Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Pop: niet meer kijken hoor op Hyves.. Je weet vast nog hoe gek ik mij zelf toen heb gemaakt met Aapje. Terwijl er 0,0 aan de hand was. Heb mijzelf toen ook bijna opgevreten.. Werd er heel wantrouwig van en vertrouwen(krijgen) is juist belangrijk in een (prille) relatie.

Appel: zat je er ook met t verkeerde emailadres in ?

Ehm wat er hier moet gebeuren , nouw de standleiding gaan ze dan ook onderzoeken en die is van asbest dus grote kans dat er van die witte marsmannetjes figuren komen om t asbest te verwijderen. Mijn hele achterkant van de wc wordt er uitgesloopt dan (en ook weer opgebouwd) Grr heb m net geschilderd en moeten al die fotolijstjes die ik er opgehangen heb afgehaald worden. Maar goed wat moet dat moet.
Verder heb ik het gewoon retedruk met werken , lees laatste weken ff snel bij en reageer hier waar ik acht t nodig is. (met t gevolg dat ik dingen vergeet en/of over het hoofd zie)

Huis is een bende , als t goed is komt mijn moeder vandaag pup uitlaten en ook ff beetje mijn huishouden doen.

Morgenavond afscheidsfeestje van onderbuurman die naar India gaat.
goeie morgen allemaal.... vandaag dagje werken en dan het weekend voor de deur!!!!!!! hij is al lekker vol dus dat komt goed ......... allemaal een fijne dag vandaag!!!!
Mogguh!

Pop: Ik kan me heeeeelemaal voorstellen dat je je gek laat maken door hyves. Niet doen hoor! Hij heeft gezegd dat jullie weer wat af gaan speken, ga daar lekker vanuit. Scheelt je een hoop stress

Erykah: Lekker je laatste werkdag deze week!

Zes: Shit zeg, wat een gedoe met je wc! Marsmannetjes zijn dan wel weer spannend. Sterkte ermee!

Sanne: Werk ze!

Jola: Al zin in je date? Dat van die drukke agenda is wel herkenbaar .

Vandaag komt mijn moeder hier, en we gaan grote schoonmaak houden in mijn kledingkast. Moeders verheugt zich al helemaal op het weggooien van allerlei troep (leuk joh moeder in de overgang ) Heb zin in een gezellig dagje met haar! Dus snel douchen en dan staat ze voor de deur. We beginnen de dag met koffie en appeltaart!

Vanavond komt mijn vader ook... dus gaan wel lekker borrelen hier!

Verder gaat het ondertussen weer aardig goed met me. Niet meer zo stront verkouden, heerlijk! Psychisch heb ik nog wel wat op mijn bordje liggen, maar ook dat gaat eigenlijk best goed. Sinds ik door heb waar dit allemaal vandaan komt voel ik me eigenlijk heel fijn.
We zakken weg, dames en heren!

(en verder heb ik geen zak te melden, hahahaha)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Zwaai even naar iedereen!

Hopelijk is alles ok met iedereen.

Drukke week, amper tijd voor i-net.

Vant weekend heb ik weer nachtdiensten, hopelijk dan wat tijd om bij te lezen.

Groetjes!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Voor Olive een

MT

Werkse dit weekend in de nachtdienst Ingel!

Pop..Inmiddels al een datum geprikt?

Ik heb lekker een avondje op de bank thuis! Toen ik thuiskwam, de kattenbak helemaal schoongemaakt (alles), afgewassen en gestofzuigd! Zou eigenlijk nog even moeten afstoffen enzo, maar dat doe ik morgen wel!

Hoe is het hier verder met iedereen??
Goedeavond....

Ik doe met je mee WM... een avondje op de bank, nu ik ook de kattebak heb verschoond, een wasje heb aangezet en mijn nagels opnieuw gelakt heb.

Erykah en Sanne, lekker hoor nu al weekend.... al leuke plannen?

Olive, fijn samen gepoetst met je moeder en nu aan de borrel?

En ja heb al zin in de date morgen en natuurlijk zal ik daarna verslag uitbrengen...
Hoi hoi!

Olive, is je kast weer netjes?

Zes, wat een rotsituatie met je lekkende leiding! Dat zal je vast klauwen met geld kosten of valt het mee?

Jola, nog 1 nachtje slapen en dan een date! Spannend!

Ik heb (eindelijk) bericht terug. Dat hij niet kan as zaterdag en dat hij misschien volgende week wel kan en dat hij me dat nog ff laat weten. Klinkt op zich positief, maar als hij op zn hyves vrolijk loopt te www-en dat hij wakker werd gehouden vannacht, met daarop reactie van dat meisje met allerlei zoentjes ed, dan geloof ik het wel. Ik denk dat ik dit een uitstel-afstel situatie wordt. Nou ja, het was in elk geval een leuke date. Jammer dat het zo moet lopen en ik moet eerlijk zeggen dat het behoorlijk slecht is voor mn ego/zelfvertrouwen. Ik heb de afgelopen jaren erg weinig geluk gehad in de liefde, en dates met een niet positieve afloop geven deukjes in het geheel. Pff... ik vind nu het single zijn even heeeeeeeeeeel erg STOM!
Nou Pop...Ik vind het single zijn ook heel erg STOM! Ik doe even met je mee!

Waarom confronteer je hem gewoon niet wat je ziet?? Dan heb je toch gelijk duidelijkheid??

Hoi Jola...wat gaan jullie doen als date?
Hee Pop, toch weer op zijn hyves gekeken??? Wat hadden we nu gezegd...., maar ik snap het wel hoor. En als ik dan ook nog zo'n berichtjes zie of lees, dan trek ik ook snel mijn conclusies ook al zit ik er weleens naast. Bij mijn laatste scharrel zat tussen de eerste en tweede date bijna 6 weken. Daarna wel regelmatig gedate voor een maandje of 2 totdat ik het afkapte. Dus kom op, lekker je eigen ding blijven doen en als je nog wel iets van hem hoort dan kun je altijd nog beslissen wat jij wil. En hoor je niets van hem, dan maar terugdenken dat je een leuke avond hebt gehad en hij een geweldige vrouw misloopt...
Ik wil aan de ene kant wel even confronteren, maar aan de andere kant, ik wacht wel even af of ik uberhaupt nog iets van hem hoor. Wil mezelf nou ook weer niet laten kennen ofzo...
Maar jullie zijn "vrienden" op hyves of je kijkt gewoon?
nee, we zijn geen vrienden, ik kijk gewoon.... Dus hij heeft waarschijnlijk geen enkel idee dat het redelijk publiekelijk te zien is.
nee, we zijn geen vrienden, ik kijk gewoon.... Dus hij heeft waarschijnlijk geen enkel idee dat het redelijk publiekelijk te zien is.
Ok. ja dan is het een beetje anders. Wat moeilijker te confronteren dan, Want zoals je zegt... Dan laat je "jezelf wel erg kennen!"

Ik snap dat het gevoel wat zich meebrengt niet fijn is....het is en blijft een teleurstelling!
We gaan een hapje eten.... meestal doe ik alleen een drankje, kun je weg na een drankje als het niets is, maar omdat we nu hebben afgesproken direct na mijn werk, gaan we eten. Stelde hij voor. Heb hem gevraagd of hij het risico aan durfde dat we straks niet na 10 minuten zijn uitgekletst. Hij zei dat dat vast niet gebeurde alleen al omdat hij niet praat met zijn mond vol.... vond het wel een leuk antwoord..

En kom op meiden, het single leven is niet stom !!! Af en toe alleen minder leuk dan dat je op dat moment wil.....
Ow Jola, voor mijn doen heb ik dit gevoel al een "hele tijd" niet gehad....maar nu heb ik het echt eventjes!
Jola, daar heb je gelijk in...

En relaties zijn ook niet zaligmakend, dat weet ik ook wel.

Maar ik heb nu even mijn zelfmedelijden modus aan staan en denk: waarom vind nou niemand mij leuk???
Ja kan me helemaal voorstellen Pop. Ookal weet je ook niet na 1 date of het een "ze leefden nog lang en gelukkig" verhaal zou worden. Het feit dat jij het genoeg vond om nog eens af te spreken en dat het in zijn geval (waarschijnlijk, want je weet het nog steeds niet officieel) niet zo is...tsja dat is altijd een knauw voor je ego!
Ja, het is ook zeker niet zo dat ik zwaar verliefd zit te mijmeren over onze toekomstige kinderen, Helemaal niet zelfs, maar ik vond het leuk genoeg om nog eens af te spreken. Misschien zou hij dan wel tegenvallen, weet jij veel. maar het feit dat er een of ander stom mokkel is die als kaapster op de kust loert en hij dat niet eens eerijk zegt, DAT steekt me. En dan denk ik: stel dat we toch eerder hadden afgesproken, dan was dit misschien wel niet gebeurd. Ik wil een eerlijke kans.
misschien denk ik zo ook volgende week na mijn date hahaha en zelfmedelijden mag best af en toe.... maar snel weer denken aan de mensen die je wel allemaal heel leuk vinden. Zijn er vast ook genoeg, toch?
Mmmm.... ik heb niet veel mannen die mij 'leuker dan leuk' vinden. Ik ben vaak de toffe meid, one of the guys enzo...
Zou jij na een eerste date melden dat er misschien iemand anders is die jou leuk vindt? Ik niet hoor....
hmmm, daar heb ik ook last van het 'one of the guys' syndroom.... maar ik bedoel dan ook vriendinnen, ouders en zo....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven