pff......mot ik hier nou weer mee dan??!!!

29-09-2009 12:09 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal...

nou weer eens een verhaaltje van mij...

Heb een tijdje geleden een man leren kennen via de voetbal, we staan vaak gezellig te kletsen, maar nu was het afgelopen zondag zo ver dat we na de wedstrijd nog een borrel gingen drinken, bij mij thuis belandde en de rest kun je wel raden denk ik zomaar...

Feit is dat ie enorm leuk is, maar ook zo ontzettend getrouwd!!!

Hij zit er over na te denken om te gaan scheiden, maar er spelen een aantal dingen mee waardoor de keuze niet zo makkelijk is.

Hij heeft mij zondag gezegd dat ie verliefd op mij is en gisteren smste hij me dat ie hoopt dat ie de ballen heeft om het door te kunnen zetten en dat ik zijn lichtpuntje op dit moment ben waardoor ie hoopt dat het allemaal wat makkelijker wordt voor hem.

Ik heb daarna eigenlijk niets meer van hem gehoord, ik heb hem vanmorgen gebeld om te horen hoe het met hem is, hij voelde zich rot, ook lichamelijk, hij had vanmorgen overgegeven en hij gaf aan dat zijn kop helemaal vol zit met dingen waar hij over nadenkt, had zeker geen spijt van zondagavond in tegendeel zei hij.....

Gisteravond had ie rustig avondje gehad vertelde hij....dan denk ik waarom niet even een sms als je zegt dat je verliefd op me bent...of zit zijn hoofd te vol dat ie het allemaal ff niet meer weet...

heb het hem wel gezegd net dat het in ene zo stil was op de lijn en hij gaf toen wel aan dat het hem allemaal ff te veel wordt enzo en dat ie dan geen zin heeft om 'onzin' dingen te sturen...of tenminste onzin...(letterlijk zijn woorden)

Ik zit te twijfelen of ik hem een sms moet sturen met de inhoud:

Ben er helemaal niet blij mee, maar je zit sinds je zondag bij me weg bent gegaan zit je steeds in mijn gedachte. Mag ik deze blijven koesteren of wil je dat ik afstand neem?

Wat vinden jullie? aan de ene kant denk ik laat nog maar ff rusten, aan de andere kant weet ik liever nu gelijk waar ik aan toe ben in plaats van dat ik straks in een situatie waar ik niet moeilijker uit ga komen......
Ja precies, jij hebt je laten neuken. Niets mis mee, wellicht lekker zelfs . Maar verder heb je gewoon niets van hem te verwachten, laat het los. Let it go.....

Word gelukkig dat is de ultieme wraak!
Oke... ik ga er even voor zitten, want deze reactie gaat waarschijnlijk weer een aantal kleine explosies veroorzaken.

TO.. ik vind het niet jouw verantwoordelijkheid hoe hij met zn vrouw omgaat.

JIJ kunt zijn huwelijk niet stukmaken, dat kan hij alleen zelf.

JIJ hoeft geen verantwoording af te leggen, dat moet hij alleen zelf. JIJ hoeft je niet schuldig te gaan voelen want jij bent single.

Los van dat moet je je wel afvragen of je op de reservebank wilt blijven zitten. Want het kan inderdaad heel goed zo zijn - zoals hiervoor ook al meerdere malen gezegd - dat hij het wel prima vindt zo. Zich gevoelsmatig (verder) losmaken van zn vrouw zal niet zo moeilijk voor hem zijn (mits hij de waarheid spreekt over zn huwelijk) maar het losmaken van zijn kind is een hele hele hele lange weg. Echt een weg die jaren kan duren. Kan jij het zo lang aan om op de 2e plek te staan en vaak met het gevoel te blijven zitten dat je als neukertje wordt gebruikt?

Verder moet je de gevolgen niet onderschatten. Een voetbalvereniging is vaak een klein dorp op zicht. Hou er dus rekening mee dat als het uitkomt dat jullie wat hebben. Of als hij direct met jou 'langs de lijn' verschijnt op het moment dat ie wellicht bij zn vrouw weg is, dan zijn de rapen gaar. En dan hebben niet alleen jij, maar ook je kind, zijn kind en natuurlijk hijzelf er knap last van.
Joh, ik hoor de voorbeelden bijna wekelijks. Soms denk ik wel eens dat de wereld gewoon giga verrot is en hoop ik dat het mij nooit overkomt. (Alles is relatief zullen we maar zeggen)
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:biol schreef op 29 september 2009 @ 12:45:

back off sister!!!!

Je bent niet meer dan een scharrel... voor jou 10 anderen....

en eerlijk of niet.. als mijn vent dit zou doen., en zijn minnares zou weten dat hij getrouwd was zou ik eerst mijn vent een paar rake klappen geven, en daarna jou!

Goed of niet goed... je blijft uit een huwelijk! Punt!Hallelujah!!!!
Bianca, geen explosie van deze kant. Ik denk er precies hetzelfde over!

Zij is niet verantwoordelijk voor zijn huwelijk, maar wel voor haar leven en gevoelens, en als ze verliefd is op deze man, dan 'she is setting herself up for heartbreak'.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
natascha78, niet doen... hou de eer aan jezelf.. het is gebeurd..jullie waren er samen bij, bij je volle verstand. En het feit dat jij echt dat dat hij bij zijn vrouw weg ging/gaat zegt meer over jouw naieviteit dan over hem..

Laten voor wat het is, ademhalen en hem met opgeheven hoofd aankijken en doen alsof het leuk was maar verder niks...

Waarom zo rancuneus zijn?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
haha zo kun je het ook bekijken ja..hij heeft me letterlijk en figuurlijk genaaid...

maar me ook belazerd met zijn woorden...

dus tijd voor actie...of niet???
Nou Bianca jij omschrijft het allemaal iets uitgebreider maar dit is allemaal al genoemd, dus....ik verwacht geen explosie
Nee dus, geen actie.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:natascha78 schreef op 29 september 2009 @ 13:00:

haha zo kun je het ook bekijken ja..hij heeft me letterlijk en figuurlijk genaaid...

maar me ook belazerd met zijn woorden...

dus tijd voor actie...of niet???Ja om jezelf gelukkig te maken en hem los te laten...verder niets.
Nee joh je moet niks doen... Je hebt toch niet hard geprotesteerd die avond?

Gewoon doen alsof er niets gebeurd is. Niet meer de spanning opzoeken, hoe leuk je het ook vindt.

En uit ervaring wetende dat dit meestal niet kan: afstand nemen en er geen drama van maken. Dat is het beste voor jou én voor hem.
quote:natascha78 schreef op 29 september 2009 @ 12:55:

Alleen helaas blijf ik hem tegenkomen bij de vereniging...zou hem eigenlijk nu wel ff een hak willen zetten. Gewoon wat ie bij mij flikt effe terug doen....dat ie niet meer zomaar op het voetbalveld zijn gezicht niet meer kan laten zien...

iemand ideeen???

it takes 2 to tango.... jij bent even schuldig als hij!

je kende de persoon in kwestie en je wist dat hij getrouwd was...

waarom dan wraak nemen?

of is dit weer een typische vrouwen reactie??

weet je dit soort acties ... hier snap ik nou helemaaal niks van!
quote:biol schreef op 29 september 2009 @ 13:00:

Waarom zo rancuneus zijn?Ach, ik begrijp dat ergens wel maar het haalt niets uit. Het zal het alleen maar erger, zieliger etc maken. Als je DRAMA wilt moet je dat doen. Staat allen zo sneu
Hoi Natascha,

Kan je mij (ons) misschien vertellen waarom je hier zondag niet aan gedacht hebt? Dit is een hele oprechte vraag hoor, niet vervelend bedoeld. Misschien heb je zelf ook een aantal redenen om op een getrouwde vent te vallen. Waarom vind je jezelf niet meer waard?

Groetjes 30-
Hoezo heeft hij je belazerd?? Hij heeft nou niet echt concrete afspraken met je gemaakt toch? Wat ga je doen als hij vanavond belt dat hij bij zn vrouw weg is?

Ik zou de eer aan jezelf houden en die avond en naweeen als een grote fout zien en zo snel mogelijk vergeten. En hem is zn zaad gaar laten koken.
Je wist dat ie getrouwd was voordat je m mee naar huis nam. Dus wat heeft hij je precies aangedaan waarom je recht zou hebben op wraak? Je was er met je volle verstand bij toen je m mee naar huis nam, en sex met m had, of je had dat moeten zijn. Hij heeft je niet verkracht, dus ben je zelf verantwoordelijk voor je keuze om sex met m te hebben. iets met bilen branden en op de blaren zitten. En het is voor jou beter dan dit geheim blijft want hoe oneerlijk ook, jij staat straks bekend als de h*er van de voetbalkantine.
Ja echt Natascha, je staat echt voor aap als je er op het voetbalveld een drama van maakt. Ik herhaal nogmaals mijn woorden, hij komt er waarschijnlijk mee weg.

Jammer dan!
Geen tijd voor actie, laat het los... Jij zult er zelf uiteindelijk toch meer op worden aangekeken dan hij... Begroet hem gewoon, en laat hem verder links liggen.. Het zal zijn ego waarschijnlijk zelfs meer kwetsen als jij hem laat merken dat hij je niets meer doet (ook al is dat wel zo)...
Wat voor actie zou je willen?

Krijg het idee dat je graag wilt dat dit zou uitkomen? Ga gewoon lekker verder met je leven, niet achterom kijken en zaterdag vol overgave je zoontje aanmoedigen!
Hem een hak zetten? Waarom?

hij heeft je genaaid, dat heb je zelf toegelaten.

Gewoon wegwezen en verder gaan met je leven.
Jij n**** zelf (willens en wetens) met een getrouwde kerel dus wat geeft jou het idee dat je wraak kunt nemen en wat denk je ermee te bereiken?? Je gooit alleen je eigen naam te grabbel bij de vereniging waar jullie bij zitten en je bereikt er geen donder mee. Ja, een heleboel gezichtsverlies dat je je zo hebt laten beetnemen. Die fijne vent win je er niet mee hoor. Al zal zijn vrouw er misschien vandoor gaan, zal ie daarna heus niet naar jou toe komen rennen en zo wel, zou ik me ook nog maar even flink achter de oren krabben, want dan is het nog een grotere loser dan ie nu al is......
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Tjeez ik zit met verbazing te lezen, wat een niveau zeg......

* mental note *

Waarom zaten mijn jongens nou ook al weer niet op voetbal?

Oh, ja daarom.

En dan heb ik het niet over je geneuk met een getrouwde man.
hier ook een aversie tegen die kantine wereldje taferelen..en dit is echt weer zo n verhaal uit een boekje.
quote:natascha78 schreef op 29 september 2009 @ 12:55:

nou allemaal heel erg bedankt voor de reacties..

het is me helemaal duidelijk geworden!!

ben gewoon beetje naief geweest, maar sta nu weer met beide benen volledig op de grond!!!

Alleen helaas blijf ik hem tegenkomen bij de vereniging...zou hem eigenlijk nu wel ff een hak willen zetten. Gewoon wat ie bij mij flikt effe terug doen....dat ie niet meer zomaar op het voetbalveld zijn gezicht niet meer kan laten zien...

iemand ideeen???Kijk die kerel is een ongelofelijke eikel. Maar jij hebt natuurlijk net zo goed vieze handjes. Jij bent willens en wetens met hem van bil gegaan. De beste "hak" die jij hem kan zetten is het beschouwen als een eenmalige fout en je verre te houden van dat soort gespuis. Het voordeel daarbij is dat je jezelf niet verder omlaag haalt. Hier moet je gewoon boven staan.
Gebeurd bij elke sportclub, muziekvereniging, studentenvereniging, koor, etc.

Weleens zondagmiddag bij de Hockey geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven