Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Ik heb 1 jurkje. Maar of die kleiner valt? Geloof het niet?
Iemand zin om cocktails te gaan drinken in de stad?
Ben je dan zondag in A. Age? Ik denk dat wij pas laat weer thuis zijn. Da's wel jammer, anders was het leuk om even af te spreken

Oh Fniel ook een D-jurkje! Jullie hebben me gerust gesteld. Ik hoop dat ik 'm morgen krijg en dat ie leuk zit
Peas on earth!
quote:AgentL schreef op 25 september 2009 @ 22:12:

Iemand zin om cocktails te gaan drinken in de stad?Ik heb geen zin meer om mijn joggingbroek te verwisselen voor échte kleding
Peas on earth!
Ik ben er helemaal klaar voor zo in mijn nieuwe outfit, bel je ff als je bijna op station Roffa bent?
Ik zit ook wel lekker eerlijk gezegd

Maar heb wel zin in een goeie cocktail!

Ja, kom dan alleen zondag... Misschien dat ik dan op zaterdag al wel naar mama's A. ga. En dan met zusjes mee rijd naar haar vriend's A.
Ik heb een jurkje, 2 truitjes en een dikke trui. En allemaal L, ik heb altijd L, soms M.

Dus ze vallen goed
ja duh, ik kom echt niet naar Roffa!

't Wordt tijd dat jíj eens naar Mokum komt Keessie! Ik was de vorige keer al in Roffa!
quote:Pilous schreef op 25 september 2009 @ 22:17:

Ik heb een jurkje, 2 truitjes en een dikke trui. En allemaal L, ik heb altijd L, soms M.

Dus ze vallen goed Mooi zo. Zie net ook een heel gave winterjas. Maar die is tweedehands nog 135 euro. Da's me iets te duur.
Peas on earth!
Moet ik weer naar Mokum, tssk. Nou nu ff niet ok? Ik krijg hier net wijn aangereikt. "Een wijntje, voor mijn poppedijntje"

Maar cocktails lijkt me goed. Doen we een ' negeren dat het herfst is party' Nodigen we Tien ook uit zodat ik de Tien-vriendelijke moijto kan proberen te fixxen.
Moos is hip

Het leuke van jezelf eigenlijk nooit opmaken is dat als je het weer eens echt helemaal doet, je je ineens heul hip voelt.
Erwt, in Den Haag hebben ze een heule grote Desigual-winkel.... Niet heen gaan... tenzij Xan betaalt
Over Mojito's gesproken: krijg ik voor de vakantie zo'n mojito-kit van Xan... zie ik nu net dat Bacardi nu gewoon kant-en-klare mojito in een fles verkoopt
Peas on earth!
Oh Moos, Oerol is gaaf!
quote:Pilous schreef op 25 september 2009 @ 22:23:

Erwt, in Den Haag hebben ze een heule grote Desigual-winkel.... Niet heen gaan... tenzij Xan betaalt

Lijkt me inderdaad te gevaarlijk voor mij .

Bij V&D verkopen ze tegenwoord ook D.
Peas on earth!
Ja maar da's natuurlijk lang zo lekker niet als met verse munt enzo ErWt.
Maar zelfgemaakte is veul lekkerder Erwt! Met meer bacardi en minder suiker vooral
quote:Pilous schreef op 25 september 2009 @ 22:24:

Oh Moos, Oerol is gaaf!Yups, zeker Was er dit jaar voor het eerst, dus vind het wel een goeie deal om er volgend jaar te werken! Festivals zijn sowieso leuk, maar ik vond Oerol wel heel super.
Ja, da's waar. Maar als ik een mojito wil, dan wil ik 'm nú, en niet pas als ik 'm over een kwartier (of erger, als ik nog munt moet kopen, over een half uur) kan drinken
Peas on earth!
Zie, Keessie en ik zijn het eens

He, ik heb zin om te gaan, maar de rest is nog niet onderweg...
Hoeps, wel dus. Nou, ik spring op de fiets, tot later!
Veel plezier hippe Moos!

enne... laat even wat goeie verhalen gebeuren! Hebben wij ons iets om op te verheugen!
Neeee!! Twee studiegenoten van mij bij GGG!
Zo'n fles hoef ik ook niet... ik wil échte Mojito's!

In Engeland zijn ze daar wel goed in, in cocktailbars!
Echte zijn inderdaad lekkerderderder hoor .
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven