Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Vishnu schreef op 26 september 2009 @ 22:11:

Tjeeeeej zou de Good Luck dan echt werken?????Ga je hier dan nu eindelijk officieel meeschrijven?
Welk huis trouwens? Ben nieuwsgierig! Zou fijn zijn!
Vish wat heerlijk op vakantie meid, geniet ervan. Lekker naar de zon?

Jin wat leuk winkelen en dan niet alleen kleren voor de jongens kopen he! Heb je zelf nog wat nodig? Op de site van de AH staat een heel erg lekker recept voor cheesecake, die maak ik altijd en is heerlijk!

Bam je bent er weer, gezellig! Volgens mij ben je wel een maand weggeweest maar dat zal wel niet toch? Mart is nu ook verlegener dan een jaar terug. Hoe ouder ze worden hoe minder onbevangen ze worden. Ze worden zich bewust van hun eigen ik, soms best weleens jammer.

Waar is Mal haar schema eigenlijk? Klinkt als een prettige dag Mal met een voordeur als prachtig eindresultaat, goed zo!

Mamax nog lekkere appels geplukt? Star nog tegengekomen of is ze thuis nog aan het klungelen om Eetje in de draagdoek te krijgen .

Bridge fijne dag morgen, is het alweer een jaar geleden dat je ten huwelijk bent gevraagd? Nog even en dan ben je de bruid, hoe staat het eigenlijk met de voorbereidingen?

Ik heb net deel 1 van run with evy op mijn mp3 gezet, kan ik morgen beginnen. Afgelopen week helemaal niets afgevallen ondanks het dieet, dus nu er maar bij gaan bewegen. Kan ik oefenen voor de marathon in New York .
quote:bridges6 schreef op 26 september 2009 @ 22:14:

Welk huis trouwens? Ben nieuwsgierig! Zou fijn zijn!Een hoekhuis in L. met 3 slaapkamers!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:bridges6 schreef op 26 september 2009 @ 22:14:

[...]

Ga je hier dan nu eindelijk officieel meeschrijven? vind het bijna eng!
Aah Jin een ballenbad . Ik zie je iedere avond alle ballen al zoeken die door het hele huis/tuin verspreidt liggen. Hihi ben benieuwd hoelang hij staat. Wel fijn voor Oudste kan hij er mooi in stuiteren.

Ooh jee paps onder het mes? Heb ik helemaal gemist maar het gaat verder allemaal goed?
Je bedoelt de iets noordelijkere L.? Leuk! Klinkt goed! Hoe lang heb je hier nog ongeveer?

Haaaaaai juud! Succes met hardlopen! Hier ook een mindere week. maandag pak ik het weer stevig op!
Ja naar de zon Juud, het was er gister 31 graden en ziet er zo uit:

(sorry Star )

Ooh dat ziet er heerlijk uit Vish! Ook handig dat je met meerdere volwassenen gaat, altijd handig een paar extra ogen (kun je je eigen ogen lekker dichtlaten )
Ja de noordelijke L die in 3en is.

De boel gaat hier rond maart/april tegen de grond denk ik.
Tsss... dat is nou een beetje overdreven als je ergens net meeschrijft Vis! Zo scoor je echt geen punten!
quote:Juud_ schreef op 26 september 2009 @ 22:22:

Ooh dat ziet er heerlijk uit Vish! Ook handig dat je met meerdere volwassenen gaat, altijd handig een paar extra ogen (kun je je eigen ogen lekker dichtlaten )Precies mijn idee!
Spannend wat betreft huis! Hoop voor je dat het wat wordt!
Bridge morgen lekker snaaien en dan idd maandag weer beginnen. Ik heb vandaag maar gesnaaid en dan morgen weer beginnen.
Sorry Bridge kan ook niet veel goed doen he, eerst al de drank opgedronken...
quote:bridges6 schreef op 26 september 2009 @ 22:23:

Tsss... dat is nou een beetje overdreven als je ergens net meeschrijft Vis! Zo scoor je echt geen punten!
Er is echt helemaal niets op tv he?
Meisjes!

Jullie hadden al gezien dat ik vandaag geen beste start van de dag had (na een nog verrottere nacht) dus vandaar even stil. Uiteindelijk leuke dag gehad, met kind op pad geweest, genoten van weer.

Morgen lees ik bij! Nu slapen want moe....

Trusten allemaal
Ja je moet je wel beetje bescheiden opstellen hoor Vish!

Ik ga naar bed. Hopen dat ik kan slapen voor mijn verjaardag. Spannend!!!!! Mijn laatste uurtjes als dertiger! Morgen ben ik alweer een eenendertiger...
voor jou Suus! Fijn dat dag goed verloop heeft gehad! Ik vind morgen ook een leuke dag hoor! Wie weet is morgen wel jouw dag!
Slaap lekker Suusje
Bridge fijne dag morgen!

Fijn Suus dat je een goeie dag hebt gehad, ik hoop dat je nu zo moe bent dat je de hele nacht lekker kunt slapen!
quote:Maleficent schreef op 26 september 2009 @ 20:50:

we hadden ook een hele luxe fietsbroek met zeem etc. gewonnen die heeft malman daar achtergelaten voor een van de fietsers die ook voor ons ventje fietsen! Te grote maat

We hebben nog een zwart rugzakje van Gate1 een kindermaatje of iets voor de wielren/mountainbikefiets we weten het niet voor de liefhebben!!! Word opgestuurd

Dat was wel iets voor mijn husband geweest., maar de fietsers daar zullen er ook wel erg blij mee zijn, die hebben volgens mij geen kont meer over. echt heeeel erg knap. Diepe buiging!

Leuk hoor dat we wat gewonnen hebben, wij winnen ook zelden wat.

Ben & Jerry's ijs bij de pcl ;) hahaha

Ik weet alleen niet wat ik moet met een one size shirt met beer, grinnik. daar pas ik dus echt never nooit in en dan een beer?? hahaha

Maar bammeis zal het wel leuk vinden denk ik en anders Juul ;) haha

Vindt Mr J de voetbal niet leuk? Juul heeft er een stuk of 5 dus als Mr J hem leuk vindt mag hij hem wel hebben.
Klinkt wel erg verwend een stuk of 5.......
Ik stuur hem ook met alle liefde op hoor Bam, Jonathan heeft ook wel een stuk of wat ballen liggen. Of misschien dat Nemo hem wil?

Ja, ik zei ook al waarom geef je nou die broek weg, want wie weet wilde iemand hier hem wel hebben. Maar ja, dat doet Malman wel vaker uit emotie, dat soort dingen. Zo heeft hij de Maxicosi van Jonathan zonder te overleggen ook zomaar weggegeven daar was ik niet zo amused van eigenlijk.

Maar goed, die renners vond ik ook allemaal wel erg sympatiek. Gisteren iemand gesproken die er al 3 keer aan mee had gedaan, voor het goede doel. Die vond het dan van zijn kant ook leuk om een kindje te zien waar ze het voor doen.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven