Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
pphff tis weer vroeg dag saaierds,hopelijk kan ik vanmiddag ff een dutje doen.dr komt nl weer bezoek,hartstikke leuk maar ECHT vermoeiend
Ik ben ook weer van de partij vandaag. Geen speciale plannen voor vandaag.
Hoop dat je dutje gelukt is Dez en veel plezier met alweer visite (je bent gewoon saai populair dat is het)

Ik ben ook van de partij.

Snjo, hoe staat het de virtuele sokken? Lukt het een beetje met breien? Weet dat je al best ver bent.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 29-09-2009 16:58
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hai saaierds.. zit weer even in mijn saaie fase hoor, en dan laat ik mijn neus weer niet zo vaak zien. Voel me dan net een avonturier, een zwerfster, een loopse teef. Soms moet ik gewoon even de weide wereld in en dan ga ik op andere pijlers snuffelen en posten.

Maar ik zal altijd terugkomen naar mijn vertrouwde honk.

Jullie zijn het zo onderhand wel van me gewend nu

Saaie kusjes en slaapverwekkende groetjes.

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Dushi74 schreef op 29 september 2009 @ 16:57:

Hoop dat je dutje gelukt is Dez en veel plezier met alweer visite (je bent gewoon saai populair dat is het)

Ik ben ook van de partij.

Snjo, hoe staat het de virtuele sokken? Lukt het een beetje met breien? Weet dat je al best ver bent.Ik ga zometeen even nieuwe wol halen zodat ik aan sok 3 kan beginnen. Ik heb de 2de ster af en moet dus weer gaan minderen voor de tenen en dan de hiel nog (maar zit nu nog op m´n werk)
quote:La Vie en Rose schreef op 29 september 2009 @ 17:29:

Hai saaierds.. zit weer even in mijn saaie fase hoor, en dan laat ik mijn neus weer niet zo vaak zien. Voel me dan net een avonturier, een zwerfster, een loopse teef. Soms moet ik gewoon even de weide wereld in en dan ga ik op andere pijlers snuffelen en posten.

Maar ik zal altijd terugkomen naar mijn vertrouwde honk.

Jullie zijn het zo onderhand wel van me gewend nu

Saaie kusjes en slaapverwekkende groetjes.

We zien je wel weer verschijnen hoor LaVie. Veel succes met je virtuele reis. We zullen aan je denken.

En daar is ze weer!

Ik zie dat jullie braaf zijn geweest en dat vind mams errug fijn.

Vandaag tijdens 'school' 2 complete proefexamens gemaakt en 2x geslaagd. Dus heb er wel vertrouwen in.

Nog twee daagjes en dan is het leed geleden. Nah, is nie leed, hoor. Ik vind het haske leuk! Maar wel zeer vermoeiend en tijdrovend.

Vandaag zaten we in de buurt van wat winkels en heb ik in de pauze snel een leuk vestje gescoord. Da's loik.

Verder.... mmm.... denk-denk....

....het miezert hier de hele middag al.

Ik heb niet-blij-telefoontje met stoute bank gepleegd: "nou, dat is raar mevrouw, dat is echt voor het eerst dat dit gebeurt. Ik snap het ook niet..... Lys: Well, fix it!

Nou, en da's mijn leven, let wel: mijn saaie leven....
Known to cause insanity in laboratory mice
Hier ook niets te melden behalve dat de wol vandaag veel duurder was dan zaterdag...., het is hier niet echt lekker weer, ik moet zometeen m'n virtuele boerderij even bekijken enzo (oogsten en koeien melken). Zo kom ik dus niet aan breien toe. Gelukkig is er niets leuks op de tv vanavond.
LaVie je wordt gemist maar virtuele wereldreizen hebben voorrang! Als je maar weet dat je hier altijd saai mag zijn en zeer welkom bent

Lys saai vestje scoren jij bofkont En wat goed dat je geslaagd bent voor je proefexamens. Zeker weten dat die echte examens dan fluitje van een cent zijn. En saaie telefoontjes zijn echt vreselijk.

Snjo: dus voor virtuele sokken heb je echte wol nodig? Ikke begrijp het niet meer. Of mijn hersenen werken te saai.
Dushi, misschien spreek ik wat te wollig hier op het forum maar als ik wol zeg bedoel ik garen om mee te breien (nu moet ik wel even eerlijk zeggen dat het geen pure katoen geworden is want dat is te dun voor de breipennen (klinkt stom maar dan krijg je of een veel te kleine sok of grote gaten zeg maar).
Ooh zie je ik dacht al....Dan begrijpen we elkaar dus totaal verkeerd. Of ik heb de verkeerde indruk gewekt. Want ik dacht dat het al die tijd over virtuele sokken ging. Net als Broer/ Zus Beeb waarmee we virtueel overgegooid hebben en allerlei opvoed dingen op uitgetest hebben. Of het dansen in maanlicht enzo. Kortom: ik dacht grappen en grollen. (vandaar mijn bestelling, want ik was/ ben er niet serieus in) Kreeg al sterk het vermoeden dat het niet klopte. Shit zeg! Wat saai...hier baal ik van!

En jij bent bloedserieus aan het breien, met echt wol/ garen.
Destunnie wil wel echte sokken (en ik heb nog een andere bestelling lopen hoor), komt helemaal goed hoor. En andere hou ik ze lekker zelluf want ze zijn écht gaaf.
Oooh pfieuw! Dat is een pak van mijn hart!
Zucht, heb ik eens leuke bezigheidstherapie voor mezelf gevonden, is het weer niet goed... Saai hoor.
Bezigheidstherapie is toch altijd saai? Maar virtuele sokken mag je voor mij altijd maken hoor! Van dit type kan ik er nooit genoeg hebben.
En nou die hiel nog.
quote:Dushi74 schreef op 29 september 2009 @ 20:39:

Bezigheidstherapie is toch altijd saai? Maar virtuele sokken mag je voor mij altijd maken hoor! Van dit type kan ik er nooit genoeg hebben.Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen. Hier nog een lekker paar voor in je schaatsen.
kiekeboe ben ik ook weer ff.was echt saai (gezellie) met mn bezoek!

we zien elkaar zo,n 2/3 x per jaar.echt saai hoor.

heerlijk bij gebept en gewandeld met de ondjes

gut Doessss jij dacht echt dat Snjo virtueel aan ut breien was??? ik ging er echt van uit dat ut echt was...maar ff vraagje sinterklaas bestaat dus ook niet echt? morgen weer een druk saai dagje,gebroken dienst en poetsen en koffie visite tussen door.

donderdag hou ik een soort van vrij;eerst mn huiswerk doen en in de namiddag naar verjaardag van een vriendin.
Desteny: ik ben het kind van sinterklaas en ik brei écht. Heb nu de tweede sok bijna af, moet de hiel er nog in breien en dan netjes afwerken. Dan zal ik ze even wassen en in model trekken/duwen enzo. Daarna mag meneer de postbode z'n best gaan doen.
Wow sokken voor in mijn schaatsen! Thanks Snjo ze zijn prachtig geworden. *is blij met sokken, doet maanlichtdansje op sokken*

Aai voor ondje Dez.
Het was vandaag druk op 't werk, onze assistente was er niet vandaag en ik moest naar 2 vergaderingen en, en, en, m'n stagiaire was even helemaal alleen (en spreekt geen ijslands) en we hadden 2 nieuwe patienten en toen moest ik ook nog de ontspanning verzorgen (gaat me goed af hoor) en daarna ook nog 3 hartpatienten die op de dagbehandeling komen.....

Gezellig naar een vriendin Des, ik ga vrijdag (met het vliegtuig, heb geen zin om 700 km te rijden) en kom zondag weer terug.

Het is de bedoeling dat we dit weekend een kippenhok gaan bouwen (en dit is geen virtueel kippenhok hoor), ben benieuwd.

woowww,das geen kippenhok, maar een 5***** sterrenkippenvilla!!!

namens ut ondje;dankje voor de aai,lieve doessssie.

nu ga ik mandje in,morgen weer vroeg op.truste saaierds
Halloo saaie elfjes, ik heb geen zin om naar m'n werk te gaan. Ik zit nu thuis op de bank en het begint licht te worden,de lucht is schitterend gekleurd.
ff pauze, ik mag straks nog een paar uurtjes
Kippenhok is idd een 5 sterrenhotel. Leuk dat je je dinnetje even gaat helpen Snjo!

Saaie dag gehad niets saais te melden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven