K2 zoekt K3
zaterdag 26 september 2009 om 21:34
zaterdag 26 september 2009 om 21:44
Godsamme, Noa er weer niet uit....
Ik was het trouwens wel met Patty eens dit keer... Ik vond Noa er dit keer wel oke tussen passen enzo, zang ook niks op aan te merken (in combi met Karen en Kristel).
Maar de persoon Noa an sich vind ik gewoon echt 100x niks!
Na deze aflevering ga ik voor Josje! Ze deed het echt heel leuk vond ik.
Ik was het trouwens wel met Patty eens dit keer... Ik vond Noa er dit keer wel oke tussen passen enzo, zang ook niks op aan te merken (in combi met Karen en Kristel).
Maar de persoon Noa an sich vind ik gewoon echt 100x niks!
Na deze aflevering ga ik voor Josje! Ze deed het echt heel leuk vond ik.
zaterdag 26 september 2009 om 21:47
zaterdag 26 september 2009 om 22:01
Leuk programma om te kijken.
Voor mij was er vanavond 1 winnaar en dat is JOSJE het hele plaatje was compleet!
Terecht dat anne eruit is gegaan.
Er wordt zo afgegeven op noa,maar ik vindt eerlijk gezegd dat ze heel erg is bijgetrokken,en helemaal niks op aan te merken valt,als je zuiver op de zang af gaat is zei de nummer 1.
Madelon heeft een leuke kop en past goed in het plaatje ,haar dans is duidelijk minder dan josje,ik vindt madelon te popperig.
1 josje,2 noa,3 madelon
P.s zeker geen publiek laten stemmen,is gewoon niet eerlijk!!
Voor mij was er vanavond 1 winnaar en dat is JOSJE het hele plaatje was compleet!
Terecht dat anne eruit is gegaan.
Er wordt zo afgegeven op noa,maar ik vindt eerlijk gezegd dat ze heel erg is bijgetrokken,en helemaal niks op aan te merken valt,als je zuiver op de zang af gaat is zei de nummer 1.
Madelon heeft een leuke kop en past goed in het plaatje ,haar dans is duidelijk minder dan josje,ik vindt madelon te popperig.
1 josje,2 noa,3 madelon
P.s zeker geen publiek laten stemmen,is gewoon niet eerlijk!!
zaterdag 26 september 2009 om 22:37
Karen wordt volgende maand 35 vlgs Wikipedia en Kathleen in december 34, die heeft trouwens al veel ellende meegemaakt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristel_Verbeke
zaterdag 26 september 2009 om 22:43
Ik vind Josje ook het leukste in het plaatje passen, vooral in de clip viel dat op. Noa was zich aan het indekken met dat gemiep over buitengesloten worden. Flauw zeg. In het clipje vond ik haar geen geheel vormen met de andere K's. Het was net of ze solo aan het dansen was. Ze zong dan wel weer het beste. Van Madelon kreeg ik de kriebels, inderdaad een schooljuf.
Maar eh..die acteerles. Natuurlijk acteren? Emoties laten zien? Hoeveel emotie zit er in de diepzinnige tekst 'mamase mamasa mama saca mumba'?
Maar eh..die acteerles. Natuurlijk acteren? Emoties laten zien? Hoeveel emotie zit er in de diepzinnige tekst 'mamase mamasa mama saca mumba'?
Ik vind hier dingen van.
zondag 27 september 2009 om 09:44
Hmm 2 van de 3 mogen van mij winnen..... Madelon en Josje. Maar ik weet hoe kinderachtig Belgen zijn in die stemprogramma`s die stemmen op hun belg... ook als het niet de leukste is. Als er een Belg de leukste zou zijn zou ik daar wel op stemmen.
Maar goed, Ik heb een lichte voorkeur nvoor Madelon maar vind Josje ook erg leuk en Noa tja, volgens mij gaat die gillen als ze straks tijdens het winkelen aangeklampt gaat worden door al die kinderen..... Qua persoonlijkheid is het gewoon geen K3.
Maar goed, Ik heb een lichte voorkeur nvoor Madelon maar vind Josje ook erg leuk en Noa tja, volgens mij gaat die gillen als ze straks tijdens het winkelen aangeklampt gaat worden door al die kinderen..... Qua persoonlijkheid is het gewoon geen K3.