NIET groepje
zondag 27 september 2009 om 15:16
Haha, ja. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het is een bepaalde speurtoch mbh van een gps. Dan kan je dus een cache doen.
Geocaching heet het.
Zie ook http://www.geocaching.nl/index/
Geocaching heet het.
Zie ook http://www.geocaching.nl/index/
zondag 27 september 2009 om 15:21
Geocaching lijkt me leuk!
Zo, even actief geweest vandaag: kattenbak verschoond, bedden gelucht, was opgevouen, gewassen, was opgehangen, hele huis gestofzuigd, planten water gegeven, afgestofd, kranten opgeruimd, wc schoongemaakt, keuken en badkamer snel doekje doorheen gehaald.
Heel nuttig allemaal, nu een boek lezen en reviewen voor de studie.
Zo, even actief geweest vandaag: kattenbak verschoond, bedden gelucht, was opgevouen, gewassen, was opgehangen, hele huis gestofzuigd, planten water gegeven, afgestofd, kranten opgeruimd, wc schoongemaakt, keuken en badkamer snel doekje doorheen gehaald.
Heel nuttig allemaal, nu een boek lezen en reviewen voor de studie.
Everytime you make a typo, the errorists win.
zondag 27 september 2009 om 17:20
Zo dan IJ, drukke dag gehad
Hier echt uberlui. Vanmorgen moesten we eerst A terug naar DH brengen. Daarna wat rondgereden. Toen gegamed. Met de kinderen gespeeld. Weer wat gegamed, nog wat met de kinderen gespeeld. Afgewassen.
En nu aan het koken. Dwz, gebakken aardappeltjes met sla en verse worst. Mjjummie.
Hier echt uberlui. Vanmorgen moesten we eerst A terug naar DH brengen. Daarna wat rondgereden. Toen gegamed. Met de kinderen gespeeld. Weer wat gegamed, nog wat met de kinderen gespeeld. Afgewassen.
En nu aan het koken. Dwz, gebakken aardappeltjes met sla en verse worst. Mjjummie.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 27 september 2009 om 22:26
quote:Pilous schreef op 27 september 2009 @ 13:55:
Ik gok dat Borrie Its heeft aangestoken met caches.... Arme Its. Kijk jij wel uit voor koeien?
Idd Ploes
Its kan vast wel beamen dat ik inderdaad voorzichtig ben geworden met koeien Schapen daarentegen..
@ Mleen;
Oh dat receppie das goed hoor, maar dat is nogal een beetje van dittum en een beetje van dattum receppie dus ik zal er es ff over nadenken hoe ik dat op een normale manier kan opschrijven, met een foto van Vriends vangst erbij tuuk!! (lege foto...)
Roos en jjij veel succes met alles erop zetten enzo!
Lol, vriend werkt regelmatig in een frietfabriek en krijgt dan wel es wat mee naar huis, dus was inderdaad "zelfgemaakt" hehe..
Was een nogal spontane eetafspraak vandaar
Hai Dian (haddik nog niet gezegd geloof ik)
Echt toevallig dat je Boro al kent!
En wat ik nog meer wilde vertellen ben ik weer vergeten
Ik gok dat Borrie Its heeft aangestoken met caches.... Arme Its. Kijk jij wel uit voor koeien?
Idd Ploes
Its kan vast wel beamen dat ik inderdaad voorzichtig ben geworden met koeien Schapen daarentegen..
@ Mleen;
Oh dat receppie das goed hoor, maar dat is nogal een beetje van dittum en een beetje van dattum receppie dus ik zal er es ff over nadenken hoe ik dat op een normale manier kan opschrijven, met een foto van Vriends vangst erbij tuuk!! (lege foto...)
Roos en jjij veel succes met alles erop zetten enzo!
Lol, vriend werkt regelmatig in een frietfabriek en krijgt dan wel es wat mee naar huis, dus was inderdaad "zelfgemaakt" hehe..
Was een nogal spontane eetafspraak vandaar
Hai Dian (haddik nog niet gezegd geloof ik)
Echt toevallig dat je Boro al kent!
En wat ik nog meer wilde vertellen ben ik weer vergeten
zondag 27 september 2009 om 22:51
Oh ik weet niet wat ik heb, ben zo moe de laatste tijd, gister van half 9 savonds tot half 9 vanochtend geslapen, veel op de bank.
Vandaag met roos de hele dag aan de website en was net weer op de bank in slaap gevallen terwijl ik nog zoveel moest doen.
Moe moe moe ben ik.
Leuk Borrie die foto en dat recept, is een echte aanrader volgens Roos.
Niet meer te vertellen. Hou mijn ogen niet open. Moet morgen al om 8 uur weg. Zoveel zin in. 7 uur maar op. Nog meer zin in.
Ben er misschien weer morgenavond. Tsssss mis alles zo.Nou nog even een drukke dag morgen, en dan een nog drukkere dag overmorgen.
Truste allemaal.
Vandaag met roos de hele dag aan de website en was net weer op de bank in slaap gevallen terwijl ik nog zoveel moest doen.
Moe moe moe ben ik.
Leuk Borrie die foto en dat recept, is een echte aanrader volgens Roos.
Niet meer te vertellen. Hou mijn ogen niet open. Moet morgen al om 8 uur weg. Zoveel zin in. 7 uur maar op. Nog meer zin in.
Ben er misschien weer morgenavond. Tsssss mis alles zo.Nou nog even een drukke dag morgen, en dan een nog drukkere dag overmorgen.
Truste allemaal.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 28 september 2009 om 11:12
Mogge
Mamzie, diaantjepaantje en ploezewoesj
Rustig hier vandaag. 3 Bakken koffie op
Ga zo Terror eens in bed gooien, weekend is altijd net iets te druk voor hem met al dat heen en weer rijden naar DH enzo Hoop dat ie even wil slapen, dan kan ik het hoognodige dweilwerk doen en nog even een beetje verhalenschrijven leren
Mamzie, diaantjepaantje en ploezewoesj
Rustig hier vandaag. 3 Bakken koffie op
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....