Divagedrag

25-09-2009 13:05 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie ook ervaring met moeders, oma's, zussen, schoonzussen of vriendinnen die divagedrag vertonen?

Met divagedrag bedoel ik iemand die er vanuit gaat dat iedereen alles voor hun doet, onmogelijke wensen hebben, veel eisen stellen, denken dat ze de enige zijn op de wereld, zichzelf fantastisch vinden, nooit aan een ander denken etc.
quote:Wiebenik81 schreef op 25 september 2009 @ 13:19:

[...]

Zullen we een boycot-de-schoonzus-groepje oprichten? Ik heb er namelijk ook eentje die denkt dat ze een diva is..

Graag!

*Voegt zich toe aan het groepje..
Roosje, Tuurlijk doet je verhaal er wel toe, al is het alleen maar om te kijken of er maniertjes zijn om je er zelf minder druk over te maken.

Bovendien, van een afstandje kijkt beter dan van binnenuit, dus je zal wellicht een goed punt hebben om je druk te maken om je ouders!

Maar, zoals je ziet, er zijn dus genoeg van dit soort mensen.

Vraag me dan wel weer af of er een onderling verband zit tussen het diva-gedrag en het feit dat het vaak om schoonzussen gaat..?
Wil me trouwens bij deze ook inschrijven voor het

'boycot-de-schoonzus-groepje'
quote:Roosje1986 schreef op 25 september 2009 @ 13:46:

@ danivo: volgens mij maak ik mij er vooral druk om. Vind het gewoon raar gedrag. Zij weten niet beter. Ja, eigenlijk doet mijn verhaal er niet toe haha, sorry!!!! Vroeg mij gewoon af of er meer van dit soort mensen rondlopen Als jouw ouders er niet echt onder gebukt gaan is er toch verder weinig aan de hand?
Nee, je hebt gelijk. Ik vind het gewoon belachelijk dat iemand zich zo gedraagt, maar je hebt gelijk, dat doet er verder niet toe, want ik ben volgens mij de enige die daar mee zit

Haha, is opzich wel een opluchting trouwens.
quote:sheolin schreef op 25 september 2009 @ 13:59:

Wil me trouwens bij deze ook inschrijven voor het

'boycot-de-schoonzus-groepje'Count-me -inn... bij de boycot-schoonzussen-groep..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
En we zijn al met z'n 6en!

Wist niet dat er zoveel rottige schoonzussen waren..!
Mijn zus. Niet dat ze zichzelf helemaal fantastisch vindt, maar ze denkt wel dat heel de wereld om haar draait en dat iedereen a la minute voor haar klaar kan staan
schoonzus

Waar ik gelukkig geen contact meer mee heb!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Uuhm... kun je ook ex-schoonzussen boycotten?
quote:Thila schreef op 25 september 2009 @ 14:55:

Uuhm... kun je ook ex-schoonzussen boycotten?Tuurlijk, zo lang het woord 'schoonzus' er maar in voorkomt..
Roosje één ding dat ik heb heb geleerd in mijn relatie met mijn schoonzus from hell is dat je niet te veel op het gedrag moet gaan letten. Want hoezeer jij ook gelijk hebt en deze mevrouw vreselijk is, als je gaat letten op negatieve dingen dan ga je ook steeds meer zien. En daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.

Voor alle anderen met vreselijke schoonzussen: ik ben zooo benieuwd wat het aller- aller- aller ergste is wat ze ooit heeft gedaan. Misschien kan ik dan toch nog denken: het valt allemaal wel mee...
Jep, mn schoonmoeder.. als wij op visite gaan zegt ze; zetten jullie even koffie? Of als er wat opgehangen moet worden zegt ze tegen mijn vriend; wanneer ga je dat doen? Beetje een dwingende toon.. Maar na 3 jaar ben ik er zo ondertussen aan gewend
Zal ik een boycot-de-schoonzus-topic openen? Zet ik hem onder relaties, worden we een groepje

En dan vervuilen we TO's topic minder

Maar TO, je mag dan wel bij ons komen lezen over hoe we de 'dames' in kwestie aanpakken
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:Bonny82 schreef op 25 september 2009 @ 15:25:

Zal ik een boycot-de-schoonzus-topic openen? Zet ik hem onder relaties, worden we een groepje

Zie jullie daar!
quote:Bonny82 schreef op 25 september 2009 @ 15:25:

En dan vervuilen we TO's topic minder

Maar TO, je mag dan wel bij ons komen lezen over hoe we de 'dames' in kwestie aanpakken

Ja doen doen doen!!!

Ich bin dabei!
Ja ongegeneerd spuien, ook wel een keer lekker!

Sorry Roos voor de vervuiling
Hij is gemaakt, komt u maar binnen!

O ja, en sorry Roos
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven