Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
zondag 27 september 2009 om 09:14
Moggû,
Ik ga ook weer aan de lijstjes.
Het is hier wel netjes, nog steeds!!
Maar het wordt tijd voor iets extra's.
- De was.
- Kamertje uitmesten. Liefst inclusief kast.
- Keuken soppen.
- Stofzuigen.
- Strijken.
- Misschien vanmiddag lopen.
Nog niet druk maken over de bommen als je in het ziekenhuis ligt Coebergh.
Da's vast makkelijker gezegt dan gadaan......................................................
Ik ga ook weer aan de lijstjes.
Het is hier wel netjes, nog steeds!!
Maar het wordt tijd voor iets extra's.
- De was.
- Kamertje uitmesten. Liefst inclusief kast.
- Keuken soppen.
- Stofzuigen.
- Strijken.
- Misschien vanmiddag lopen.
Nog niet druk maken over de bommen als je in het ziekenhuis ligt Coebergh.
Da's vast makkelijker gezegt dan gadaan......................................................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 27 september 2009 om 09:31
Goedemorgen dames
De zon schijnt! Yes!
Zoeb, ga toch lekker zeilen. Me dunkt dat even uitwaaien heerlijk zal zijn. Of doe een uurtje iets (wekkertje zetten! ) en ga dan zeilen. Na dat uur heb je veel kunnen doen want je weet dat je maar een uur hoeft dus werk je door, en daarna kun je ontspannen weg want je weet dat je wat gedaan hebt
Coebergh, ja, je datum komt nu snel dichterbij he? Moest er gister nog aan denken. Maar je huishouden komt vast goed. En anders komt dat wel weer.
Loop ze Nikki
Lijstje voor vandaag:
- in bad
- beetje rommelen in huis, wat opruimen hier en daar
- naar de koopzondag
- koken
- luieren
Ben zo toe aan luieren! Heerlijk!
De zon schijnt! Yes!
Zoeb, ga toch lekker zeilen. Me dunkt dat even uitwaaien heerlijk zal zijn. Of doe een uurtje iets (wekkertje zetten! ) en ga dan zeilen. Na dat uur heb je veel kunnen doen want je weet dat je maar een uur hoeft dus werk je door, en daarna kun je ontspannen weg want je weet dat je wat gedaan hebt
Coebergh, ja, je datum komt nu snel dichterbij he? Moest er gister nog aan denken. Maar je huishouden komt vast goed. En anders komt dat wel weer.
Loop ze Nikki
Lijstje voor vandaag:
- in bad
- beetje rommelen in huis, wat opruimen hier en daar
- naar de koopzondag
- koken
- luieren
Ben zo toe aan luieren! Heerlijk!
zondag 27 september 2009 om 09:43

zondag 27 september 2009 om 09:49
Zoeb,kan me goed voorstellen dat je een dip hebt.
Ik zou zeggen,laat de boel de boel en ga lekker varen vandaag!Waarschijnlijk een van de laatste mooie(warm)dagen van het jaar.
Wij gaan vanmiddag even naar de kermis.
Plannen veranderd.Mijn ouders bellen net dat het erg slecht gaat met hun hond.Dierenarts gebeld en die vind het beter om haar in te laten slapen.Dus ik ga zo met hond naar dierenarts.
Ik zou zeggen,laat de boel de boel en ga lekker varen vandaag!Waarschijnlijk een van de laatste mooie(warm)dagen van het jaar.
Wij gaan vanmiddag even naar de kermis.
Plannen veranderd.Mijn ouders bellen net dat het erg slecht gaat met hun hond.Dierenarts gebeld en die vind het beter om haar in te laten slapen.Dus ik ga zo met hond naar dierenarts.
zondag 27 september 2009 om 10:09
goedemorgen,
hier een kort bezemlijstje
- opruimen van de woonkamer
- 3 uurtjes naar het werk
- caviastal verder pimpen
- was vouwen
ik was er weer was gisterenavond erg gezellig. Itsman heeft weer genoeg spul om wijn te maken en we hebben heerlijk gegeten.
hier een kort bezemlijstje
- opruimen van de woonkamer
- 3 uurtjes naar het werk
- caviastal verder pimpen
- was vouwen
ik was er weer was gisterenavond erg gezellig. Itsman heeft weer genoeg spul om wijn te maken en we hebben heerlijk gegeten.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 27 september 2009 om 11:12
Manlief kwam om kwart over tien op. Zei alleen hoi en verder niets. Ik had een heerlijk ontbijt gemaakt. Tafel gezellig gedekt. Jus'd orange, croisantje, broodjes, krentenbrood eitje erbij en koffie. Meneer heeft alleen de croisant op en een broodje. Geen woord gezegd. En ik durfde hem niet aan te kijken. Hij is al dagen depri en ik prik er niet doorheen. En als ik hem aankijk ben ik bang dat ik ga flippen. Ik zit mijn woede op te kroppen en ben het helemaal spuug en spuugzat. Dat gaat vandaag geheid knallen hier. Ik kan dit nooit lang meer inhouden. Kan wel janken, want als ik zo verder moet leven, hoeft het van mij niet meer. Hij voelt ieder pijntje, ziet de toekomst zwartgallig tegemoet en klaagt alleen maar. Leuke dingen doen we al een jaar niet meer. Na het eten, ging hij even buiten zitten in de zon. En nu is ie douchen.
Wat moet ik toch met zo'n vent. Schoppen onder zijn vod werkt al niet meer. Misschien moet het gewoon even knallen hier.
Wat moet ik toch met zo'n vent. Schoppen onder zijn vod werkt al niet meer. Misschien moet het gewoon even knallen hier.
zondag 27 september 2009 om 11:46
mogguh..
Meidels, ik lees net bij, maar ik volg alles maar half.
Erg fijn om te zien dat Livre er weer is! (Vertrek hoe en waarom snap ik nog steeds niet)
Welkom Back Livre!
Zoeb, wat een toestand toch..
Misschien moet het maar weer eens goed knallen bij jullie in huis. Ik heb al eerder gelezen dat dat af en toe toch wel wat helpt.
Gisteren duurde het lang eer ik me echt weer wat beter voelde. Ik heb maar 1 bak koffie weggekregen en een clubsandwich met gerookte kip. En een liter water.
We gingen pas om 1 uur dicht vannacht. Toen liep er eignelijk nog veel volk, maar dat waren hoofdzakelijk zatlappen en daar zitten wij niet op te wachten.
Vandaag laatste dag. Open van 1 tot 7. Dan zit het er op.
De hele week k*t geslapen, Tjonge wat was het zwaar dit jaar.
Morgen begint mijn gewone leventje weer.... *Zucht*...Fijn...
Meidels, ik lees net bij, maar ik volg alles maar half.
Erg fijn om te zien dat Livre er weer is! (Vertrek hoe en waarom snap ik nog steeds niet)
Welkom Back Livre!
Zoeb, wat een toestand toch..
Misschien moet het maar weer eens goed knallen bij jullie in huis. Ik heb al eerder gelezen dat dat af en toe toch wel wat helpt.
Gisteren duurde het lang eer ik me echt weer wat beter voelde. Ik heb maar 1 bak koffie weggekregen en een clubsandwich met gerookte kip. En een liter water.
We gingen pas om 1 uur dicht vannacht. Toen liep er eignelijk nog veel volk, maar dat waren hoofdzakelijk zatlappen en daar zitten wij niet op te wachten.
Vandaag laatste dag. Open van 1 tot 7. Dan zit het er op.
De hele week k*t geslapen, Tjonge wat was het zwaar dit jaar.
Morgen begint mijn gewone leventje weer.... *Zucht*...Fijn...
zondag 27 september 2009 om 11:59
Och de maatschappelijk werkster pakte het ook niet op de laatste keer. Ik zei het een paar keer, maar manlief klonk heel optmistisch en zij trapte erin. Ze komt ook niet meer. Net heb ik hem in tranen verteld dat het zo echt niet langer ging. Bij alles wat ik wil ondernemen zegt hij dat hij niet durft. We zouden naar de boot gaan, maar hij durft niet. Hij zegt dat hij het snapt maar dat betwijfel ik. Ik wil een paar dagen naar het appartement van mijn broer, maar hij durft niet. Ik hoor niet anders meer. Ik heb hem nu weggestuurd naar zijn broer. Ik ga keihard mijn muziekje aanzetten en stofzuigen. Ik heb gemerkt dat dat het enige is dat mij helpt uit die dip te komen. Soms is het zo verdomd moeilijk en de dood is nu weer erg dichtbij geweest en volgens mij prakkiseert hij zich daar suf om. En ik wil helemaal niet klagen. Is ook niets voor mij, maar het zat me even hoog.
zondag 27 september 2009 om 12:14
Goeiemorgen!
Zoebie, als je hem naar broer kunt sturen kun je hem mss ook naar die zeilboot sturen? Of wat voor anders leuks dat je wilt gaan doen? (beetje jammer dat hij nu naar broer is, want zoveel mooie zeildagen zullen er niet meer zijn dit jaar).
Ach wat, ik weet het eigenlijk ook maar niet.
Coebergh, was je zelf gehecht aan hondje?
Goldie, fijn dat je nog maar een dagje hoeft.
Ik moet vandaag wat kinderen aansturen naar huiswerk en muziekles *er is een muziekboek en standaard spoorloos, ook handig*
Verder genieten van de zon en mijn lijstje van gisteren eens aankijken. Zowel kinderen als hun papa hebben niet gerept over elkaar te bezoeken deze week dus dan moest ik me daar maar even niet druk over maken.
Zoebie, als je hem naar broer kunt sturen kun je hem mss ook naar die zeilboot sturen? Of wat voor anders leuks dat je wilt gaan doen? (beetje jammer dat hij nu naar broer is, want zoveel mooie zeildagen zullen er niet meer zijn dit jaar).
Ach wat, ik weet het eigenlijk ook maar niet.
Coebergh, was je zelf gehecht aan hondje?
Goldie, fijn dat je nog maar een dagje hoeft.
Ik moet vandaag wat kinderen aansturen naar huiswerk en muziekles *er is een muziekboek en standaard spoorloos, ook handig*
Verder genieten van de zon en mijn lijstje van gisteren eens aankijken. Zowel kinderen als hun papa hebben niet gerept over elkaar te bezoeken deze week dus dan moest ik me daar maar even niet druk over maken.

zondag 27 september 2009 om 15:30
Zo fijn om te lezen dat er altijd wel iemand meedenkt!
Zoeb, misschien is het tijd om jouw ding gewoon te gaan doen. Jouw leven iig weer op te pakken. Moeilijk denk ik, maar ook jij hebt je energie nodig!
Coebergh, sterkte
Goldie, gezellig als je er morgen weer gewoon bent
Zo, even naar de stad geweest. Twee jassen gekocht, ik kon niet kiezen Nu mag Lief mee kijken welke het leukste is.
Nu even omkleden en dan lekker op het gemak wat schilderen. De mannen zijn naar de voetbal. Ik ben niet gegaan. Had er geen energie voor vandaag. Raar maar waar.
Its, hoe is je caviahouse?
Zoeb, misschien is het tijd om jouw ding gewoon te gaan doen. Jouw leven iig weer op te pakken. Moeilijk denk ik, maar ook jij hebt je energie nodig!
Coebergh, sterkte
Goldie, gezellig als je er morgen weer gewoon bent
Zo, even naar de stad geweest. Twee jassen gekocht, ik kon niet kiezen Nu mag Lief mee kijken welke het leukste is.
Nu even omkleden en dan lekker op het gemak wat schilderen. De mannen zijn naar de voetbal. Ik ben niet gegaan. Had er geen energie voor vandaag. Raar maar waar.
Its, hoe is je caviahouse?
zondag 27 september 2009 om 18:44