Good Luck
dinsdag 29 september 2009 om 21:53
Haha, schildpadden. Fond memories.
Wij hadden er 1 en die heette ButsMuts. En die hadden we echt al wel een paar jaar. Maar toen vond m'n vader dat ineens zielig voor 'm en die kocht er 1 bij. De volgende dag had die nieuwe ButsMuts opgegeten en weer een dag later was die nieuwe ook dood.
Exit schildpadden in Huize Cin.
Beestenboel daar trouwens bij Star. Gijs wil nu ineens ook konijnen. Dachtutnie, kerel.
Wij hadden er 1 en die heette ButsMuts. En die hadden we echt al wel een paar jaar. Maar toen vond m'n vader dat ineens zielig voor 'm en die kocht er 1 bij. De volgende dag had die nieuwe ButsMuts opgegeten en weer een dag later was die nieuwe ook dood.
Exit schildpadden in Huize Cin.
Beestenboel daar trouwens bij Star. Gijs wil nu ineens ook konijnen. Dachtutnie, kerel.
dinsdag 29 september 2009 om 21:56
Haha, dat klinkt ook gezellig Cin
Wij hadden die schildpad gekocht en toen zei die man van de dierenwinkel dat er best guppies bij in konden, was gezellig. Dus wij komen 's morgens beneden, alle guppies dood op 1 na. Slimme dierenwinkelman.
Weet nog wel dat ik een keer thuis kwam van school en mijn moeder helemaal in tranen, van ik moet je iets heel ergs vertellen. Dus ik dacht opa of oma dood, papa een ongeluk gehad oid. Was het konijn doodgegaan. Ja, ik vond het niet leuk, maar hoe mijn moeder er stond was ik gewoon opgelucht, ik verwachtte een vreselijk drama.
Wij hadden die schildpad gekocht en toen zei die man van de dierenwinkel dat er best guppies bij in konden, was gezellig. Dus wij komen 's morgens beneden, alle guppies dood op 1 na. Slimme dierenwinkelman.
Weet nog wel dat ik een keer thuis kwam van school en mijn moeder helemaal in tranen, van ik moet je iets heel ergs vertellen. Dus ik dacht opa of oma dood, papa een ongeluk gehad oid. Was het konijn doodgegaan. Ja, ik vond het niet leuk, maar hoe mijn moeder er stond was ik gewoon opgelucht, ik verwachtte een vreselijk drama.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 29 september 2009 om 22:00
Onze poes was ineens weg, was ik een jaar of 8 denk ik. Stond ik haar 's avonds altijd toch nog even te roepen kwam de buurvrouw aan (Denk er een doorrookte kop en stem bij); Weeeheet je het niet ofsooww? Die kat van jullie is verskeurd door de hond van G.
En was daarna in de prullenbak gegooid door die mensen.
Toen wilde ik nooit meer huisdieren.
En was daarna in de prullenbak gegooid door die mensen.
Toen wilde ik nooit meer huisdieren.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 29 september 2009 om 22:22
Kunnen die foto's hier weggehaald worden, kwijl..
Vish, ben je nou officieel hier!? gezellig!
*mal, zet je haar in je mooie ontwerp hierboven?*
Suze goed dat je relaxt bent! Fijn! Ik ga aan je denken morgen.
Bridges, sure met make up ha ha! Dat haal ik er pas af als ik naar bed ga, of als ik na het hardlopen 's avonds douche. Dan zit ik wel een uur zonder make up op de bank
Ziet er niet uit dus
Jum, krijgt honger van dat Herman den Blijker programma.
Tjee, die Tooske heeft er zin in hè, alweer zwanger van de 3e! Haar oudste is jonger dan die van ons, uit 2007.
Vish, ben je nou officieel hier!? gezellig!
*mal, zet je haar in je mooie ontwerp hierboven?*
Suze goed dat je relaxt bent! Fijn! Ik ga aan je denken morgen.
Bridges, sure met make up ha ha! Dat haal ik er pas af als ik naar bed ga, of als ik na het hardlopen 's avonds douche. Dan zit ik wel een uur zonder make up op de bank
Ziet er niet uit dus
Jum, krijgt honger van dat Herman den Blijker programma.
Tjee, die Tooske heeft er zin in hè, alweer zwanger van de 3e! Haar oudste is jonger dan die van ons, uit 2007.
woensdag 30 september 2009 om 09:55
Goeiemorgen,
Suze, succes zometeen bij de vk. Heb je een beetje lekker kunnen slapen?
Vish wat een geweldige plaatjes! Ik krijg helemaal zin in vakantie als ik dat zie. Wanneer ging je daar naar toe?
Star hoe is het met je meisjes? Weet de kleinste al, hoe het dag en nacht ritme in elkaar steekt?
Mal, ik heb nog even 2 x gestemd. Ik zag dat ze nog steeds bovenaan stonden!
Kokos nog gefeliciteerd met Tim!
Zo Compu en Bridges, verplicht aan de voetbal gisteravond? Gezellig
Ik weet het even niet meer, zoveel geklets tussendoor.
Ik heb een baaldag vandaag. Bleghh.. was het alvast maar morgen.
Ik ga ff wat nuttigs doen
Suze, succes zometeen bij de vk. Heb je een beetje lekker kunnen slapen?
Vish wat een geweldige plaatjes! Ik krijg helemaal zin in vakantie als ik dat zie. Wanneer ging je daar naar toe?
Star hoe is het met je meisjes? Weet de kleinste al, hoe het dag en nacht ritme in elkaar steekt?
Mal, ik heb nog even 2 x gestemd. Ik zag dat ze nog steeds bovenaan stonden!
Kokos nog gefeliciteerd met Tim!
Zo Compu en Bridges, verplicht aan de voetbal gisteravond? Gezellig
Ik weet het even niet meer, zoveel geklets tussendoor.
Ik heb een baaldag vandaag. Bleghh.. was het alvast maar morgen.
Ik ga ff wat nuttigs doen
woensdag 30 september 2009 om 10:16
Morguh,
leuke opmerkingen weer
Star, typefoutje
Amaal, man had nog dagen over, vandaar zijn vrije dag. Koekjes waren goed gelukt.
Volgens mij kunnen kindjes wel duidelijk aangeven als ze oorpijn hebben. Fijn dat hij weer vrolijk is.
Mal, inderdaad wat vreemd dat J. bij een dosisverhoging meer aanvallen krijgt. Wordt er wel bloed geprikt om zijn spiegelwaardes te bepalen? Misschien is hij overgevoelig voor de medicatie? Persoonlijk vind ik Lamictal zeer heftig. Ik heb ook ontzettend moeten wennen en ben er nog steeds niet tevreden over. Als ik het iets later in neem, dan merk ik dat gelijk.
Ha, die Jonathan, dat gaat goed!
Mamax, arme Max. Hoe gaat het nu?
Bam, hoe gaat het met jou?
Jin, dat meen je niet! Kerstverlichting
Ik zal kijken of ik wat plaatjes kan plakken van de cadeautjes van Tim.
Star, kdv op tijd gehaald?
Vish, dat wordt vast een goede vakantie
Naat, zomaar een baaldag? Hoe gaat het met je kids?
leuke opmerkingen weer
Star, typefoutje
Amaal, man had nog dagen over, vandaar zijn vrije dag. Koekjes waren goed gelukt.
Volgens mij kunnen kindjes wel duidelijk aangeven als ze oorpijn hebben. Fijn dat hij weer vrolijk is.
Mal, inderdaad wat vreemd dat J. bij een dosisverhoging meer aanvallen krijgt. Wordt er wel bloed geprikt om zijn spiegelwaardes te bepalen? Misschien is hij overgevoelig voor de medicatie? Persoonlijk vind ik Lamictal zeer heftig. Ik heb ook ontzettend moeten wennen en ben er nog steeds niet tevreden over. Als ik het iets later in neem, dan merk ik dat gelijk.
Ha, die Jonathan, dat gaat goed!
Mamax, arme Max. Hoe gaat het nu?
Bam, hoe gaat het met jou?
Jin, dat meen je niet! Kerstverlichting
Ik zal kijken of ik wat plaatjes kan plakken van de cadeautjes van Tim.
Star, kdv op tijd gehaald?
Vish, dat wordt vast een goede vakantie
Naat, zomaar een baaldag? Hoe gaat het met je kids?
woensdag 30 september 2009 om 10:25
Goeiemiddag!
Hoe laat moest Suus ook alweer naar de vk?
Kokos, Max hoest nog steeds heel naar. Geen koorts gelukkig, het zal wel een of ander virus zijn.
Star, lief dat Ceetje wilde dat Eetje bleef!
We zouden vanavond even bij kleine van vriendin kijken, maar ze stuurde net een smsje dat ze weer naar huis mag (ze had een keizersnee) en dat ze eerst even rustig aan de nieuwe situatie willen wennen. Man kent haar man al 23 jaar, vind het toch een beetje mutsig. Of ben ik nou raar?
Hoe laat moest Suus ook alweer naar de vk?
Kokos, Max hoest nog steeds heel naar. Geen koorts gelukkig, het zal wel een of ander virus zijn.
Star, lief dat Ceetje wilde dat Eetje bleef!
We zouden vanavond even bij kleine van vriendin kijken, maar ze stuurde net een smsje dat ze weer naar huis mag (ze had een keizersnee) en dat ze eerst even rustig aan de nieuwe situatie willen wennen. Man kent haar man al 23 jaar, vind het toch een beetje mutsig. Of ben ik nou raar?