Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
vrijdag 25 september 2009 om 21:13
quote:snjokorn schreef op 25 september 2009 @ 21:10:
Hier vast een paar fleece dekentjes,
[afbeelding]
en een paar zelfgebreide wollen truien (lekker warm)[afbeelding]
Geef mij dat fleece dekentje dan maar.
Tegen wollen truien kan ik niet.. brrr.
[afbeelding]
Tegen wollen truien kan ik niet.. brrr.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 25 september 2009 om 21:14
quote:Lys schreef op 25 september 2009 @ 21:10:
[...]
Yep, schok toedienen, dan zegt het apparaat: U mag de patient weer aanraken, gaat u verder met reanimeren, dus ik weer fijn op zijn borst wrijven, spelen met zijn borsthaar en zoenen...
Maar très interessant, ik weet nu ook wel hoeveel druk ik moet uitoefenen en dat was meer dan ik had verwacht. Best vermoeiend.Zeker vermoeiend! Zul je morgen wel merken (spierpijn nee is niet fijn)
[...]
Yep, schok toedienen, dan zegt het apparaat: U mag de patient weer aanraken, gaat u verder met reanimeren, dus ik weer fijn op zijn borst wrijven, spelen met zijn borsthaar en zoenen...
Maar très interessant, ik weet nu ook wel hoeveel druk ik moet uitoefenen en dat was meer dan ik had verwacht. Best vermoeiend.Zeker vermoeiend! Zul je morgen wel merken (spierpijn nee is niet fijn)
vrijdag 25 september 2009 om 21:14
quote:La Vie en Rose schreef op 25 september 2009 @ 21:13:
[...]
Tegen wollen truien kan ik niet.. brrr.Zijn lekker hoor. Gewoon over je kleren aantrekken (zijn groot genoeg) en dan weer naar buiten om te bbq-en. Ik heb er hier twee (en die zijn écht zelf gebreid).
[...]
Tegen wollen truien kan ik niet.. brrr.Zijn lekker hoor. Gewoon over je kleren aantrekken (zijn groot genoeg) en dan weer naar buiten om te bbq-en. Ik heb er hier twee (en die zijn écht zelf gebreid).
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 25 september 2009 om 21:15
vrijdag 25 september 2009 om 21:32
quote:snjokorn schreef op 25 september 2009 @ 21:10:
[afbeelding]
ik heb zo,n ijslands vest,echt een zalig ding.moet wel een tsjuurth onder tegen ut kriebelen.
gekregen van een vriendin die ijslandertjes (paardjes) heeft.vooral de sluiting is prachtig!!!
[afbeelding]
ik heb zo,n ijslands vest,echt een zalig ding.moet wel een tsjuurth onder tegen ut kriebelen.
gekregen van een vriendin die ijslandertjes (paardjes) heeft.vooral de sluiting is prachtig!!!
vrijdag 25 september 2009 om 21:33
vrijdag 25 september 2009 om 21:35
quote:desteny schreef op 25 september 2009 @ 21:32:
[...]
gekregen van een vriendin die ijslandertjes (paardjes) heeft.vooral de sluiting is prachtig!!!Kijk, met jou kan ik praten.
[...]
gekregen van een vriendin die ijslandertjes (paardjes) heeft.vooral de sluiting is prachtig!!!Kijk, met jou kan ik praten.
Snjókorn falla, á allt og alla