Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Wat is FV?
Ik gok op FarmVille MissP! Omdat Reiz het daar ook al over had.

Zo, ik heb niet zo lang maar wel lekker geslapen, besloten me niet al te veel van date aan te trekken en rustig te kijken of er uberhaupt van hem nog een voorstel komt. Heb hem terug gesmst dat hij maar moet laten weten wanneer hij tijd heeft (hij smste namelijk: misschien volgende week) en dat ik nu lekker weekend ging vieren. Als ik niks hoor: jammer dan, en als ik wel wat hoor dan kijk ik wel weer verder.

Eerst maar even ene kort dutje en dan straks borrelen in de kroeg. Misschien loopt daar nog wat leuks rond!
FarmVille
Appeltje, misschien moet je even iets aanpassen in je tekst....
Zo lig lekker op de bank met plaidje! Helemaal klaar voor een middagdutje!

Vanavond met een vriendin de kroeg in...en dat gaat zwwar worden!
Ola chica's

Heerlijk opt balkon in de zon aant laptoppen!

Hoe is het met iedereen? Heb het een week gemist hier, excuse me for not knowing

Vleer: hoest met je neefje?

Indi/pop/MP/wm: druk bezig op school? Al oudergesprekken gehad?

Pop: hoor iets over een date niet die goed is gegaan? Hopelijk trek je het je niet te erg aan.

Xen: hoe is het nog met je? Nog afgesproken met je broer? Nog met R gehad over wat de psych vertelde?

Olive: weer beter, maar psychisch niet lekker? Sterkte meid!

Erykah: hoe is het met ZB?

Met appel ook alles ok, met je FV gedoe ?

Welkom voor de nieuwelingen! W-W: bijzonder zeg, donorkind. Het zou voor mij in ieder geval niet iets zijn waar ik moeite mee zou hebben , denk ik nu, maja.

Vast iemand vergeten, surry!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:pop1980 schreef op 25 september 2009 @ 15:47:

Appeltje, misschien moet je even iets aanpassen in je tekst....thnx Pop...
quote:appeltje72 schreef op 25 september 2009 @ 15:57:

[...]

thnx Pop... Graag gedaan!
Doe je goed Pop...gewoon je eigen plan trekken want het zou zonde zijn als je een beetje gaat zitten 'wachten' tot hij een keer tijd heeft.
quote:pop1980 schreef op 25 september 2009 @ 15:47:

Ik gok op FarmVille MissP! Omdat Reiz het daar ook al over had.

Zo, ik heb niet zo lang maar wel lekker geslapen, besloten me niet al te veel van date aan te trekken en rustig te kijken of er uberhaupt van hem nog een voorstel komt. Heb hem terug gesmst dat hij maar moet laten weten wanneer hij tijd heeft (hij smste namelijk: misschien volgende week) en dat ik nu lekker weekend ging vieren. Als ik niks hoor: jammer dan, en als ik wel wat hoor dan kijk ik wel weer verder.

Eerst maar even ene kort dutje en dan straks borrelen in de kroeg. Misschien loopt daar nog wat leuks rond!

Een goede instelling, ik geloof dat er genoeg mannen zijn die wel gelijk voor een vrouw willen gaan en die niet eerst kijken willen of ze volgende week geen andere aantrekkelijke dame in de buurt hebben voor ze gaan afspreken. Sorry dat ik het zeg, maar het komt bij mij een beetje over alsof hij je een beetje als tweede keus ziet. Als een leuke dame met mij af wil spreken dan spreken dan zeg ik niet misschien volgende week ofzo een keer.

Dan spreek ik gewoon af. (en als ik niet gelijk kan door andere afspraken dan kan ik wel gelijk vertellen wanneer ik wel tijd heb.

Nu heb ik meestal alleen maar werk afspraken maar ja dan nog ik weet wel wanneer ik kan of niet en misschien volgende week vind ik wel erg vaag.

Veel succes in de kroeg!
Farmville...dat is dan weer een FB spelletje waar ik me buiten probeer te houden, er zijn er al teveel waarvan ik continu de highscore van mijn vrienden probeer te verbeteren Ik heb dan wel weer een plekje in mijn gang bij Maffia Wars

Wat is het rustig hier! Ik hoop dat dat betekent dat iedereen leuke dingen aan het doen is op vrijdagavond. Ik heb net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Grey's Anatomy (gister uitgezonden in US) gekeken...moest bijna huilen!

Fijn weekend allemaal!
Goedemorgen en fijn weekend gewenst, lekker zonnetje !
hello allemaal ,

Hier gaat ie wel goed , gisteravond feestje gehad van onderbuurman die naar India gaat. Was leuk feestje kregen allemaal zo;n rode stip op t voorhoofd. Op t einde allemaal chinese lampions de lucht in laten gaan. Erg mooi gezicht die 40 lampions !

Iets minder leuk is dat een vriend met drank op achter t stuur is gekropen en is aangehouden. En is nu zijn rijbewijs kwijt , zal hem vast zuur komen te staan aangezien hij zijn auto nodig is voor zijn werk reist nl door t hele land heen. Mooie domme dofferd. Blij dat ik op de fiets ben gegaan. Op de terugweg had ik alleen geen remmen meer zowel links als rechts knapten stuk. Dus om te remmen moest ik mijn hakken gebruiken . (blij dat t donker was buiten )

Aapje was in mijn huis toen ik thuis kwam , heul fijn!

Toch voelde ik mij vanmorgen wat twijfelachtig over ons.. Gisteravond sprak ik vriendin die stapelverliefd is en ik ik kan gewoon niet zeggen dat ik stapelverliefd ben. Geniet enorm van zijn aanwezigheid en de dingen die we doen. Maar kan gewoon niet onwijs verliefd naar hem kijken bv.

Misschien raak ik nu wel een beetje onzeker door t feit dat vriendin uitsprak dat ze stapelverliefd is.
Hee Zes,

Wat een domme actie inderdaad van die vriend van je, verstnadig om zelf niet met drank op achter het stuur te stappen.

Wat betreft je twijfels: iedereen gaat anders om met verliefde gevoelens. Dat je vriendin zegt dat ze stapelverliefd is, en jij dat niet op diezelfde manier ervaart, hoeft niet te betekenen dat het tussen jou en Aapje niet goed genoeg is. Ik ben bijvoorbeeld een superrationeel persoon en bovendien volgens sommigen een beetje te cynisch over liefde en relaties. Dus ik weet dat het tot over je oren verliefd gevoel er bij mij gewoon niet echt meer inzit...dat had ik toen ik 14 was en voor het eerst echt verliefd was, maar dat gebeurt nu nooit meer.

Het enige dat je je af moet vragen (naar mijn idee), is of je het leuk hebt met Aapje, je het leuker vindt met hem dan zonder hem, en jij bent de enige die kan bepalen of dat goed genoeg is. Maar laat je niet in de war brengen door mensen die roepen dat zo o zo gelukkig zijn...in mijn ervaring zijn de mensen die dat het hardst roepen soms ook meer bezig om zichzelf te overtuigen dan anderen.

Fijn weekend!
quote:Zespri79 schreef op 26 september 2009 @ 13:25:

hello allemaal ,

Hier gaat ie wel goed , gisteravond feestje gehad van onderbuurman die naar India gaat. Was leuk feestje kregen allemaal zo;n rode stip op t voorhoofd. Op t einde allemaal chinese lampions de lucht in laten gaan. Erg mooi gezicht die 40 lampions !

Iets minder leuk is dat een vriend met drank op achter t stuur is gekropen en is aangehouden. En is nu zijn rijbewijs kwijt , zal hem vast zuur komen te staan aangezien hij zijn auto nodig is voor zijn werk reist nl door t hele land heen. Mooie domme dofferd. Blij dat ik op de fiets ben gegaan. Op de terugweg had ik alleen geen remmen meer zowel links als rechts knapten stuk. Dus om te remmen moest ik mijn hakken gebruiken . (blij dat t donker was buiten )

Aapje was in mijn huis toen ik thuis kwam , heul fijn!

Toch voelde ik mij vanmorgen wat twijfelachtig over ons.. Gisteravond sprak ik vriendin die stapelverliefd is en ik ik kan gewoon niet zeggen dat ik stapelverliefd ben. Geniet enorm van zijn aanwezigheid en de dingen die we doen. Maar kan gewoon niet onwijs verliefd naar hem kijken bv.

Misschien raak ik nu wel een beetje onzeker door t feit dat vriendin uitsprak dat ze stapelverliefd is.

Sorry dat ik binnenval. Ben een paar maanden terug via google op dit forum gekomen en toen gereageerd op iets met terug van eerste date. Ben af en toe bij bepaalde topics waaronder deze blijven meelezen. Ben alleen mijn wachtwoord kwijt en niet meer gereageerd, nu opnieuw aangemeld om op Zespri te reageren.

Ik wens je veel wijsheid. Had wel gemerkt dat je posts anders waren. Voordat je vriendje had was je uitgelaten/bruisend/gangmaker/de kletskous . Nu kom je in zijn algemeen minder enthousiast/vlakker over. Je noemt hem vaak niet in je posts (bv over je verjaardag) of uitgebreid vertellen over wat jullie hebben gedaan terwijl je iemand lijkt die alles waar ze blij van wordt breeduit wilt delen. Het gaat vaak over je pup en ik las zelfs recentelijk een post waar je het had over "wij singles" terwijl je dus niet single bent....stem van de ziel....

Give it some thougts....Ik wens je wijsheid
Elve: inderdaad , t is gewoon wel erg leuk met Aapje..

Al irriteer ik mij af en toe aan t feit dat hij kleurenblind is

In mijn ogen totaal verkeerde combinatie kledingkleuren aan heeft bv. Hem deert het niet haha.. Hij zegt dan ook : kan mij het schelen ze mogen blij zijn dat ik kleren aan heb getrokken vanmorgen .
Renjerot... je geeft wel stof om over na te denken..

Het was mij zelf ook al opgevallen dat Aapje niet veel naar voren komt. En heb zelf enige tijd geleden een stukje forum van jaar terug gelezen waar ik heel anders overkom.

Zoals ik al zei het is echt wel leuk en gezellig met Aapje , maar vraag mij wel eens af of dit wel *genoeg* is.
(ik reageer vanavond laat pas weer moet naar mijn werk)
Haha Zes, heel herkenbaar. Mijn ex interesseert het ook echt helemaal niets hoe hij eruit ziet (meestal dan). Loopt rustig weken op zijn hardloopschoenen omdat die nu eenmaal het lekkerst zitten Maar het deert hem inderdaad ook totaal niet. En dat het hem oprecht niets interesseert wat anderen van hem denken, dat vond ik dus juist wel weer sexy

Renjerot, heb je dan geen behoefte om zelf mee te schrijven, als je wel meeleest?
quote:Elvestad schreef op 26 september 2009 @ 14:25:

Haha Zes, heel herkenbaar. Mijn ex interesseert het ook echt helemaal niets hoe hij eruit ziet (meestal dan). Loopt rustig weken op zijn hardloopschoenen omdat die nu eenmaal het lekkerst zitten Maar het deert hem inderdaad ook totaal niet. En dat het hem oprecht niets interesseert wat anderen van hem denken, dat vond ik dus juist wel weer sexy

Renjerot, heb je dan geen behoefte om zelf mee te schrijven, als je wel meeleest?

Elvestad, nu niet. Ben ook geen single, heb kinderen die bijna tiener af zijn. Maar af en toe kijken op het forum vind ik interessant. Lees en dan doe ik die dag reageren, verder heb ik het te druk om actief te gaan meeschrijven.

Doordat ik van zijlijn meekijk/-lees zie ik leuke dingen, hoe mensen een paar maanden tijd ontwikkelen. Bepaalde codes in groepstopic, bepaalde groepswaarheden, bepaalde spiralen. Een soort van niet geregisseerde soap (niet negatief bedoeld).

Ga nog ergens anders reageren en dan actief worden IRL :-)
Renjerot: Ik vind het wel erg leuk dat commentaar van de zijlijn. Ik denk dat jij dingen misschien toch anders ervaart dan wij meeschrijvers Leuk! Kom af en toe eens binnen vallen zou ik zeggen.

Zes: Ik geloof graag dat je wat stof hebt om na te denken. En weet niet of ik het een positieve draai vind als je nu al de 'is-dit-alles' vragen stelt. Is het slechts fijn hebben met iemand wat je zoekt?

Elve: Hoe is het allemaal gegaan met het lesgeven? Ex nog veel gezien?

Ghehehe, die facebook apps zijn erg verslaven. Maar FV is toch het leukst

Miran: Hoe is het? Druk?

Verders even een voor iedereen. Ik ben lekker aan het tutten in huis... Rustig zaterdagje, heerlijk!

ik start maandag weer met werken, dus neem nu nog even lekker mijn rust.
Ik heb de allerliefste ouders van de hele wereld ... Gisteren zou mijn papa beginnen met het schilderen van mijn voordeur en kastdeuren en toen ik gisterenavond thuis kwam, na mijn date die wel gezellig was maar verder niet heel interessant, merkte ik dat mijn moeder ook was meegekomen en dat zij ondertussen mijn badkamer en keuken een goede schoonmaakbeurt gegeven en mijn kamer gestoft. Hoef ik alleen vandaag nog even te stofzuigen en is mijn huisje weer aan kant. Morgen maar ff een grote bos bloemen langs gaan brengen.....

Zes, het geeft natuurlijk wel stof tot nadenken maar ga niet denken dat wat je vriendin roept jij ook zo precies moet voelen. Iedereen beleeft een relatie anders al moeten er wel bepaalde kriebels zijn, zeker nog in de eerste fase.....

Olive, geniet je een beetje van het tutten?? En maandag wel weer rustig beginnnen met werken he. Niet meteen teveel hooi op je vork nemen en goed je grenzen aangeven. Nog rondgekeken naar andere banen??
Olive, ga je dan meteen weer fulltime aan de slag? Of bouw je het rustig op?

Renjerot, zoals ik met Jola (ook een meelezer geweest) ook al opmerkte: het lijkt zo'n klein gezellig privaat clubje hier, maar er zijn blijkbaar veel mensen die deze 'soap' volgen. Raar idee. Vind dat je waardevol gereageerd heb op Zes.

Verder heb ik gisteren een leuke avond gehad. Begon een beetje met een vriend van me die op me aan het inpraten was en me eigenlijk nog sipper maakte om mijn hele date-leven.

Hij vond dat ik andere dingen moest gaan doen, andere mensen moest gaan leren kennen. Want volgens hem roest ik een beetje vast. Heeft ie ergens wel gelijk in, maar ik vind op dit moment het 'routinematige' best wel even prettig, en ben me mentaal wat aan het voorbereiden op wat ik nou toch meer wil in mijn leven. Ik zit een beetje in een vacuum op dit moment, even niet wetende welke kant ik op kan/wil/moet. Soort van stilte voor de storm gevoel geeft het me, maar ik moet zelf wel de storm creeeren. En hoe ik dat ga doen weet ik nog even niet.
Hoi allemaal,

Hoe is het hier? Nog steeds rustig?

Wat was ik lui vandaag zeg Uitgeslapen, wel gesport! en daarna niets meer gedaan. Lijkt ook wel of ik een stuk van de dag kwijt ben, want ineens was het 4 uur Nah ja...

Gisteravond lekker gegeten en heeeeeeeel veel gekletst bij E en toen was het ook ineens zo laat

Ik heb iets waarvan ik denk dat ik me aanstel, maar zou even jullie mening willen hebben. Jullie weten dat ik een tijdje hoteldebotel van McSteamy was en ik heb nog steeds een zwak voor hem. Hij wil geen vaste relatie, maar we gaan heel goed met elkaar om. We hebben regelmatig contact.

Een kennisje van mij is op een grappige manier toentertijd ook met hem in contact gekomen (hyves), omdat ze mij allebei kenden. Zij heeft in de tussentijd 2 vriendjes gehad. Zij weet ik dat hem heel leuk vind en dat hij geen relatie (verplichtingen) wil. Nu is het uit met haar vriendje en loopt ze via msn aan te pappen met McSteamy. Ik hoor zelf niks van haar en moet dat dus via McSteamy vernemen. Ben niet jaloers, want hij wil niks met haar, maar ik zou dat zelf nooit (meer) doen achter iemands rug om. Ik heb zin om haar daar eens op aan te spreken...is dat overdreven? Heb het gevoel dat ik haar niet kan vertrouwen. Ik heb in mijn 20's een keer een vriendje van een vriendinnetje afgepakt...doe ik noooooooooooit weer. (Het was zelf ook niet zo'n lieverdje dat vriendinnetje en ze hadden niet echt een relatie, maar dat doet er even niet toe) Zo'n spijt van gehad :(

Zeg het maar hoor als jullie vinden dat ik nu een op een puber lijk hahaha.

Even ter vergelijking...

over 2 maanden dan pap ik achter E's rug om met ZB (TH) en vertel E niks. Zo voelt het nu voor mij.
TH? Bedoel je ZB?

Maar Appel, want een rotsituatie. Ik vind het maar raar dat zij jou niks vraagt/zegt/vertelt aangezien ze wel weet hoe het zit. Ik denk dat je haar daar heel goed op kan aanspreken. (Ik ben daar erg slecht in, dus dan vind ik je nog dapperder). Maar, wat is dan de uitkomst? Stel:

Appel: k vind dit niet netjs van je, waarom doe je dit?

Zij: Oh, ik had niet verwacht dat je het zo erg zou vinden (fictief antwoord hoor!)

Appel: Ik wilde je het toch zeggen omdat het me dwars zit.

Zij: Wat wil je dan? Dat ik geen contact meer met hem opneem?

Appel: ik wil je niks verbieden

Zij: Ja maar wat wil je dan?

Nou ja, zo'n soort discussie kan ik me voorstellen. Dus ik denk dat je voor jezelf eerst heel helder moet hebben wat je wilt van dit gesprek. Wil je dat ze hem met rust laat? Wil je excuses? Wil je een beetje begrip?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven