December 2006
woensdag 5 augustus 2009 om 12:54
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
maandag 28 september 2009 om 14:24
Hihi, ik kijk wel uit met TMI-informatie op het forum!
Zal de achtergrond van het -je-bent-niet-welkom-topic even toelichten...
Er was een ander topic over groepjes, waarin ik schreef dat wij, sinds we inderdaad in het blauw "iedereen welkom" in de OP hadden staan, dat er ineens veel meer aanwas was. Werd gelijk aangevallen door, nou ja, iemand, dat we helemaal niet hartelijk waren daar, dat ze meteen weggejaagd was. Ze vertelde er natuurlijk niet bij dat ze pats-boem met een persoonlijke aanval naar een van onze schrijvers binnen kwam vallen, waarop deze schrijfster zei, hallo, en wie ben jij?
Toen een paaaaaginelange discussie over forum-etiquette, moet je je even voorstellen of niet, als je binnen komt vallen ergens. Nurse pikte dit meteen op en kwam ons topic binnen, de muts!!
Mette, wat ontzettend zielig! Oudste droomt wel regelmatig waar ze huilend van wakker wordt, maar ze is, tot nu toe, makkelijk te settelen, dus helaas geen tips. Ik zou ws precies hetzelfde doen als jij, haar in bed nemen. Misschien niet Nanny Jo Frosts aanpak, maar je hebt alle nachtrust nodig die je krijgen kan, en als dat helpt...
KM, ieks, wat een schrik!
Bank was trouwens juist niet van Ikea. Daar konden we niets vinden uiteindelijk en uit teleurstelling deze bank letterlijk bij de eerste bankenzaak gekocht die we tegenkwamen.
Tinus, Jongste heeft ook een Monsterdekbed, maar eigenlijk zegt het haar niets.
Zal de achtergrond van het -je-bent-niet-welkom-topic even toelichten...
Er was een ander topic over groepjes, waarin ik schreef dat wij, sinds we inderdaad in het blauw "iedereen welkom" in de OP hadden staan, dat er ineens veel meer aanwas was. Werd gelijk aangevallen door, nou ja, iemand, dat we helemaal niet hartelijk waren daar, dat ze meteen weggejaagd was. Ze vertelde er natuurlijk niet bij dat ze pats-boem met een persoonlijke aanval naar een van onze schrijvers binnen kwam vallen, waarop deze schrijfster zei, hallo, en wie ben jij?
Toen een paaaaaginelange discussie over forum-etiquette, moet je je even voorstellen of niet, als je binnen komt vallen ergens. Nurse pikte dit meteen op en kwam ons topic binnen, de muts!!
Mette, wat ontzettend zielig! Oudste droomt wel regelmatig waar ze huilend van wakker wordt, maar ze is, tot nu toe, makkelijk te settelen, dus helaas geen tips. Ik zou ws precies hetzelfde doen als jij, haar in bed nemen. Misschien niet Nanny Jo Frosts aanpak, maar je hebt alle nachtrust nodig die je krijgen kan, en als dat helpt...
KM, ieks, wat een schrik!
Bank was trouwens juist niet van Ikea. Daar konden we niets vinden uiteindelijk en uit teleurstelling deze bank letterlijk bij de eerste bankenzaak gekocht die we tegenkwamen.
Tinus, Jongste heeft ook een Monsterdekbed, maar eigenlijk zegt het haar niets.
maandag 28 september 2009 om 14:27
Ik ga maar weer eens van achter naar voren reageren, want anders moet ik weer te ver terug vrees ik
KM, jeetje dat is schrikken...gelukkig is het goed afgelopen
Zo, je bent al lekker in de weer zo te lezen voor huisje!
Balen van je pc...wel een goed excuus op de laptop te kopen
Tinus, handig zo'n schoonzus!!
Mette, wat sneu dat ze zo bang is...nee wat ik kon bedenken dat doe je al: wegjagen....
Ik hoop dat ze er snel weer over heen is...
Ainne, wij niet welkom...nou ja zeg!!
Wel een mooie bank!
Nog gefeliciteerd trouwens!
Nurse, zo lekkere bink is A al!
Leuk wat nieuwe contacten!
Ik heb het weekend nachtdienst gehad en dus niet heel veel meegemaakt....het was wel rustig zeg, had de 2e nacht om 5:55 pas de eerste bel...dan duurt de nacht lang zeg!
Zaterdag avond nog even bij mijn zus geweest en voor het eerst Jeanine op schoot gehad
Mijn zus gaat langzaam aan wat vooruit gelukkig....
Heb van de week een lekker rustig weekje. Ben donderdag extra vrij en vrijdag gaan we een weekend weg naar Hardenberg met mijn schoonzus, zwager en neefje. Zij zitten in Slagharen en daar gaan wij dan ook naar toe met vrijkaarten!
Vrijdag zijn we ook 11 jaar getrouwd!!
KM, jeetje dat is schrikken...gelukkig is het goed afgelopen
Zo, je bent al lekker in de weer zo te lezen voor huisje!
Balen van je pc...wel een goed excuus op de laptop te kopen
Tinus, handig zo'n schoonzus!!
Mette, wat sneu dat ze zo bang is...nee wat ik kon bedenken dat doe je al: wegjagen....
Ik hoop dat ze er snel weer over heen is...
Ainne, wij niet welkom...nou ja zeg!!
Wel een mooie bank!
Nog gefeliciteerd trouwens!
Nurse, zo lekkere bink is A al!
Leuk wat nieuwe contacten!
Ik heb het weekend nachtdienst gehad en dus niet heel veel meegemaakt....het was wel rustig zeg, had de 2e nacht om 5:55 pas de eerste bel...dan duurt de nacht lang zeg!
Zaterdag avond nog even bij mijn zus geweest en voor het eerst Jeanine op schoot gehad
Mijn zus gaat langzaam aan wat vooruit gelukkig....
Heb van de week een lekker rustig weekje. Ben donderdag extra vrij en vrijdag gaan we een weekend weg naar Hardenberg met mijn schoonzus, zwager en neefje. Zij zitten in Slagharen en daar gaan wij dan ook naar toe met vrijkaarten!
Vrijdag zijn we ook 11 jaar getrouwd!!
maandag 28 september 2009 om 14:44
Marloes: Fijn dat het langzaam beter gaat met je zus!
Heb net de kleertjes uitgezocht. Nou het is zoveel dat ik me afvraag of 't meiske dat allemaal wel kan dragen!! Helaas ook een stapel met lelijke vlekken dus ik ga zo maar even een emmertje oxi-action pakken en daarna wassen. Er zitten zoooo lieve dingen bij zeg. Oh oh, zo heerlijk om bij al die kleertjes weg te zwijmelen...
Heb net de kleertjes uitgezocht. Nou het is zoveel dat ik me afvraag of 't meiske dat allemaal wel kan dragen!! Helaas ook een stapel met lelijke vlekken dus ik ga zo maar even een emmertje oxi-action pakken en daarna wassen. Er zitten zoooo lieve dingen bij zeg. Oh oh, zo heerlijk om bij al die kleertjes weg te zwijmelen...
maandag 28 september 2009 om 21:16
Ik heb net Evelien gekeken. Vind ik ook altijd zo leuk. Nog wat voor jou Ainne om nog wat hollandsche tv mee te krijgen?
Nou s ff terugscrollen...
Oh ja Noof dr monsters. Sneu dat ze zo bang is. Wij hebben bij Brian ook zoiets gehad / hebben het nog af en toe. Hij was heel bang geworden in bed omdat de buurman een keer de boor in de muur zette toen hij net in slaap was gevallen. Drama's hebben we hier meegemaakt.
Maar goed. De laatste tijd hebben we dus 3 knuffels die hem 'beschermen'. Het wonderteam.. ja ach hij vind het prachtig. Eendje moet altijd bij m liggen en de andere twee in de buurt. En dan zingen we het liedje van wonder team. Het helpt wel moet ik zeggen. En die nachten bij ons liggen wordt steeds minder.
Jeetje Klets dan schrik je je toch ook dood. Zo'n gek die door rood komt. Gelukkig goed afgelopen..
Oh lekker Tinus kleertjes uitzoeken. Leuk he meiden kleertjes
Marloes fijn dat het nu beter gaat met je zus! Gelukkig maar.
nah zeg.. mijn zusje smst net dat ze wat kadootjes heeft gekocht voor onze kinderen. Een trap-tractor/graafmachine met aanhangwagen voor Brian. En een schommel/blijbaan MET basket voor David en Rosanne.
Wat gaaf zeg. Maar wel mega grote kadoo's. Ik vind ze te leuk om te wachten tot sinterklaas maar eigenlijk vind ik ook wel een beetje dat die kinderen al zo veel kadoos hebben gekregen de laatste tijd (vooral Brian van al t kraambezoek) dat het wel even wat minder kan. Toch nog maar laten geven he? Als ik wacht tot sinterklaas kan Brian niets meer met die trap-auto in de tuin denk ik. Na ja eigenijk een non-probleem. Ik laat t morgen gewoon geven denk ik.
Nou s ff terugscrollen...
Oh ja Noof dr monsters. Sneu dat ze zo bang is. Wij hebben bij Brian ook zoiets gehad / hebben het nog af en toe. Hij was heel bang geworden in bed omdat de buurman een keer de boor in de muur zette toen hij net in slaap was gevallen. Drama's hebben we hier meegemaakt.
Maar goed. De laatste tijd hebben we dus 3 knuffels die hem 'beschermen'. Het wonderteam.. ja ach hij vind het prachtig. Eendje moet altijd bij m liggen en de andere twee in de buurt. En dan zingen we het liedje van wonder team. Het helpt wel moet ik zeggen. En die nachten bij ons liggen wordt steeds minder.
Jeetje Klets dan schrik je je toch ook dood. Zo'n gek die door rood komt. Gelukkig goed afgelopen..
Oh lekker Tinus kleertjes uitzoeken. Leuk he meiden kleertjes
Marloes fijn dat het nu beter gaat met je zus! Gelukkig maar.
nah zeg.. mijn zusje smst net dat ze wat kadootjes heeft gekocht voor onze kinderen. Een trap-tractor/graafmachine met aanhangwagen voor Brian. En een schommel/blijbaan MET basket voor David en Rosanne.
Wat gaaf zeg. Maar wel mega grote kadoo's. Ik vind ze te leuk om te wachten tot sinterklaas maar eigenlijk vind ik ook wel een beetje dat die kinderen al zo veel kadoos hebben gekregen de laatste tijd (vooral Brian van al t kraambezoek) dat het wel even wat minder kan. Toch nog maar laten geven he? Als ik wacht tot sinterklaas kan Brian niets meer met die trap-auto in de tuin denk ik. Na ja eigenijk een non-probleem. Ik laat t morgen gewoon geven denk ik.
maandag 28 september 2009 om 22:07
Mette; ik zat ook gelijk aan vangen te denken. Maar dan bv in een glazen potje. Die kan ze ook nog zelf versieren ofzo. En zoals Tinus zei niet baggetaliseren maar ik denk alleen wel als je haar in bed neemt dat je haar angsten misschien wel extra versterkt.......Helpt het niet om bv een nacht met een matras bij haar op haar kamer te liggen ??
Tinus; ben wel heul benieuwd nu
Dezelfde techniek ??
Tinus; ben wel heul benieuwd nu
dinsdag 29 september 2009 om 07:24
Nou, hier zit ik dan
R. is al vanaf 2:30 aan het spoken en heb ik er om 6:30, na 4x er geweest te zijn, er dan toch maar uitgehaald. Die zit nu met dr pap op de bank en wenst nog geen aanspraak
Anja:
Bepaal ik altijd nog lekker zelf. Puh
Best leuke bank... kan dr mee door.
''Toen een paaaaaginelange discussie over forum-etiquette, moet je je even voorstellen of niet, als je binnen komt vallen ergens. Nurse pikte dit meteen op en kwam ons topic binnen, de muts!!''
Aha! zie je wel!
Mette:
Haha! nee, ik heb de nieuwe moeders nog maar een keer of 3 gezien, ga ze dan niet meteen naar huis meesleuren
En wat ontzettend vervelend van jullie N. Ik denk dat ik op haar kamer erbij zou gaan liggen ipv bij ons in bed te nemen.
Wahaha! Anja, als swinger, konijnenliefhebster enz. Helaas, tis niet zo sappig..
Enne, welkom? jaja, staat idd in dr openingspost, maar moet je eens durven iets te posten o.o
KM:
wat zal je zijn geschrokken! Nog iets nageroepen, dikke vinger opgestoken? Eikel.
Tinus:
Ja, ben wel benieuwd Weet ondanks dat dit een heel klein dorp is eigenlijk niet eens wat er hier aan moeders woont..
Ach, komt ook vanzelf als ze naar de basisschool gaan en her en der gaan spelen.
Handig dat ruilen! Scheelt echt een heleboel!
Ja, heeft R. ook, monsters zijn lief. Dat bevestigen wij telkens ook. (''Kijk maar naar koekiemonster'')
klein he, dat maatje 56
Marloes:
Aaah, wat leif zo'n kleintje dan weer he? Fijn dat je zus aan de beterende hand is!
En wat lekker; een wkndje weg! genieten!!
Oef:
Haha, het wonderteam!
En de cadeau's zijn 'zomaar' ? Snap je wel maar tis idd zowat te leuk om te bewaren.
Flodder:
Hahaha! jij met je slaan, ik met roepen en dikke vinger; lekker voorbeeld zijn we ja
Hier nog geen tanden, wel nog steeds gebijt
Enne, hey! das niet eerlijk he, A. heeft het tot nu toe alleen nog maar met bv moeten doen... wacht maar totdat ie straks zn groente er bij gaat krijgen
(begin ik de donderdag trouwens mee, dan is ie precies 6 mnd )
Zo. dat was ie weer.
Mn andere twee kinderen slapen nog. (ook heel de nacht gedaan)
R. heeft dus een heerlijk lange doorslaapnacht door mn neus geboord... en bedankt...
Ga nu ff mn shake maken, honden uitlaten en me eigen aankleden.
Fijne dag allemaal!
Kuss!
R. is al vanaf 2:30 aan het spoken en heb ik er om 6:30, na 4x er geweest te zijn, er dan toch maar uitgehaald. Die zit nu met dr pap op de bank en wenst nog geen aanspraak
Anja:
Bepaal ik altijd nog lekker zelf. Puh
Best leuke bank... kan dr mee door.
''Toen een paaaaaginelange discussie over forum-etiquette, moet je je even voorstellen of niet, als je binnen komt vallen ergens. Nurse pikte dit meteen op en kwam ons topic binnen, de muts!!''
Aha! zie je wel!
Mette:
Haha! nee, ik heb de nieuwe moeders nog maar een keer of 3 gezien, ga ze dan niet meteen naar huis meesleuren
En wat ontzettend vervelend van jullie N. Ik denk dat ik op haar kamer erbij zou gaan liggen ipv bij ons in bed te nemen.
Wahaha! Anja, als swinger, konijnenliefhebster enz. Helaas, tis niet zo sappig..
Enne, welkom? jaja, staat idd in dr openingspost, maar moet je eens durven iets te posten o.o
KM:
wat zal je zijn geschrokken! Nog iets nageroepen, dikke vinger opgestoken? Eikel.
Tinus:
Ja, ben wel benieuwd Weet ondanks dat dit een heel klein dorp is eigenlijk niet eens wat er hier aan moeders woont..
Ach, komt ook vanzelf als ze naar de basisschool gaan en her en der gaan spelen.
Handig dat ruilen! Scheelt echt een heleboel!
Ja, heeft R. ook, monsters zijn lief. Dat bevestigen wij telkens ook. (''Kijk maar naar koekiemonster'')
klein he, dat maatje 56
Marloes:
Aaah, wat leif zo'n kleintje dan weer he? Fijn dat je zus aan de beterende hand is!
En wat lekker; een wkndje weg! genieten!!
Oef:
Haha, het wonderteam!
En de cadeau's zijn 'zomaar' ? Snap je wel maar tis idd zowat te leuk om te bewaren.
Flodder:
Hahaha! jij met je slaan, ik met roepen en dikke vinger; lekker voorbeeld zijn we ja
Hier nog geen tanden, wel nog steeds gebijt
Enne, hey! das niet eerlijk he, A. heeft het tot nu toe alleen nog maar met bv moeten doen... wacht maar totdat ie straks zn groente er bij gaat krijgen
(begin ik de donderdag trouwens mee, dan is ie precies 6 mnd )
Zo. dat was ie weer.
Mn andere twee kinderen slapen nog. (ook heel de nacht gedaan)
R. heeft dus een heerlijk lange doorslaapnacht door mn neus geboord... en bedankt...
Ga nu ff mn shake maken, honden uitlaten en me eigen aankleden.
Fijne dag allemaal!
Kuss!
dinsdag 29 september 2009 om 11:00
Jaaaa, lekker hoor, zo'n dieet, en wat krijg ik opgestuurd:
Nou ja, ze heeft per ongeluk de light versie gekocht (yep dat bestaat), dus dat scheelt al.
Goh, was ik toch bijna, bijna zeg ik, weer een beetje broeds vanmorgen. Er is een nieuwe kindje in de babyroom, een scheeeetje van een ventje uit Kenia, met van die lekkere vette pootjes en handjes, ik kon 'm wel opeten!
Oef, wasda, Evelien? Een film, of niet, staat me zoiets bij. Zal straks even googlen.
Woah gave cadeaus, wel wat overdreven, maar joh, daar is ze tante voor toch!
Floddertje, jippie een tand!
Getver, wat een rotnacht Nurse!
*begint misselijk te worden*
Nou ja, ze heeft per ongeluk de light versie gekocht (yep dat bestaat), dus dat scheelt al.
Goh, was ik toch bijna, bijna zeg ik, weer een beetje broeds vanmorgen. Er is een nieuwe kindje in de babyroom, een scheeeetje van een ventje uit Kenia, met van die lekkere vette pootjes en handjes, ik kon 'm wel opeten!
Oef, wasda, Evelien? Een film, of niet, staat me zoiets bij. Zal straks even googlen.
Woah gave cadeaus, wel wat overdreven, maar joh, daar is ze tante voor toch!
Floddertje, jippie een tand!
Getver, wat een rotnacht Nurse!
*begint misselijk te worden*
dinsdag 29 september 2009 om 11:30
Gosiepielekes, daar gaan we dan hoor
Nuuurse!
Goh wat een rotnacht, wil R inmiddels al met je praten?
En natuuuurlijk ben je NIET WELKOM op mijn andere topic. Sterker nog, ik baal er een beetje van dat ik dat in de OP gezet heb, eigenlijk is er gewoon geen zak meer aan in dat topic, zijn verdorie wel 40 schrijvers of zo, da's toch niet bij te houden? Het vorige topic bestond 6 weken toen we alweer aan de 3000 postings zaten.
En ik zou maar mooi wel contact maken met die andere moeders hoor je zit maar een beetje te verpieteren thuis achter de geraniums met je PCtje, leuk toch?
En poeh poeh wat interessant leuk zeg dat A donderdag met bijvoeding gaat starten.
En als laatste vroeg ik me af waarom jij je pas aankleedt nadat je de honden uitgelaten hebt?
Nuuurse!
Goh wat een rotnacht, wil R inmiddels al met je praten?
En natuuuurlijk ben je NIET WELKOM op mijn andere topic. Sterker nog, ik baal er een beetje van dat ik dat in de OP gezet heb, eigenlijk is er gewoon geen zak meer aan in dat topic, zijn verdorie wel 40 schrijvers of zo, da's toch niet bij te houden? Het vorige topic bestond 6 weken toen we alweer aan de 3000 postings zaten.
En ik zou maar mooi wel contact maken met die andere moeders hoor je zit maar een beetje te verpieteren thuis achter de geraniums met je PCtje, leuk toch?
En poeh poeh wat interessant leuk zeg dat A donderdag met bijvoeding gaat starten.
En als laatste vroeg ik me af waarom jij je pas aankleedt nadat je de honden uitgelaten hebt?
dinsdag 29 september 2009 om 12:30
Kijk, dat bedoel ik.
Een wat langere en lieve posting.
Fijn trouwens dat je er even tijd vrij voor kon en wilde maken!!
Op je owzo drukke werk
De reden waarom ik eerst de honden uitlaat in mijn knalroze kamerjas met niets eronderaan is omdat ik graag potloodvent/shockeer, moet ik ik echt een keer een topic over openen anders de honden te lang moet laten wachten, de buurt is het inmiddels wel gewend.
Ik ga nu maar eens iets nuttigs doen.
dinsdag 29 september 2009 om 14:14
Nou klaar hoor het is al druk zat bij die emmigranten!
Ik zit heel braaf aan de studie hier! PC staat nog aan...
Vanochtend iemand van de woningbouw geweest...
Moet een paar gaatjes dichtsmeren in muren. Vloerbedekking en vinyl moet eruit en mijn muurtje moet eruit... of er moet iemand zijn die het over wil nemen...
Ik moet echt haast maken met dat verhuizen want er is nog werk zat hier!
Ik ben vanochtend weer gaan paardrijden! Kwam helemaal glimmend van die knol af... wat is het toch LEUK dat paardrijden!! Ik ga ook beginnen met proefjes rijden
Ik zit heel braaf aan de studie hier! PC staat nog aan...
Vanochtend iemand van de woningbouw geweest...
Moet een paar gaatjes dichtsmeren in muren. Vloerbedekking en vinyl moet eruit en mijn muurtje moet eruit... of er moet iemand zijn die het over wil nemen...
Ik moet echt haast maken met dat verhuizen want er is nog werk zat hier!
Ik ben vanochtend weer gaan paardrijden! Kwam helemaal glimmend van die knol af... wat is het toch LEUK dat paardrijden!! Ik ga ook beginnen met proefjes rijden
dinsdag 29 september 2009 om 14:54
Ooow paardrijden is echt heel leuk, ik zou ook graag weer willen. Voorheen ging ik in ieder geval nog iedere keer dat ik in NL was een paar uur het bos in, met mijn zusje. Maar de manege waar we de paarden huurden is nu geen manege meer helaas, en maneges die je niet kennen laten je niet zomaar alleen het bos in.
Inmiddels al in geen jaren meer gereden.
Nurse, Fien is geen rijpaard meer he?
Stomme avatar trouwens.
Jaaa KM, echt veels te druk tegenwoordig op Emigreren, en dat zijn dus echt allemaal actieve schrijvers, is geen bijhouden aan.
Inmiddels al in geen jaren meer gereden.
Nurse, Fien is geen rijpaard meer he?
Stomme avatar trouwens.
Jaaa KM, echt veels te druk tegenwoordig op Emigreren, en dat zijn dus echt allemaal actieve schrijvers, is geen bijhouden aan.