Theehuis
zondag 27 september 2009 om 20:56
quote:Star schreef op 27 september 2009 @ 18:31:
Ja, met ingang met 27 januari zou het zijn Vish. Gaat alleen om die beruchte woensdagmiddag. Met ouderschapsverlof kan ik de komende 3.5 jaar elke woensdagmiddag vrij nemen
Is die hand nog goud ook Inad? Dat haal ik er gelukkig niet uit op die foto.
Chica zelf gedanst?
Zo belachelijk, die werkgever.
Ja, goud, ja. Erg he?
En zelf gedanst. Een huiskamer voorstelling in echt balletpak van H&M Die hebben we hier bijna elke avond, die live voorstellingen
Ja, met ingang met 27 januari zou het zijn Vish. Gaat alleen om die beruchte woensdagmiddag. Met ouderschapsverlof kan ik de komende 3.5 jaar elke woensdagmiddag vrij nemen
Is die hand nog goud ook Inad? Dat haal ik er gelukkig niet uit op die foto.
Chica zelf gedanst?
Zo belachelijk, die werkgever.
Ja, goud, ja. Erg he?
En zelf gedanst. Een huiskamer voorstelling in echt balletpak van H&M Die hebben we hier bijna elke avond, die live voorstellingen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 27 september 2009 om 20:59
Hij snapt toch niet wat vakantie is, zwembad dekt de lading wel denk ik
Wij doen altijd gewoon dingen, hij zal het waarschijnlijk ook doodnormaal vinden om straks ineens op Schiphol te staan en te gaan vliegen.
Plus dat Nemo nogal kan doorgaan over één bepaald ding en ik daar helemaal gek van word.
Wij doen altijd gewoon dingen, hij zal het waarschijnlijk ook doodnormaal vinden om straks ineens op Schiphol te staan en te gaan vliegen.
Plus dat Nemo nogal kan doorgaan over één bepaald ding en ik daar helemaal gek van word.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 27 september 2009 om 21:04
Dan slim Vish, niks zeggen. Ik moet Chica echt voorbereiden op dingen, dan doet ze het veel beter allemaal.
En voorpret ook leuk.
Hoop dat je beter slaapt vannacht.
Zingen bij Chica niet nodig, die praat namelijk zonder pauze tegen haar badspeelgoed, en dat op Chica volume
En voorpret ook leuk.
Hoop dat je beter slaapt vannacht.
Zingen bij Chica niet nodig, die praat namelijk zonder pauze tegen haar badspeelgoed, en dat op Chica volume
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 27 september 2009 om 21:07
quote:Inad schreef op 27 september 2009 @ 21:04:
das ook liefff!
Grappig hoe kinderen daar dan anders mee omgaan, Tony 'doet' het inderdaad ook beter als hij weet wat het plan is, zeg maar.
NS is afkorting van New Style. Van msn naar hyves. Maar eigenlijk is NS stom. Ik zie steeds een treinstation voor me bij NS.
das ook liefff!
Grappig hoe kinderen daar dan anders mee omgaan, Tony 'doet' het inderdaad ook beter als hij weet wat het plan is, zeg maar.
NS is afkorting van New Style. Van msn naar hyves. Maar eigenlijk is NS stom. Ik zie steeds een treinstation voor me bij NS.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 27 september 2009 om 21:30
Dat stomme Jompels en Foppies topic! Ik irriteer me er wezenloos aan. Aan die titel dan, he? Ik open het niet, want weet zo ook wel dat het dezelfden zijn als van die andere achterlijk titels als Het Gouden Ei en meer van die zooi.
Ik word er zelfs bijna agressief van. Zouden anderen dat nou ook hebben bij onze topictitel?
Ik word er zelfs bijna agressief van. Zouden anderen dat nou ook hebben bij onze topictitel?
Loretta is De Mol. Punt.