Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Slaap lekker!

Ik kijk mijn uitzendig gemist nog even af en ga daarna ook slapen.
De volgende keer dat ik Daphne Bunskoek spreek vraag ik hoe ze haar accent is kwijtgeraakt. Dat wil ik ook!!

Welterusten!!
quote:AgentL schreef op 25 september 2009 @ 22:31:

Veel plezier hippe Moos!

enne... laat even wat goeie verhalen gebeuren! Hebben wij ons iets om op te verheugen!

Okee dan, omdat je zo aandringt....

Het was héél leuk (absolute Moos-muziek en het clubje waarmee ik was was leuk) en ik heb op de valreep nog staan zoenen met een bijzonder lekker jongmens, die ook nog eens bijzonder lekker kon zoenen Ik vermoed dat het een vreselijk player is, maar ik heb z'n nummer en ik ga er wel een smsje aan wagen. Moet-ie maar niet zo lekker zoenen

En nu moet ik wel slapen, ook. Tot morgen!
Good for Moosey!

Goedemorgen!

Ik ga zo haren verven en laarzen ophalen.
Gaaaaap!

Nou, ben nog steeds MOE!

Nu naar de sauna, tot vanavond!

PS. morgen mijn date, maar ik zie er door die week slecht slaap met de dag slechter uit. Kringen, wallen. Dat wordt wat....

Doeggie, fijne dag allemaa!
quote:AgentL schreef op 25 september 2009 @ 23:58:

De volgende keer dat ik Daphne Bunskoek spreek vraag ik hoe ze haar accent is kwijtgeraakt. Dat wil ik ook!!

Welterusten!!Nou, bij haar kun je het ook nog een klein tikje horen, net als bij jou. Dus... niks meer aan doen
MdK, NG1 heeft nog voor je gepost. Geen zorgen...
Oh, Sauna, heerlijk Vinyl, geniet er van

Krijg je een poezelig huidje van. Dat komt dat weer goed uit voor morgen
Moos

Vinyl, veel plezier in de sauna! Wat ga je met je date doen morgen?
Goedemorgen!

Ik ga eerst maar eens ontbijten.

Ik ben ook aan't ontbijten

Vinyl, veel plezier vandaag!

Moos, leuk van zoenen

Age, ik kan aan Daphne inderdaad ook nog horen dat ze uut 't ooooosten komt hoor

Plous
Peas on earth!
Laat ik ook nog een boterhammetje nemen en een bakske koffie. Lekker rustig wakker worden vandaag. Vriend loopt alweer in de tuin met buurman. Puin wegbrengen. Bestrating is bijna klaar. Na een jaar, eindelijk in de tuin kunnen zitten ipv zandbak. Al moet ik met een winterjas aan en lelijke Uggs, maar in de tuin zitten zal ik
Ik zou er een parasol bij zetten Pilous. Bikini aan onder die winterjas, cocktail in de hand en het gaat helemaal goed komen.
En Erwt is in een zwaaibui vandaag

Ik ga zo snel met de stofzuiger door het huis. Daarna boodschappen doen. Mijn huishoudelijke zaterdag zeg maar...

En dan straks richting mijn ouders, we gaan uit eten voor de verjaardag van mijn vader. Daarna rij ik naar mijn beste vriendinnetje om daar een nachtje te slapen. En morgen in de loop van de middag weer terug.

Mijn weekend vereist een strakke planning als ik het zo zie
Gezellig Drift

Oh, dat van die parasol, goed idee
Ohja, das waar van verjaardagsetentje van vader Drift. Issie ook vandaag jarig inderdaad? Zo ja: gefeliciteerd en anders: ook nog/alvast gefeliciteerd
Peas on earth!
Mijn vader was afgelopen donderdag jarig. 60 geworden maar sterk in de ontkenning. Hij doet geloof ik net alsof hij 56 geworden is of zoiets. We mogen het er in ieder geval niet over hebben en zeker niets speciaals doen
Overigens vertoont hij dat gedrag al jaren. Toen hij 50 werd mocht daar ook ab-so-luut geen aandacht aan besteed worden. Dat is helaas mislukt
Nog gefeliciteerd met je vader Drift!

En goeiemorgen allemaal!

Heb heerlijk geslapen van 0:00u tot 9:00u

Oh, ik zie nu op tv dat ik helemaal geen kookplaat had hoeven kopen maar dat ik ook gewoon kon koken met strijkijzers of het koffiezetapparaat

(nieuw prog. op ned3)

Ah, en nu gaan ze zalm stomen in de vaatwasser

Hé, maar Daphne heeft een minder accent dan ik toch? Dat wil ik ook kunnen!!

Eet-technisch ben ik mijn dag goed begonnen: met een kom flakes met melk.

Voor het avondeten ga ik voor wokken. Heb nog thaise wokgroente in de vriezerT, en tofublokjes en andere vegastukjes in de koelkast. Een beetje 'saté-lijn' (slanke satésaus) en rijst erbij en dan heb ik best een verantwoorde maaltijd toch?

Of zal ik gewoon wokken met Patak's en de satésaus bewaren voor als er iemand komt eten?
Die satesaus hadden wij laatst ook. Vond ik echt Heel Erg Vies!
Peas on earth!
Oh... Dan bewaar ik 'm tot er iemand komt eten

Zo, actie in de taxi... tijd om m'n uitgroei in de verf te zetten!
Ik heb ook haarverf in huis. Ga ik morgen doen, vanmiddag eerst even naar de kapper. Ben er alleen niet over uit wat ik wil. Xan zegt: 'doe es iets nieuws', maar ik -watje- ben al snel bang dat het te kort wordt... grote kans dus dat het redelijk hetzelfde wordt
Peas on earth!
quote:AgentL schreef op 26 september 2009 @ 10:09:

Oh, ik zie nu op tv dat ik helemaal geen kookplaat had hoeven kopen maar dat ik ook gewoon kon koken met strijkijzers of het koffiezetapparaat

(nieuw prog. op ned3)

Ah, en nu gaan ze zalm stomen in de vaatwasser

Meurning! Bovenstaande hebben we bij mijn oude studentenvereniging wel eens gedaan tijdens de introductieweek, was grappig!

Maar Age, het valt toch wel mee met je accent? Ik heb best een allergie voor de meeste accenten maar bij jou gaan mijn nekharen niet overeind staan hoor.
Ik zit even te googlen op kapsels. Vind ik een kapsel met een uitleg voor kapsters hoe dat te knippen. Heeeele uitleg, en onderaan staat:

Advies: Oefen dit kapsel eerst op een oefenhoofd voor je het bij een echte persoon uitprobeert.

Peas on earth!
Oh en inderdaad, ik vind ook niet dat jij een heel vreselijk erg accent hebt hoor Age
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven