Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hè wat knus

Heb je al foto's van vakantie op je pc? Zet es op Hyves?
ja heb ik.. ben aan het werk hoor....
O ja da's waar, jij bent alweer een hardwerkende vrouw. Ik heb nog even vrij
haha weinig hardwerkends aan momenteel ;)

zal straks even wat foto's planten. Ga eerst banken
Zo Star, daar gaat tie dan (denk rode wijn). Mijn eerste borrel sinds de jaarwisseling.

(Ja Kess, alles om jou voorspelling te doen uitkomen )

Proost dear!
Goed, even terug lezen nu.
Oh, dat smaak echt prima zeg....
Bridges, van harte gefeliciteerd!!!! Druk met de Wii ?

Vishnu, wow, ziet er echt super uit die vakantie van jou! En spannend van het huis zeg. Wanneer hoor je meer?

Suus, nog geen beeb. Heb vertrouwen in Kess!

Juud, ik zal voortaan naar je luisteren.... Pfff, wat een klus zeg, die ballen rapen . Maar echt veel lol gehad!

Mal, mooi wordt het vast, dat geschilder van jou.

Star, Ente-dank-fest is het (dat je dus één maal per jaar bedankt voor de oogst die is geweest). Is een leuk feestje met super weertje vandaag. Mijn jongste heeft op een pony gereden. Zo verschrikkelijk lief! Oudste wilde niet, maar jongste maakte alles goed . Die mocht toen twee rondjes.
Goed zo meisje, daar raak je lekker ontspannen van! Laat dat lijf maar in actie komen!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Suze2 schreef op 27 september 2009 @ 20:35:

Oh, dat smaak echt prima zeg....Ben benieuwd hoe snel je onder tafel ligt na zo lang geen alcohol
Stoere knul op een pony

Klinkt leuk zo'n feest, zie het al helemaal voor me met bladeren aan de bomen die verkleuren en mooie blauwe lucht. Toch wel leuk soms herfst
Bam, geen zin om dat hele topic te lezen maar dat vetluis gebeuren heb je daar alleen met vloeibaar last van? Ik ben namelijk net overgestapt dus terug naar poeder kan nu nog goed.

Jin, ballenbad? Klinkt cool! 1e hands denk ik? En hoe ga jij nu al die ballen wassen ?

Verrot dat de man weer zo veel vertraging had. Is hij nu wel gezellig thuis dan?

En dat shoppen met je collega klinkt uitstekend! Fijne collecties zie ik in de winkels hangen (ik ben wel van de winter qua kleding). Mooie jassen, mooie laarzen. Ga je voor iets speciaals?

Hellus!!! Vet sjiek dat je daar gewoon i-net hebt zeg. Morgen na je move naar nog hogere berg ook nog? Ik had je gesmst maar dat komt niet aan dus. Dan nog even hier: hele fijne reis. Hopelijk toch als je gewend bent even lekker. Kind en man niet teveel missen hoor, die hebben het vast heel erg gezellig samen.

Bam, ja, doe even wat foto's en werk niet te hard.

Compu, welkom terug. Jammer dat je ziekjes bent. CG wel ok?

Vis, men, ik ben dus echt wel jaloers op je vakantie! Ziet er super uit. Leuk ook met vriendin en man en kind. Gezellig voor Nemo.

Je huizen gedoe klinkt dan weer minder. Hopelijk heb je snel een nieuw en helemaal naar wens paleis.

En nog even lekker in de prijzen gevallen

Mal, wel grappig, al die prijzen. En goed bezig als schildert! Heb jij het geduld om het echt mooi te doen? Ik ben er altijd zo snel klaar mee met dat lakken dat ik altijd wel ergens een druiper () heb zitten.

ff posten
Ik kan nog best aardig typen Star. Nu 1/3 glas op, hips!
Oh, even naar de foto's...
Als je die slijmprop er nou eens lekker uitdruipt
Hmm, toch dronken dan zeker: ik zie geen pony-foto's??
Leuke foto's Jin, wat vind ik ze lief samen.

Gaat het nu ook beter samen of doen ze alleen maar lief voor de foto?
Star, zelfs jij met je hekel aan de braderie zou het best leuk vinden hoor .

Ah, Suus aan de zuip. Nee, vent is opgeroepen helaas vanmiddag weer. We waren nog even met ons gezin naar dat feest gegaan en toen ging helaas zijn mobieltje. Konden we direct weer terug. Maar goed, hij heeft morgen vier dagen vrij. Ballen zijn erg schoon Suus, dus tegen mijn principes laat ik het zo, zijn er veertienhonderd....

Bam, lekker aan het werk? Kreeg net een super enthousiaste mail van mijn vriendin, ze waren vandaag al naar de efteling geweest en jubelde helemaal na. Echt zo top van je!!!
quote:Suze2 schreef op 27 september 2009 @ 20:54:

Hmm, toch dronken dan zeker: ik zie geen pony-foto's??

Ik zie ook geen ponyfoto's, maar daarom vind ik het nog wel stoer.

Ik vermoed dat Jin Jongste moest vasthouden en geen foto kon maken.
quote:Jinny schreef op 27 september 2009 @ 20:55:

Ah, Suus aan de zuip. Nee, vent is opgeroepen helaas vanmiddag weer. We waren nog even met ons gezin naar dat feest gegaan en toen ging helaas zijn mobieltje. Konden we direct weer terug. Maar goed, hij heeft morgen vier dagen vrij. Ballen zijn erg schoon Suus, dus tegen mijn principes laat ik het zo, zijn er veertienhonderd....Ik moet niet lachen hoor, maar in dit geval vind ik je gehaktak wel erg grappig
Je moet ze wel erg goed in de gaten houden Star, en ze zijn echt wild samen, maar bij vlagen gaat het echt beter. Ik heb net de ponyfoto´s op de site gezet. Pfff, soms wens ik twee zoete meisjes. Man wat kunnen jongens wild zijn .

Suus, foto´s op onze site, ik mail je wel even.
Huh, gehaktak? Snappiknie...
Oh kind op pony was bij Jinny. Afijn, ook geen foto van neem ik aan?

Kess, ik heb om je post van vanmiddag al zo moeten lachen en deze is ook weer uitmuntend . Het zou toch wel geweldig zijn als het uitdrijven zou lukken, ha ha ha.
Heb je de site gemaild suus, heb wel foto´s van hem hoor. Dat laat ik niet schieten zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven