Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Hoe komt t Sam?

Ik moest nog aan je denken toen ik in Berlijn was. Je hebt me daar geholpen met relativeren. Mijn mp3-speler (net nieuw gekocht) ging onderweg al kapot. Baalde als een stekker, dat ik nu de hele week geen muziek kon luisteren. Ineens schoot t door mijn hoofd dat jij nooit muziek luistert. Dat lijkt me zo bizar. Ik was meteen klaar met mijn gezeur.
Dank je Sam, ga jouw hyves nu ook maar even bestuderen!
Dat komt van afgelopen vrijdagavond en wat er uit vloeide. Ik dacht dat ik klaar was met mijn dubbele gedrag. Niet dus. Blijft elke keer opsteken, in steeds mindere mate. Da's wel positief, ha!

Mooi dat ik je heb geholpen met het relativeren er van. Fijn om dat te lezen.
I am Spaaartaaacus.
Ik heb trouwens net mijn leven gewaagd door op een hoge ladder klimplanten er af te halen. Pf! Ook net uit het raam gehangen.

Nu even op het dak opruimen. Dat valt gelukkig wel mee.
I am Spaaartaaacus.
Doe je wel een beetje voorzichtig! Heb jij Frizz en Sum ook op je hyves? Volgens mij heb ik die ook ontdekt!

Goed je blijven focussen op de positieve dingen en niet te streng voor jezelf zijn hoor! Knuf
Dames....

Jeetje drie dagen geen tijd gehad om te internetten en ik moet zoveel bij lezen..

Ga ik even doen en dan ben ik straks terug .....
Lieve Sam, kunnen wij iets doen om je op te vrolijken?

Kut is dat hè, als je steeds over hetzelfde struikelt.

Haai Sneez, welkom op mijn haaives

Pom, wat klinkt dat goed, de manier waarop jullie nu met elkaar omgaan zeg.

Hier net een sms terug gestuurd aan RM (Rotterdamse Meneer) dat ik niet had uitgeslapen, wel had getraind en of hij zijn klusjes voor vandaag afhad.

Eigenlijk gelijk weer wat terug, dat hij zoals afgesproken bij vrienden aan het eten was nu, zijn klusjes toch niet afhad en of ik weer bij de grote gele M ging eten.

Grappig is dat ik er steeds wat tussen de regels door lees

AHA....je stelt een vraag, je wilt dus dat ik antwoord.

*geeft wederom toe....ik spoor niet helemaal*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.................

Helemaal vergeten WEL WEL WEL een kusje deze keer
oooh Sum, die Rotterdammert klinkt steeds leuker!!! Ben net terug van een waxbeurt (uiteraard voorbereiding voor dinsdag ). Had een nieuw meisje en zij heeft alles zo ontzettend verwijderd, echt mensen dit is een goed teken voor dinsdag!!!

Sum heb je meteen wat teruggestuurd of wacht je heel sophisticated even (uiteraard om een creatief antwoord te verzinnen?).
Sum wat bedoel je eigenlijk met jouw interpretatie van zijn sms??? Ben ff de draad kwijt, dat over vraag en antwoord...
Dat is een goeie begin! SD.

Pompiedoe, blijkbaar is de lust van Frizzy op je overgesprongen.
I am Spaaartaaacus.
dubbel
Sam ik denk dat je gelijk hebt. Frizz en ik hebben gister ruim 2,5 uur aan de foon gezeten en het ging inderdaad grotendeels over hoe ontzettend zij zin had in MX. Dat wakkerde inderdaad iets bij mij aan
Ik moet nu echt lachen.

Dank je wel, Pom!

Dat je mij aan het lachen bracht, bedoel ik.
I am Spaaartaaacus.
Oh ik denk dat Sum bedoelt dat haar RM contact met haar blijft vasthouden door zijn smsjes in de vragende vorm te sturen naar SD, zodat SD wel antwoord-smsjes terug moet/kan sturen.

En dat brengt jou aan het denken dat hij dolgraag iets van je wilt horen/lezen.

Heb ik gelijk, juf Summeke?
I am Spaaartaaacus.
Helemaal Sammie, dfat was precies wat ik bedoelde!!!!

Heb hem 10 minuutjes daarna een smsje gestuurd dat ik met wat vrienden even in de stad een hapje ga eten (wat ook NU ga doen)

En hem een smakelijk eten gewenst..

Lekker Pom...weer helemaal gladjes dus

Lieffies...............tot srakkies
@Sum, ja die bonuspunten laat ik niet aan mij voorbij gaan. Allemaal in het kader van het beste eruit halen natuurlijk
Hé maar ladies, wanneer gaan we nou de meeting hebben?
Was dat niet 10 oktober? Of ging dat niet lukken?

Hallo nieuwe hyvesvriendjes!
Hello

Jeetje ik ben bijgelezen .. maar of alles echt is blijven hangen durf ik niet te zeggen....( dus alvast sorry)

Sum....... Jeetje wat een leuke ontwikkelingen zeg lekker gedate en gesext met die Rotterdammer.... ( ben jaloers )

Frizz ,Shame on you !!! beetje sexen met MX haha .. nouja als het maar lekker was en je je nu niet rot voeld...

@ Sam .. ja ik ben een een haags paardenmeisje inderdaad .. dus ik vind ook dat Sum het maar eens moet gaan proberen..

Jammer dat die jongen ( ik ben de afkorting kwijt sorry) niet echt hapte maar zoals jezelf aangaf .. je hebt wel dubelle signalen uitgezonden , maar ik begrijp wel waar het vandaan komt ..( missch zelf lichtelijk bindingsangst ik dan he )

En Sneez... het was leuk dus,Berlijn .. lekker hoor .. ik heb ook wel zin in een paar dagen weg , even andere stad , beetje tourist uithangen,lekker niks en veel kunnen nadenken ..

En Kym... fijn dat je weer wat lekkerder in je velletje zit en je kan genieten van SJ..... ( ook daar ben ik jaloers op )

En Pom ... mm wat een ontwikkelingen daar je van de week nog echt klaar met hem was, .. wel leuk voor je .. hoop dat het je brengt wat je wilt..

EN dan ik .........Ik ben gesloopt,lichamelijk en stiekum geestelijk ook wel een beetje.

Vanaf vrijdag heen en weer aan het rijden geweest van Den Haag , naar Groningen ,naar Rotterdam .. spullen in laden en weer lossen , en jeetje wat had mijn zusje een spullen zeg pffffffffffffffffff...

En dan , tja daar alles uit pakken , en hun dan bezig zien met zijn tweetjes ,en dan zien dat ze stapel gek op elkaar zijn ( en ik ben heel blij voor ze hoor ) ...

Maar dat deed stiekum best een beetje pijn,punt 1 omdat ik zelf ook weer een eigen huis wil, en daar onwijs veel behoefte aan heb , en punt twee ............Ik wil verdorie ook een leuke en lieve vent .. die blind voor me gaat..

Zo uitgeklaagd .....
Lieve Stroll, misschien is het me even ontgaan maar waar woon je nu dan?

En dat gevoel van jaloersig zijn....Zooooooooooooooo herkenbaar.

Nu race ik even naar het Boer zoekt vrouw topic.

Tot laqter lieffiee!!

*en vroeg me toevallig vannmiddag ook af wanneer de meeting nou was haha*
Hello....

Ik woon tijdelijk bij mijn tante in huis met haar twee kids en een ex die hier veelte vaak zit....

Lang verhaal kort ik ben geboren in Den Haag, met mijn ouders naar Groningen verhuisd ( toen was ik 7) daar dus opgegroeid , tot mijn 20ste toen dacht ik ik wil naar de stad .. van mijn 20ste tot mijn 27ste in Den Haag gewoon ( eigen appartement idd) toen vorig jaar had ik het lumineuze idee dat ik mijn geluk beter in Groningen kon zoeken dus huis en alles opgezged en ik terug naar Groningen ....

Dat viel zo tegen .............. en dus weer terug naar Den Haag .. maar ja krijg maar eens een huis hier en dus zolang bij mn tante ,heel lief dat het mag en kan tuurlijk ben erg dankbaar hoor.....

maar pff zij en ik zijn zo anders ,kwa karakter en doen en laten en ik heb zo`n behoefte aan mijn eigen plek weer en privacy.....

dus tja vandaar
Ik vind het héérlijk thuiskomen zo!

Lekker al jullie geklets lezen, fijn!

Voelde me geweldig vanmorgen, en ben de hele dag in de tempel geweest.

Voor het eerst sinds tijden voelde ik me weer energiek (en dat na maar 5 uurtjes slaap).

In de tempel was wat gedoe (een soort conflict) waar ik ontzettend goed in kon bemiddelen en relativeren.

Lekker zeg als je weer energie hebt en je dus weer sterk voelt, en dus ook weer iets voor anderen kan betekenen.

Sum... het klinkt alsof je bestwel eens verliefd zou kunnen worden op je Rotterdammert.

Ik vind em hartstikke leuk klinken!

Hebben we al een afkorting voor hem?

Nou Pom wat fijn om dat weten dat je dus eigenlijk opgegeild bent door mij, haha!

Zijn jullie de hele dag doorgegaan met smsen?

Hoop dat je je intussen wat beter voelt Sam.

Ik weet hoe vervelend het is als je wéét wat je 'fout' doet, maar het je toch (nog!) niet lukt om het te veranderen.

Toch denk ik dat het heel erg zou helpen om het uit te spreken naar Mo, en ik vind het er echt een type voor om je te begrijpen.

Wie weet kan hij je wel helpen om het stapje voor stapje te doen en leer je een wijze les.

Ja Stroll, ook jouw verhaal is herkenbaar.

Je gun anderen heus hun geluk, maar er zit ook zo'n steek in je onderbuik: wanneer ben jij aan de beurt?

Vervelend he?

Sneezy ik ben blij dat je er weer bent, heb je wel gemist hoor!

Stuur me eens een uitnodiging via Hyves dan, als je me al hebt gevonden!

Ik vind het lief dat jullie je allemaal zorgen maken om mij inzake MX.

Maar weten jullie, er is niks om je zorgen te maken.

Ik bedoel, misschien maak ik weleens de verkeerde keuzes, maar daar leer ik van.

Ik ben niet van suiker, ben een pittige meid en ik kan wel wat hebben.

In het geval van gister... ik zal even een confessie doen:

Ik heb een libido van heb-ik-jou-daar.

Daar heb ik serieus jaren mee geworsteld, maar het laatste jaar heb ik er gelukkig wat minder 'last' van.

Dat komt vooral doordat ik seks zonder verliefde gevoelens heb afgeschaft voor mezelf, en ik gewoon praktisch géén seks meer had.

Ik voelde me namelijk heel slecht bij het hebben van seks zonder dat die persoon bijzonder voor mij is, maar deed het toch regelmatig omdat ik mezelf totaal niet kon beheersen.

Zodra ik zoen met iemand ben ik 'om'.

En toen was daar MX, waar ik meteen gek op was, en waar ik dus seks mee had (pas na ettelijke dates!).

Welcome back libido!

En gister HIELD ik het gewoon niet meer, ik kon de hele dag aan niks anders denken.

Heb zelfs 'please!?'-smsjes naar Pom gestuurd voor dat nummer.

Ik MOEST seks.

Ik denk dat ik in staat ben om dit ding met MX om te zetten in een seksding.

Door zijn gedrag van afgelopen tijd vind ik hem niet meer geschikt voor een relatie, maar wel als SV.

Ik voelde de laatste week heel duidelijk dat ik ook niet meer verlang naar een relatie met MX, mijn roze bril is weg.

En volgens mij gaat het prima tussen MX en mij, zolang maar duidelijk is wat er wel/niet gaat gebeuren en we verder niets van elkaar verwachten.

En als ik het fout heb?

Nou dat zei ik al, dan stoot ik nog een keer mijn neus.

Kan gebeuren...
Zo weer bijgeboerd

Frizz, we noemen hem gewoon RM hoor, Rotterdamse Meneer.

Fijn dat je jezelf er zo onder voelt meis.

Hey ging er hier nou iemand binnekort naar Nick en Simon?

Was dat toevallig in Valkenburg ZH?

Want daar ga ik misschien dan toch ook heen

Ja, ik heb ten slotte Jan ook al gemist
Wat een lange posts hier! Jeetje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven