Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
*legt zichzelf een kinder pijler verbod op.

ik kwam toevallig op het onderwerp "zwanger worden 2e lukt niet"
Morgen meisjes!

2 knalrode vulkanen? Ik zit werkelijk waar echt helemaal onder, lijk wel een puber....Grrrrr.....

GW, ik vind ook dat man gewoon mee moet naar die verjaardag. Wat zullen we nou toch beleven? 100 jaar, da's echt wel heel speciaal trouwens.

Specu, eigenlijk is dat gewoon onzettend kaauuuteee dat je meteen na je eisprong al "weet" dat het niet gelukt is toch? Nou ja, dat heb ik in ieder geval wel. Ik heb ook meteen na de eisprong zo'n zwaar gevoel en zere tieten. Is dus alleen maar weer afwachten wanneer het komt zeg maar.

Kath, ook ik heb nog hoop voor jou hoor! En inderdaad, je was er lekker vroeg bij!

Het gaat hier vandaag al weer ietsje beter. Irriteer me al een klein beetje minder aan andere mensen hihihi.

Nu maar weer wachten tot het voorbij is en dan maar weer vrolijk aan de slag. Al denk ik niet dat het nu ineens zomaar gaat lukken. Ik heb echt al mijn hoop gezet op mijn bezoek aan de gyn. Hoop dat ze snel weten waar het aan ligt en dat er dan ook wat aan te doen is.

Heb trouwens wel van mijn vriendin (de enige irl die het weet) 2 gelukspoppetjes gekregen met mijn verjaardag. Vond het wel erg lief van haar. Geloof er helemaal niet in, maar heb ze nu wel aan mijn handtas geknoopt....
Rain, ter compensatie heb ik nog een enorme rode/bruine vlek in mijn nek. dat was de krultang die uitschoot...
Enne Husky, veel succes vandaag he! Wel snel verslag hier he?

En Polleke, jij ook heel veel sterkte. Laat je weten wat de uitlag was?

quote:DJ Momo schreef op 29 september 2009 @ 09:34:

Rain, ter compensatie heb ik nog een enorme rode/bruine vlek in mijn nek. dat was de krultang die uitschoot... Sorry, zie het voor me...
quote:Rainbow30 schreef op 29 september 2009 @ 09:36:

[...]

Sorry, zie het voor me...lijkt net een zuigzoen. heerlijk. heb ook zo'n plek op mijn buik, vraag me niet hoe ik daar aan kwam hahahaha.
quote:DJ Momo schreef op 29 september 2009 @ 09:39:

[...]

lijkt net een zuigzoen. heerlijk. heb ook zo'n plek op mijn buik, vraag me niet hoe ik daar aan kwam hahahaha.Hoe kwam je daar aan??
Pisvlek is hier idd ook een heel normaal woord....

Net als dipstick !!! Dat is een heel dom persoon.. zo van jeeeeeeemig wat een dipstick zeg!!!!

Of mierenneuker, gebruiken jullie die wel???

Favo van mannen hier op kantoor over mede mannelijke collega's die volgens hun teveel zeuren : Ik zweer het je, die had een kutje moeten hebben.

Konden jullie die wel???
zoo jullie zijn weer actief geweest, even kijken wat ik onthouden heb...

poll, jij natuurlijk eerst, jezus zeg wat een inlevingsvermogenloos wezen heb jij aan de telefoon gehad. een uur van tevoren afbellen vind ik in dit geval al niet kunnen, laat staan dan uitstellen tot 6 oktober. gelukkig heeft je vriend nog effe terug gebeld. we duimen heel hard voor jullie vandaag!

maya wat een rotnieuws hebben jullie gekregen over zijn werk. en dat terwijl dit juist zo'n fijne periode voor jullie moet zijn! sterkte meid! (marriss, zoals maya het omschrijft lijkt het op ontslag wegens bedrijfseconomische gronden en dan komt er in 99% van de gevallen geen ontslagvergoeding of bonus of zo bij kijken...)

marriss heeft te vroeg getest.... voor jou. zou het helpen om ze te verstoppen? denk dat als ik zou weten dat ik ze in huis had dat het dan niet uitmaakte waar ze zouden liggen...

gw vind dat je gelijk hebt hoor, 100 jarige verjaardag is niet zomaar even een familiebezoekje!

raar van die opvang trouwens, lekker meedenkend om die voorlichting op zo'n tijdstip te geven. ik werd vorige week trouwens al gebeld dat ze een kandidaat gastouder hebben! naam en telefoonnummer gekregen dus nu hebben we binnenkort een afspraak om kennis te maken.

party dat shirtje met kleine boef hebben wij ook! kon als ik op jouw link klik niet zo goed zien of de letter dezelfde kleur zijn (weet ook niet of die er in verschillende kleuren was) maar als ze ook lime groen zijn is het precies dezelfde, wij hebben in die groene kleur ook nog een broekje erbij.

ik laat het straks weten rain, moet om half 12 voor controle!

verder nog even een voor jullie allemaal, en een extra grote voor riz
Poll, hoe laat kon je vanmiddag bellen? Duim hard voor je!

Husky dus ook alweer controle! En bijna je laatste werkdag zie ik! Moet je aan babykamer nog wat doen of is dat alles al helemaal af?

Fanatic, mierenneuker ken ik wel, dipstick niet en pisvlek ook niet.... maar ja, wel alweer even uit NL weg, dus ik ben natuurlijk niet op de hoogte van het nieuwste spraakgebruik!

en momo zit dus onder de zuigzoenen...... kijk als je man daarmee druk is word het natuurlijk niets met zwanger worden! ga zo eens in dat topic van je kijken, nu wel nieuwsgierig geworden.
hmm, kan dat topic niet vinden
topic link voor GW
Hey meiden,

wat ontzettend vervelend dat er alweer een paar doorgeschoven zijn naar de volgende maand.

Ik heb zelf volgens mij net mijn ei gehad dus wacht minstens 2 weken met eventueel testen. Verder werd ik ziek vannacht... buikgriep. Getsie! Voel me slap en moe.

Knuffel voor ieder die het nodig heeft!
beterschap mullie...

ik zag dat je ook op de nominatie stond voor 1 oktober... zal ik je maar 2 weken naar achter schuiven? 13 oktober ofzow?
alles goed met puppy, volgende controle 15 oktober!

gw, op zich is de kamer klaar, alleen heb ik dit weekend ontdekt dat muurstickers toch ook op glasvezelbehang geplakt kunnen worden, en ik wil nog een klokje kopen en dat was het.

alleen dat klokje.... die had ik gezien in rome, winkel had ook een webshop (google maar eens op bartolucci, vind ze helemaal leuk!) alleen zijn de verzendkosten voor een klokje van 30 euro ook 25 euro en zo'n verhouding is tegen man's principes maar ik heb daarna nergens meer zoiets kunnen vinden, dus denk dat ik die lekker toch ga bestellen.

of iemand van jullie moet binnenkort nog even naar rome gaan? of berlijn of wenen? daar zitten die winkels ook!

mulan, beterschap!
Jeetje Hus, internationaal klokje heb je uitgekozen !! Wij hebben geen klokje hangen.

Ook geen kinderlamp en ook geen gordijnen.

Heb zometeen een meeting met een klant die zijn rekeningen niet begrjipt *zucht* heb er echt geeen zin in...

Morgen middag ben ik lekker vrij. Lekker naar de stad (rotterdam) en s'avonds door naar de PREsale van de Dwaze Dagen !!!

Van alle zwangeren hier op mijn werk (we zijn met 6 of zo) ben ik de enige die 4 weken van te voren gaat stoppen.. de rest haakt allemaal af !!!
euhm dat klinkt een beetje negatief fanatic, dat ze afhaken... misschien hadden ze ook wel langer door willen werken maar gaat het lichamelijk gewoon niet?
Oh maar ik bedoel het niet zo hoor. Ze moeten idd stoppen omdat ze het lichamelijk niet meer trekken. Maar ik vind het wel jammer (voor hun) maar ook voor mij, want je kon nog wel eens gezellig een babbeltje maken

Ze zijn ook blij dat ze mogen stoppen, maar ja kan ik me wel voorstellen als je amper meer kan lopen...
ja da's waar. en nu je dat zegt... thee hoe gaat het met jou nu? helpt het nu je veel rust neemt?

willen je mannelijke collega's niet kletsen over kwaaltjes en bevallingen?
Hahaha, nou er zijn wel mannen die er over willen praten, die praten dan vooral over hoe het was toen hun vader werden. Krijg nu ook steeds meer te horen : loop je hier nou nog rond??? tot hoe lang blijf je hier !!!

Maar nee kwaaltjes wordt niet over gesproken, al praat ik zelf ook niet veel over kwaaltjes hoor, want daar gaat het toch niet van weg.
bartolucci! jaaaa. briljant zijn die!!!
husky, als ik google kom ik op een soort van pinokkio klokken, bedoel je die? Is niet echt mijn smaak.... maar als ze ook in Dld zitten wil ik er best een voor je bestellen!

Oh en moom, thanks voor de link
Booehhooee... harstikke verrot hier. Koppijn, keelpijn, kop vol snot... ook niet naar het werk vandaag. Bleegghh
gw deze bedoel ik

maar ze zitten in Duitsland alleen in Berlijn.... en verzendkosten zijn gewoon voor heel Europa hetzelfde of het dan Duitsland of Nederland is maakt niet uit... maar wel lief dat je dat aanbiedt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven