Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Momo - Herkenbaar trouwens, Mima heeft ook van die dagen dat ze alleen maar op schoot wil slapen, of in de draagdoek. Gisteren nog! Zat echt te wachten tot Man thuis kwam om haar even over te nemen. Maar toen wilde ze ineens toch wel in de kinderwagen slapen... tsssssk

Rebbel - Hoop dat je tussen het gesnotter door toch een leuk kraambezoek hebt van je collega's. Waar staan die stoere foto's van Bekkie eigenlijk? Ben wel erg nieuwsgierig nu!
quote:Star schreef op 30 september 2009 @ 10:43:

Pipi, veel kinderen hebben 's avonds een onverklaarbaar huiluurtje, hoeven niet per se krampjes te zijn gelukkig. Lastig is het wel, want ze doen het vaak net tijdens het eten ofzo

Verkouden kinderen, check. Hier ook echt een volle babyneus, zo zielig. Het reutelt helemaal

Haha...ik dacht dat alleen mijn kinderen een soort biologische klok hadden om tijdens het eten te huilen...niet dus. Zo slaapt Elfje ook standaart als er visite komt, maakt niet uit op welk moment van de dag.

Vannacht trouwens 6 1/2 uur aan 1 stuk geslapen....dat doet wonderen zeg.

Hoe is het met jouw Starry night?
6.5 uur, wow Heerlijk!

Met Starry nachten gaan een stuk beter dan tijdens zwangerschap. Voeden en weer in slaap komen kost me wel een uur 's nachts, maar voor de rest slaapt ze.
Erg he?! Dat je met baby nu meer uurtjes kunt maken dan zwanger. Ik had ook al heeel lang niet meer zo lang achter elkaar geslapen. Ben er gewoon moe van

Inad...schoonmoeder weer lekker terug naar eigen huis inmiddels?

Vis; nog bedankt voor je tip van het op je arm leggen van baby. Is succes hier, niet om windjes te laten, maar wel om te ontspannen. Waar slaapt jouw man eigenlijk?
Dien en Ely, beterschap!

Ik wil er heel graag 3, Ely, dus op naar maat 41

Hangaapjes zijn lief!

Hier ook een hangaapje, hij hangt op mijn bovenbenen, erg schattig en twee handen vrij

Pipi, ik zou zelfde aanraden als Vis, lekker bij je nemen. Als iedereen dan beter slaapt. En, kan je wieg in de schommelstand? Dat kan ook helpen. Bij Chica hielp een zelfgemaakte hangmat, opgehangen in de box.

Mmomo, naar van de spruw zeg, en Lala ook. Rot dat dat zo hardnekking is!

Geen ervaring mee dus ook geen tips, maar hoop dat het snel helemaal over is

Hier ook al kriebels, haha, grappig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ierenouders gaan vanmiddag weer en, na 5 dagen is dat ook wel weer fijn. Weer gewoon voeden in de huiskamer, op de bank of achter de pc.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Lala1979 schreef op 30 September 2009 @ 12:17:

Vis; nog bedankt voor je tip van het op je arm leggen van baby. Is succes hier, niet om windjes te laten, maar wel om te ontspannen. Waar slaapt jouw man eigenlijk?

Fijn dat ze er in elk geval door ontspant!

Mijn man slaapt in het weekend bij ons in de babykamer en door de week 'op z'n eigen kamer' . Heb dus een weekendrelatie momenteel . Als Mima straks wat langer doorslaapt komt ie gewoon weer fulltime bij ons.
quote:Inad schreef op 30 september 2009 @ 12:20:

Weer gewoon voeden in de huiskamer, op de bank of achter de pc. Voelde je daar niet lekker bij of vinden zij dat niet prettig?
Pfoehee. Een 3e, 4e lijkt me wel zwaar. We kunnen het aan Ely vragen? Een tweede over een aantal jaar, graag! Maar voorlopig nog wel eerst heel wat tijd genieten van Saba.

Pipi, heeft prinsje er overdag ook wel eens last van? Krampjes?

*Even afkloppen* Saba huilt heel erg weinig. Vandaag en gisteren was het exact om de 3 uur: eten, knuffelen, slapen. En dan 's nachts na 5-6 uur eten. Snurken doet hij wel heel erg hard. Net een monster in de kinderwagen.

Vriend belt net dat hij morgen alweer een dagje vrij is. (is pas maandag begonnen) Hij was toch wel erg moe
Vis lat
Hey, wat een boel posts ineens!
quote:Star schreef op 30 September 2009 @ 12:25:

Vis lat Nee, ik LTA, 'Living Together Apart'
Ja maar dat bekt niet zo lekker
Vis, hier heeft man ook een eigen kamer. Maar slaapt hij door het gehuil heen?
Haha..een tijdelijke Lat relatie voor Vis, lekker dat je die mogelijkheid hebt, alleen wel een beetje eenzaam...(lees weinig sexleven door de weeks zo. )

Aruba, nu alweer een dagje vrij...hij mist jullie gewoon!
Je moet gewoon creatief met je sexleven om leren gaan met koters in de buurt

Je moet ook zorgen dat je baby niet huilt Aruba
Heb jij daar eens sensor voor dan Star? Dat je het gehuil vóór bent? (wil weten waar je die koopt)
Zodra ik armen en benen zie zwaaien in de wieg weet ik dat ze wakker gaat worden dus dan pak ik haar op zodat ze meteen mijn gezicht ziet als ze wakker wordt. Werkt kennelijk zo schrikwekkend dat ze niet eens meer durft te huilen.
Hahahahaha. Lacht ze ook al naar je?

Bij de meeste slapen de baby's op de ouderkamer of niet? Saba niet meer. Hij maakt zoveel lawaai en is op zijn eigen kamer nu veel rustiger.
quote:Aruba schreef op 30 September 2009 @ 12:32:

Vis, hier heeft man ook een eigen kamer. Maar slaapt hij door het gehuil heen?

Mima huilt eigenlijk ook nooit 's nachts, behalve bij krampjes ofzo. We zijn qua voeden vrij goed op elkaar ingespeeld. Worden tegelijkertijd wakker en als ik eens niet op tijd wakker ben roept ze een paar keer 'Eh' tot ik wakker wordt .

Man is juist een kamer dichterbij gekomen (Klinkt wat decadent voor NL begrippen, maar Ierse huizen zijn groot ) omdat hij door de week ook meer betrokken wilde zijn. Als hij nu hoort dat ik luier ga verschonen komt hij vaak om het van me over te nemen .
Wat een actie hier, kom ook even zwaaien!

Eerste afvaardiging collega's gehad, allemaal blij om weer eens kleintjes te knuffelen (ook Bekkie liet zich lekker gaan ) zij zitten zelf in de puberfase, dus niet zoveel te knuffelen thuis haha. Nu even tukkie tussendoor samen met manlief die ook lekker thuis is en ook moe, maar de enige die nog geen snotkop heeft. (we gaan écht alleen maar slapen hoor )

Maar eerst nog even grapefruit en forum tussendoor.

Hier ook geen gehuil hoor, 's nachts (overdag eigenlijk ook niet, hier werkt het ook om hem bij krampjes lekker bij je te nemen). Manlief heeft een nog beter ontwikkelde sensor dan ik op dit moment en heeft 'm al uit de wieg gevist voordat ie kan beginnen.

Goed, ik ga weer! Bedje roept.
anoniem_66875 wijzigde dit bericht op 30-09-2009 12:59
Reden: smiley niet goed
% gewijzigd
Moet soms zo lachen om jouw verhalen. Dan stel ik me dat voor en dan zie ik een groot statig huis met een inrichting van een koningshuis. Grote openhaard, koude tegels, goudkleurige handvatten en tinnen kannen aan de muur in de keuken.

Zo van eehhh, excuse me.
Lala, Prinsje spartelt ontzettend met armpjes en beentjes tijdens huilen. Daarom denk ik toch dat het krampjes zijn. Ook heeft hij dan ontzettend zuigreflex. Maar als ik hem aan de borst leg drinkt hij drie slokken en gaat dan met tepel spelen. Star, een huiluurtje (of 2) vind ik nog wel normaal, maar 4 a 5 uur vind ik wel erg lang. En 1 x deze week was het zelfs 7 uur. En overdag huilt hij heel soms. Dan is het of tijd om te eten of even bij me nemen helpt dan. "s avonds is even bij me nemen meestal niet genoeg. Dan wil hij of gewiegd worden of dat we met hem rondwandelen en dat wordt heel vermoeiend na een a twee uur. Soms helpt laten zuigen op pink ook wel. Misschien toch iets verzinnen om hem veilig bij me in bed te nemen (hoewel hij daar meestal geen genoegen mee neemt). Meestal durf ik dat niet zo laat op de avond omdat ik bang ben zelf in slaap te vallen en op hem te gaan liggen
quote:Aruba schreef op 30 september 2009 @ 12:50:

Hahahahaha. Lacht ze ook al naar je?

Bij de meeste slapen de baby's op de ouderkamer of niet? Saba niet meer. Hij maakt zoveel lawaai en is op zijn eigen kamer nu veel rustiger.

Of het stuipen zijn of lachjes ben ik nog niet uit

Eetje slaapt bij ons op de kamer idd en vaak halverwege de nacht ook nog bij ons in bed.
Pipi, 7 uuyr huilen is inderdaad wel idioot lang en zielig

Je kan Prinsje op het aankleedkussen bij je in bed nemen. Rol je er niet zo makkelijk op

Kan je zelf ook lekker liggen terwijl hij op je pink sabbelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven