Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ieuw! Die vorm van haar mond! Die lippen! Zo zonde dat mensen zich laten verbouwen...
Loretta is De Mol. Punt.
Die lippen en... die tieten?!
Peas on earth!
Die tieten links hangen veel te laag!
Loretta is De Mol. Punt.
In het flatteus/onflatteustopic plakten ze vorige week toch enge plaatjes whahaha kreeg er bijna nachtmerries van!!
Ja, die tieten zijn echt enorm eng!
Peas on earth!
Ik ga lekker douchen en dan naar bed. Nu maar hopen dat ik geen nachtmerries krijg van Teejlur.
Loretta is De Mol. Punt.

OMG ik plak deze als laatste maar zou nog heel wat moois kunnen plakken hier

Íiieeuuww wat een schrik zo op de vroege ochtend.

Heb er al 3 sollicitaties uit vandaag
Zo, hoe vroeg was jij op dan?
Loretta is De Mol. Punt.
Whahaha, schrik om je eigen plaksels! Vanavond maar vast een grote bak koffie met een prettige meneer plakken voor de ochtend erna.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik moet nu eigenlijk de was gaan doen en alvast wat zooi inpakken enzo, maar mijn koffie is nog niet op.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb net deel 1 van de afwas gedaan. Deel 2 komt straks na de koffie die ik nu ga zetten.

Dan nog wasje draaien, stofzuigen, dweilen en rest van de was opvouwen. Doos naar de kringloop brengen en proberen de kachel aan te krijgen en daar dan weer een hek omheen zetten. Dat wordt de dag ongeveer.

Maar nu dus eerst koffie.
Ai, jij komt natuurlijk weer in hek-kachelfase. Blegh! Maar het goede nieuws is dat dit wel de laatste keer is. Als je het hekje nu weghaalt, is dat omdat je een ander huisje hebt!
Loretta is De Mol. Punt.
Jeeeuuujjj joeghei joeghei de inschrijving sluit vandaag en ik sta nog steeds op 6. Moet ik straks misschien na vakantie meteen verhuizen
Thanks Kess! Heb meteen goede zin om het hekje neer te zetten. Wat kun jij toch goed het negatieve omzetten in het positieve. Moet je iets mee gaan doen
quote:Star schreef op 27 september 2009 @ 21:05:

Inad, dacht dat Chica op dansen zat en een heuse voorstelling had

Nee, haha Ze zat wel op dat peuterdans, maar dat was echt voor de lol. Geen voorstellingen en zo

Ze gaat nu weer ergens in januari beginnen met vervolg. Kon al vanaf sept maar met school, baby en straks verhuizen beetje veel.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Vishnu schreef op 28 september 2009 @ 10:10:

Thanks Kess! Heb meteen goede zin om het hekje neer te zetten. Wat kun jij toch goed het negatieve omzetten in het positieve. Moet je iets mee gaan doen

Oeh, ik voel de goeroe in me opstaan!

Ik denk dat ik een webshop in positieve berichten en gedachten ga beginnen. Zou dat een beetje lopen?
Loretta is De Mol. Punt.
Wat goed man, op 6!!!! Dat betekent vrijwel zeker een bezichtiging, of niet? Hier is het vaak zo dat de nummer s1 t/m 10 mogen komen kijken. Dan haken er een paar af, maar zit er meestal wel een nieuwe huurder tussen. Is het een leuk huisje? Is het vlakbij de RL, of in een ander plaatsje?
Loretta is De Mol. Punt.
Het zou wel super zijn als mijn rond-kerst-in-nieuw-huis voorspelling uit zou komen. Ik kom dan echt bij je kotsen hoor! Gezellig!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb niet alles bijgelezen verder, komt vanavond wel, maar Taylor man, doodzonde toch?

Ik ga voeden en verschonen en dan weer verschonen denk ik. Kind heeft een poepdag. Ier heeft vanmorgen eerste poep boven luier uit spuit ervaring gehad
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Kess schreef op 28 september 2009 @ 12:47:

Wat goed man, op 6!!!! Dat betekent vrijwel zeker een bezichtiging, of niet? Hier is het vaak zo dat de nummer s1 t/m 10 mogen komen kijken. Dan haken er een paar af, maar zit er meestal wel een nieuwe huurder tussen. Is het een leuk huisje? Is het vlakbij de RL, of in een ander plaatsje?

Precies 1 km bij RL vandaan, dat is kruipend dus prima te doen :-)

Deze wbv doet volgens mij dat nummer 1 eerst alleen mag kijken en daarna de rest. Morgen na 12.00 weet ik welke plek ik echt sta. Moeten die voor mij wel even snel beslissen anders ben ik op vakantie als ik mag kijken.

Ik rijd er deze week iig nog even langs om te kijken of ik het echt wil en dan mail ik ze wel ofzo.
Haha poep tot in de nek, altijd leuk is dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven