NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Dag hoor!

Goed gedaan Elo.

Ik ga vanaf donderdag start to run doen, in de sportschool... Kijken of ik dat leuk vind
Start to run lijkt me buiten veel leuker. Bij mooi weer, dat wel.
Maar dan ga ik dus 3x fitnessen en 3x hardlopen in de week. Dat vind ik een beutje te veel van het goede Mamz
Het lijkt toch een beetje 50/50 te worden hier... Ik vin m ook mooi Marels... Weet zeker dat boro m ook wel kan waarderen, beginnen we zo langzaam maar zeker toch een freak-kliek te vormen!
Ik vindum wel flexx ja :-)

Volgens mij had Hennes een jaar of 3 geleden zo'n shirt voor kinderen. Het was iig een platenhoes van Iron Maiden.

A echter wilde een Cars shirt ( begrijpelijk ! ) en dus werd het tot grote spijt van Vriend Cars .

Pfjoei,

Op de valreep oppas voor morgen geregeld voor Tut.Morgen hebben we de intake voor de EMDR therapie voor A en Vriend, en das niet handig met kinderen erbij... Mijn ex schoonmoeder ( De vaste oppas ) is net geopereerd en kan niet oppassen, mijn broer is onbereikbaar. Een lieve oom\vriend die wel eens op kon passen heeft een baan ( De etter ) en kan dus ook niet.

Help.

Op het laatste moment bedacht ik me dat mijn moer gisteren int land is aangekomen. En aangezien ze zo vaak zegt dat ze ons mist, heimwee heeft en baalt dat ze veel van haar kleinkinderen mist..

Moeders past morgen op.

Dat scheelt. :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Moge ladies,

Ik heb vandaag toch iets raars, letterlijk nog nooit gebeurd. Ik kan mijn bril niet vinden. Ja ook rot zoeken als je weinig ziet. Van narigheid heb ik maar even lenzen ingedaan. En ga zo verder zoeken.

Hebben jullie mijn topic bij eten gezien?

prikeenvorkje.nl is al online, alleen Roos en ik kunnen er niet op. We zitten beide bij Tele2, allebei al met Tele2 gebeld maar het kan nog wel 4 dagen duren voor ik uberhaubt wat van ze hoor. Wel balen dat andere al op de site kunnen en wij niet.

Maar goed.

Vandaag weer nagelmodel. Dus weer een groot deel van de dag weg. Komt me nu niet zo goed uit. Maar kan haar niet laten zitten, dat doe ik niet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goeie oplossing Boro

MV, gezien, ik heb me al aangemeld

Je bril... nachtkastje? Bij computer? Badkamer?

Goedemorgen!! Ik had uit kunnen slapen, maar dat lukt me dus n ooit. Nouja. zometeen maar de was doen en bed verschonen
Jeutje jij bent ook vroeg ploesje. Zonde van je vrije dag niet uitslapen. Kan je er nog iemand de schuld ervan geven?
Mijn werk?

Ach, ik kan mezelf nu nuttig maken... Kan he? Eerst koffie maar.
morge meisjes

ik kan er inmiddels wel op, snap alleen niet waarom Mleen dat nog niet kan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
goede morgen!

ik kan ook op PEV (prik een vorkje, of zullen we het PE vork noemen)

heb de Blog al gelezen en het recept van de dag en ik ben aangemeld en ingelogd en dat soort ongein

bij de foto stond copyright, maar wat doen jullie met recepten? is dat allemaal zelf bedacht?

ook wat zelf bedacht is kan misschien geinspireerd zijn op een kookboek of Allerhande. pas op dat ze je daar niet over aan gaan vallen.
mv, ik ga zo de blog insturen . Naar jouw email adres ?
mv heeft mail :-)
I'm not craaaazy!!!! (meebler)
quote:Pilous schreef op 30 september 2009 @ 09:31:

I'm not craaaazy!!!! (meebler) daar zijn de meningen nog over verdeeld Plous
quote:rosanna08 schreef op 30 september 2009 @ 09:32:

[...]

daar zijn de meningen nog over verdeeld Plous
nouhou
er worden hier tikken uitgedeeld op de vroge ochtend

ik heb net mijn koffie door dehele keuken gegooid, handig!

gelukkig komen straks de schoonmakers, dan komt alles goed

ik moet nog even het huis opruimen voor die tijd en de deur uit, anders zit ik ze in de weg
Smurfin wat leuk dat jij er wel op kan, ik nog niet. Na uren aan de lijn gister met Tele2 zeiden ze dat ik binnen 4 dagen bericht krijg. Vanochtend mijn hosting gebeld en daar moet ik 48 uur wachten.

Maar goed.

Nee de recepten worden allemaal mijn eigen foto's met het recept erbij. En ik heb dan nog ingezonden recepten. En in overleg wil ik kijken of sommige recepten ( goedkeuring van Age gehad) en even met Ijee overleggen of ze het onder mijn naam willen of onder hun eigen naam. Je kan met mij alle kanten op.

Nee die copy van die blog ging zo, de blogschrijfster vroeg mij of ik een foto had van erwtensoep waar een lepel rechtop in stond. Ik zoeken maar kon het nergens vinden. Ja deze dus, dus ik de eigenaresse gemaild of ik de foto mocht gebruiken. Mocht als ik erbij zou zetten dat het van haar was. Prima. Voor andere blogs heb ik onbekende foto's dus kijk of dat geen probleem gaat worden. Maar ik checkte voorheen ook veel kooksites of mijn foto's nergens stonden. Want met google zijn er een paar honderd foto's van mij in omloop. Voor bij prikeenvorkje ga ik in de foto's de webnaam zetten en neerzetten dat er copyright op zit.

Al met al ben ik er nog niet hoor. Maar hoop wel dat ik ook snel op prik kan komen. Wel zo leuk als eigenaar dat je zelf mag meedoen.
Goed over nagedacht Mleen
Oi allen!

Mleen hier ook nog ff succes met je prachtige site!

(zit nu ook daar het forum te verkennen )

Ligt het echt niet aan je browser of iets anders dat je er niet op kunt? of heb je ergens anders ook problemen mee ?
het ligt niet aan de browser, ik had het gisteren ook Borrie, zelfde provider en ik het FF en Mleen heeft IE of Chrome en het is echt alleen de site, forum is ook geen probleem

Gelukkig kan ik er nu wel op
balen dat je zelf niet op de site kan MV!

je eigen megasuperhyperproject ptvrdrie

en je had Bootje ook al weer gespamed op het forum zag ik..

ik ga wel snel weer kijken want ik verwacht dus een Blog van Boro

PEV rules!
euhm, hiermee ga ik ervan uit dat Roos medewerker is en dat het niet haar project is

dat klopt toch? of ben ik nu Roos aan het negeren en beledigen?
ghehehehe nee hoor Elo, het is Mleen's site, ben alleen haar rechterhand dus je negeert of beledigt niemand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven