Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Alle reacties Link kopieren
Gisteren toch nog heel even kunnen kijken, al waren het flarden.

Het wordt Noa geloof ik wat heet onder de voetjes, ze kwam stukken minder zelfverzekerd over dan vorige weken. Maar ik zie haar nog steeds niet zitten. Vind haar niet recht door zee qua persoonlijkheid en twijfel sterk aan haar motivatie om mee te doen hieraan: ik denk dat ze eerder voor de roem e.d. gaat dan dat ze het werkelijk leuk vindt om voor kinderen te zingen.

Josje en Madelon vind ik allebei nog steeds erg leuk. Anne vond ik ook heel leuk, maar past wat mij betreft niet in het geheel en is er dus terecht uit gegaan.

Wat stemmen betreft: iemand zei hier dat alle Belgen wel op Noa zullen gaan stemmen. Zouden ze dat, als ze achter de schermen de resultaten bekijken, niet kunnen zien? Zodat ze daar rekening mee kunnen houden? Eigenlijk zouden dan die stemmen al niks meer waard zijn. Ben benieuwd wat de doorslag gaat geven en volgende week ga ik zeker weer kijken!
Ik ben sinds gisteren fan van Josje, die meid doet het hartstikke leuk. Madelon gaat steeds gemaakter doen, en Noa moet ver van kinderzieltjes blijven.
quote:wendy1983 schreef op 27 september 2009 @ 10:32:

Ik had begrepen dat de K2 meisjes bepalen wie de nieuwe K3 word.

Zou het soms niet kunnen dat de kijker 1 van de 3 meisjes weg stemmen en dat K2 de winnaar kiest uit de 2 overgebleven meisjes?Yep zo hebben ze gezegd dat het zal gaan.
Zoals iemand anders al zei: ik begin K2 echt steeds leuker te vinden! En ze zijn ook echt betrokken bij die meiden, huilen als ze weggaan ed. Lijken me fijne collega's.

Ook krijg ik steeds meer respect voor al het werk dat er in zo'n meidengroepje zit; dat het achter de gezellige, vrolijke glimlach gewoon keihard bikkelen is.

Ik ga voor Madelon of Josje! Waar ik 2 weken geleden Madelon helemaal perfect vond, en Josje niet zo, liggen ze wat mij betreft nu dicht bij elkaar. Noa vind ik niets. En haar talent ligt ook wel eenzijdig bij het zingen geloof ik.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Weet iemand wanneer de herhaling van de aflevering komt ? Dus zaterdagavond DE aflevering en de herhaling op.....? zondag?

kan het via tvgids nergens vinden
Trouwens, die link die iemand naar de wiki van Kristel had gezet: heftig zeg. Die heeft inderdaad op haar toch wel jonge leeftijd al een hoop dierbaren verloren....
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
De finale wordt zaterdagavond live uitgezonden op vtm en SBS6. De jury en de kijkers doen dan nog een laatste kandidate afvallen. Het zullen uiteindelijk de twee overgebleven leden van K3 zijn die hun nieuwe groepslid zullen kiezen.

Gelukkig!
@Loesathome: dit kun je nakijken bij SBS6 uitzendinggemist.

Zou wel goed zijn als K2 de opvolgster mocht kiezen als het maar iig niet Noa is, die vond ik tegenvallen bij het dansen én zingen tegelijk. Dat red ze nooit.
@loesathome: op woensdagmiddag is de herhaling, dan mag mijn dochter altijd kijken.
quote:Dushi74 schreef op 26 september 2009 @ 22:39:

Kristel werd geboren op 10 december 1975 als enig kind in het gezin Verbeke.

Karen werd geboren op 28 oktober 1974 te Wilrijk.

Bron: K3city.be

Als ik de wiki lees van kristel dan is zij niet geboren als enig kind in het gezin toch?? Ze had 2 zussen maar leifst.

Wat een ellende!
Nou, wat een ellende voor Kristel inderdaad!

Ik irriteer me dood aan Noa. Met haar geklets over Belgen tegen de Nederlanders. Ik denk dat die andere meiden meer naar elkaar toetrekken, omdat ze het er zelf naar maakt. Als het een Nederlands meisje wordt, moet die ook samenwerken met 2 Belgen. Gezellig toch? Beetj raar hoor.

Ik denk dat ik Madelon toch op 1 heb en daarna Josje. Hoewel ze het allebei erg goed doen. Spannend hoor. Ik heb de mening van mijn 6 jarige nichtje nog gevraagd, maar volgens haar kan niemand Kathleen vervangen ;)
Ik ben "bang" dat de Belgen massaal op Tamara=Noa gaan stemmen en dat de Nederlanders hun stemmen verdelen over Josje en Madelon.

Dus dan wint die muts..
Ik denk niet dat Belgen massaal op Noa stemmen, het is geen wedstrijdje tussen Nederland en België. De reden dat veel mensen Noa niet leuk vinden heeft niks te maken met dat ze Belgisch is, de reden dat veel mensen Madelon of Josje wél leuk vinden heeft ook niks te maken met dat zij Nederlands zijn. Ik denk niet dat dat voor Belgische kijkers nou zoveel anders ligt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Weet ik zo net nog niet, Belgen staan bekend om het blok stemmen, als iemand uit hun streek aan iets mee doet dan stemmen ze daar op ongeacht of het de beste is of niet, dus dan zal het nu ook wel zo gaan.

Gelukkig mag K2 zelf nog bepalen en die kiezen vast niet voor iemand die gillend gek word van al die kinderen!
Ik heb vanmorgen de reacties gelezen op een belgische nieuwssite, als ik die mag geloven dan ligt Noa er de komende ronde toch uit hoor!
Dat wilt zeggen, volgens de nieuwssite in België, dat ze daar niet erg gecharmeerd zijn van Noa. Gelukkig.
Het verbaasde me dat Anne eruit moest,als vriendinnetje zijnde van regisseurtje en bekende van Kristel.

Je kon aan het afscheid duidelijk zien,dat Anne een goede bekende is van deze dames.

Exit Tamara!
Tamara = Noa ????

Heb ik iets gemist?
quote:Eleni schreef op 28 september 2009 @ 13:05:

Ik heb vanmorgen de reacties gelezen op een belgische nieuwssite, als ik die mag geloven dan ligt Noa er de komende ronde toch uit hoor!Welke site? niet mijn geliefde nieuwsblad.be
quote:Bergje65 schreef op 28 september 2009 @ 15:38:

Tamara = Noa ????

Heb ik iets gemist?Dat wilde ik er ook neerzetten, schijnbaar niet de enige die iets gemist heeft.
topic even doorlezen dames,staat ergens uitgelegd

ik vind het een leuk en lief programma, alleen heb ik de hele dag dat nieuwe liedje dus in mijn hoofd.....

ik hoop dat Josje wint, vond haar echt van het scherm spatten tijdens de videoclip
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Josje is ook de enige die gelijk unaniem door was.
Ik vind Josje er zo ontzettend leuk uitzien! Maar... bij de clip vond ik dat ze daardoor de andere twee (Karin en Kristel dus) qua uiterlijk en uitstraling eigenlijk overtroefde. Dat lijkt me niet echt de bedoeling. Ook is ze volgens mij de jongste, zo ziet ze er althans uit, en ze heeft zo'n gezicht dat er ook heel lang jong blijft uitzien als ze ouder wordt. Dan wordt de kloof in uiterlijke leeftijd wellicht zo groot op den duur? Wat dat betreft vind ik Madelon 'natuurlijker' tussen de twee oudgedienden passen. Ik denk dan ook dat zij het wordt.

Dat Noa steeds maar blijft doorgaan begrijp ik toch niet zo goed. Het is toch duidelijk, althans in mijn ogen, dat er geen chemie is met Kristel en Karin. Zij past er niet tussen. Wellicht heeft Studio 100 met haar andere bedoelingen?

Wat ik trouwens sowieso zou doen, als K3/Studio 100 was, is een 'reserve' K3-dame aanstellen. Een understudy. Wat als een van de drie vaste K3'ers iets overkomt? En de roodharige dame (ik weet nooit wie nu wie is qua naam, Karin of Kristel) is toch zwanger? Dan lijkt het me altijd handig iemand achter de hand te hebben.

Bij het unaniem gekozen zijn van Josje leek het in het commentaar van Gert vond ik wel alsof er over haar alleen maar positieve dingen gezegd waren, en dat was niet zo. Ze zou een timide persoon zijn en zo waren er nog wat dingetjes. Maar goed, dat kunnen de andere dames ook op tv zien.

xx lisa.
Nieuwe K3 met een héél klein beetje televoting

Studio 100 gunt kijker maar beperkte invloed omdat 'het publiek ook niet alles ziet'

NVT - De stem van het volk weegt niet zwaar in 'K2 zoekt K3': de kijker mag alleen zeggen wie de grote finale níet speelt en die stem telt maar voor de helft. 'Dat is geloofwaardiger', zei Gert Verhulst op een bijeenkomst met de finalistes.

Nog vier nachtjes slapen voor Noa, Josje en Madelon: zaterdag doen deze drie dames mee aan een rechtstreekse uitzending die hun leven kan veranderen. Voor een zeldzame keer heeft een talentenjacht op televisie een knaller van een hoofdprijs in de aanbieding: een plaatsje tussen Karen en Kristel van K3, meteen goed voor een uitverkochte concerttournee.

De drie dames worden tijdens de rechtstreekse finale op VTM uitgebreid getest, zegt Gert Verhulst van Studio 100. 'Ze zullen heel veel zingen en heel veel dansen. Eén keer zingen ze onder begeleiding van een piano, één keer met de andere finalistes, één keer met Karen en Kristel.' Eén kandidate valt voor de ultieme finale af. Die beslissing ligt voor de helft in de handen van de kijker. De Nederlanders stemmen mee, maar ze zijn niet in het voordeel omdat ze met zoveel meer zijn. 'De televoting zal een top drie voor Vlaanderen opleveren en eentje voor Nederland. Die worden evenwaardig samengeteld. Ik heb trouwens het gevoel dat nationaliteit in dit verhaal gevoeliger ligt in Vlaanderen dan in Nederland.'

In een tweede ronde zullen Karen en Kristel beslissen wie de opvolgster van Kathleen wordt. Opgeteld weegt de stem van de kijker in de finale zeer licht. Een bewuste keuze, zegt Gert Verhulst. 'Het publiek ziet niet alles. De drie finalistes zijn aan een zeer intensieve eindsprint bezig en daarin gebeuren dingen die niet altijd op tv komen maar waarmee we wél rekening moeten houden. Bovendien is televoting niet altijd een juiste aanduiding. Er zijn mensen die georganiseerd gaan stemmen en dat geeft soms een vertekend beeld. De stem van de kijker is belangrijk, maar het is niet de kijker die dag in dag uit met de winnares in de bus moet zitten. De opvolgster van Kathleen kan nooit iemand worden die geen goede band heeft met Karen en Kristel.'

Toch valt op dat de stem van de kijker maar voor de helft doorweegt als een finaliste naar huis moet worden gestuurd. 'Ik vind dat geen probleem', zegt Verhulst. 'De mening van de jury telt in die beslissing mee, maar de jury stemt onafhankelijk van de kijker. Ik zie niet in waarom de stem van de jury automatisch tegenovergesteld is aan die van de kijker.'

Gert Verhulst zegt dat hij geen favoriete heeft voor de finale. 'De mijne wisselt elke dag. Dat is vervelend, al is het ook een goed teken: we staan met drie volwaardige kandidates in de finale. Daar was het ons uiteindelijk om te doen. We zijn begonnen met een oproep zonder te weten of dit programma een opvolgster zou opleveren. Ik hoop alleen dat Karen en Kristel zaterdagavond weten wie ze moeten kiezen. Dat we niet in een kamertje moeten beraadslagen terwijl Vlaanderen en Nederland in spanning zitten te wachten.'

Karen en Kristel lieten gisteren al weten dat ze in de finale niet zullen twijfelen. Kristel herhaalde wat ze zondag al zei in de voorlaatste aflevering van K2 zoekt K3. 'Eigenlijk is het simpel. Ik doe mijn ogen dicht en denk: met welke finaliste wil ik dat podium op? Dát zal de winnares zijn.'

Over de kansen van de finalistes valt weinig te zeggen. Alledrie zongen ze gisteren de nieuwste K3-single Ma Masé in het nieuwe decor dat in opbouw is bij Studio 100. De enige Vlaamse kandidate Noa viel op omdat zij het beste zong, maar het plaatje met Karen en Kristel leek niet echt te kloppen. Ook tijdens haar interviews met Vlaamse en Nederlandse journalisten kwam Noa vrij geforceerd over. Maar zoals gezegd: zaterdag kan het nog alle kanten uit.

Bron: www.nieuwsblad.be

Daar gaan ze al he, dat nationaliteit in vlaanderen gevoelig ligt......
Ja,K3 is natuurlijk een Belgische kleuterpopgroep.

Dat willen de belgen vast zo houden. Of ze Tamara nu leuk vinden of niet.

Wat ik echt jammer vind is dat we nooit te zien en te horen hebben gekregen van de kandidaten wat ze van kinderen vinden.

Of dat ze het kei leuk vinden om voor kinderen op te treden.

Dat aspect is er helemaal niet.

Of heb ik iets gemist?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven