Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Voor sinterklaas vraag ik meestal kleine dingetjes. Wij doen voor zo'n 25 euro p.p. en vind het wel leuk als ik dan meerdere dingetjes krijg. (zoals genoemde dingen) voor mn verjaardag vraag ik toch wel wat grote/duurdere dingen...
ja GW, daar zit wel verschil in. stom genoeg. bij mij meer emotioneel dan budgettair. ik vind bij sint kleinere kadootjes van bij elkaar 25 euro leuker, terwijl ik op mijn verjaardag 1 kado van 25 euro prima vind! (25 eur is voorbeeld... mijn moeder wil me dit jaar een exorbitant duur kado geven. mijn broer had ze een telelens gegeven, à 550 euro ofzo... vandaar dat ik aan een flitser dacht. 'houd' ik nog 300 euro ofzo over....... en dan zeggen dat ik arrogant ben omdat ik niets weet want ik heb alles al!? gekke wezens, die moeders)
Hahaha moomie wat knap van je... tja we weten allemaal dat ik een bsb'er ben.. had me voorgenomen om tijdens de volgende tour (deze dus) ook minimaal 2 shows in het buitenland te doen, maar ja het liep allemaal ff anders. Maar vind het niet heel erg hoor... ze komen wel weer een keer terug.

Ik ben zo blij dat wij niet aan sinterklaas en kerst doen he... voor mijn verjaardag vind ik het altijd al zo erg als mensen vragen wat wil je???

Mijn schoonmoeder koopt wel altijd iets voor ons met kerst. Krijg ik meestal iets van een nieuwe pyjama of nieuwe ondergoedjes (ze werkt bij de hunkemoller he..)
zó duur zijn de kadootjes nu ook weer niet die ik voor mijn verjaardag krijg hoor, marriss!!
VET, fanatic schoonmams werkt bij de Hunkie!!! regel eens een leuke korting of sample sale voor ons, fan!?!?!?!?!
Hahahaha, dat kan ze helaas niet doen !!!! Ik kan jullie alleen maar op de hoogte houden wanneer de nieuwe folder de winkel in gaat en of er landelijke vriendinnenavonden zijn (dan krijg je korting)

Maar ik vind het ideaal hoor, als ik een BH nodig heb ga ik gewoon naar haar, ze weet wat ik leuk vind hihihihi.
Ik vind sinterklaas juist gewéldig! En dan niet om de cadeaus ofzo, maar wel om de gedichten, en elkaar nog even (op een leuke manier) pakken om de dingen die ze hebben uitgevreten... geweldig!!

Vorig jaar had ik bijv. wat leuks... schoonmoeder rijdt nogal vaak te hard, dus had behoorlijk wat bekeuringen ontvangen dat jaar. Had ik een brief opgesteld, zgnd door de directeur van het CJIB, waarin hij ('de directeur' dus) haar bedankte voor het grootste deel van zijn inkomen over 2008 Heel verhaal, dat ie al een prima salaris had, maar dat ie nu -dankzij haar rijstijl- de keuken kon verbouwen ofzo, hilarisch! Iedereen lag compleet in een deuk. Had de brief ook echt gemaakt op CJIB-papier, zag er heel echt uit.
ha moom, jij hebt dus ook zo"n moeder die haar beide kinderen precies iets even duurs wil geven, hier ook zo een.

Wil je geen mooie nieuwe foto-tas? Wat ga je trouwens met zo'n extra flitser doen? Ik weet eigenlijk niet zo goed waarvoor ik die zou gebruiken.
Nou dan weet ik het ook niet meer moom

Heb mn best gedaan. Oh nog één poging: lekker geurtje! (vraag ik op mn verjaardag, DKNY of Hugo Boss denk ik) of een nieuw horloge.
Zo, ik duik zo mijn mandje maar weer eens in... eerst het nummer block rockin'beats van de Chemical Brothers afluisteren (zeeeeeeeeeeeeer gaaf nummer)

Het was me weer een waar genoegen. Ik meld me alvast af voor de eerst komende tig uur. Moet morgen eerst hard arbeiten en als ik eenmaal naar huis mag dan ga ik s'middags weer shoppie shoppie doen.. dus ben pas thuis rond een uur of 9 s'avonds denk ik... waarschijnlijk dood en doodop

Fijne avond iedereen nog !!!!
Dat zijn er twee
Truste, werkse, shopse Fan!
shop ze morgen fanatic, ga je nog voor iets specifieks shoppen?

Ik ga ook mijn bedje zo opzoeken, dus trusten voor de rest!
oeh, nieuw horloge, ja. maar heb nogal dure smaak.

en GW, ja, zo'n moeder heb ik. zucht. lastig hoor

flitser, euhm, sja, flitsen denk ik? vind de ingebouwde flitser nou niet super goed, weinig bereik maar en is vaak heel onflatteus licht ook, want direct van voren, en met een aparte flitser kan je hem ook omhoog richten, zodat je via muur/plafond belicht. aldus de theorie.
chemical brothers zijn wreed, ben nog eens naar concert geweest, 2 jaar geleden.

shop en werk ze, en de rest trust. ik ga ook plat.
ben benieuwd hoe de theorie je in de praktijk bevalt momo! (mss heb ik dan voor volgend jaar ook een goed verjaardagskado)

zo en nu ga ik er echt vandoor!
voor allen!
marriss, voor dat soort doeleinden bewaar ik al tijden een leeg velletje belastingdienst-briefpapier + envelop.......
GW, ben met mijn vriendin een door-foto-opdrachten-te-doen-leer-je-van-elkaar-projectje aan het opzetten: elke 2 weken een foto van een onderwerp naar keus (we gaan het alfabet af, dus beginnen iets met een A: kan iets uitbeelden dat met een a begint, of de a zelf op de een of andere manier uitgebeeld, snap je?), aan elkaar toesturen en dan van elkaar beoordelen. we hopen zo onze techniek wat te verbeteren. heb al een mooi idee voor de A (eerste opdracht, dus 12 oktober). alleen nog even kans zien die uit te werken..... moet ik een goede locatie voor weten te vinden, en weer moet beetje meewerken.
trust!!! ik ga ook slapen. nog 2 nachtjes.....
36,1.

4 op een rij, én early bird punten!
heb nog niet bijgelezen, maar kom even Riz een hele dikke geven op deze bijzondere dag, moeilijke dag, dubbele dag, ik weet niet wat de beste omschrijving is, maar we denken aan je meid!
Ook hier word aan je gedacht Riz en een hele dikke van mij!
Riz, sterkte vandaag
Kom ook even een dikke geven aan Riz en Riz man. op deze moeilijke dag... Denk aan jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven