NIET groepje
zaterdag 26 september 2009 om 09:00
Mvtje !
Goed je weer te zien!! Abi is leuk
( Aaabieeee aaabieeee eeeebuuuuuieeeeeee ) dat kijken we altijd dus kan ik bo'tje spotten , leuk leuk.
Gaaf ook dat het zo goed gaat met de carriere van bo ! Knap van hem hoor
Mogge allen !
Dian , trek jij potlood ( het woord voor mannen die zich slecht gedragen ) maar eens aan zijn staart. Dat zal em leren.
Zit lekker luxe wakker te worden met een latteeemaggijaatotje de kinderen zijn nog zoet met hun nieuwe speelgoed aan het spelen ze hebben nog niet in de gaten dat het al negen uur is. En ik ga ze dat nog even niet vertellen. Eerst een bak koffie, en dan kijk ik wel weer verder
Fijne dag allemaal !
Geniet!
Goed je weer te zien!! Abi is leuk
Gaaf ook dat het zo goed gaat met de carriere van bo ! Knap van hem hoor
Mogge allen !
Dian , trek jij potlood ( het woord voor mannen die zich slecht gedragen ) maar eens aan zijn staart. Dat zal em leren.
Zit lekker luxe wakker te worden met een latteeemaggijaatotje de kinderen zijn nog zoet met hun nieuwe speelgoed aan het spelen ze hebben nog niet in de gaten dat het al negen uur is. En ik ga ze dat nog even niet vertellen. Eerst een bak koffie, en dan kijk ik wel weer verder
Fijne dag allemaal !
Geniet!
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 26 september 2009 om 09:02
Zo iets verder bijgelezen. Ach lieve Ploes wat verdrietig dat het niet kan. Gatver.
Wat apart dat jij Boro al zolang bevriend bent met Dian. Wisten jullie niet van elkaar dat jullie op het Forum zaten?
Ohhhh en Mevr. de Kees heb ik ook een leuke blog van die bij prikeenvorkje komt. Dus heb haar even op de mail "gesproken", erg leuk stukje. Jullie lezen het snel.
Wat apart dat jij Boro al zolang bevriend bent met Dian. Wisten jullie niet van elkaar dat jullie op het Forum zaten?
Ohhhh en Mevr. de Kees heb ik ook een leuke blog van die bij prikeenvorkje komt. Dus heb haar even op de mail "gesproken", erg leuk stukje. Jullie lezen het snel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 26 september 2009 om 09:11
Dian wist wel dat ik op het forum zat, maar niet hoevaak ( te vaak ) en onder welke nick of bij welke topics. Dus das wel toevallig dat ze dan nog maar net actief gelijk hier binnen hobbelt
Ik herkende haar aan haar vervelende katten
Ik heb ooit eens ruzie met de oudste kat gehad.
Ik heb ooit eens ruzie met de oudste kat gehad.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 26 september 2009 om 10:42
Leuk, Mika. Zeg maar dat ie meemoet Boro. Wij hebben hem twee jaar terug ofzo gezien en dat was gewoon leuk. Marelsman is ook meegeweest, en zelfs die vond het wel leuk. Beetje jammer was het gehalte pubers
Ik heb er ook zin in Dian, we hebben gisteren pas de kaarten besteld. Tarja wil ik solo graag zien, want Nightwish is tegenwoordig kut, dus dan maar kijken of Tarja wel wat is
Stream of Passion is gewoon GOED, die hebben we pas geleden gezien op een heeeeel klein festivalletje in de buurt, die zijn echt hip.
En Doro ben ik ook wel benieuwd naar, ik vind dr altijd wel stoer.
Verder ga ik opruimen. Daar heb ik geen zin in. En ik heb nog steeds een snotkop.
Ik heb er ook zin in Dian, we hebben gisteren pas de kaarten besteld. Tarja wil ik solo graag zien, want Nightwish is tegenwoordig kut, dus dan maar kijken of Tarja wel wat is
Stream of Passion is gewoon GOED, die hebben we pas geleden gezien op een heeeeel klein festivalletje in de buurt, die zijn echt hip.
En Doro ben ik ook wel benieuwd naar, ik vind dr altijd wel stoer.
Verder ga ik opruimen. Daar heb ik geen zin in. En ik heb nog steeds een snotkop.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 26 september 2009 om 10:50
quote:itsme26 schreef op 26 september 2009 @ 10:04:
goedemorgen
leuk je weer te zien MV
Thanks Kikkertje, stuur je vanaaf als ik terug ben even een mail over iets waar ik mee zit.
De hele ochtend word ik gebeld, kan je vroeger komen, ja hoor, oh nee laat maar enz. Nou de laatste berichten zijn net een minuut oud dat ze hoopte dat ik nog niet in de auto zat want het loopt uit. Ik moet nu 11.25 uur weg. Ach ja.
goedemorgen
leuk je weer te zien MV
Thanks Kikkertje, stuur je vanaaf als ik terug ben even een mail over iets waar ik mee zit.
De hele ochtend word ik gebeld, kan je vroeger komen, ja hoor, oh nee laat maar enz. Nou de laatste berichten zijn net een minuut oud dat ze hoopte dat ik nog niet in de auto zat want het loopt uit. Ik moet nu 11.25 uur weg. Ach ja.
zaterdag 26 september 2009 om 11:07
zaterdag 26 september 2009 om 11:11
Nee even voor de duidelijkheid, gelukkig geen problemen met Itsman, maar het lukt mij niet om Prik zelf te doen en in overleg kan de webdesigner ............... heel verhaal. Maar gelukkig geen ruzie of problemen. Maar toch voelde ik mij daar rot over. Oke, streep eronder. Blij dat het mij niet kwalijk wordt genomen.