NIET groepje
zaterdag 26 september 2009 om 19:38
haaaaaaaai!
Succes met alle snotkoppen, sjaggo laatste dienstdagbuien, buren met herrie, kwijte kinderen, Mikamijdende potloden, trillerigheden!
Vandaag mijn haar laten knippen en verven (het is nu bruin), 250 handtekeingen opgehaald tegen AOW leeftijdverhoging (niet in mijn eentje hoor) weer saté gegeten op een terras, en vriend heeft nieuwe auto gekocht, ik ga nu even naar m'n ouders. Tot later! Zwaai:
Succes met alle snotkoppen, sjaggo laatste dienstdagbuien, buren met herrie, kwijte kinderen, Mikamijdende potloden, trillerigheden!
Vandaag mijn haar laten knippen en verven (het is nu bruin), 250 handtekeingen opgehaald tegen AOW leeftijdverhoging (niet in mijn eentje hoor) weer saté gegeten op een terras, en vriend heeft nieuwe auto gekocht, ik ga nu even naar m'n ouders. Tot later! Zwaai:
Everytime you make a typo, the errorists win.
zaterdag 26 september 2009 om 19:39
Ben weer thuis, was een lange dag die opnamens. Maar Bootje heeft het weer fantastisch gedaan. Ik heb een paar zere pootjes.
Gezellig bbqen, ik heb geloof ik dit jaar geen bbq gehad. Volgend jaar maar weer. Wel gezellig altijd.
Gezellig bbqen, ik heb geloof ik dit jaar geen bbq gehad. Volgend jaar maar weer. Wel gezellig altijd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 27 september 2009 om 10:01
zondag 27 september 2009 om 10:24
quote:Yamuna schreef op 26 september 2009 @ 19:47:
MV krijgt hij al stellalures die moviestar van jou ?
Echt wel, hij had s'ochtends thuis nog niet gegeten want er was een cateraar besteld om het eten voor hem te maken. Was wel een van de scenes hoor. Maar die roti bliefde hij niet hoor. Nou moet ik ook zeggen dat er eendje (ja met d) waarschijnlijk geen katten heeft want wat hij moest opeten zat hete rode saus. Dus bo dacht steek maar in je ... , wat daar beneden gebeurd vind ik veul leuker. (we zaten op 6 hoog op een gallerij). Alle scenes zijn uiteindelijk goed gelukt. Eentje is volgens mij zo leuk geworden.
Jammer dat Yammini nog te klein is om te kijken. Hoe is het met die kleine? Slaapt ze nu een beetje?
Kikkertje, wat hebben jullie met het fruit gedaan? Ingemaakt?
Ploes je hebt mail terug, leuk idee van je.
Oh en morgen iedereen.
MV krijgt hij al stellalures die moviestar van jou ?
Echt wel, hij had s'ochtends thuis nog niet gegeten want er was een cateraar besteld om het eten voor hem te maken. Was wel een van de scenes hoor. Maar die roti bliefde hij niet hoor. Nou moet ik ook zeggen dat er eendje (ja met d) waarschijnlijk geen katten heeft want wat hij moest opeten zat hete rode saus. Dus bo dacht steek maar in je ... , wat daar beneden gebeurd vind ik veul leuker. (we zaten op 6 hoog op een gallerij). Alle scenes zijn uiteindelijk goed gelukt. Eentje is volgens mij zo leuk geworden.
Jammer dat Yammini nog te klein is om te kijken. Hoe is het met die kleine? Slaapt ze nu een beetje?
Kikkertje, wat hebben jullie met het fruit gedaan? Ingemaakt?
Ploes je hebt mail terug, leuk idee van je.
Oh en morgen iedereen.
zondag 27 september 2009 om 10:38
zondag 27 september 2009 om 10:42
zondag 27 september 2009 om 10:54
Dian, hij zit op dit moment elke dag in de Lenen.nl reclame (ik zie hem elke dag bij rtl4, het 2e gedeelte van de reclame speelt hij bijna de hoofdrol).
En in de serie Abi speelt hij in de week van 25 december, hoor het nog definitief. Ga dan denk even Kippie lief aankijken of die het voor mij kan/wil opnemen.
Gezellig zo'n feest als het leuk is. Hier was het buurtfeest net in het weekend dat ik bij Roos sliep, vond het zeker niet erg.
Marels, je had toch zeker wel zelfgemaakte patat he toen?!
Oh Borrie, Roos had het van de week tegen mij over een vismarinade recept die op Prik MOEST komen. Zo geweldig was die. Zal even straks aan haar vragen of ze jou daar al over heeft gemaild of je dat ook zou willen.
En in de serie Abi speelt hij in de week van 25 december, hoor het nog definitief. Ga dan denk even Kippie lief aankijken of die het voor mij kan/wil opnemen.
Gezellig zo'n feest als het leuk is. Hier was het buurtfeest net in het weekend dat ik bij Roos sliep, vond het zeker niet erg.
Marels, je had toch zeker wel zelfgemaakte patat he toen?!
Oh Borrie, Roos had het van de week tegen mij over een vismarinade recept die op Prik MOEST komen. Zo geweldig was die. Zal even straks aan haar vragen of ze jou daar al over heeft gemaild of je dat ook zou willen.
zondag 27 september 2009 om 13:33
MV: leuk, ik zal eens opletten als ik die reclame voorbij zie komen. En Abi ken ik wel, maar kijk ik niet. Nog geen koters hier...
Pfoeh, nou de brakheid heb ik er aardig uit weten te werken:
- was afgehaald, gestreken en opgevouwen
- nieuwe was erin en alweer opgehangen
- kattenbak uitgemest
- slaapkamers gestofzuigert
Ik vind het wel weer ff genoeg en ga nu...
Tsja, warcraften... Haha!
Pfoeh, nou de brakheid heb ik er aardig uit weten te werken:
- was afgehaald, gestreken en opgevouwen
- nieuwe was erin en alweer opgehangen
- kattenbak uitgemest
- slaapkamers gestofzuigert
Ik vind het wel weer ff genoeg en ga nu...
Tsja, warcraften... Haha!