Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 25 september 2009 om 22:58

zondag 27 september 2009 om 09:20
quote:Anouk schreef op 19 februari 2007 @ 10:39:
[...]
Myrdin
Espen of Esper
Melle
Wander
Zeger
Viggo
Christon
Filemon
Quintijn
Kiran
Rivas
Maxim
Sivar
Leander
Ingmar
Ceder
Graag hoor ik wat je hier van vind!
Hahaha hier staat zo'n beetje ons jongensnamenlijstje van 3 en een half jaar geleden.
Onze zoon heet dus Myrdin ( je spreekt het in het Nederlands uit als Mirdin, maar schrijft het oorspronkelijk als Myrddin, en spreekt het uit als Murthin, met een keltische/oudengelse tongval. Het is de oorspronkelijke naam van Merlijn de Tovenaar, uit de mythologie van King Arthur en de ridders van de ronde tafel)
[...]
Myrdin
Espen of Esper
Melle
Wander
Zeger
Viggo
Christon
Filemon
Quintijn
Kiran
Rivas
Maxim
Sivar
Leander
Ingmar
Ceder
Graag hoor ik wat je hier van vind!
Hahaha hier staat zo'n beetje ons jongensnamenlijstje van 3 en een half jaar geleden.
Onze zoon heet dus Myrdin ( je spreekt het in het Nederlands uit als Mirdin, maar schrijft het oorspronkelijk als Myrddin, en spreekt het uit als Murthin, met een keltische/oudengelse tongval. Het is de oorspronkelijke naam van Merlijn de Tovenaar, uit de mythologie van King Arthur en de ridders van de ronde tafel)
zondag 27 september 2009 om 12:03
Hallo!
Sinds vorige week weten wij dat ons 2e kindje op komst is!
Helemaal blij en ook weer lekker meteen over namen aan het denken.
Onze eerste heet Tijmen --> wie heeft er tips voor een jongensnaam die erbij past?
Persoonlijk vind ik Siem en Pepijn wel leuk, twee heel verschillende namen.
Ben erg benieuwd naar jullie ideeën over wat voor jongensnaam erbij past.
liefs mama van Tijmen
Onze eerste heet Tijmen --> wie heeft er tips voor een jongensnaam die erbij past?
liefs mama van Tijmen
zondag 27 september 2009 om 12:16
zondag 27 september 2009 om 12:17
Hallo!
liefs mama van Tijmen
liefs mama van Tijmen

zondag 27 september 2009 om 12:22
quote:Zwieber schreef op 27 september 2009 @ 12:19:
Ga je nu ook je nick aanpassen straks naar mamavan 2
Oh god geen jurre, ik vind dat klinken als de nieuwste Ikeastoel. Denk je wel na over de afkorting? Wil je dat Pepijn door het leven gaat als Pep?Ik zou me over afkortingen niet zoveel zorgen maken eigenlijk. Bijna alle namen worden afgekort en als je dan ook daar nog op moet letten, dan lijkt het me helemaal een onmogelijke opgave om wat leuks te vinden.
Ga je nu ook je nick aanpassen straks naar mamavan 2
Oh god geen jurre, ik vind dat klinken als de nieuwste Ikeastoel. Denk je wel na over de afkorting? Wil je dat Pepijn door het leven gaat als Pep?Ik zou me over afkortingen niet zoveel zorgen maken eigenlijk. Bijna alle namen worden afgekort en als je dan ook daar nog op moet letten, dan lijkt het me helemaal een onmogelijke opgave om wat leuks te vinden.
zondag 27 september 2009 om 12:31
quote:TanteJuul schreef op 27 september 2009 @ 12:20:
Tijmen en Faas
Tijmen en Olivier
Tijmen en Nikolai
Tijmen en Raaf
Zomaar wat namen die ikzelf leuk vind. Misschien heb je er wat aan.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ps ben je wel al uit de meisjesnamen? Of weet je zeker dat dit ook een jongetje wordt?Raaf?????
Tijmen en Faas
Tijmen en Olivier
Tijmen en Nikolai
Tijmen en Raaf
Zomaar wat namen die ikzelf leuk vind. Misschien heb je er wat aan.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ps ben je wel al uit de meisjesnamen? Of weet je zeker dat dit ook een jongetje wordt?Raaf?????
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 27 september 2009 om 12:33
Grappoig, had nog niet eens je hele bericht gelezen en dacht ook meteen aan Pepijn. Uiteraard omdat ik dat zelf een mooie naam vind.
Wij krijgen in december een zoon, en wordt waarschijnlijk Joris, 2e naam Elias. Alhoewel ik Pepijn dus ook erg leuk vindt. Maar mijn man kwam ook met 'Ja, en dan korten andere mensen het zeker af naar Pep! Haha'
Wij krijgen in december een zoon, en wordt waarschijnlijk Joris, 2e naam Elias. Alhoewel ik Pepijn dus ook erg leuk vindt. Maar mijn man kwam ook met 'Ja, en dan korten andere mensen het zeker af naar Pep! Haha'