Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
lieve pollie, ik denk aan jullie vandaag. ik hoop dat je een uitslag van het onderzoek krijgt waar je ook wat mee kúnt. dikke

En lieve riz, mijn gedachten zijn óók bij jou. dikke
Plassie luiers en poopie luiers?! Toen ik een topic begon, heb ik direct gemeld dat jeukwoorden verboden zijn he... dus gewoon poep- en piesluiers aub. Danku!

Nou dames, ik kwam net thuis van mn werk (trok het niet meer, knallende koppijn) ging me even opfrissen in de badkamer, zie 4 testen in de la liggen en dacht: waarom ook niet? En nu denk ik: waarom eigenlijk wel?!

Pollie, ook ik hoop op zo goed mogelijke berichten van jou... laat snel iets van je horen please
heb je dus getest, marrissie? neg. dus?! gewoon te vroeg!!
Idd Marriss, TE VROEG!!!

Ik vind trouwens dat ze de zwangerschapstesten moeten aanpassen. Zo'n streepje dat niet verschijnt is zó deprimerend! Misschien kan er dan een smilie oid geplaatst worden op de plek waar normaal een tweede streep zou moeten komen, zodat je je een beetje gesteund voelt....

Ongewenst zwanger? %$%^#%$#&^&*(*(*($#!%$@% (= heftige vloek).

Pollie, hoe is't?

Riz, ook een dikke
Jemig, zijn dat ook al jeuk woorden??? Hier zijn het gewoon hele normale woorden hoor... Zal wel regio afhankelijk zijn...
Dag 31 is toch niet te vroeg??

Hahah, speec, inderdaad, een beetje meer steun van zo'n klote test zou wel fijn zijn! 'helaas kan ik u op dit moment niet zeggen of u het HCG-hormoon in uw pies heeft, maar allicht heeft u iets te vroeg getest, probeer het over enkele dagen nog eens, geef de moed niet op!!!'
Ja sorry, mijn jeukwoordengrens ligt nogal laag
Hahaha, ja dat blijkt. Hier zeggen mensen die woorden gewoon omdat het leuker klinkt als poep & pies.

Net zoals je het ook over hupsen hebt ipv neuken. Zijn hele normale woordjes hier
quote:Marriss schreef op 28 september 2009 @ 16:15:

Ja sorry, mijn jeukwoordengrens ligt nogal laag ik kende deze woorden niet, en moest ernstig inhouden hahahaha. sorry fan, zal idd wel een lokale uitdrukking zijn!
Moom en Rain, bah bah, bah! Heeeeeele dikke knuffels (weer, bah, bah, bah). Wil jullie gewoon eens om de goede reden knuffelen!

Mariss, misschien inderdaad te vroeg? Hoop het zo!

Krijg de uitslag morgen pas, grrrr. Ik werd gebeld, maar zat fijn met mijn zieke darmen op het toilet. Was ook een uur voordat de afspraak stond. Ik kon tussen 1 en 4 terugbellen voor een nieuwe afspraak. Op zich al raar, maar toen ik belde zei de baliedame dat ik nu op 6 oktober gebeld zou worden met de uitslag. Ik barstte meteen in tranen uit en vertelde haar dat ik al drie maanden op de uitslag wachtte. Vervolgens deed ze er alles aan om zo snel mogelijk van me af te zijn.

Ik bleef verbouwereerd achter... Mijn vriend heeft net nog eens gebeld en kreeg toen een aardige dame aan de lijn die nu heeft geregeld dat we het morgen horen. Wordt vervolgd....Stom gedoe en dan merk ik dat het evenwicht dat ik denk te hebben toch wel wankel is in dit soort situaties.

Ik ga even wat teruglezen hier, god wat schrijven jullie veel, hahaha.
nou jaaaa zeg, wat idioot!!! Je zou toch denken dat die mensen enigszins moeten begrijpen hoe stressvol het allemaal is. Belachelijk zeg.
jemig Pollie! weer zo'n Kuthoofd, lekker meelevend weer, de Pisvlek (sorry, ben een beetje van de bijzondere scheldwoorden vandaag geloof ik). lief van vriendje dat ie even ingrijpt.

ik doe nog gewoon even zen stralen naar de jou. en morgen extra veel pos. gedachten... kus!!!
Ach, normaal ben ik haantje de voorste om nog eens terug te bellen, maar ik was blij dat mijn vriend het dit keer deed. Had of gaan huilen en was dus onverstaanbaar geweest, of ik had haar door de telefoon getrokken.

Nou ja, nu maar hopen dat er niks raars is en dat de commotie daar vandaan komt.

Wat fijn dat alles goed is Riz!

Ik ga weer verder lezen...
Moom; rare scheldwoorden zijn welkom hoor. Zeg ik ze morgen nog even snel tegen haar, hahaha.
jeetje poll, dat vind ik echt gewoon getuigen van 0,0 % inlevingsvermogen! Zij snappen toch ook wel dat je naar die datum toeleeft zou je denken? Tuurlijk is 1 dag extra op 3 maanden niet lang, maar als je je er helemaal op hebt ingeleefd is het natuurlijk een eeuwigheid die je dan nu nog weer moet wachten. want is niet leuk!

Hier net weer controle gehad, ze is nog steeds een meisje, al was het deze keer wat moeillijker te zien omdat ze er niet echt goed voor ging liggen. Ligt nog steeds een dikke week tot 2 week voor op groei (komt volgens gyn omdat man en ik allebei groot zijn, nu vind ik dat best mee vallen, ik ben 175 en man iets van 190, vind ik zelf nog wel meevallen.... ) maar voor de zekerheid ga ik nog een glucose-tolerantie test doen om te kijken of ik toch geen zwangerschapsdiabetes heb, heb gelukkig kunnen regelen dat ze het in mijn ziekenhuis mogen prikken, anders had ik 2 uur bij hen op de praktijk kunnen zitten. Wel weer een leuke 3d foto meegekregen van het gezichtje, zal vanavond nog even kijken of ik hem op de hyves kan zetten.

Fanatic, je weet toch wel dat bij borstvoeding alles normaal is van 1 poepluier per 10 dagen tot 10 per dag......

Zo, en nu eerst even boodschappen doen!
GW : Ik weet het, maar het gemiddelde aantal luiers schijnt 8 op een dag te zijn (poep & pies bij elkaar) zie wel hoe het gaat, als het op vriendlief lijkt zal ik wel 16 luiers per dag gebruiken hahahaaha.

Fijn dat je echo goed is gegaan meid !!!
Hé Poll, wat een k*tzooi, snap echt niet dat ze je in eerste instantie gewoon naar 6 Oktober verplaatsen terwijl je gewoon al drie maanden aan het wachten bent. Wat een ongevoelige types zeg... Zal voor je duimen morgen
Rain en moom

Poll: wat super onbeschoft was die mevrouw zeg. Het is al spannend nieuws en als ze je dan zo behandelen, kan ik me voorstellen dat je van slag bent. Sterkte morgen.
Heeee lieffies,

Bedankt voor alle lieve knuffels. Helpt heus wel een beetje! Heb het idee dat ik vandaag alles op de automatische piloot heb gedaan. Vond vandaag iedereen stom, m.a.w. ik irriteerde me aan iedereen. En dan bedoel ik ook echt iedereen. Gewoon iemand die langskomt op de fiets en iemand net in supermarkt. T' is toch om gek van te worden. En dan ook nog eens om alles maar dan ook werkelijk alles kunnen janken. Nou, nu nog even wachten tot vriendje thuiskomt, even flink janken en knuffelen en dan gaat het hopelijk weer ietsje beter!

Polleke, jeetje zeg, hebben ze dan helemaal geen respect? Nou, nog 1 dagje wachten dan maar. Ik hoop op positief nieuws voor je!

Fanatic, ik vind het ook verschrikkelijke jeukwoorden.

Mariss, getest?? Mmmm, dat kan zomaar niet...en dan ook nog eens negatief. Ben er een beetje bang voor, al hoop ik natuurlijk dat je stiekem te vroeg bent!

Annika, hoe is het met jou?

En Erine, met jou?

GW, gelukkig krijg je nog steeds een meisje. Zou wat zijn zeg, het kan natuurlijk wel, maar ja die kleertjes staan een meisje net even beter!
Ff snel, ben net thuis en ga zo sporten:

Poll, als we iemand voor je in elkaar moeten slaan, dan zeg je het hè? Wij vormen zo met z'n allen echt een vervaarlijk clubje hoor!! Ze zouden nog willen dat je connecties had bij de Hell's Angels, want zeker die vrouwen die net ongesteld zijn geworden die hebben rauwe, pure, gemene agressie in zich! (maar goed, wat ik dus eigenlijk zeggen wil: wat een poepchinezen! (mag dat wel, Mariss?) Sterkte nog even tot morgen..

En verder: Rain en moom: ik weet t even niet.. Geloof dat ik niet zoveel zinnigs erover meer kan zeggen.. Vind t gewoon kut voor jullie en denk aan jullie.

Mariss, een neg test is ook kut! Verstop ze maar ietsje beter.. Rot dat je met jouw cyclus ook niet echt weet wanneer je logischerwijs kunt testen..

Voor wat betreft de 1 oktober tribune: ik ben nog in de race, maar voel al wel een wat zwaar gevoel in mijn onderbuik, dus ik verwacht er bijzonder weinig van.. T voelt allemaal eigenlijk net als normaal als ik ongesteld word..Enige pluspunt: ik heb ineens geen last meer van puistjes! Da's nieuw, en als ik dan onverhoopt toch ongesteld word, dan pak ik dat dan toch weer mee! (je moet positief blijven hè..)

Moom, vond jouw jompeltje toch wel errug grappig, maar heb toch liever ander jompeltje naast mijn naam staan!
quote:Rainbow30 schreef op 28 september 2009 @ 18:19:

Vond vandaag iedereen stom, m.a.w. ik irriteerde me aan iedereen. En dan bedoel ik ook echt iedereen. Gewoon iemand die langskomt op de fiets en iemand net in supermarkt. T' is toch om gek van te worden. En dan ook nog eens om alles maar dan ook werkelijk alles kunnen janken. Nou, nu nog even wachten tot vriendje thuiskomt, even flink janken en knuffelen en dan gaat het hopelijk weer ietsje beter!!dat had ik ook vandaag! hahahaha. iedereen in mijn hoofd verrot gescholden.
quote:Kath76 schreef op 28 september 2009 @ 18:25:

Moom, vond jouw jompeltje toch wel errug grappig, maar heb toch liever ander jompeltje naast mijn naam staan!

hij was stiekem best geestig he??

heb net gedineerd met maaltijdsalade en bapao's. vriend meelde vandaag dat ie een cursus/dinerding had. bah. pluspunt: gooische vrouwen seizoen vier is binnen, dus ik doe even een marathonsessie, dan ben ik weer bij
Hier alles ok. Had toen ik ongesteld werd zo'n klote week! Herken het zo Rain en Moom! Ik kon om alles wel janken en alles irriteerde me en toen ik op mijn werk ook nog gedonder had, stortte ik echt helemaal in.

Maar nu de playdagen weer achter de rug en het wachten begint weer. Last van mijn darmen (kan komen door ongezonde eten van afgelopen weekend) en veel plassen, terwijl ik voor mijn gevoel niet zoveel had gedronken. Maar ik geloof er niet zo in. Hoop wel...

Leo: Men heeft het altijd over de roze wolk, maar ik hoor juist van heel veel mensen die net bevallen zijn dat alles best pittig is in het begin. Je leven staat echt totaal op z'n kop en ook al ben je dol op je kleine mannetje, er is een hoop veranderd en je kunt je leventje niet meer leiden zoals je gewend was. Dat is wel even slikken en dat duurt ook wel even voordat je dat nieuwe ritme te pakken hebt en kunt dealen met dat hevige verantwoordelijkheidsgevoel. Sterkte meissie en probeer ook gewoon heel veel te genieten. Het begin is heftig, maar als jullie helemaal op elkaar ingespeeld zijn, voelt het allemaal heus weer helemaal goed!
Party, ik heb nog even je aanwinsten bekeken, wat een grappige sloffen, heb ik bij mijn prenatal niet gezien! En dat lakentje past wel heel goed in jullie kamertje!
En voor alle ladies met een dikke dip, vind het zo klote voor jullie, weet wel dat dat niet verandert aan jullie gevoel, maar zou zo graag willen dat iedereen hier nu snel zwanger is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven