Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4

woensdag 30 september 2009 om 16:25
Natuuuurlijk zit alles hoog en huil je je ogen uit je hoofd vandaag... en dat geeft helemaal geen drol! Het is ook echt niet niets wat jullie hebben moeten meemaken. Fijn dat jullie nog even saampjes uit eten gaan vanavond ,even eruit. Geniet ervan.
Mams kwam net even op ziekenbezoek met een lading fruit en fotoboeken... gosh wat was ik een scheetje als kind Zó leuk!
Moom, zodra één van ons de deur weer uit kan, gaan de formulieren op de post... (waarschijnlijk gaat vriend vandaag of morgen even boodschappen doen, ik zie het nog niet zitten, voel me behoorlijk ziek. Wat een snot kan een mens in zich hebben zeg
Mams kwam net even op ziekenbezoek met een lading fruit en fotoboeken... gosh wat was ik een scheetje als kind Zó leuk!
Moom, zodra één van ons de deur weer uit kan, gaan de formulieren op de post... (waarschijnlijk gaat vriend vandaag of morgen even boodschappen doen, ik zie het nog niet zitten, voel me behoorlijk ziek. Wat een snot kan een mens in zich hebben zeg
woensdag 30 september 2009 om 16:41
Oooh, lieve Riz, ik ben blij dat je ze gekregen hebt en dat je er blij mee bent. Het verdriet wegnemen lukt natuurlijk niet, maar we kunnen in ieder geval wel laten weten dat we aan je denken. En je bent per slot van rekening ook moeder geworden van een prachtige dochter vorig jaar!
Marriss, dikke baaaaal! Ik vond het toch hoopvol klinken hoor. Deze maand gaan jullie er dus echtechtecht voor??
Hier weet ik het niet. Zit nu op dag 26 en ga echt niet eerder dan zondag testen (dat is eigenlijk al vroeg). Heb ook het idee dat buikpijn iets minder overheersend is dan anders, maar dat is misschien wishful thinking. Ik vind het wel weer retespannend, maar ik ben me mentaal wel aan het voorbereiden op een mislukking.
Wij sexen echt op commando. Niet romantisch, wel functioneel. Oh nee, functioneel is het ook nog niet. Nou ja, het voelt zo in ieder geval alsof we er echt álles aan doen.
Annika, hoe lijkt het bij jou?
Moom, dat berglandschap op je gezicht klinkt niet leuk.... Bén je al ongesteld (en dus chagerijnig en teleurgesteld), krijg je ook nog enorme puisten! Het is gewoon oneerlijk...
Moeders, hoest met jullie?
Marriss, dikke baaaaal! Ik vond het toch hoopvol klinken hoor. Deze maand gaan jullie er dus echtechtecht voor??
Hier weet ik het niet. Zit nu op dag 26 en ga echt niet eerder dan zondag testen (dat is eigenlijk al vroeg). Heb ook het idee dat buikpijn iets minder overheersend is dan anders, maar dat is misschien wishful thinking. Ik vind het wel weer retespannend, maar ik ben me mentaal wel aan het voorbereiden op een mislukking.
Wij sexen echt op commando. Niet romantisch, wel functioneel. Oh nee, functioneel is het ook nog niet. Nou ja, het voelt zo in ieder geval alsof we er echt álles aan doen.
Annika, hoe lijkt het bij jou?
Moom, dat berglandschap op je gezicht klinkt niet leuk.... Bén je al ongesteld (en dus chagerijnig en teleurgesteld), krijg je ook nog enorme puisten! Het is gewoon oneerlijk...
Moeders, hoest met jullie?
woensdag 30 september 2009 om 17:07
Riz nogmaals een hele dikke voor jou, kan me maar half voorstellen hoe onwijs moeilijk deze dag voor jullie moet zijn. We kunnen niet meer als laten weten dat we aan jullie denken!!
Spannend speec…. Blijf gewoon heel hard duimen!!
Gelukkig voel jij je vandaag weer wat beter Yaay….
Aaah nee Marriss, hele hele dikke van mij, had anders goede hoop voor je deze maand!!
Gewoon K*T… Kan me wel voorstellen dat er nu op commando gesekst moet worden! Je moet trouwens wel al vanaf morgen gaan beginnen met tempen dan, was een beetje laat met informeren heeft voor mij dus al geen nut meer deze maand, jammer!! Veel beterschap liefie…
Lieve Moom laat die hoop voor mij maar varen hoor, ben al bijna een week ongesteld… !! Stom van je gezicht, altijd het gevoel dat meteen iedereen weet dat ik ongesteld ben, bah!
Maya al wat meer bekend over het ontslag van je vriend?
Zo ben er weer vandoor ga zo sporten…
Spannend speec…. Blijf gewoon heel hard duimen!!
Gelukkig voel jij je vandaag weer wat beter Yaay….
Aaah nee Marriss, hele hele dikke van mij, had anders goede hoop voor je deze maand!!
Gewoon K*T… Kan me wel voorstellen dat er nu op commando gesekst moet worden! Je moet trouwens wel al vanaf morgen gaan beginnen met tempen dan, was een beetje laat met informeren heeft voor mij dus al geen nut meer deze maand, jammer!! Veel beterschap liefie…
Lieve Moom laat die hoop voor mij maar varen hoor, ben al bijna een week ongesteld… !! Stom van je gezicht, altijd het gevoel dat meteen iedereen weet dat ik ongesteld ben, bah!
Maya al wat meer bekend over het ontslag van je vriend?
Zo ben er weer vandoor ga zo sporten…
woensdag 30 september 2009 om 17:13
Er zijn eigenlijk geen vervolgstappen, behalve seks hebben op het goede moment (en ja, ook als we geen zin hebben, dat punt is wel bereikt inmiddels, maar meestal wordt het toch nog leuk, hahaha). Weer zwanger worden dus en dan hopen op een goede afloop. Ik heb laatst een tip gekregen over het AMC; een unit speciaal voor jonge zwangerschappen. Als het weer misgaat, ga ik daar eens neuzen. Maar het gaat niet weer mis, dat weet ik ook wel. Zucht...

woensdag 30 september 2009 om 17:22
Ohw Pollie ik gun het je zó! Vind soms echt dat ik gewoon niet zo moet zeuren, er zijn genoeg mensen die het allemaal veel en veel zwaarder hebben dan ik/wij, met natuurlijk jou en Riz als levende voorbeelden...
Nog even een vraagje mbt tempen, moet dit persé sochtends? Kan het ook elke avond om bijv. 22uur?
Nog even een vraagje mbt tempen, moet dit persé sochtends? Kan het ook elke avond om bijv. 22uur?

woensdag 30 september 2009 om 17:28
quote:Marriss schreef op 30 september 2009 @ 17:22:
Ohw Pollie ik gun het je zó! Vind soms echt dat ik gewoon niet zo moet zeuren, er zijn genoeg mensen die het allemaal veel en veel zwaarder hebben dan ik/wij, met natuurlijk jou en Riz als levende voorbeelden...Edit: met deze 'wij' refereer ik aan vriend&mij, zal hier niet voor anderen spreken!
Ohw Pollie ik gun het je zó! Vind soms echt dat ik gewoon niet zo moet zeuren, er zijn genoeg mensen die het allemaal veel en veel zwaarder hebben dan ik/wij, met natuurlijk jou en Riz als levende voorbeelden...Edit: met deze 'wij' refereer ik aan vriend&mij, zal hier niet voor anderen spreken!

woensdag 30 september 2009 om 17:39
mariss, moet persee 's ochtends na een nachtrust van een minimaal aantal uren, dan meet je nl. je basale rusttemperatuur, die 's avonds is teveel afhankelijk van wat je die dag gedaan hebt. Maar je hebt dus weer duidelijkheid,
En zo blijven er langzaam steeds minder over voor onze mega-tribune van morgen.... Wel goed dat je de vragenlijsten op de bus doet!
Poll, die poli in het amc klinkt wel goed, maar die ga je gewoon niet nodig hebben, deze keer komt het helemaal goed, dat moet gewoon!
erine, je kunt best een paar dagen na begin van je cyclus nog gaan meten hoor, ik liet ook wel eens een dagje weg (als ik nachtdients gehad had ofzo), het is alleen wel handig om de dagen rond je eisprong wel echt iedere dag te meten omdat je dan natuurlijk je temp. sprong moet kunnen zien.
Speec, ik duim voor je! Hoe lang is het nu eigenlijk na jouw miskraam? Word wel weer eens tijd! Word sowieso wel weer eens tijd dat we hier weer nieuwe zwangeren hebben!
Momo, jij gaat morgen toch naar de HA, ben benieuwd wat hij voorstelt, gaat je vriend nog mee?
Hier vandaag mijn zwangerschapsdiabetes test gedaan, alle waarden waren gelukkig goed (eerder te laag), dus dat is mooi! Ga gewoon een groot kind krijgen...
Riz, hangt het lampje al? En fijn dat de bloemen zijn aangekomen! Nog een paar weken volhouden en dan kun je je 2e dochter vast houden, niet dat het verdriet dan minder word maar dan heb je wss wel iets meer afleiding.
En zo blijven er langzaam steeds minder over voor onze mega-tribune van morgen.... Wel goed dat je de vragenlijsten op de bus doet!
Poll, die poli in het amc klinkt wel goed, maar die ga je gewoon niet nodig hebben, deze keer komt het helemaal goed, dat moet gewoon!
erine, je kunt best een paar dagen na begin van je cyclus nog gaan meten hoor, ik liet ook wel eens een dagje weg (als ik nachtdients gehad had ofzo), het is alleen wel handig om de dagen rond je eisprong wel echt iedere dag te meten omdat je dan natuurlijk je temp. sprong moet kunnen zien.
Speec, ik duim voor je! Hoe lang is het nu eigenlijk na jouw miskraam? Word wel weer eens tijd! Word sowieso wel weer eens tijd dat we hier weer nieuwe zwangeren hebben!
Momo, jij gaat morgen toch naar de HA, ben benieuwd wat hij voorstelt, gaat je vriend nog mee?
Hier vandaag mijn zwangerschapsdiabetes test gedaan, alle waarden waren gelukkig goed (eerder te laag), dus dat is mooi! Ga gewoon een groot kind krijgen...
Riz, hangt het lampje al? En fijn dat de bloemen zijn aangekomen! Nog een paar weken volhouden en dan kun je je 2e dochter vast houden, niet dat het verdriet dan minder word maar dan heb je wss wel iets meer afleiding.

woensdag 30 september 2009 om 17:44
Aaah sjit hee, ben niet zo'n ochtendmens dus probeerde iets te verzinnen waardoor ik in het weekend mn wekker er niet voor hoefde te zetten, maar dat gaat dus niet op... (kom altijd zo slecht weer in slaap als ik eenmaal wakker ben!)
fijn dat de waarden goed waren GW!
Speec, vorige week zat ik wat terug te lezen in onze eerdere topics, toen was ik ook weer bij de dagen dat jij positief had getest... je had er vanaf het begin af aan geen vertrouwen in he? Pfff... was me ook wat he. denk je daar nog vaak aan?
fijn dat de waarden goed waren GW!
Speec, vorige week zat ik wat terug te lezen in onze eerdere topics, toen was ik ook weer bij de dagen dat jij positief had getest... je had er vanaf het begin af aan geen vertrouwen in he? Pfff... was me ook wat he. denk je daar nog vaak aan?

woensdag 30 september 2009 om 17:51

woensdag 30 september 2009 om 17:57
Riz, wat fijn dat je zo blij bent met de bloemen. Is inderdaad het minste wat we konden doen. En we denken heel vaak aan je en zeker op een dag als vandaag....
Mariss, jeetje wat klote zeg. En ziek en ongesteld geworden, wat wil een mens nog meer.
En Erine ook al een week ongesteld en Kath heeft ook al niet echt goede hoop dit keer. Nou, dan kan die tribune wel worden afgebroken.
Momo, succes bij de dokter morgen. Ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat lopen allemaal. Hoop op snel meer duidelijkheid.
Pfff, wat is het toch fijn om een vrouw te zijn. En zeker een ongestelde vrouw. Ontzettende behoefte aan chocolade, maar jezelf meteen daarna een dik/vet varken vinden. En dan ook nog allemaal puisten. Wat een leven....
Ondanks alles toch een fijne avond!
Mariss, jeetje wat klote zeg. En ziek en ongesteld geworden, wat wil een mens nog meer.
En Erine ook al een week ongesteld en Kath heeft ook al niet echt goede hoop dit keer. Nou, dan kan die tribune wel worden afgebroken.
Momo, succes bij de dokter morgen. Ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat lopen allemaal. Hoop op snel meer duidelijkheid.
Pfff, wat is het toch fijn om een vrouw te zijn. En zeker een ongestelde vrouw. Ontzettende behoefte aan chocolade, maar jezelf meteen daarna een dik/vet varken vinden. En dan ook nog allemaal puisten. Wat een leven....
Ondanks alles toch een fijne avond!
woensdag 30 september 2009 om 18:38
riz, jeeeeej de bloemen zijn aangekomen. Zat nog ff in de stress (en vriendlief zelfs, stuurde een sms of ze al waren aangekomen) maar het is gelukt! Ben zo blij dat je er blij mee bent, en zoals iedereen zegt, dat is toch het minste wat we kunnen doen. Kreeg tranen in mijn ogen van je reactie (kuthormonen )
Marriss, bloed is kut! En ook nog eens ziek, bah.
Polleke, dus gewoon weer aan de bak dus. En natuurlijk gaat het niet weer mis.
Rain, ik moet er echt aan wennen dat ik niet meer ongesteld word.
Gw, fijn dat je diabetestest goed is, een groot kind zeg je, maar dat is nu toch nog maar een schatting?
Erine, lekker gesport, hoe is het nu met je?
Maya, wat balen van je vriend zijn baan zeg! Hopelijk, ondanks de moeilijke tijden, snel iets nieuws.
Moom, groene pukkels klinken wel heeeel ranzig.
Fanatic, jij mazzelaar, nu al naar de Bijenkorf, ik mag morgen pas.
Specu, goed gevoel heb je!!! Hou 'm vast, ik hoop het zo voor je (en voor iedereen hier natuurlijk).
Mulan, hoe staat het met het klussen?
Hier hou ik het even bij. Ik ben vandaag 10 weken zwanger, 1/4e gehad!
Vandaag kadootje (mooi horloge van Fossil) voor vriend gekocht, we zijn morgen 1.5 jaar samen, morgen naar de DDD maar wil eigenlijk deze maand lekker sparen voor onze mini.
Liefies, ik ga lekker op de bank, vriendje komt zo thuis en gaat koken en daarna lekker onder de douche of in bad, heb het zo koud maar vertik het om de verwarming aan te zetten.
doeii
Marriss, bloed is kut! En ook nog eens ziek, bah.
Polleke, dus gewoon weer aan de bak dus. En natuurlijk gaat het niet weer mis.
Rain, ik moet er echt aan wennen dat ik niet meer ongesteld word.
Gw, fijn dat je diabetestest goed is, een groot kind zeg je, maar dat is nu toch nog maar een schatting?
Erine, lekker gesport, hoe is het nu met je?
Maya, wat balen van je vriend zijn baan zeg! Hopelijk, ondanks de moeilijke tijden, snel iets nieuws.
Moom, groene pukkels klinken wel heeeel ranzig.
Fanatic, jij mazzelaar, nu al naar de Bijenkorf, ik mag morgen pas.
Specu, goed gevoel heb je!!! Hou 'm vast, ik hoop het zo voor je (en voor iedereen hier natuurlijk).
Mulan, hoe staat het met het klussen?
Hier hou ik het even bij. Ik ben vandaag 10 weken zwanger, 1/4e gehad!
Vandaag kadootje (mooi horloge van Fossil) voor vriend gekocht, we zijn morgen 1.5 jaar samen, morgen naar de DDD maar wil eigenlijk deze maand lekker sparen voor onze mini.
Liefies, ik ga lekker op de bank, vriendje komt zo thuis en gaat koken en daarna lekker onder de douche of in bad, heb het zo koud maar vertik het om de verwarming aan te zetten.
doeii
woensdag 30 september 2009 om 19:04
Riz ik ben blij dat ze aangekomen zijn en dat je er zo door geroerd was. (zelfs ik heb zitten huilen, daar is niet heel veel voor nodig nu maar toch)
Mariss verdomme weer bloed. En dan voel je je ook al niet zo lekker. voor jou
Specu!! ik blijf voor je duimen.
GW fijn dat alles goed is. Geeft in ieder geval een tevreden en goed gevoel.
Hier nog steeds wat gerommel in mijn darmpjes maar de kleine schopt zelf ook behoorlijk en heb nog lekker zitten luisteren met de angel sounds. Kan hem nu goed horen.
Straks ff lekker een douche pakken en dan in mijn pyjama op de bank. Heerlijk met een kopje thee!
Mariss verdomme weer bloed. En dan voel je je ook al niet zo lekker. voor jou
Specu!! ik blijf voor je duimen.
GW fijn dat alles goed is. Geeft in ieder geval een tevreden en goed gevoel.
Hier nog steeds wat gerommel in mijn darmpjes maar de kleine schopt zelf ook behoorlijk en heb nog lekker zitten luisteren met de angel sounds. Kan hem nu goed horen.
Straks ff lekker een douche pakken en dan in mijn pyjama op de bank. Heerlijk met een kopje thee!

woensdag 30 september 2009 om 19:36
becky, tuurlijk blijft het een schatting, maar het was eigenlijk bij alle echo's die ik tot nu toe gehad heb dat uit de berekening obv beenlengte, rompomvang etc. dat mijn kind een week tot 2 weken voor was (de echo berekent dat automatisch als de gyn meet). Ach, we zien wel, mss ga ik ook wel gewoon lekker 1 tot 2 weken eerder bevallen, dan is het weer mooi in evenwicht
Heb maandag nog mijn echo aan de Uni, dus ben ook wel benieuwd of ze er daar iets over zeggen of niet.
Heb maandag nog mijn echo aan de Uni, dus ben ook wel benieuwd of ze er daar iets over zeggen of niet.
woensdag 30 september 2009 om 19:47
Riz, ook van mij nog een hele dikke zoen en natuurlijk vergeten we jou en je meisje niet!
Moom, groene pukkels klinkt wel heel viezz.. Ik heb er eigenlijk in de pubertijd nooit zoveel last van gehad, t viel wel mee.. Ik moet nu dus echt weer wennen aan mijn ongave gezichtje, niets aan! (niet dat ik verder helemaal gaaf ben ofzo hoor..) Maarreh, bij mij is t een soort van connect-the-dots spelletje op mijn gezicht, dat als je een streep tussen al mijn pukkels zet, dat er dan een lief beertje tevoorschijn komt ofzo.. Hartstikke leuk!
Mariss, het is stom, het is stom, het is stom!!!! En dan ook nog ongesteld worden als je je al zo beroerd voelt, wat een kutwereld! O ja, en hier ook zeker geen ochtendmens, dus voel bijzonder met je mee!
Hier nog geen bloed, maar ook maar weinig moed, want begin langzaam krampen en rugpijntje te krijgen.. Als t morgen nog niet is gearriveerd ga ik ook nog niet testen hoor.. Ik heb nog nooit (negatief) getest, en t lijkt me eigenlijk wel leuk om de eerste keer maar meteen positief te testen zeg maar.. Dus kunnen we de tribune naar het weekend verplaatsen? Dierendag is natuurlijk ook een hele leuke dag! (en aangezien iedereen afhaakt, zoek ik dan liever weer wat aansluiting met Speec!)
Jeeeh Becks, een kwart gehad!
GW, feli met geen zwangerschapsdiabetes! Denk dat ik morgen nog wel even naar de DDD ga, dus ga kijken of ik jouw t-shirtje kan scoren. Welke maat ook alweer? Hoop wel dat ze m hier hebben, t is maar een klein winkeltje natuurlijk..
Ga eten, lekker boerenkool! (en hier is de verwarming lekker wel aan!)
Moom, groene pukkels klinkt wel heel viezz.. Ik heb er eigenlijk in de pubertijd nooit zoveel last van gehad, t viel wel mee.. Ik moet nu dus echt weer wennen aan mijn ongave gezichtje, niets aan! (niet dat ik verder helemaal gaaf ben ofzo hoor..) Maarreh, bij mij is t een soort van connect-the-dots spelletje op mijn gezicht, dat als je een streep tussen al mijn pukkels zet, dat er dan een lief beertje tevoorschijn komt ofzo.. Hartstikke leuk!
Mariss, het is stom, het is stom, het is stom!!!! En dan ook nog ongesteld worden als je je al zo beroerd voelt, wat een kutwereld! O ja, en hier ook zeker geen ochtendmens, dus voel bijzonder met je mee!
Hier nog geen bloed, maar ook maar weinig moed, want begin langzaam krampen en rugpijntje te krijgen.. Als t morgen nog niet is gearriveerd ga ik ook nog niet testen hoor.. Ik heb nog nooit (negatief) getest, en t lijkt me eigenlijk wel leuk om de eerste keer maar meteen positief te testen zeg maar.. Dus kunnen we de tribune naar het weekend verplaatsen? Dierendag is natuurlijk ook een hele leuke dag! (en aangezien iedereen afhaakt, zoek ik dan liever weer wat aansluiting met Speec!)
Jeeeh Becks, een kwart gehad!
GW, feli met geen zwangerschapsdiabetes! Denk dat ik morgen nog wel even naar de DDD ga, dus ga kijken of ik jouw t-shirtje kan scoren. Welke maat ook alweer? Hoop wel dat ze m hier hebben, t is maar een klein winkeltje natuurlijk..
Ga eten, lekker boerenkool! (en hier is de verwarming lekker wel aan!)

woensdag 30 september 2009 om 20:10
hilarisch kath, connect the dot...
die pukkel doet me echt een partij zeer joh. elke keer als ik naar voren leun, begint ie te kloppen ofzo. nouja, jullie hebben me al genoeg ranzig en viezzzz genoemd.. zal er over ophouden.
morgen idd HA. ben ook heel benieuwd wat zij gaat zeggen (vrouwelijke arts). heb mijn fertiliteitsvriend schemas maar even uitgeprint vandaag op kantoor. ik laat het uiteraard weten. vriend gaat (nog) niet mee.
die pukkel doet me echt een partij zeer joh. elke keer als ik naar voren leun, begint ie te kloppen ofzo. nouja, jullie hebben me al genoeg ranzig en viezzzz genoemd.. zal er over ophouden.
morgen idd HA. ben ook heel benieuwd wat zij gaat zeggen (vrouwelijke arts). heb mijn fertiliteitsvriend schemas maar even uitgeprint vandaag op kantoor. ik laat het uiteraard weten. vriend gaat (nog) niet mee.
woensdag 30 september 2009 om 20:11
woensdag 30 september 2009 om 21:09
Zo ik ben ook weer van de partij.
Ben net terug uit de stad, ben teruggekomen met welgeteld 1 legging en 2 huidmaskertjes. Heftig he !!!
Heb niets gekocht op de babyafdeling, niets leuks of allemaal veel te duur. Schoonmams wou ook niets kopen want ze vind alles teveel jongen of teveel meisje... en daar tussenin is allemaal saai (qua kleur)
Rizzie ik ben blij dat je de bloemen gehad hebt en dat je er zo blij mee bent. Doe maar lekker rustig aan vandaag meid.
In het kader van de 90's request week (ja ik ben verslaafd) wat vond je het meest foute nummer uit de 90's??
Voor de rest, ik ben zo gaar nu als het maar kan... ga straks maar eens onder de hete douche, mijn rug voelt alsof ie in twee stukken gaat breken....
Ben net terug uit de stad, ben teruggekomen met welgeteld 1 legging en 2 huidmaskertjes. Heftig he !!!
Heb niets gekocht op de babyafdeling, niets leuks of allemaal veel te duur. Schoonmams wou ook niets kopen want ze vind alles teveel jongen of teveel meisje... en daar tussenin is allemaal saai (qua kleur)
Rizzie ik ben blij dat je de bloemen gehad hebt en dat je er zo blij mee bent. Doe maar lekker rustig aan vandaag meid.
In het kader van de 90's request week (ja ik ben verslaafd) wat vond je het meest foute nummer uit de 90's??
Voor de rest, ik ben zo gaar nu als het maar kan... ga straks maar eens onder de hete douche, mijn rug voelt alsof ie in twee stukken gaat breken....

woensdag 30 september 2009 om 21:34
marriss ik heb nog niet op hyves gelezen maar lavast een hele dikke voor jou, omdat je verdorie weer ongesteld bent geworden en omdat je niet happy bent.
specu wat spannend dat je temperatuur hoog blijft, houden zo! ik duim voor dierendag (en als hond heb ik misschien nog een beetje meer invloed? )
erine ook een voor jou, een week al pfff...
riz fijn dat de bloemen goed zijn aangekomen! hopelijk hebben je vriend en jij een fijne avond gehad samen...
ga effe naar hyves..
specu wat spannend dat je temperatuur hoog blijft, houden zo! ik duim voor dierendag (en als hond heb ik misschien nog een beetje meer invloed? )
erine ook een voor jou, een week al pfff...
riz fijn dat de bloemen goed zijn aangekomen! hopelijk hebben je vriend en jij een fijne avond gehad samen...
ga effe naar hyves..