December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren

Heuj!

KM:

Haha! wat een lekker ding die Y. van jou!

En een eng plaatje? De mevr. doet alleen dit:

Tinus:

Fijn dat alles goed is met jullie dochtertje!

Werkse!!

Trouwens, een goor iets, er zat iets op de drempel geplakt vanmorgen;

Een kikker, M of ik heeft hem geplet met onze klomp/schoen en toen uitgesmeerd op de drempel...wrs gisterenavond toen laat nog even naar buiten waren geweest....

Bah.
Tinus fijn dat alles goed is met jullie meisje en ook lekker dat er goed over de bevalling word gedacht om het zo fijn mogelijk voor jou te laten verlopen. Dat lijkt me wel een fijn gevoel.

Dames ik verwaarloos jullie heel erg op het moment. Zit eigenlijk nauwelijks nog achter de pc. De cursus is heel intensief moet een hoop veranderingen maken, maar denk echt dat het heel wat gaat opleveren voor mij. Echt een aanrader als je blijft klooien met je beperkingen door de fibro hihihi.
Get get get, waarom heb jij altijd zulke gore dingen, Nurse?!!

Mainecoon: Ja joh, leef je nog?? Vertel ens wat meer over de cursus, wat leer je er allemaal?

Weten jullie nog dat kookboekje waar ik het laatst zo druk mee had? Ligt nu in de winkel, tis erg leuk geworden!!

Leuk Tinus!!

En waarom wij altijd van die gore dingen hebben.... Tsja... buitenleven?

Of jullie hebben er ook last van maar valt die platte kikker jullie niet op ofzo en sloffen jullie er gewoon overheen tot ie helemaal weg is

Mainecoon! Hoi! Had je nog op HM gekeken en het al geregeld?

Ik moet nog steeds ook ff op rabobank kijken, sorry als ik het over het hoofd heb gezien!

Achjee, mn twee jongste zijn ook weer wakker

xx
krijg je van al de dingen die je maakt ook een exemplaar, lijkt me wel leuk. ziet er leuk uit..

fijn dat de echo nu goed was.. en als de VK nu een bevalling in het zkh adviseert, is het dan al medische indicatie, of is het pas medisch, zodra het infuus aan de pas komt... (maar als ik je zo hoor, is die kans wel groot

casper kent echt geen angst.. we waren op de sportdag van Renske's school. Renske hing achter mij en Casper speelde gewoon de spelletjes mee. Later stond ik nog even met de juf na te praten en op een gegeven moment was ik casper kwijt. was hij gewoon met de andere kinderen naar het hek gelopen en daar stond hij keurig te wachten.. dat wordt nog wat...

fijn dat je wat aan de cursus lijkt te hebben maincoon.. daar doe je het tenslotte voor.

zo, ik moet gaan schilderen, renske wil dat ik mee doe, we zijn wc-rolletjes aan het schilderen..
Tinus: hartstikke mooi dat het helemaal goed is met je dochter

Leuk ontwerp ook!

Nurse: gelukkig heb ik nog nooit een platte kikker gehad...

Ik vind het toch wel een nadeel van ineens een tuin hebben dat ik nu ook hele grote torren zie in die tuin *ieks*

Ik heb net een pc gekocht.

Toch wel een enge grote aankoop vind ik maar ook heel erg nodig voor de studie. Kan niet wachten tot ie er is
Sannie: Ik denk dat het inderdaad pas medische indicatie wordt als blijkt dat ik enige hulp nodig heb.

Van dit boekje heb ik wel een exemplaar gekregen maar die is eigenlijk voor het archief. Ik heb dus nog even wat meer gevraagd voor eigen gebruik. Dit was voor een andere klant, maar als ik meestal iets vraag dan krijg ik het wel.

Leuk dat Casper zo lekker met die andere kindjes meerent. DIe is helemaal het 'groepsgevoel' van het kdv gewend natuurlijk!

Nurse: Nah... kan gewoon niet geloven dat je met je klomp op een kikker gaat staan en het niet merkt. Dat moet toch een smerig geluid hebben gegeven, een soort SPLET of KWAK (oh nee, die kwaakt niet meer natuurlijk... hihi).

Oh ik heb wel een keer een heeeele dooie muis gevonden op straat, veel verder gaat ons buitenleven niet denk ik. In die nieuwbouwwijk hebben we zelfs nog amper vogels, die mis ik wel hoor. Afgelopen winter kwam er ook geen mus of slavink op mijn goedbedoelde pindaketting af...

Klets: Zo stoer hoor, een nieuwe pc!! Ach, als je toch geld aan het uitgeven bent...
Tinus:

Haha! nou het was geen kikker van 1 bij 2 mtr Was zo'n kleintje, zo groot als je duim Ohja, muizen, R. liep pas M. tegemoed met een dode, uit elkaar gereten muis (werkje van de kat), ook erg lekker... toen hebben we trouwens wel goed handen gewassen voor het eten heur

Sneu van je pindaketting... heb je hem zelf maar opgepeuzeld?

KM:

Mooie PC hoor.. maar heb ik iets gemist? Loterij gewonnen? Of hoe doe je dat nu?

Ga weer verder met koken, heb net A. fris in zn box liggen, zat he-le-maal onder de poep, hoorde een hoop gemopper en daarna een ''Prrrrrrrrrrrrrrrrrrttttfffffffffffffppp''

M. is met de meiden wat boodschapjes doen.

Kuss!
Zeg Nurse het voelt bijna alsof ik verantwoording moet afleggen

Ik heb een pc net zo hard nodig als een wasmachine bijvoorbeeld en deze was besteld bij Wehkamp... Ik wilde een soort eerste bedrag overmaken en de rest in gedeeltes...

Zo goed?
Helaasch geen loterij gewonnen dus...

wel een bedrag wat ik nog had staan voor een nieuwe pc...

Ik zat nu al maanden met extra schriftelijke dingen te doen naast pcwerkzaamheden thuis omdat de pc elke keer zo lang moet 'nadenken'... het is nu dus echt wel noodzakelijk geworden een nieuwe pc...

en verder het is niet voor niets dat ik totaal niks ga doen op het moment in mijn nieuwe huis... geen verf of behang alleen het noodzakelijke aan laminaat... buiten geen tijd om...
Ohnee, zo is het helemaal niet, tuurlijk hoef je geen verantwoording af te leggen Vroeg het me gewoon af.

Ga nu A. het nog goed vind in de box even een wasje draaien voor ons mam.

De meiden slapen al een tijdje.

Fijne avond allemaal!

xx
Gelukkig kun je nu weer aan de slag KM! Met je studie welteverstaan. Wat rot dat Y nog zo spookt 's avonds.

Nurse, getver zeg die kikker. Ik heb dat vaak met slakken, gruwel. Vanmorgen deed ik de keukendeur dicht.. krak, zat er een huisjesslak tussen het kozijn en de deur.

Tinus, fijn dat de groei weer oke was. En ook lekker dat je de bevalling goed hebt doorgesproken. Heb je dezelfde vk of een andere omdat je bent verhuisd?

Leuk dat je dat boekje hebt gemaakt, ik had geen idee dat het kookboek waar je het steeds over had voor kinderen/tieners was.

Mainecoon, succes hoor!

Flodder, was het een leuke verjaardag vandaag? Leuk trouwens dat je met Timo naar de film gaat. De peuters zijn daar nog wat te klein voor, alhoewel, korte filmpjes kunnen ook al best.

Oef, hoe is het nu met de verkouden kindertjes?

M had vandaag geen goed dagje wat betreft de zindelijkheidstraining, veel poep en plas in zijn broek laten lopen ipv op de wc. Naja, morgen weer een dag (thuis met papa). Hij ligt er trouwens tegenwoordig al voor half 8 in 's avonds, hij is zo moe.

Fijne avond!
Ik ben trouwens elke dag piswassen aan het draaien, blijf bezig..
Ieuw, dat is iets waar ik niet tegen kan Falcon; als het beesje kraakt. Vind ik zo ontzettend goor!

Balen dat de zindelijkheidstraining vandaag niet zo goed ging.. heeft M er een hekel aan als ie zichzelf bevuild?

Hier liggen de meiden er op een normale dag ook voor 19:30 in bed. R. slaapt (meestal) niet meer 's middags en Y. slaapt ook meteen ondanks dat die nog een uur of 3 slaapt in de middag.

Oh, onze A. begint nu te sputteren. Had net weer een vieze broek en liet zulke harde scheten het zat hem zo dwars! Echt sneu.

Nou, nog even de borst en dan gaat hij ook dr in voor de nacht

xx
Zo. Het slaapt hier allemaal.

Zit nu Criminal Minds te kijken.

Men! wat een lekkere kerel speelt daar in mee he!?!

MJUM!

xx
Zegt me niks..

Enne ik vind je zustertje avatar toch leuker hoor

M vindt een natte broek blijkbaar helemaal niet erg, hij ligt er gewoon in te spelen, maar poep vind hij wel vies/onprettig, hij huilde heel hard vandaag bij het poepen in zijn broek (het deed ook zeer). Arm jong. Hij riep vandaag verder tegen mij en alle leidsters op de creche dat zijn piemel kapot was (haha, gaatje om te plassen).
Nurse: het komt waarschijnlijk gewoon omdat ik het zelf niet helemaal verkoopbaar vind dat ik nu een nieuwe pc koop

Ik heb deze trouwens toch geannuleerd en ben voor die kleine roze gegaan. Die kon ik in 1x betalen en dat vind ik prettiger dan op afbetaling. Ik ga nu sparen voor een gewone pc. Internetten lukt nog wel op mijn oude kreng alleen studiedingen moeten thuis op die roze dan... maar ooooh *velieft*

Criminal Minds is een leuke serie Nurse! Ik heb volgens mij drie seizoenen digitaal gekeken en die vent is leuk ja! Een sportschoolinstructeur lijkt op hem...

Falcon: Jammer van die piswassen! Heb je dan nog wel zin om door te zetten? Ik heb nog van die katoenen wasbare luiers liggen hier... ideetje voor je? Is dan die optie van Mette met onderbroek in de luier geen goed idee?

Mette: Y. leest juist wel boekjes over roodkapje en de wolf etc. hoor en sneeuwwitje. Ik ging haar vanochtend naar de gastouder brengen en toen wilde ze meteen het roodkapje boekje... Waar is Nova precies bang voor? Misschien is het juist een idee om daar boekjes over te lezen met lieve wolfjes/heksjes etc. Ik vind het trouwens helemaal geen slechte oplossing eigenlijk bij jullie in bed... als ze echt zo bang is...
Hey lieve forumdinnetjes....

het wordt weer eens tijd voor een berichtje van mijn kant....is alweer veel te lang geleden!

Ik moet het nu op onze opwindbare pc doen, maar die is errug traag... Onze laptop is in reparatie, het scherm bibberde de laatste tijd steeds vaker. Balen! Kan 4 tot 6 weken duren...

Afgelopen zondag naar Sprookjeswonderland geweest, heerlijk genoten! Toen we thuis waren iets minder, want Meike zat nog in de maxicosi thuis en ineens begon ze te spugen, 2 hele grote golven waterige melk kwam eruit, kennelijk was de dag voor haar te druk.

De volgende dag heeft ze nog een keer gespuugd op het kinderdagverblijf,. ook weer zo'n golf. De laatste dagen heeft ze ook veel minder trek dan normaal, dus moeten we maar even in de gaten gaan houden...

Ikzelf had dinsdag op mijn werk ineens helse pijn in mijn maagstreek, ben naar huis gebracht door collega's, vriendlief is met mij naar de huisarts gereden en die zei dat ik hoogstwaarschijnlijk galstenen heb. Het was heel acuut en na 2 a 3 uur was het ook weer weg. Ik was alleen bekaf daarna!

Meteen bloed laten prikken en een afspraak voor dinsdag voor een echo. Gister ook nog thuisgebleven en vandaag ook nog. Even goed uitrusten, dus ik duik straks lekker mijn mandje in....

Joeri is nu ook goed poepzindelijk trouwens, ineens had ie het kennelijk door. Wat we wel hebben is dat hij s'nachts ngo weleens te laat is, zoals vannacht, rond 5 uur, toen had hij al een klein beetje plas in zijn broek, gelukkig nog niet in bed! Snel naar de wc en toen kwam de rest van de megaplas...

Hij wil ook niet meer op een potje maar echt op de wc, anders kan hij zelf uit bed en op het potje, maar nee....dat wil hij niet.

Meike gaat met tijgeren/kruipen steeds beter, die wil ook niet veel meer in de box...grrr!

verder wel alles bijgelezen, mischien dat ik vanmiddag nog even reageer...ik duik nu mijn bed in!

Dikke kus!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Ahhh Knor wat vervelend !! Je bent niet zo'n piepert dus je zal echt wel veel pijn hebben (gehad)...... Sterkte !!

Ik ga ff douchen. Ben thuis met alle kids. Konden ze lekker uitslapen. Timo was 8 uur wakker, Floortje 9 uur en Pepijn zo 9.30 uur. Dus het was wel nodig :-). Even geen gym en geen gehaast. Timo zit achter school tv en Floortje is haar pop eten aan het geven. Pepijn zit op mijn schoot te niezen. Is zo verkouden !! Arm ding.

Het was gezellig gister. Met P samen lunchen en schoenen gekocht voor hem. Eind van de middag visite. Iedereen bleef eten. Was leuk !!
Jeetje, de dagen vliegen...(en jullie typen te veel ) het is niet bij te houden hier!

Tinus, leuk he weer dat getut met die kleine kleertjes!

Fijn dat alles nu goed was bij de vk!!

Boekje ziet er leuke uit!

Oef, jeetje dat zijn inderdaad leuke cadeau's!

Hoe vond Brian de auto?

Floddertje, zo al een eerste tand, wat gaat het hard!

Nog gefeliciteerd met P!

Nurse, hou je het fototoestel in de aanslag voor de groente!

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen nieuwe avatar!?

Getver, wat goor weer die kikker!

Mette, hoe zijn de afgelopen dagen gegaan?

Falcon, leuk dat centerparcs goed bevallen is!

Mainecoon

Sannie, wel netjes dat hj dan toch bij het hek blijft wachten!

KM, mooi putertje

Falcon, hopelijk gaat het vandaag weer beter!

Knorretje, balen zeg...beterschap!

Lekker he als ze helemaal zindelijk zijn!!

Hopelijk blijft het hier bij voor Meike...

Amber heeft ook nog wat te melden:

mqqeymnbvcx

Misschien vanavond nog en anders tot na het weekend!!
Vervelend voor Meike Knor!

Maar misschien had het niks met elkaar te maken... Zou zomaar toeval kunnen zijn.

Galstenen! Jeetje! Dat is ook wat! Ben benieuwd naar die echo!

Mette:

Ik dring nu mijn boekenfetisj bij je op...

maar

Max en de maximonsters?

Ik zou wel een kindje lusten?

Wij gaan op berenjacht?

Heksje Mimi is (niet) bang ?

Heksje Mimi is nooit bang.

Niet van spinnen en ook niet van muizen.

En al helemaal niet van monsters.

Tot ze op een dag in bed ligt en iets hoort.

Zou er een monster onder het bed zitten?

Het was avond en Kikker was bang. Overal hoorde hij vreemde geluiden. En bij Eend thuis was het ook al niet pluis. Samen besloten ze door het bos naar Varkentje te rennen. Die was voor niets bang...

Kuikenuil had het idee om te gaan wandelen in het maanverlichte bos.En opeens was daar Das. 'Ik ben het maar,' zei Das. 'Niet bang zijn, Kuikenuil.'Kuikenuil is boos, omdat alle dieren doen alsof hij bang is in het donker. Papa Uil weet gelukkig precies hoe hij hierop moet reageren.
Marloes: daar was toch een speciaal topic voor? voor kinderen die ook wat wilden zeggen?
Haha! ik beland hier op de pagina, zie meteen een paar boeken en denk:

KM!!!!

Heb wel al bijgelezen, ga nu eerst mn kereltje voeden.

xx
Nurse: op deze foto vindi k m toch wel heel erg hoor..

niet leuk...

Nee, idd Klets, afschuwelijk die buik!

Tsja, wat zal ik eens dr van zeggen....

Ik hou dr wel van!

Wat vind onze mannenverslinster er eigenlijk van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven