zijn eerste punten trouwens binnen: een 8 en een 9,4!
Geloof dat ik wel een 10 heb verdient voor doorzettingsvermogen.
Ja hij vindt school leuk! Hele verhalen als hij thuiskomt. Geloof dat hij wel lekker in zijn vel zit. Alleen het huiswerk is een groot probleem. Zijn huiswerk kost mij ruim 4 uur per dag omdat hij afhankelijk van mij is om zijn hoofd erbij te houden. Als ik me omdraai, is hij ook weg. Gelukkig vindt hij het huiswerk zelf wel leuk. Zucht.
Hij heeft zijn eerste punten trouwens binnen: een 8 en een 9,4!
Geloof dat ik wel een 10 heb verdient voor doorzettingsvermogen.
vrijdag 25 september 2009 om 13:00
Geen zwembroek meer te vinden. Dus nog ff zoeken dan maar. En anders maar hopen dat ze de eerste week niet toevallig van plan waren om te gaan zwemmen.
Pffffffffffft, duur grapje nog, dat logeren. Extra paar schoenen, extra jas, extra pyjama's enz enz
Maar hij heeft zich prima gedragen, dat is wel heel prettig.
Pffffffffffft, duur grapje nog, dat logeren. Extra paar schoenen, extra jas, extra pyjama's enz enz
Maar hij heeft zich prima gedragen, dat is wel heel prettig.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 25 september 2009 om 13:01
quote:Viva Angel5 schreef op 25 september 2009 @ 10:52:
Ik zal de oude nog even sluiten Fijn. We laten em anders gewoon zakken, maar idd is een ouderwetsch slotje wel gepast, zeker in deze week vol trips down memory lane.
Ik zal de oude nog even sluiten Fijn. We laten em anders gewoon zakken, maar idd is een ouderwetsch slotje wel gepast, zeker in deze week vol trips down memory lane.
David Dunning
David Dunning