***** Juli 2009 *****

09-09-2009 19:51 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ons derde topic. Intussen zijn we supertrotse moeders van de mooiste kindjes van de hele wereld! Om precies te zijn: 10 babyboys en 16 babygirls.

Hieronder de links naar onze eerdere topics:

Juli 2009, deel 1

Juli 2009, deel 2
lisa, eigenlijk moet je het nu even niet horen wat er wel of niet goed gat (tenzij het echt helemaal niet gaat natuurlijk). je kunt er nu toch niks aan doen en je moet juist even bijkomen nu.

en wb je ex.. ja, dat lijkt me ook heeeeeeel moeilijk. vooral omdat je er niet bij bent en nog niet ziet dat ie (dat hoop ik tenminste) hetzelfde gevoel voor je kindje heeft als jij.. als je daar echt van overtuigd bent, dan is het denk ik al een stuk makkelijker. en op de een of andere manier is het heel moeilijk aan te nemen dat iemand anders net zoveel van je kind houdt als jij dat doet.. (vind ik zelfs moeilijk te geloven en vriendlief is echt een goede pappa).

zal dus best wel moeilijk zijn in het begin. misschien kun je het ook rustig opbouwen? eerst een paar uurtjes overdag ofzo. en dan een keer een nachtje ,, (of was je dat ook van plan?)

sterkte ermee en probeer wel te genieten hoor van die bruiloft! (hoewel jij je kind misschien het beste kent, is daarmee niet gezegd dat iemand anders niet voor m kan zorgen he? die is alleen misschien iets meer aan het zoeken -net als jij een paar weken geleden- en dat iemand het op een andere manier doet, wil ook niet zeggen dat dat verkeerd is!

Loeki. hoe was het? lekker gehad? mooi weer in ieder geval! welkom terug!

hier alles in bed. Heb jongste zoon maar even pil in zijn billetjes gestopt, hoop dat dat helpt vannacht. wilde eigenlijk naar bed, maar kreeg zojuist sms dat vriendlief ons mist. ik probeer dan toch maar even wakker t blijven nog... hoewel ik nog steeds denk dat het vooral aan hem ligt en dat ie nog echt moet leren inzien dat ie andere keuzes moet gaan maken..

slaap lekker allemaal (vooral degenen die afgelopen nacht niet sliepen!)
MissBR jij ook welterusten, hoop voor jou op een betere nachtrust dan afgelopen nacht!!!

Lisa, klinkt moeilijk idd, dochterlief is bijna twee en ik ben nog steeds een 'weekdier' eerlijk gezegd. Maar het wordt steeds makkelijker, oma krijgt al geen hele 'gebruiksaanwijzing' meer mee;-)

Loekie, lekker nagenieten van je vakantie!!! Deed Evi het ook goed daar?

Zoonlief toch wel beetje last vd prikjes helaas. Beetje verhoging en zielig jammeren en vaak drinken. Voor de nacht gaat er straks dus mooi een zetpilletje in!
Wat lief jullie reacties!! Doet me echt goed.

Vanavond 2 keer in tranen geweest toen ik een goede vriendin belde en mijn vader (waar mijn mannetje nu is). Zoontje maakt het prima, lag lekker te slapen toen ik belde. Mijn vader zei ook dat het goed is dat ik die gevoelens nu ervaarde, dat het ook vreemd zou zijn als ik het niet had.

Heb idee opgevat dat ik binnenkort eens bij mijn ex-schoonouders langs ga, niet om over het verleden te praten, maar wel over de toekomst. En dan op een goede manier. Hoop dat er dan begrip komt dat ik het wel erg moeilijk vind om mijn mannetje niet steeds bij me te hebben en dat ik langzaam opbouwen toch ook wel een goed idee vind en dat de insteek is dat zoontje uiteraard recht heeft op vader en moeder en allebei de opa's en de oma's.

MissBR: je slaat de spijker op z'n kop. Toen ik zei tegen ex dat ik het wel moeilijk vond om zoontje te missen, begreep hij dat niet. Toen zei ik: ik heb hem wel 9 maanden bij me gedragen. Zei ex: ik heb hem ook 9 maanden in m'n hoofd bij me gedragen... tja...

Knuffel voor iedereen, ik vind het fijn dat ik nu meeschrijf ipv meelees en adviezen krijg om met de - soms moeilijke - situatie om te gaan xx
Goodmorning!

Lisa: daar zijn we voor Fijne dag vandaag op de bruiloft. Idd is langzaam opbouwen denk ik een erg goed idee, voor jou, voor je zoon en voor je ex.

MissBR hoe is het eigenlijk met je rug? Dus jij draagt die stomme bekkenband ook nog steeds. Bleh ik ben dat ding zo zat. Maar ik heb een paar weken geleden zelfs een nieuwe gekocht. Oude was na twee zw.schappen helemaal versleten, klitteband deed het niet meer (moet je nagaan) en ik vrees dat ik 'm voorlopig nog wel zal moeten dragen....

Zoonlief heeft 't vannacht goed gedaan ondanks dat hij niet ingebakerd was. Gisteravond diepe twijfel, mannetje had ondertemp (36.1) dus maar geen zetpil gegeven. Maar durfde hem toch niet in te bakeren. Dus slaapzak met lange mouwen aangedaan (mouwen moesten een heel stuk worden teruggeslagen en dan nog zie je z'n handjes niet, schattig!!!). Hij is een keer komen drinken om half vier en ligt nu nog te slapen. Ben benieuwd wat voor een temp hij dadelijk heeft, is toch niet normaal zo koud!? Zou het een reactie van die prikken kunnen zijn, of zou ik hem te koud aankleden ofzo. Hij had gisteren een romper met lange mouwen, shirtje met lange mouwen, gevoerd spijkerbroekje en warme sokjes aan en had de hele avond op mij gelegen met een dekentje over hem heen....

Druk weekend voor de boeg. Zowel vandaag als morgen nog kraamvisite. (kind is morgen drie maanden maar door alle gedoe deze zomer hebben we nog amper kraambezoek gehad). Manlief en dochter zijn al op pad voor de boodschappen samen. En ik moet eigenlijk nog op pad met dochtertje op jacht naar nieuwe crocsjes. Oude (neppe van 6 euro) heeft ze de hele zomer op gelopen maar helaas ze zijn kapot. Dikke tranen van dochter omdat ze alleen die dingen aan d'r voeten wil.... Ga nu op jacht naar van die gevoerde voor in de winter, maar wil geen echte want dat vind ik veel te duur voor een stukje plastic.... Dus als iemand ze heeft gezien, tip me dan even!!! (maatje 21)
Rustig hier hoor! Zit nog steeds op de verse broodjes te wachten.....

Wie moeten er eigenlijk komende week weer beginnen met werken? Ring, Sanloes?

Zoonlief trouwens nog steeds ondertemp. 36.3 deze keer. Denk gewoon dat hij een hele lage basale temp. heeft. Ik heb zelf ook altijd maar tussen de 36 en 36,5 namelijk, koele kikker zeg maar
http://link.marktplaats.nl/281150863

jojon, is dit wat?
Chica, bedankt voor de tipv over het talkpoeder. Dit wist ik niet. Ik ga zo eens even surfen.

Lisa,

Loeki, hebben jullie het fijn gehad?

Jojon, zoon zit hier met z'n temperatuur standaard net boven de 37. Dus 37,2 tot 37,4. Het kan best dat iedereen een andere basistemp heeft denk ik dan?

Het gaat met mij en verkoudheid vandaag een stuk beter. Zoon weet ik nog niet. Wel veel snot nog, maar wat minder gejammer. En hij slaapt weer beter, dus het einde is in zicht geloof ik.

Pas schreef ik dat het kindje van mijn collega/vriendin in het ziekenhuis was opgenomen met longontsteking, ze ligt er weer.... Ze is 2 dagen ouder dan onze zoon. Ze denken aan verborgen reflux nu. Zo sneu. Daar gaat je roze wolk en dat tot twee keer toe. Bahbah.

Verder ook nog even een onbelangrijk puntje, maar ik baal er wel van. Er zijn gewoon mensen die ik tot vrienden en collega's met een extra beschouwde en die gewoon nog niet op bezoek zijn geweest. Vrienden waren op vakantie tijdens geboorte, we kregen een mail dat ze na hun vakantie zouden komen. Zoon is inmiddels 9 weken en niks meer gehoord sinds dat mailtje. En collega's ook, daar deel je dan lief en leed mee. Een kaartje kon er bij 1 nog vanaf, de ander kreeg ik een sms van en de derde helemaal niks. Toen ik op het werk was op zoon te showen, zeiden ze dat ze zouden bellen om langs te komen. Is alweer 3 weken geleden. Ik ben echt geneigd te denken, dan weet je dus ook weer wat je eraan hebt.
Jojon: Het klinkt alsof je hem goed aankleed hoor. Hier veel minder. Romper korte mouwen, shirtje lange mouwen (vind het een crime om romper met lange mouwen en dan lange mouwen shirt eroverheen te doen), broekje, sokjes. Ze slaapt zelfs zonder broekje, ingebakerd (3 lagen) en dan lakentje en dekentje. Hou de voetjes goed warm en misschien een mutsje want ze verliezen de meeste warmte via hun hoofd en voeten.

Oh en die crocjes wil ik oooook. Dus laat me maar weten of je jacht geslaagd is en waar, want dan koop ik ze ook meteen. Hier ook maatje 21

Vandaag meeting met de november moeders. Leuk, maar wel een gedoe. Dat is eigenlijk voor Anniek, maar ik neem alleen Saar mee. Twee vind ik echt iets teveel. Anniek gaat naar haar Tante (die bij schoonouders in het dorp wonen) want vriend gaat naar reunie (in hetzelfde dorp) Dan ga ik met Saar naar meeting, dan Anniek ophalen bij Tante en daar eten we ook. Dan gaan we een nachtje overnachten bij mijn schoonouders en komt vriend dus laat thuis vanavond. Dus het is een hele volksverhuizing en een logistieke planning hier. Men, wat heb je toch veel nodig. Ik heb de hele ochtend al door het huis gerend. En dat allemaal voor 1 nachtje.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
oh lsa: knufel vor jou

ik heb een crocs-verbod helaas....die marktplaats link ziet er schattig uit!

pruttel heeft vandaag hij lief-shirtje maat 62 voor het eerst aan...een beetje lang maar de breedte lukt prima! Hj is rood-oranje-groen-wit gestreept en er staat eigenwijs op.....zo schattig. Met een wit broekje en knalrode sokjes..smelt

nerwen..helemaal geen onbelangrijk punt...ik stoor me er ook aan. een nichtje zegt al 7 weken dat ze komt en mijn duale leidinggevende partner (mijn meest directe en gelijkwaardige colega) heeft ook al 3x gezegd dat hij komt en dat hij zal bellen, maar er komt echt helemaal niets. hij kmt zelfs niet met anderen mee, want vakantie en 2x ziek. Maar bellen ho maar.

Dat is dan ook meteen en grote reden dat ik geen zin heb om woensdag (!) weer te moeten werken. ik hoop dat het allemaal mee valt. Pruttel heeft het iig erg naar haar zin op kdv, dat scheelt een hoop. Gisteren heeft ze daar zelfs een babymassage gehad inl rustgevende muziek op de achtergrond. Ze zijn echt lief voor haar.

oh ja las over temp van de kleintjes..ik hou die echt alleen bij als ze ziekjes is of prikjes heeft gehad. Normaal zit ze lekker gemiddeld op 36,8.

nu draagt de t-shirt en romper met korte mouwen en lange broek met sokjes. Buiten een fleecedekentje en mutje op. en dat laatste org echt voor krijs-drama's..doen hebben jullie kindjes dat ook?
Lisa, hopelijk heb je een leuke dag...

Nerwen, irritant en niet leuk van die collega's zeg! Ik heb zelfs al 3 oud-collega's langs gehad. Hoorde wel van een collega dat een andere collega waarmee ik heel veel heb samengewerkt (en hij heeft mij aangenomen) mij nog zou bellen.... dat is dus nog niet gebeurd!

Sanloes, mutsje eigenlijk nog niet aan gedacht! Zoon heeft het niet snel te koud gelukkig, volgens mij meestal rond 37,1. Vanochtend was hij wel koud, want had weer eens niet onder de dekens gelegen en alleen in een pyjama. Vannacht toch eens in slaapzakje proberen.

Chica, veel plezier vandaag en succes met de volksverhuizing...
nee ik bedoel zulke crocs: KLIK

vandaag komt het er niet meer van. heel drama met de speen gehad daarstraks, pffft. ze heeft een difrax speen, een roze met nijntjes erop. alleen die heeft ze kapot gebeten,vind ik gevaarlijk om die nog te geven. maar kan nergens zo'n speen vinden! zelfs bij prenatal niet! het is een grotere dan de +18 mnd en niet massief..... en denk maar niet dat madame zonder tutje ging slapen hoor!!!! dus kind uit bed en samen naar de stad. mocht ze er zelf een uitzoeken. nu een bibi, spuuglelijk met elfjes etc erop maar ze piktte het, ben allang blij!!
quote:jojon schreef op 26 september 2009 @ 14:47:

nee ik bedoel zulke crocs: KLIKDaar was ik al bang voor Jojon hier ook een crocsverbod, maar deze vond ik zelf nog wel grappig.
Geinig al die minicrocs! Ik heb van de zomer ook een hele tijd met nepcrocs rondgelopen, omdat er geen schoen of slipper meer was die ik nog paste met mijn opgezette voeten :-)

Lisa, wat ontzettend moeilijk om je kind ook door een ander te moeten laten verzorgen. Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik vind het al moeilijk om uk naar opa en oma te brengen voor een dag.

Wat gek van al die collega's en vrienden die beloven langs te komen en het vervolgens niet doen. Ik had juist het omgekeerde. Bij mij kwam er maar geen eind aan de stroom collega's die langs kwamen. Ze zijn bijna allemaal geweest en steeds in duo's van 2.

Uk slaapt de laatste tijd steeds zonder Pacco, maar in een slaapzakje (anders ligt ze binnen de kortste keren helemaal boven in haar bedje). Dat gaat eigenlijk best goed. Verder heb ik het idee dat ze steeds beter gaat zien. Volgens mij keek ze vandaag zelfs naar de tv. Binnenkort babytv kijken dan :-)

Vrijdag zijn we naar het kinderdagverblijf geweest voor een intakegesprek. En we hebben er beiden een heel goed gevoel over. Vlak voor ik aan het werk ga, gaan we nog een paar uurtjes wennen en dan gaat het toch echt beginnen.
Joehoe! Ik zag dat ik gemist werd maar no worries hoor. Mijn vriend had twee dagen vrij en we zijn inderdaad gezellige dingen aan het doen nu. Vandaar dat ik me even niet zoveel laat zien.

I'll be back...

Watever, slim van die matjes. Bij mij zijn ze op, maar ik heb ze ook veel gebruikt als extra bescherming bij verschonen (spuitpoep he)?

Lisa, wat een gedoe zeg.

Chica (geloof ik), ik heb niks meer gehoord over het kolven. Maar ik heb wel drie andere 'regelmailtjes' gekregen van mijn teamleider. Met hele andere dingen, zoals het plannen van mijn jaargesprek, het verslag van vorig jaar (ter ondertekening, belachelijk toch dat ik het nu pas krijg?)... Vreemd. Ik heb in ieder geval mijn plicht gedaan. Ze weten ervan, en ze moeten mij die ruimte gewoon geven.

Ik ga koffie drinken, tot snel!
Wat vreemd Ring dat je dan wel andere mailtjes krijgt maar daar geen reactie op. Ben benieuwd hoe het gaat van de week.

Lisa: moeilijk om je mannetje zo uit hande te moeten geven, maar hij heeft het vast hartstikke naar zijn zin en als het even niet zo gaat als zou moeten dan geeft dat helemaal niets, iedereen moet af en toe even zoeken en puzzelen wat het beste werkt. Ik denk ook dat dat met je ex wel anders gaat als hij daar vaker is, dan merkt hij ook het effect van zijn acties.

Jojon: wat een koukleum zeg! Dochter heeft hier altijd een temperatuur van rond de 37,6 of zo.

Ben de hel dag op pad geweest en nu totall loss, gaan nu nog even GV kijken die we opgenomen hebben. Weltrusten alvast!
Even ego, behalve voor Lisa een dikke knuffel! Moeilijk hoor meid!

Gisterenavond ben ik er achter gekomen dat wij hoogstwaarschijnlijk spruw hebben, door speuren op het internet. Er is door meerdere dames hier al eens op gewezen omdat ik pijn in mijn borsten had. Ik heb toen in zijn mondje gekeken en zag eigenlijk niks, maar het kan zich dus ook uiten in een verschrikkelijke luieruitslag, precies de vorm die Jasper heeft. Omdat het nog steeds niet verbeterde, terwijl we hem hele dagen bloot in de box lieten liggen, bij elke windje zijn billen schoon maakte en smeerde met het zalfje werd ik echt moedeloos en ben ik eens verder gaan lezen of het door mij bv kon komen. ook omdat de poep steeds dunner werd.

Alle oorzaken en alle sympthonen komen overeen met spruw. Beiden antibiotica gebruikt, vaginale schimmel (bij mij dus hihi) daardoor, infectie bij geboorte (Jasper dus), lage weerstand, af entoe piepen aan de borst en trekken aan mijn tepel met zijn hele hoofd, na het voeden vooral in de avond nog een stekende pijn in de borsten (dacht dat hoort erbij omdat hij zo gulzig drinkt). Aan de ene kant ben ik opgelucht, want nu weet ik de oorzaak (vermoedelijk) aan de andere kant natuurlijk teleurgesteld, want nu moet ik gaan kolven (bah) ipv hem aan de borst leggen. Morgen dus meteen de ha bellen, maar ik vind het wel stom dat dit niet eerder gesignaleerd is.

Ik heb zo ontzettend veel moeite gedaan om hem uiteindelijk aan de borst te krijgen en nu dit weer! En ondanks de spruw drinkt hij zo graag uit de borst nu. Over 4 weken moet ik alweer werken en het duurt volgens mij 2 weken voor dat de behandeling klaar is.......zonde zonde zonde!!

Dames ik had toen beter moet luisteren naar jullie! Dacht dat ik even door de pijngrens heen moet. Jullie hadden al een vermoeden van spruw, maar de ha, cb, kinderarts, lactatie deskundige heks hebben het er nooit over gehad... mijn moederhart zegt toch dat jullie gelijk hebben.
Goeiemorgen allemaal!

gisteren helemaal geen tijd gehad. die zaterdagen worden steeds drukker.. zwemles, scouting, verjaardag, boodschappen doen....

vanmorgen alweer alle bedden verschoond (zijn er toch 5, dus wel even bezig) en een boel was weggevouwen. er draait nog een was en een droger en er moet ngo wle wat (dathoudt dus nooit op he). moet het nu echt allemaal in het weekend doen, door de week -als ik werk- komt het er niet meer van.

maatje 21? jullie kinderen zijn toch ouder dan mijn jongste zoon? die heeft al 22. hoe groot zijn die van jullie?

Lisa: hoe was je bruiloft? en goed idee denk ik om een ste gaan praten met je ex-schoonouders. zijn dat moeilijke mensen? verwacht je daar tegenstand? zolang jouw insteek echt is dat je vindt dat je kind moet opgroeien met opa en oma en pappa, kan het toch niet misgaan? (hoop ik dan maar) en dan zouden ze toch moeten snappen dat je voorzichtig wil beginnen? desnaaods iets vaker een paar uutjes op een dag voordat je echt dagen achter elkaar afspreekt.. je vind vast een goede methode!

(een goede vriendin van mij is gescheiden, ze hebben samen een zoontje van nu 4 (toen 2). ze hebben volgens mij een ideale regeling waarbij ze allebei het beste willen voor hun zoontje. 4 dagen bij haar, 3 dagen bij hem maar alles in overleg (vakanties/ziek/werk: alles is bespreekbaar. ze wonen vlak bij elkaar.. nou ja: is volgens mij het voorbeeld dat het zeker wel kan!)

ok, mooi dagje hier, zo nog even beneden puin ruimen en wat voorbereiden voor het eten, krijg straks schoonzus met 5 (!) kinderen op bezoek. (dan ben ik nog beginneling ) dus verder weinig tijd vandaag denk ik.

heb een goede dag allemaal!
o, even cross met watever,

wat zou dat erg zijn! ja, niet dat je weet wta het nu is, maar dat niemand het heeft opgemerkt!

hoop toch dat je het nu weet en dat Jasper snel van zijn pijnlijke billetjes af is.. succes ermee (en begin je nu vandaag meteen al met kolven? misschien kun je in plaats daarvan van die tepelhoedjes gebruiken? ik heb geen ervaring daarmee, maar volgens mij moet dat ook kunnen..)

dikke knuffel!
Watever, wat verschrikkelijk naar dat je nu waarschijnlijk zelf door speurwerk op internet er moet achter komen wat er aan de hand is met Jasper. Stom dat niemand van de zogenaamde deskundigen daarmee gekomen is. Als het inderdaad spruw is, is het dan voldoende om te kolfen? Gaat het dan vanzelf over?
quote:maria52 schreef op 25 september 2009 @ 16:38:

Hij heeft trouwens echt last van de kunstvoeding. Vandaag kant en klare geprobeerd, maar kreeg hij ook last van. Dus maar vaker gekolfde melk inzetten en over op de hyperallergeen.Op wat voor manier heeft hij last van de voeding dan? Huilt hij meer dan normaal ofzo?
Goeie missBR, van het tepelhoedje. Ja erg he dames! Zit nu even met 1 hand te tiepen andere hand te kolven. Ik vraag mij af of gekolfde melk wel kan als ik zelf spruw heb, omdat het dus bij jasper niet in zijn mond zit maar ik zijn darmkanaal.... dus hetzelde met het tepelhoedje...
Watever en Maria: wat vervelend dat het met drinken niet goed gaat. Watever, ik hoop dat het nu snel behandeld kan worden en dat jij en Jasper weer heerlijk kunnen genieten van de borstvoeding (geven)!

Maria, hoe gaat het met de hypo-allergeen?

Hier gaat alles weer z'n gangetje.

Vorig weekend dus saampjes weggeweest en Evi naar opa en oma. Ze mag nog veeeel vaker komen Fijn dat het hen goed bevallen is, dat Evi het zo goed deed en dat wij er even tussenuit konden. Dat je even niet de zorg hebt, het gesjouw met spullen, al het organisatorische zeg maar, dat is fijn, maar we hebben haar echt wel gemist! Op de terugweg zijn we steeds harder gaan rijden, haha.

Direct daar achteraan zijn we dus van ma t/m vrijdag weggeweest, met mijn ouders.

Lekker om even weg te zijn thuis, waar altijd wel een klusje ligt te wachten.

Een midweekje is wel veel te kort eigenlijk! Manlief is maandagavond eerst nog naar school geweest (Evi en ik waren met mijn ouders mee gereden) en ik moest donderdag gewoon naar school de hele dag. Dan heb je toch echt maar 2 hele dagen en een paar halve!

Man en ik hebben dus eigenlijk nog steeds niks samen gedaan, terwijl dat de bedoeling was. Mijn moeder heeft dus aangeboden om a.s. woensdag een dagje op te passen. Ga ik eindelijk op man z'n nieuwe motor leren rijden! Hij had zo'n racemonster en daar kon ik het ook wel op, maar dat vond ik toch altijd wel eng. Nu een sportief tourmodel (tja, hij is ook al vader...) en dat zie ik meer zitten. Ik heb er nu al zin in!

Evi deed het supergoed op vakantie. Gewoon in de reiswieg geslapen de hele week - we konden het campingbedje alleen in de woonkamer kwijt; niet zo handig als wij daar 's avonds zitten!

Alleen na een boswandeling van 2 uur, waarbij ze behoorlijk lag te stuiteren in de wagen, heeft ze 's avonds lang gehuild voor ze in slaap was, maar verder ging het prima.

Wel een gek idee dat ik nu nog een weekje vrij ben en dan ook weer ga werken. Man heeft deze week ook nog vrij, dan gaat 't echt allemaal weer zoals vroeger.

Hoe bevalt het de alweer werkende dames om de kleine achter te laten? Toch blij om weer aan het werk te zijn?
Watever, wat naar!! Erop staan dat je morgen direct medicijnen krijgt. Niet alleen zalf, maar vooral ook tabletten voor jou. En Jasper meebehandelen. Alles gaan wassen op 60 graden. Nou ja, je weet het vast wel. Volgens mij mag je wel gewoon doorvoeden hoor, als jullie allebei behandeld gaan worden. Vraag het even op borstvoedingsforum.nl of hier op het borstvoedingstopic. Sterkte.

Lisa, hoe was de bruiloft? En hoe is het verder gegaan zonder je kindje?

Loeki, klinkt goed!

Hier verder geen nieuws. Ik voel me weer goed en zoon is ook bijna van zijn snot af. Gelukkig.
Watever het zou fijn zijn als je nou eindelijk een oplossing had voor zoons billen maar wat erg dat er niemand van de mensen die er verstand van moeten hebben daarop gekomen is! Nu je het zegt bedenk ik me ook opeens dat de CB-arts hier zei dat daktarin (naast spruw) ook voor schimmeltje op de billen is. nooit bij stilgestaan dat het eigenlijk hetzelfde kwaaltje is... Maar mag je echt niet meer voeden als je beiden behandeld wordt? Ik dacht van wel, maar idd zoek even op BV-forum ofzo...

Loekie, klinkt als een lekker weekje, maar dan met onderbrekingen. Was dat niet een heel heen-en-weer-gereis?
Loeki: klinkt als een lekker weekendje en weekje, maar een midweek is inderdaad welk kort en dan zeker met dieonderbrekingen.

Ik heb niet zo veel moeite om de keine weg te brengen, weet dat ze het daar prima naar hun zin hebben en ik ben zelf gewoon veel gezelliger als ik af en toe werk. 4 maanden verlof is voor mij lang genoeg.

Watever: wat ontzettend zuur dat het waarschijnlijk toch spruw is die dan al die ellende veroorzaakt. Volgens mij kan je ook wel blijven voeden met spruw, maar stel anders je vragen op het borstvoedingstopic daar zitten vast meer mensen met ervaring. En laat je morgen niet wegsturen zonder behandeling hoor, dit heeft al veel te lang geduurt! Nog maar een , vind het zo sneu voor je.

Nerwen: fijn dat het gesnotter beter lijkt te worden. En je drager op hyves ziet er goed uit, wil steeds reageren daar maar vergeet het ook elke keer weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven