Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jinny: graag gedaan hoor. Leuk om te horren dat ze al zijn geweest, heel fijn dat het een geslaagde dag was. Het is ze gegund.
ik werk helemaal niet hard hoor, ben hard aan het forummen

Morgen maar echt aan de slag.

Gaat nu ff wat foto's planten
Goedemorgen allemaal!
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen!

Dat ziet eruit alsof je een slechte nacht hebt gehad?
Morgen!

Wakker Mal?

Suze, wat goed dat je de spirit hebt vandaag. Daar is zo'n dag als gisteren dan blijkbaar toch 'goed' voor. Al wens ik je ze niet meer toe.

Was- of vetluis dus? Dat heb ik ook. Schijnt door de wasmachines van tegenwoordig te komen, die weinig water toevoegen. Daarom voeg ik al een poos 4 a 5 bakjes wat toe in het laatje en het ruikt weer fris. Kende je die tip al?

Star, betere nacht met de dames? Wat heb je eigenlijk van je werk ontvangen?

Vraagje, is het gebruikelijk als iemand met verlof gaat, een kado krijgt? Ik vraag het namens CV, gaat om zijn collega.

Dus van het personeel. En zoja, wat is dan leuk?
zwangerschapsverlof bedoel je Compu?

Wat is wat?
Precies, zw. verlof.

Ze wilden een opvoedboek geven, maar dat vind ik toch een stom kado!
Ik heb niet zo'n last van die vetluis hoor. Ik was nog heel veel op 60 graden. Ik geloof daar niet zo in, dat alles schoon wordt op 30 graden handdoeken en dekbedden gaan bij mij op 60.

Ik heb wel lekker geslapen hoor, dat is meer zo'n wakker wordt smiley.

Wat ik wel eens kado heb gedaan aan een vriendin is een verlofmandje. Net zoiets als Star laatst had met wat lekkere dingetjes voor de laatste weken, thee, tijdschrijften, chocola etc.
quote:compu schreef op 28 september 2009 @ 08:56:

Precies, zw. verlof.

Ze wilden een opvoedboek geven, maar dat vind ik toch een stom kado! nee zou ik ook niet willen krijgen. Zo van deze geven we je vast, want je bakt er waarschijnlijk toch niks van.
Mogge!

Even snel over cadeau: maar het boek Je Baby (van Spectrum uitgeverij gelooof ik) met allerlei hele handige info zou ik dan wel weer zeer waarderen. Dat was bij Jeetje echt mijn bijbel.

Maar een mandje is ook erg leuk. Hier niks gekregen (dat krijg je als je in een mannen-bedrijf zit ). Bij J trouwens ook niet herinner ik me nu.

Kess, sorry, behalve wat onbetekenende menstruatiekrampjes tussen 3 en 5 (doe mij die smiley Mal) weer rustig hier.

De freule net op kdv afgezet. Ik ga even lekker in bad en daarna nog een dutje doen om die paar uur wakker liggen te compenseren .

Fijne dag allemaal en tot later
Suze, de dag duurt nog lang en de eerste krampjes zijn dus een feit. Het wordt een mooie dag vandaag!
Loretta is De Mol. Punt.
Kess houdt de moed erin, dat is mooi.

Dat is wel een leuk idee, zo'n mand. Boek is lastig, denk dat het niet zo bij haar past.

Bridges wat goed van je zusje. Ik had niet begrepen dat je haar al heel lang niet bij je thuis hebt gehad, ongelovelijk zeg.

Gelukkig binnenkort weer compleet dus.

Al een date met een instantie gemaakt? Of is het in de wachtrij?

Schrijft Vish hier nu mee? Zoja, leuk!!
CG wordt stouhout! Had net alle potjes in koelkast omgedraaid. En dan lachen joh!
Bridge, fijn dat je zusje jou mocht bellen. Ik hoop dat jullie ook snel weer samen wat leuks kunnen doen en dat haar moeder merkt dat dat goed is en dat dat dan vaker mag!
Kess
Hup, dat bad in! Alles voor de ontspanning. Laat gaan, laat los, laat komen.
Loretta is De Mol. Punt.
Bad is vol, ik duik er nu in.......
Duik in die weeën
Ik zie het al, dit ga ik nooit bijhouden ga zo even bijlezen als ik deel 2 van de afwas heb gedaan en nog een huishoudelijk klusje.

Ik zie dat Kess wel enorm goed aan het coachen is hier
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Mijn hemel! Zo veel als nu is het niet altijd hoor, Vish!

Schoonouders staan voor de deur, net bijgelezen, reageer zo.

Wel even voor Star, ik kom dan met Bridge en Hel mee als je het goed vind.
quote:compu schreef op 28 september 2009 @ 08:49:

Star, betere nacht met de dames? Wat heb je eigenlijk van je werk ontvangen?

Vraagje, is het gebruikelijk als iemand met verlof gaat, een kado krijgt? Ik vraag het namens CV, gaat om zijn collega.

Dus van het personeel. En zoja, wat is dan leuk?

Van mijn werk bloemen, voor de rest niks gehoord van ze (wel van collega's, maar niet van directe manager).

Kado ligt echt helemaal aan het bedrijf, wij doen het niet.
Mmm, ik geef toe dat ik niet alles teruglees, Vish. Met het gevaar dat ik iets belangrijks mis..

Alles wel daar? Hoeveelste sta je t.a.v. huis? Wij waren destijds 12e en er zeiden maar liefst 11 voor ons af!
Mamax, achteraf herinnerde ik het me ook idd dat je het niet ging redden in de ochtend. Hormonen enzo

Compu, leuk potjes omdraaien in koelkast. Hoop dat ze goed dicht waren
Goedemorgen allemaal!

Suus, dit wordt jou week!

Bridges, Nog heel erg gefeliciteerd! En fijn zeg dat je zo'n leuke dag hebt gehad! En ook geweldig als het door zou gaan met je zusje.

Hoe was die, heerlijk uitziende, taart?

Bam, zo te lezen ben je weer helemaal terug en gelijk weer superdruk

Compu, jij moest denk ik iets minder lachen om CG haar actie?

Mal, wat goed zeg dat er zoveel is opgehaald met de actie en hier dus ook veel prijzen gevallen leuk. En wat goed dat Mr J een sprong heeft gemaakt. Mijn zus gaat trouwens de komende maanden op de afdeling van Dr B werken, niet op de poli maar alleen bij de opnames. Vond het wel grappig om te horen.
Enka, gaat ze op afdeling Dolfijn werken? Leuk! Hopelijk komen we haar niet tegen (zou het wel leuk vinden daar niet van) maar dan hoeven we geen opname te doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven