Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wát een lelijk pak heeft Matthijs aan in DWDD. Wel leuk dat Beau de tafelheer is
Voor Juul. Ze hebben daar vaak leuke jongenskleding.
DWDD?
ohh de wereld draait door. Jullie ook altijd met die afkortingen, haha
Hè jammer. Moet me echt even inschrijven op die mail van WE...

Suus: kijk dat klinkt hoopvol! En nu is het dus echt echt echt aftellen! Jee!!! Maar hopelijk gewoon vannacht alles op gang.

Mal: Ja ze slaapt wel nog tussendemiddag. Heeft ze ook echt ndoig, anders is ze echt afgedraaid. En om 7 uur is ze ook echt kapot, dus moet ze er echt in. Tsja irritant, maar goed. We zien wel.

Amalia: oeh leuke plannen zeg! Zei het vanmiddag ook al, maar bij deze dus nog eens

Net schoenen voor ties gekocht bij Piet kerkhof. Hij helemaal blij. Arme jongen droeg nog gympies in maat 25, en moest nu maat 27 hebben. Oei... hihi...
Oh en collega is ook bevallen. Van Groot kind. Kan het nu wel zeggen, baby van Suus is binnen proportie... kind was 56 cm en 4690 gram. Moeder en kind maken het goed gelukkig, lekker ventje is het!
is tot 21:00 open hoor Bridges, dus kan hem je wel sturen als je nog zin hebt om te gaan
Waar is Suze eigenlijks? Hoe was het bij de gyn vanmiddag?
Nee joh, haal ik niet meer. Voor ik in de stad ben... Scheelt weer geld haha!
hahahaha ja dat is ook zo, is voor mij 10 minuten lopen, dus ik ben er zo. en geld uit geven doe ik toch wel ;)

had hem je al gestuurd.

ik ga nu echt
56 cm!!! Jemig!
Veel plezier!
quote:amalia schreef op 30 september 2009 @ 19:06:

Het K+K Hotel George bevindt zich op een centrale, doch rustige plaats in de Royal Borough van Kensington. Het kijkt uit over een grote, eigen tuin. Het hotel ligt op slechts 2 minuten lopen van het metrostation Earls Court en het expositiecentrum.

K+K Hotel George ligt op slechts 3 blokken van Kensington High Street en is ideaal voor winkelen en sightseeën in Londen. Het Olympia-theater ligt op slechts 10 minuten lopen vanaf het hotel

Star, hoe is dit qua locatie? Ze hebben nl 3 losse bedden op 1 kamer

Nouja, 2 en een slaapbank...Kensington is absoluut NIET in het centrum
Ik heb m nu door denk ik en zoek in de buurt van Westminster. Daar werden de meeste hotels aangeboden, dus zal wel het toeristisch zijn.
AAAA ik word gek van onze kater! Die mag dus ook niet meer alleen naar buiten want gaat naar de tuin van de buren, maar gaat dan expres voor de slaapkamer van Jonathan zitten mauwen
Stressed is just desserts spelled backwards
Ah, dat klinkt hoopvol Suus! Zet 'm op nog even. Nogmaals: je mag best bevallen voor ik terug ben (zondag).

Saludos uit La Paz dames, ik ben weer weggos...
Haaai die Hel!!! Heb je het naar je zinnos?

Ooh wat leuk.

Valt een beetje in de categorie goeimoggel... Maar jij begon!
Doeiiii Hel!

Mal, je kater is ook niet aardig bezig... Sufferd!

Jinster, zijn die Uggs die je vorige week besteld had dus al binnen??? Das snel. Hmmm, dan toch die roze maar bestellen voor Jeetje denk ik.

Vis, kappen nou met die foto's want ik krijg echt zin in vakantie zo en dat wordt een beetje lastig momenteel .

Bridge, wat jammer dat je moppie zo beroerd slaapt. Hopelijk vind ze het ritme snel terug en krijg je wat meer slaap.

Bam, en geslaagd? Was dat alleen vanavond? Zal wel he want morgen koopavond. Hebben ze er eigenlijk ook leuke dingen voor meisjes tegenwoordig (ik moet er voor naar Amersfoort dus ben er al hele tijd niet geweest).

Passen onze kinderen trouwens ondertussen in Sissy Boy? Daar hadden ze vorig jaar echt leuk spul maar te groot nog.
Amaal, smeer je hem nu alweer??? Weer samen met je vent?
Star, kan het zo snel niet vinden maar hoe was de reis naar KDV vanmorgen (anders gezegd: hoeveel te laat was je ?)
Heb ik iedereen weg gejaagd? Lekker dan... Ga ik maar naar bed, wie weet waar een beetje slaap en ontspanning goed voor is .

Bis morgen.
Goede reis, Hel! Of ga je nog niet terug?

Bridges, goed geslaagd wel? Het was idd retedruk!

We waren vanmiddag nog ooggetuigen van een flinke vechtpartij, heb CG de speelgoedwinkel in kunnen sleuren. Vond het niet goed als ze het zag, er werd iemand totaal afgetuigd.

Ik ben net terug van de V&D koopavond, waar ik lekker heb geshopt en gekoffiet.

Ben jij eigenlijk al uit de schoolkeuze?

Suus, kun je nog lopen?
Oh, welterusten!!
Compu, bad heeft bekken wel wat losser gemaakt gelukkig dus lopen gaat weer (en opstaan ook, prettig ).

En lekker dan zo'n vechtpartij. Gewoon in centrum??? Nou ja zeg...
Go Suus! Go Suus! Go Suus!

Zo, beetje gedanst.

Nu moet ik weer werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven