Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whoehahahaha Amaal, ik word gek van dat gel*l over Sinterklaas al. Succes

Gelukkig is kind weer beterder.

Jin, volgens mij is reflux enzo nog niet vast te stellen want alle maagklepjes schijnen nog niet helemaal goed te werken in nieuwgeboren spruitjes

Ik denk dat het gewoon een geval is van niet weten wanneer ze moet stoppen met drinken. Ierse binge drinker dus
quote:Star schreef op 29 september 2009 @ 18:02:

Whoehahahaha arme Bandy. Heb je een fotootje kunnen maken?vond ik wat zielig, om uitgebreid te fotograferen
Gelukkig is Bandy lief en pikt ze alles.
Cee, de poppenamputeerster!! Wat een type haha!

Die kleine Ee, wat een schatje. Lijkt ze erg op babyCee Star?

Fijn Jin, best gauw nog van je UGGS. Ga je ze met sok dragen?

Ik heb ze lekker meegenomen naar de camping, bij deze hoort het ook bij de campingsmoking. :-)

Vish, hoeveelste nu bij huis L.? Inschrijving is gesloten toch?
Juul is gelukkig meestal wel lief voor Bandy tegenwoordig. Het was nu ook heel lief bedoeld.....

Vis: Een uur aan het eten, pff dan ligt het eten hier echt allang in de kliko. Knap dat je dat volhoud

Hahaha leuke opmerking van L Amalia.
Compu, check Hyves, zet er net een foto van babyCee neer voor je.
Star, weet je wat pas erg is? Ik zag hier de KERSTVERSIERING al aan een huis hangen. Zum kotzen..... Ik ga daar lekker heel hard pepernoten gooien of zo *Jinny zint op wraak* Kerst, hoe haal je het in je hoofd zeg!

Compu, met sok ja, niet over nagedacht eigenlijk haha.
Echt al lichtjes enzo?!?!?! Hoe leuk ik de feestdagen ook vind, je kan het ook overdrijven natuurlijk

Ik zou met pompoenen gooien, die komen beter aan dan pepernoten
Ah, goeie tip, in het kader van Halloween. Ik kan natuurlijk ook Jinnyman voor spook laten spelen (das niet zo moeilijk ).
Ik wil ook wel even komen hoor qua spokigheid

Halloween weer op het programma dit jaar?
Ik draag ze zonder sok, de Uggs.

Wat heb je nou betaald Jin? En welke had je ook al weer? Ik kan die van mij niet vinden, maar ik heb best hoge met een rits van achter en een metalen merkje erop (dat is volgens mij dat ze van 2009 zijn, want dat hadden ze daar allemaal behalve die in de uitverkoop waren). Zitten erg warm, te warm zelfs nu!

Kijken jullie Ladder49 of is dat niet leuk?
Nou ja, dat weet ik nog niet hoor. Ik herinner me nog twee jaar geleden toen ik totaal werd overrompeld door alle zingende kindjes (en de vers gekregen zak pepernoten van oma er aan moest).

Vorig jaar was ik dus goed voorbereid maar ja, er kwam geen tere kinderziel een liedje zingen hoor (we eten nu nog van de voorbereide snoepzakjes ).
Morgen trouwens voor het eerst Ceetje weer naar kdv brengen met Eetje. Eens kijken of we het op tijd redden
quote:Jinny schreef op 29 september 2009 @ 20:31:

Nou ja, dat weet ik nog niet hoor. Ik herinner me nog twee jaar geleden toen ik totaal werd overrompeld door alle zingende kindjes (en de vers gekregen zak pepernoten van oma er aan moest).

Vorig jaar was ik dus goed voorbereid maar ja, er kwam geen tere kinderziel een liedje zingen hoor (we eten nu nog van de voorbereide snoepzakjes ).Nee ik bedoelde of Oudste misschien zelf ging 'lopen'
Ladder49? Waar? I Waakeen.
Hij wil zelf zo lang zitten hoor, van mij hoeft het niet

Die Ceetje, zet zich nu al in voor de feministische beweging

Leuke foto's allemaal Star!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh, moeten ze zonder sok? Nou, dan probeer ik dat maar uit.

Ik heb grijze halfhoge, hele simpele Amalia. Jij hebt ze veel hipper denk ik. Ik weet nog niet precies wat van de creditcard af is geschreven. Ik meld het exacte bedrag nog oke?
quote:Star schreef op 29 september 2009 @ 20:31:

Morgen trouwens voor het eerst Ceetje weer naar kdv brengen met Eetje. Eens kijken of we het op tijd redden Uhhhh denk het NIET!
Oh gossie, ik heb geen idee. Ik denk dat de Kita wel weer iets met lampionnetjes doet tegen die tijd, en ja, dan gaan we weer een poging wagen (vorig jaar had jongste een grote dochter van een andere ouder totaal ondergekotst en werd oudste zo ziek dat ie niet meer wilde lopen).
Zonder sokken zou ik het nog voor elkaar krijgen om er zweetvoeten in te krijgen
quote:Vishnu schreef op 29 september 2009 @ 20:33:

[...]

Uhhhh denk het NIET! Ik denk hetzelfde.
quote:Jinny schreef op 29 september 2009 @ 20:34:

Oh gossie, ik heb geen idee. Ik denk dat de Kita wel weer iets met lampionnetjes doet tegen die tijd, en ja, dan gaan we weer een poging wagen (vorig jaar had jongste een grote dochter van een andere ouder totaal ondergekotst en werd oudste zo ziek dat ie niet meer wilde lopen).O ja, da's waar ook. Staat me iets van bij
Star eh waar? Ik zie geen verschil!! Wat een gelijkenis zeg..

Succes morgen met je klotsende oksels!

Jin, ik kan er niet tegen, krab me dan helemaal suf, dus met sokken hier.

Vish, ga je nog 8 okt. feest vieren? Optocht, peuter-kleuterfestival..
Nee ben op vakantie Compu!
quote:Vishnu schreef op 29 september 2009 @ 20:43:

Nee ben op vakantie Compu!Angel, deze post graag bewerken wegens provoceren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven