Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Reageren op andere posters:

Ik weet niet wat er precies op het forum gaande is, heb daarvoor te weinig meegelezen. Ik vind het jammer dat mensen hierom weg gaan blijven. Zo onderhand moet je toch wel weten wat je zo aan deze en gene hebt, laat waaien.

Maar goed, dat zal vast te simpel gedacht zijn. Ik heb me een paar maanden goed overstuur gevoeld over kritiek uit mijn vaste groepje, dus weet donders goed dat forummen pijn kan doen.
* geeft mamz plaksel en kwast aan *

Ja, dat is zeker raar, dat er toen niets mee gedaan is. Zou niet mogen. Maar ja, dat is achteraf gelul he?

Wel goed van Muis Zwemmen jullie in het vS?
lekker rustig aan doen hoor fus, ik moet wel aanpoten want vanaf morgen moet ik werken

Ik ben nu de zijkanten aan het beplakken met ikea stickers. Cavia's zijn stoer en voor kinderen hele fijne beesten.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wij zitten inderdaad in het VS, sinds kort op zaterdagochtend. Heb al gekeken of jij daar ook kwam, maar kennelijk niet zo vroeg.
Vandaag

Wassen

Wassen

Wassen

Keuken opruimen

Boodschappen doen voor champignonsoep

Soep maken

Naar m'n nichtje in haar nieuwe huis, in de weg lopen bij de verhuizing

Naar m'n ouders, moeders is jarig. De zus waar ik het niet zo goed mee kan vinden (ahum) is er ook, ben heel benieuwd. Ik ga iig niet wegblijven

Xtra

Huiskamer puin geruimd

Slaapkamer puin geruimd

Zit nu ff op bed. En net toen ik wilde schrijven dat het wel gaat krijg ik me toch een pijnscheut door m'n onderrug.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
He, vervelend Pips. Misschien een tijdje op rechte stoelen blijven zitten of zo totdat het weer rustig is? Was dat Shiatsu gedoe speciaal bedoeld voor je rug?
Potverdikkeme.

Zou iemand me even willen updaten wat de f*ck er hier aan de hand is en waarom Livre weg is?

Ik voel me helemaal niet goed.

Werd wakker met het gevoel alsof ik een mega kater heb terwijl ik niks heb gedronken. Misselijk en draaierig.

%$#)^^*(&^%#!@$(#@!%$ en ik moet straks om 1 uur weer paraat zijn.

- mijn caviastal verder pimpen

- mijn slaapkamer afruimen

- kleding wegbrengen naar de kringloop of naar de kleding voor afrika box

- woonkamer opruimen (die is weer een zooi naar het ikea-gedoe)

de rest komt morgen, eerst lekker op visite
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Allereerst voor iedereen een

Volgens mij kan iedereen die wel gebruiken, of het nou voor kleine of grote dingen is..

Wat is er toch allemaal aan de hand? Op het forum speelt vanalles wat ik maar half heb meegekregen maar ik zie mensen vertrekken etc. en dat voelt helemaal niet gezellig (voorzichtig gezegd). Mensen gaan door hun rug, voelen zich niet lekker, zijn verdrietig... het is even een beetje een minder fijne 'vibe'.

Zelf vandaag ook zo'n dag dat je denkt van laat maar.. niet echt lekker opgestaan, darmen van slag, al tig keer naar het toilet gerend, al rennend mijn teen zo hard gestoten dat ik vrees dat die toch op zn minst gekneusd is (doet echt pijn als ik loop), dingen vallen om etc. je kent het wel

Maar goed, dat is te overzien..

Druifje, hoe is het met je? Redt je het een beetje?

Ik vind het wonderlijk om te bemerken dat ik zo vaak aan jullie allemaal denk sinds ik wat fanatieker ben gaan meeschrijven.

Werd vanmorgen wakker en dacht: hoe zou het met Druifje zijn en met Zoebie.. heel apart.

Fus, las net je verhaal op de BH.. heb daar even gereageerd. Hoop dat je toch een beetje een goeie draai aan het weekend kunt geven. Geloof dat het mooi weer wordt dus misschien kan het zonnetje je een klein beetje helpen..

Ik ga even douchen (ja.. shame on me, loop nog in mn pyama) en daarna maar eens kijken of ik me wat beter voel..

Iedereen beterschap, sterkte en alles wat maar nodig is!!
Ik weet het niet GL, ik wist wel dat ze van viva wegging maar gelijk helemaal overal weg, dat wist ik ook niet.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
GL, ik weet het wel maar nu ff geen tijd om het hele verhaal te vertellen

Ben haske hip, heb een jeanslegging gekocht Echt leuk! Meteen een oude tuniek nieuw leven in geblazen, die lag al bijna in de weggooi-doos. Maar met die legging, andere ketting en schoenen is ie weer helemaal leuk. Ik vind het altijd zo leuk om 1 kledingstuk op tig verschillende manieren te kunnen dragen
Livre, joehoe, ook weer hier dan hoor

Goldie, gaat het weer een beetje? Misschien een griepje te pakken?

Zo, zwemles gehad, nu nog boodschappen doen. Vanavond gaan we naar Frank Groothof Ben benieuwd.

Gelfling, ik hoop dat jij ook van de zon kunt genieten!

Fotootje Pips?
GL, ik voel hetzelfde, een mega hangover zonder gedronken te hebben.

Ook koorts ineens, ben wel al de hele dag op pad geweest met geloof wel 5 paracetomolletjes, maar die houden me nu ff overeind.

Livre, ik hoop dat je er weer gewoon gezellig bijkomt.
Livre, fijn dat je toch blijft!!!

Ik weet nog steeds niet wat er precies speelde (geeft ook niet) maar ik ben blij dat je je niet hebt laten 'wegjagen'.
* steekt heel voorzichtig neus om de deur *

Ik had een hele goede reden om weg te gaan, maar daar heb ik zó enorm mezelf mee. Het was trouwens allesbehalve bedoeld als een afscheid met toeters en bellen, al zag het er nogal potsierlijk uit.

Het is me duidelijk dat ik het wel echt anders moet gaan doen, dus daar begin ik maar eens mee.

Ohhh Liev wat fijn dat je terug bent. Ik baalde echt. Ik hoop dat het op het hele forum nu ook weer iets beter zal gaan. Het was helemaal niet gezellig de laatste dagen.

quote:mamzelle schreef op 25 september 2009 @ 22:29:

Hij oefent nu op avi8 in groep 7. Was aan het begin van groep 6 avi6.

DMT 1, 2 en 3: C. DMT 3 was aan het begin van groep 6 D.

SVS C, was in zowel groep 4 als groep 5 E.

Je zou bijna moeten concluderen dat het jammer is dat hij vooruit is gegaan.

Als hij op alle andere vakken wel goed scoort en alleen op de 'taalkant' significant uitvalt, kan dat een aanwijzing zijn dat hij zijn intelligentie gebruikt om te compenseren. Misschien dat een capaciteiten onderzoek dan een optie is om dat aan te tonen en dan van daaruit verder naar een dyslexie-onderzoek? Daarnaast zou ik zeker zijn lage AVI-scores in de strijd werpen.

(Sorry trouwens, voor de late reactie)

Livre, fijn dat je er weer bent!
JIPPIEIE!!!!!!!!!!!!!! Fijn dat je toch blijft!

Pfff, net terug van de verjaardag van m'n moeder. Heb volgens mij heel goed gedaan alsof ik Gekke Henkie was, maar ik voelde me zo lullig.

Zitten mijn zussen, tot 2 keer toe, waar ik bij zit te praten over een middagje shoppen dat ze willen plannen. Nichtjes mee, volgens mij werd m'n schoonzus ook gevraagd maar dat weet ik niet zeker.

En ook gezellig napraten over een ander dagje shoppen met elkaar. En ik ben lucht geloof ik. Ik snap best dat 2 zussen mij liever niet mee hebben, ik heb ook geen idee of ik mee zou willen, maar heb dan het lef om recht in mijn gezicht te zeggen dat ik niet welkom ben.

Ze hoeven zich ook niet verantwoorden tegenover mij natuurlijk, maar het voelt zo kut.

En dat zit ik thuis bij Mr N die alleen maar kan zeggen dat ik me niks van die meiden moet aantrekken en die er gewoon niks van snapt. Ik snap mezelf ook niet, niet gedacht dat ik hier zo van zou balen. Maar ik doe het wel.
Pips had je niet keihard kunnen zeggen dat het je erg gezellig lijkt? Dan hadden ze misschien met hun bek vol tanden gezeten.

Troost je, ik kom ook altijd op passende antwoorden als ik weer veilig thuis zit. Het is wel lullig zeg. Snap dat je je belazerd voelt.

En mannen snappen dat natuurlijk helemaal niet.
Ik zei wel iets toen we bij m'n nichtje waren. Die begon erover (nietsvermoedend hoor) dat ze het ook wel leuk vond om mee te gaan, maar dat ze nooit iets hoorde. Gewoon als geintje. Dus ik zeg 'joh, ik hoor er ook nooit wat over' maar dat werd niet opgepikt denk ik.

Anyway, ik baal ervan.
Ohhh HotPip, zo herkenbaar!!

Ik heb alleen zulke ervaringen met schoonfamilie.

Óók rot, maar met 'echte' familie lijkt me nog erger.

Verder niet bij gelezen, zit naar Jan Smit te kijken. :;$: ik dacht dat ik de schaam smiley uit mijn hoofd wist.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:mamzelle schreef op 26 september 2009 @ 10:38:

Bezemen :

Nog even hoop houden dat mijn moeder ons met een bezoekje vereert. Ze kwam, het was gezellig, en ze gaat weer meedoen aan het onderzoek.

Ik zal me over het probleem winterjassen moeten buigen.

Was opvouwen (nog steeds)

Rekening betalen.

Boos kind achter het behang plakken Helaas, geen behang, dus dat lukte niet.

Afwassen

Was
Pips, echt, ik snap zulke mensen ook niet :(

Wat kunnen die toch een leuk feestje voor je verstoren zo.

1609, bedankt voor je 'late' reactie. Ik had inderdaad verleden jaar het dubbele gevoel dat ik blij was dat Oudste zo goed scoorde op de tests, en tegelijkertijd baalde omdat de school net op het punt stond een onderkennende verklaring af te geven.

Livre, heel fijn dat je er weer bent. Er is teveel moois hier om te laten liggen..
Mogguh

Ik denk dat ik maar weer een lijstje neergooi.

't Is nodig en ik kom nergens toe.

Uitgebreid zondags ontbijtje

opruimen

kamer stofzuigen en dweilen

keuken stofzuigen en dweilen

gang en trap stofzuigen en dweilen

slaapkamers stofzuigen en dweilen

beddengoed wassen en drogen

Oh ja manlief wil ook naar de boot. Oei dan komt er weer niets van.
Moggu Dames,

Ik moet ook nodig aan de slag!Paar dagen niet veel gedaan en het lijkt wel of er hier een bom ontploft is!(oh help hoe moet dat als ik vlg week in ziekenhuis ben)

wassen,wassen,megastrijk en vouwen

stofzuigen

bed verschonen

opruimen

keuken dweilen

Heb gister nog nieuwe bloempotten gekocht bij action dus mijn planten in nieuwe potten zetten

Nu eerst koffie en wat te eten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven