Help me,heb advies nodig!

25-09-2009 20:33 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okay, ik moet het echt ff kwijt..

Heb nu een jaar een vriend. En in dat jaar is er best veel gebeurd.

..Ben erachter gekomen dat hij voor mij 13 jaar lang vanalles heeft uitgespookt met zijn homo neef. Maar hij blijft zeggen dat hij geen homo is. Dit is nu allemaal gestopt, hij had het er zelf ook moeilijk mee. Zijn neef was ermee begonnen toen hij 5 jaar oud was. Hij heeft het altijd als normaal opgevat. Laterna begon hij zelf ook ervan te walgen maar toch was hij ook een soort van “verslaafd”. Nadat ik erachter was gekomen heeft hij alles afgekapt.

..Ook heb ik na 4 maanden ontdekt dat hij met nog 2 andere meisjes smste,msnde en deed webcammen. Hij heeft altijd 2-3 meisjes achter de hand gehad” zoals hij het zelf zei. Ook nadat ik hier achter kwam is hij ermee gestopt. Hij zei ook dat het niks voorstelde.

Sinds dit allemaal blijf ik steeds alles controleren, zo erg dat ik er gek van wordt. Maar als het goed is doet hij nu al ruim 6 maanden niks geks meer.

..Begrijp me niet verkeerd ik hou super veel van hem,en hij is mijn beste vriend. Maar dit alles brengt me steeds weer zo aan het twijfelen, en het vertrouwen is ook volledig weg.

Ik weet niet wat ik met dit verhaal wil bereiken nu, maar zit op dit moment gewoon weer ff niet lekker in m`n vel.

..Of misschien iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt en me kan helpen?
dus van het jaar dat jullie samen zijn heeft hij een half jaar je bedonderd belogen en je vertrouwen geschaad dat je nu al een half jaar hem al gecontroleerd......

Je houdt super veel van hem en hij is je beste vriend?

met zo'n vriend heb je geen vijanden meer nodig......

Voel jij je nu oprecht prettig in deze relatie? dat kan toch niet als jij hemmoet controleren....

wat doe je daar dan nog...?
Hij probeerd ook ech mijn vertrouwen terug te winnen, hij doet echt zijn best.

Ik blijf gewoon alleen maar hopen dat ik hem steeds wat meer ga vertrouwen.

..Meestal voel ik me super als hij bij me is en blij. Maar af en toe blijft het toch aan me knagen. Of hij zegt iets waardoor ik aan een van zijn msn gesprekken met zijn neef moet denken. ( die ik erg genoeg allemaal "per ongeluk" gelezen heb). Het ergste is nog dat het de meest ranzige gesprekken ooit waren.
Je blijft hopen dat je hem steeds wat meer gaat vertrouwen? Daar ben je toch zelf bij, en blijkbaar doe je dat niet! Lijkt me geen plezierige basis voor een relatie. Houden van iemand en hem je beste vriend noemen, kan ook zonder relatie. Die relatie is extra, en blijkbaar voel jij je daar niet bepaald prettig in.

Realiseer je je dat dit ook nog eens met een volle neef was? Ik val niet zo over het homoseksuele aspect: iedereen heeft recht op zijn al dan niet bi-zijn. Daar zul jij dan wel je ook ok in moeten vinden. Maar met een nééf?!?
voel jij je oprecht prettig in deze relatie?

Voel je content met dat controleren?

Je beste vriend bedonderd je, liegt tegen je en heeft meisjes achter de hand? (tot jij er achter komt)......

waar is je eigenwaarde?
Ik voel me prettig in deze relatie, alleen heb ik af en toe m'n dip wel ja..

Ben vrij snel jaloers, en om mezelf gerust te stellen ga ik hem maar controleren, voel ik mezelf echt niet prettig bij.

..Mijn vriend bedonderde me,loog tegen me en had meisjes acher de hand. Dit idd totdat ik erachter kwam.

Maar ik zit er gewoon vooral mee dat hij denkt dat ik er allang overheen ben. Ook al heb ik hem dit een paar maanden geleden nog gezegt.
Prinsesje, waarom laat jij je zo behandelen?
Artemis, hij is echt een schat van een vriend.

Alleen heeft hij altijd veel aandacht willen hebben van vrouwen.

..Wil niet dat jullie een verkeerd beeld hebben van hem.

Hij heeft altijd op de ware gewacht met seks. Wil toch ook wel wat zeggen.?
quote:prinsesje86 schreef op 25 september 2009 @ 20:53:

Ik voel me prettig in deze relatie, alleen heb ik af en toe m'n dip wel ja..

Ben vrij snel jaloers, en om mezelf gerust te stellen ga ik hem maar controleren, voel ik mezelf echt niet prettig bij.

..Mijn vriend bedonderde me,loog tegen me en had meisjes acher de hand. Dit idd totdat ik erachter kwam.

Maar ik zit er gewoon vooral mee dat hij denkt dat ik er allang overheen ben. Ook al heb ik hem dit een paar maanden geleden nog gezegt.

Ja ik zou er ook nog mee zitten.... stel dat je er niet achter was gekomen... of wat weet je nog niet.....

En dat allemaal aan het begin van een relatie.....Geen basis van vertrouwen......

een paar maanden geleden nog gezegd???

jullie zijn pas een paar maanden samen .... 12! waarvan je weet dat hij de eerste 6 in elke geval niet eerlijk is geweest .....

vertrouwen komt te voet en gaat ter paard.....

Waarom wil je deze jongen nog vertrouwen..... het is niet misselijk waarover hij gelogen heeft .... het is nou niet dat jullie een lange geschiedenis hebben..... hij is vanaf het begin niet eerlijk geweest en pas na confrontatie met jou na zes maanden gaat hij wel eerlijk zijn...

phoe he... ik zou er ook een hard hoofd in hebben...
En tia dalma.. ik weet het, zal het ook nooit kunnen begrijpen hoezo hij er dan niet eerder mee is gestopt.

Zal ook altijd wel aan me blijven knagen.
op de ware gewacht? wat wil dat zeggen dan volgens jou?

Mij zegt het niks.... naast dat het misschien niet waar is...

wat heeft hij met zijn neefje gedaan dan ? geen seks?
Prinsesje, als hij echt zo'n schat was, had hij je niet bedonderd in het eerste half jaar van jullie relatie. Geloof je echt dat hij ermee was opgehouden als je er niet achter was gekomen?

Vind je jezelf niet meer waard dan je nu krijgt?
quote:liselore schreef op 25 september 2009 @ 21:02:

op de ware gewacht? wat wil dat zeggen dan volgens jou?

Mij zegt het niks.... naast dat het misschien niet waar is...

wat heeft hij met zijn neefje gedaan dan ? geen seks?

Dat wil zeggen dat ik de eerste ben waar hij seks mee heeft gehad. En geloof me dit is 100% zeker waar;-)

Met zijn neef heeft hij geen seks gehad,wel handelingen. ..Wil het er liever niet over hebben.

Maar ik weet gewoon dat hij er ook heel erg mee zit. Ook toen hij het me vertelde was hij aan het janken als een klein kind.
Het klinkt heel lullig, maar vertrouwen is toch de basis in een relatie. Het is goed dat hij hieraan werkt, aan de andere kant moet hij zich ook realiseren dat dit absoluut niet makkelijk is.

Rest me een vraag: waarom stopte hij pas toen jij erachter kwam? Een slippertje, oké, maar was hij zich dan van geen kwaad bewust? Dat kan ik me nauwelijks voorstellen.
Als je echt met hem verder wilt zul je je vertrouwen in hem moeten zien terug te vinden. Wel denk ik dat dat op basis van wat je schrijft dit niet makkelijk zal zijn. Ook kan ik me voorstellen dat gezien zijn verleden je vriend ook nog wel het eea te verwerken heeft. Doe het rustig aan met z'n tweeën.

Ik hoop dat je eruit komt.
Hoe oud zijn jullie?
quote:Avamist schreef op 25 september 2009 @ 21:07:

Het klinkt heel lullig, maar vertrouwen is toch de basis in een relatie. Het is goed dat hij hieraan werkt, aan de andere kant moet hij zich ook realiseren dat dit absoluut niet makkelijk is.

Rest me een vraag: waarom stopte hij pas toen jij erachter kwam? Een slippertje, oké, maar was hij zich dan van geen kwaad bewust? Dat kan ik me nauwelijks voorstellen.

Ik weet het, en dat is juist ook hetgene waar ik me echt zorgen om maak. Zonder vertrouwen kan een relatie niet bestaan..

Je bedoelt met zijn neef'? ..Ik weet het niet, hetgene wat hij zegt is dat het een soort van normaal was geworden, maar als hij weer bij zijn neef was geweest hij nog zacht gezegt van zichzelf walgde. Ik denk dat ik hem dat laatste zetje heb gegeven om ermee te stoppen.

..Het was zo moeilijk toen ik dit allemaal hoorde, en het lastigste was nog dat ik er nooit met iemand over heb kunnen praten.
quote:horekaatje schreef op 25 september 2009 @ 21:08:

Als je echt met hem verder wilt zul je je vertrouwen in hem moeten zien terug te vinden. Wel denk ik dat dat op basis van wat je schrijft dit niet makkelijk zal zijn. Ook kan ik me voorstellen dat gezien zijn verleden je vriend ook nog wel het eea te verwerken heeft. Doe het rustig aan met z'n tweeën.

Ik hoop dat je eruit komt.Dankjewel. Hoop ook dat we er samen uit zullen komen:).
quote:wuiles schreef op 25 september 2009 @ 21:10:

Hoe oud zijn jullie?Hij is 25,ik 23.
quote:prinsesje86 schreef op 25 september 2009 @ 21:12:

[...]

Ik weet het, en dat is juist ook hetgene waar ik me echt zorgen om maak. Zonder vertrouwen kan een relatie niet bestaan..

Je bedoelt met zijn neef'? ..Ik weet het niet, hetgene wat hij zegt is dat het een soort van normaal was geworden, maar als hij weer bij zijn neef was geweest hij nog zacht gezegt van zichzelf walgde. Ik denk dat ik hem dat laatste zetje heb gegeven om ermee te stoppen.

..Het was zo moeilijk toen ik dit allemaal hoorde, en het lastigste was nog dat ik er nooit met iemand over heb kunnen praten.Was het voor jou het lastigst? Ik zou denken dat je voor je vriend het lastigt was om het seksueel misbruik mee te maken.
quote:wuiles schreef op 25 september 2009 @ 21:14:

[...]

Was het voor jou het lastigst? Ik zou denken dat je voor je vriend het lastigt was om het seksueel misbruik mee te maken.

Ja tuurlijk, misschien beetje verkeerd gezegt idd.

Maar als je dit allemaal te horen krijgt als vriendin zijnde, is het toch moeilijk om het allemaal te verwerken, en weer vrolijk verder te gaan.
Door je formulering wek je de indruk dat je hem het seksueel misbruik kwalijk neemt en dat je dit mede als oorzaak ziet voor jouw wantrouwen. Dat lijkt me niet constructief. Het feit dat hij vrouwen ziet als dingen die je op voorraad kunt houden en het feit dat hij gelogen heeft zouden voor mij redenen zijn hem onmiddellijk aan de straat te zetten. Jouw obsessieve controledwang overigens ook. Jullie zijn oud genoeg om te weten dat een relatie gebaat is bij eerlijkheid en vertrouwen. Dus waar gáát dit over?
quote:prinsesje86 schreef op 25 september 2009 @ 20:59:

Artemis, hij is echt een schat van een vriend.

Alleen heeft hij altijd veel aandacht willen hebben van vrouwen.

..Wil niet dat jullie een verkeerd beeld hebben van hem.

Hij heeft altijd op de ware gewacht met seks. Wil toch ook wel wat zeggen.?

Nou gewacht

Ondertussen heeft hij jaren het gedaan met een neef, ieksssss

Kind, ren weg , heeeeel hard weg!!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:diaantje1971 schreef op 25 september 2009 @ 21:23:

[...]

Nou gewacht

Ondertussen heeft hij jaren het gedaan met een neef, ieksssss

Kind, ren weg , heeeeel hard weg!!Aan zo'n reacties heb ik dus niets.
Waarom heb je de deur niet een half jaar geleden al achter je dicht gedaan dan ? Zoveel energie als het je nu kost zou het niet moeten kosten. Het zou nog helemaal leuk moeten zijn.

Hoe kun je een relatie hebben waar je blij van wordt, zonder vertrouwen? Hij heeft je het eerste half jaar bedonderd. Het half jaar waarin hij eigenlijk helemaal stapelgek op je had moeten zijn, maar dat was hij blijkbaar niet.

En nu zou hij ineens gestopt zijn, terwijl hij het toen al niet waard vond om daarmee te stoppen? Het is dat je erachter gekomen bent. In de meeste gevallen stopt het niet, wordt het alleen maar beter verborgen. Hij ging nog niet voor je. Waarom denk je dat hij dat nu wel doet dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven