Good Luck
dinsdag 29 september 2009 om 21:38
quote:bridges6 schreef op 29 september 2009 @ 21:24:
Doehoei? Hmmm is dat not done? Vrees dat dat hier ook wel eens gezegd wordt...
Denk aan druk spelende kinderen die ineens allebei tegelijk opspringen en heel hard 'DOEHOEI' roepen en al beginnen te zwaaien voor ik goed en wel mijn tas heb gepakt en gedag heb gezegd.
Doehoei? Hmmm is dat not done? Vrees dat dat hier ook wel eens gezegd wordt...
Denk aan druk spelende kinderen die ineens allebei tegelijk opspringen en heel hard 'DOEHOEI' roepen en al beginnen te zwaaien voor ik goed en wel mijn tas heb gepakt en gedag heb gezegd.
dinsdag 29 september 2009 om 21:38
quote:Maleficent schreef op 29 september 2009 @ 21:36:
Tja, die trainer, ik zei het jullie al, dat wordt helemaal niks en ik spreek uit ervaring.Ik weet waar het over gaat en daar houdt het ook mee op. Mijn raam staat open dus als ze beetje geluid produceren kan ik het horen.
Tja, die trainer, ik zei het jullie al, dat wordt helemaal niks en ik spreek uit ervaring.Ik weet waar het over gaat en daar houdt het ook mee op. Mijn raam staat open dus als ze beetje geluid produceren kan ik het horen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 29 september 2009 om 21:39
dinsdag 29 september 2009 om 21:40
quote:Vishnu schreef op 29 september 2009 @ 21:37:
Ja het is in Dalyan Mal! Oh wat leuk dat je dat kent.
Heb vroeger wel schildpadden gehad maar ben er nooit dikke vrienden mee geworden. Alleen het voeren vond ik leuk Dat is een heel mooi gebied. Er zitten ook heel veel ooievaars (ben ik gek op). Er is daar een station waar ze verzorgd worden. En je hebt daar een stuk gebied met een soort van Biesbosch waar je met een bootje door kan en dan zie je de koningsgraven in de rotsen uitgehakt. En je kunt daar vlakbij ook een zwavelmodderbad doen. Dat vond ik wel lachen.
Ja het is in Dalyan Mal! Oh wat leuk dat je dat kent.
Heb vroeger wel schildpadden gehad maar ben er nooit dikke vrienden mee geworden. Alleen het voeren vond ik leuk Dat is een heel mooi gebied. Er zitten ook heel veel ooievaars (ben ik gek op). Er is daar een station waar ze verzorgd worden. En je hebt daar een stuk gebied met een soort van Biesbosch waar je met een bootje door kan en dan zie je de koningsgraven in de rotsen uitgehakt. En je kunt daar vlakbij ook een zwavelmodderbad doen. Dat vond ik wel lachen.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 29 september 2009 om 21:42
Vishnu, ik heb vroeger ook een schildpad gehad. Wel 18 jaar en toen weggegeven aan iemand die ze in de tuin hield, die had er heel veel en ze konden daar in de tuin en in de vijvers zwemmen. Was veel leuker voor haar dan bij ons te wonen. Maar ik vond het wel moeilijk hoor. Het was een roodwang.
dinsdag 29 september 2009 om 21:44
Wij hadden een roodwang en een zaagrug. Die roodwang was echt een b*tch maar zaagrug was wel lief.
We gaven ze guppies en meelwormen en probeerden steeds ander levend voer. Maar dat schoonmaken elke keer pfffffffffff, onze zijn ook in een soort paradijsje terechtgekomen met andere soortgenoten.
We gaven ze guppies en meelwormen en probeerden steeds ander levend voer. Maar dat schoonmaken elke keer pfffffffffff, onze zijn ook in een soort paradijsje terechtgekomen met andere soortgenoten.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 29 september 2009 om 21:45
quote:Maleficent schreef op 29 september 2009 @ 21:42:
Vishnu, ik heb vroeger ook een schildpad gehad. Wel 18 jaar en toen weggegeven aan iemand die ze in de tuin hield, die had er heel veel en ze konden daar in de tuin en in de vijvers zwemmen. Was veel leuker voor haar dan bij ons te wonen. Maar ik vond het wel moeilijk hoor. Het was een roodwang.Je hebt de tandjes nog in je vingers staan neem ik aan?
Vishnu, ik heb vroeger ook een schildpad gehad. Wel 18 jaar en toen weggegeven aan iemand die ze in de tuin hield, die had er heel veel en ze konden daar in de tuin en in de vijvers zwemmen. Was veel leuker voor haar dan bij ons te wonen. Maar ik vond het wel moeilijk hoor. Het was een roodwang.Je hebt de tandjes nog in je vingers staan neem ik aan?
dinsdag 29 september 2009 om 21:45
Dank Vish, ik zat al heen en weer te bladeren of ik ergens wat gemist had. Klonk allemaal zo chinees in mijn oren, maar het ging over Voetbal. Tja, geen verstand van. Klinkt als een gave vakantie, ik wil ook! Wanneer hoor je of je het huis hebt?
Cin, oe, dat zou ik ook genant vinden! Ach, kinderen zijn daar sowieso erg makkelijk in. Ik was bijna in tranen omdat Max z'n vriendje naar de kleuterschool ging. Daar speelde hij altijd mee, waren door het dolle heen als ze elkaar zagen, dus ik vond het mannetje al heel zielig. Wat zegt hij, Oh, geeft niet hoor, dan ga ik met C spelen
Verder ben ik het kwijt. Ga nog even op vent wachten, die zou zo thuis zijn en dan kruipen we lekker naast het mannetje. Max was helemaal over z'n toeren want hij miste papa zoohoo. Die ligt nu lekker in ons bed dus . Tot morgen, Suus succes met bevallen!
Cin, oe, dat zou ik ook genant vinden! Ach, kinderen zijn daar sowieso erg makkelijk in. Ik was bijna in tranen omdat Max z'n vriendje naar de kleuterschool ging. Daar speelde hij altijd mee, waren door het dolle heen als ze elkaar zagen, dus ik vond het mannetje al heel zielig. Wat zegt hij, Oh, geeft niet hoor, dan ga ik met C spelen
Verder ben ik het kwijt. Ga nog even op vent wachten, die zou zo thuis zijn en dan kruipen we lekker naast het mannetje. Max was helemaal over z'n toeren want hij miste papa zoohoo. Die ligt nu lekker in ons bed dus . Tot morgen, Suus succes met bevallen!
dinsdag 29 september 2009 om 21:46
Precies hier ben ik ook geweest. Dan kwamen we vanuit die soort Biesbosch zeg maar, naar de zee toe varen. En dan zou je dus schildpadden moeten zien maar die zitten daar niet echt veel in deze tijd van het jaar (sorry). Maar dat strand is echt heel mooi want dat ligt helemaal tussen bergen in. Echt een mooie plek.
dinsdag 29 september 2009 om 21:50
Onze Roodwang was wel leuk hoor! En slim ook. Mijn vader gaat 's avonds altijd even douchen en dan doet hij zijn pyama aan, en rookt hij nog even een sigaartje beneden in zijn uppie. Maar vroeger was dat dan even een moment om de huisdieren te vertroetelen. Dus als die Roodwang die streepjes zag dan werd hij al helemaal dol want dan kreeg hij nog wat te eten.
Ah, 1-0
Ah, 1-0