Intens verdrietig

27-06-2009 12:18 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer een uur geleden de relatie met mijn lief verbroken.

Het is beter zo, maar ik ben intens verdrietig.
Roosje, ik begin soms steeds meer te denken wat ik zolang bij hem gedaan heb. Maar hij had ook heel veel mooie kanten. Maar ook hele slechte kanten.

Ik ben absoluut niet bang dat hij mee zou lezen. Hij beheerst wel het Nederlands, maar niet genoeg om zulke enorme lappen door te spitten. Daarbij weet hij niet eens wat Viva is en dat een vrouwenblad ook zo'n forum zou hebben. Ik denk niet dat hem dat bezig houdt.

Ik ben eerder 'bang' dat er vrouwen zijn die mij kennen (vriendinnen en niet-vriendinnen), of een vriend van hem (die hier wel eens meeleest om te weten wat vrouwen beweegt), die meelezen. Mijn verhaal komt niet zo vaak voor en is vrij specifiek, dus het kan al snel naar mij teruggeleid worden. Maar ja, dat is dan heel jammer. Daar hebben ze verder niks mee te maken. Toch? :-)
Lange brief voor Minoutje Wat zijn wij toch veel aanwezig he? ;) Special voor jou deel 2

“Ik hou niet meer van hem, denk ik”, denk je? Okay, ik weet wat het is, net zoals met mij: je houdt niet meer van hem in je hoofd, maar je hart zegt: denk je.. Pas als we allemaal onze hoofd en hart op een lijn hebben, kunnen we het afsluiten. Nu met al die emoties zit er toch teveel dwars. Ik denk ook dat je vooral ook de leuke dingen moet onthouden, maar dat je nu jezelf moet overtuigen dat hij niet alleen maar leuk was. Richt je op de dingen waar je het niet mee eens was, bijv. hoe hij reageerde op dingen, hoe hij jou speelde, hoe hij flirte met andere vrouwen. Vind dat: mooie mannen moet je helaas vaak delen, een beetje zielig klinken en dan niet zielig als van: stel je aan, maar zielig als: ach meisje, dat slaat weer nergens op. Natuurlijk, mannen flirten, wij vrouwen ook Maar in een relatie is een verschil tussen ‘je man delen’of mijn man kijkt weleens naar andere vrouwen. Ja toch?

Ach meisje, je moet geen depressieve klachten krijgen hoor! Ik probeer altijd te genieten van de winter en herfst. Veel met mezelf, mijn toekomst, mijn huisje bezig gaan. En dan maar niet zoveel tussen de mensen. Bij jou denk ik dat het juist gaat helpen in de herfst als je lekker op pad gaat, lekker de buitenlucht in. Misschien helpt dat, ook om je hoofd leeg te krijgen.

Haha, in dat artikel staat juist dat ze als ze kapot zijn van een relatie, ze alles doen om haar terug te krijgen (fysiek door seks) of haar weg te drukken (door iets gemeens te doen). Het is geschreven door een man, dus zou wel iets van waarheid inzitten. Haha.

Ik begrijp best waarom je Fransman zo aantrekkelijk vond en vind. Maar als het je zo pijn doet om hem als vriend te hebben en om hem met S. te zien (ik noem haar naam niet meer haha) helpt het jou niet veel verder toch?

Wat een nare situatie dat je daar 18 jaar moet wachten. Hopelijk wordt het wat met de bezichtiging. Mijn beste vriendin heeft dus net haar relatie verbroken en die ging ook via particulier zoeken. Ze had binnen een dag een studio, gelukkig maar. Ik duim voor je!

Je kan hem zeggen dat je graag met hem uit wilt, maar gelieve over 2 week (bijv.). Wie weet hoe je je dan voelt en over hem! Maar goed, je kan het ook even lekker rusten en zien waar het gaat!

Ik kreeg de eerste weken ook geen hap door mijn keel. Nu wel weer. Valt te merken :S Haha. Nee, ik werd telkens opnieuw verliefd op mijn ex. Dan wel vooral op zijn uiterlijk, want meestal kwam hij binnen met een chagrijnig verhaal haha. Dus ik heb pas sinds gisteren -!- weer het gevoel dat er nog meer mooie jongens zijn dan hij. Hopelijk komt er iemand die zegt: jij bent de mooiste, Roosje Haha, wat een romantische droom weer.

Ja, sommige vrouwen laten zich wel gaan inderdaad. Maar er zijn er ook genoeg die door ziekte of door hun thuissituatie in die situatie zitten. Maar goed, no offence, het blijft een fransman. Haha. En Franse mensen zijn nou eenmaal de slankste van europa!

Opzich heb je wel gelijk dat ze gewoon moeten lezen als ze dat willen, maar ik denk dat ik dan weer allemaal verwijten naar mijn kop krijg en daar heb ik geen zin. Laat mij dit op mijn manier doen, dan doen zij het maar op hun manier
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 03-10-2009 00:09
Reden: Puh!
% gewijzigd
Dank je Roosje voor de moeite Je hebt gelijk, ik moet inderdaad zowel de mooie kanten als de minder mooie kanten zien. En ik wil ook echt niet meer met hem verder. Maar ja, hij blijft nou eenmaal erg aantrekkelijk en charmant. En ik mis zijn leuke dingen. Ik zag net nog wat skifoto's van ons op mijn online fotoalbum staan. Dat zijn van die nostalgische momenten dat je denkt: toen hadden we het nog leuk samen, toen was zij nog niet zo in de picture, volgend jaar zullen we niet meer samen skiën... Ik moet het gewoon aanvaarden en verder gaan. En die romantische droom van jou, die droom ik met je mee Knuffel!
Poeh het is een hele dagbesteding om hier alles bij te houden:-P.

@Bloemetje: wat een nare sms van je ex eigenlijk. En heel goed wat je hebt terug gesmst, heeft die erop gereageert? Ben ik stiekem wel benieuwd naar!!!! En wat een zielig verhaal van dat katje zeg!!! Wel lief dat je bent gestopt en hem nog hebt proberen te redden!

@Minoutje: ik lees dat je denkt dat je niet meer van hem houdt. Dat is positief toch!!!! Tuurlijk blijft die speciaal, je hebt toch een periode lief en leed met hem gedeelt. Dat hij je nog raakt is ook niet meer dan logisch! En tja die Sophie komt er nog wel achter wat voor man ze in huis heeft gehaald:-P! Wat ik me dan weer afvraag is die Sophie al langer verliefd op je fransman? En heeft ze hem proberen te verleiden wetende dat jullie wat hadden? Misschien raar dat ik hem me afvraag. Maar ik kan niet tegen mensen die willens en wetens op iemand afgaan en iemand proberen te verleiden wetende dat hij of zij een relatie heeft. Het meisje waar ik het wel eens over gehad heb heeft dat bij mij gedaan. Juist op een moment dat mijn ex helemaal met zichzelf in de knoop zat en ik bewust hem de ruimte gaf, sprong zij er bovenop om hem te troosten en te verleiden, wetende dat we nog wat hadden. Wetende dat ik een lieve meid ben die er zelfs voor haar probeerde te zijn. oh als ik eraan terugdenk komt de woede weer omhoog. Dat en het feit dat ze mijn ex zo heeft neergesabelt en gestalkt zal ik haar nooit vergeven. Maar goed ik dwaal af,

Wat enorm vervelend dat jullie over jullie exen dromen. Ik wil het niet en het gebeurt ook niet gek he:-P Ik heb het in het verleden gedaan en dan waren het meestal romantische dingen en het wakker worden was dan zo'n enorme klap, blegh. Ergens heb ik dat uit kunnen schakelen lijkt het wel. Nu probeer ik bewust als ik ga slapen te fantaseren over de mafste romantische dingen. Josh Holloway die verliefd op mij wordt etc etc (acteur van lost en hij doet reclame voor cool water, ik heb altijd tegen mijn ex gezegd dat als hij voor mijn deur zou staan hij wel kon inpakken:-P).

@Roosje: wat ben je toch goed bezig met op iedereen te reageren zeg!!!! Echt goed!!!! En wat je over mij zegt, doet me stiekem wel goed! En wat je zegt over van het ergste uitgaan is misschien wel een slim idee, probeer het ook, heel hard zelfs. Maar ik herken het gevoel van Chris heel sterk, gevoel dat we uiteindelijk wel weer bij mekaar komen. Mjah daar heb ik niks aan, dus niet op focussen.

Houd jij nog van je ex denk je? Ooh en wat je zegt over telkens weer verliefd worden is zeker niet kinderachtig. Ik heb precies hetzelfde, nog steeds eigenlijk:-$. Om de haverklap geeft hij me nog lief een aai over de bol of geeft me een klein kneepje in mijn hand etc etc, Of hij lacht en dan krijgt die van die leuke lachrimpeltjes rond zijn ogen en straalt hij helemaal. Juist die kleine dingen doen zoveel bij me. Meer dan woorden, veel meer.

En dat stuk over mannen en hun emoties, heel herkenbaar. Het lijkt inderdaad alsof mannen er op een heel andere manier mee omgaan. Door zich fysiek op iets of iemand te storten. Vooral veel bezig zijn want dan hoeven ze niet stil te staan bij wat er gebeurt is. Mijn ex doet dat ook heel sterk. En alle mannen die ik ken wel eigenlijk. Maar dat betekent niet dat ze niet voelen, helemaal niet zelfs. Mjah de meeste mannen willen zich toch een beetje macho gedragen. En ik moet eerlijk bekennen dat ik ook op stoere machomannen val, en volgens mij veel vrouwem met me. We willen volgens mij toch allemaal een stoere man die ons beschermt maar die met tijde ook zijn gevoel kan laten zien. Maar niet teveel;-).

Poeh ik was bang dat na het gesprekje met mijn ex hij zich wel weer helemaal zou afsluiten, maar juist het tegenovergestelde,echt waar als ik dat jong ooooit ga begrijpen! Mjah ik denk altijd maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit:rolling:

Goed ik ga lekker eten, met mijn studie aan de slag, even mijn favoriete serie kijken zo! Oooooh en het zit verdorie vast bij mijn nek en schouders,het brandt en als ik mijn arm optil schiet het er meteen in. Ze zeggen dat emoties zich ook op kunnen slaan op je zwakke plek. Handig!!!!

En over meelezen gesproken ik ben soms ook bang dat mensen mij herin zullen herkennen. Dat ik teveel zeg, mjah pech gehad dan maar denk ik.
Olaaaaaaa daar ben ik weer..

Ik kreeg net een mail van date to be en een aantal fotos erbij. Ik stond serieus met mijn bek vol tanden... wat een supergoddelijke lekkere vent whaha!!

Ik heb er zin in.

En ja heb serieus die sms gestuurd dat hij erin stikt ach dan was het maar gemeen, boeit me niet zoveel meer.

Heb vandaag weinig aan hem gedacht.

Als ik fotos van ex bekijk... want dat zag ik ook in berichtjes voorbij komen...dan doet het me geheel niks meer, had ik ook al eerder vermeld denk ik.

Maar die spullen die mag hij wegdonderen, veel te ver weg en ben te druk bezig met een job zoeken, en leuke dingen doen met mensen Eat that.

Roosje dat stuk over emoties bij mannen dat klopt gewoon echt!! mijn ex heeft dat ook, en ook uit het oog uit het hart.

Hoop stiekem dat het wat wordt met mijn date, zodat ik leuke fotos kan maken samen dat we gelukkig zijn en hij die dan op mijn hyves ofzoiets voorbij ziet komen oei dat is wel een erge vervroegde haatactie haha.
AMSTERDAM - In het Texaanse Pasadena heeft een vrouw wraak genomen op haar ex door zijn goudvissen op te eten. Zij had ruzie met de man gekregen omdat hij een sieraad terug wilde hebben dat hij haar in gelukkiger tijden cadeau had gedaan.

Uit nijd daarover viste de vrouw uit het aquarium in het huis dat zij vroeger met hem deelde, de zeven goudvissen die zij hadden gekocht toen zij nog samenwoonden.

Zij nam de vissen mee naar haar eigen huis en bakte ze. Toen de door haar ex gealarmeerde politie arriveerde, had zij al drie vissen opgegeten. De politie stond machteloos.
anoniem_69482 wijzigde dit bericht op 30-09-2009 18:04
Reden: reclame :)
% gewijzigd
Waarom nog verdriet hebben om iemand die mij niet de moeite waard vindt? Morgen ga ik het anders doen, morgen kies ik voor mezelf, morgen begin ik opnieuw, morgen is het begin van de nieuwe ik maar vanavond mag ik nog even stil staan bij de liefde die was, morgen concentreer ik me op mijn toekomst want mijn EX is het niet langer waard, hij is verder gegaan zonder MIJ maar ik moet het de rest van mijn leven met MIJ doen en die tijd moet ik goed benutten. Ik ga weer genieten meiden...
Raiden: bedankt voor je uitgebreide reactie. Even op je vraag:

"Wat ik me dan weer afvraag is die *** al langer verliefd op je ex? En heeft ze hem proberen te verleiden wetende dat jullie wat hadden? Misschien raar dat ik hem me afvraag. Maar ik kan niet tegen mensen die willens en wetens op iemand afgaan en iemand proberen te verleiden wetende dat hij of zij een relatie heeft. Het meisje waar ik het wel eens over gehad heb heeft dat bij mij gedaan. Juist op een moment dat mijn ex helemaal met zichzelf in de knoop zat en ik bewust hem de ruimte gaf, sprong zij er bovenop om hem te troosten en te verleiden, wetende dat we nog wat hadden."

Precies wat je nu vertelt, gebeurde ook bij mij. Hij heeft haar zelfs in een vroeg stadium verhalen verteld die ik niet eens wist, hij heeft zijn twijfels over ons met haar gedeeld, hij heeft haar gezegd dat hij erover dacht terug te gaan naar zijn land voor ik het wist... Dat hij moe werd van mijn depressie en negativiteit... En zo ongenuanceerd! Hij zei er bijvoorbeeld niet bij dat hij voor mij wilde vechten. Of dat ik voor ons vocht. En voor mezelf, dat ik in therapie was. Nee, de halve waarheid, zodat hij zo zielig is. En zij komt meneer (virtueel) wel troosten hoor... met alle liefde en plezier! Daar kwam ik allemaal achter toen ik al zijn activiteiten op internet gecheckt heb... Pijnlijk! En dan blijkt ook nog dat toen hij haar ging bezoeken na zijn vakantie, toen we nog bij elkaar waren en hij mijn 'toestemming' vroeg over de telefoon, hij dat deed om zijn gevoelens voor haar te testen. Dat had hij mij niet verteld!! Zo smerig... Daarom haat ik haar ook zo... En hem erbij... En dan vond ze het heel vervelend en droevig dat ik haar uit mijn Facebook gekickt had. Rot op... Dramatisch wijf. Klotevolk....

Roosje: ik vind het ook zo goed dat je hier zo gemotiveerd blijft reageren op mensen. En wat je zegt doet me ook heel veel, veel dingen kloppen gewoon. Ik waardeer je bijdragen.

Bloemetje: ik vind je stoer. En wat een grappig nieuwsberichtje! Je wilt zeker de foto's van date2b niet delen? Fijn voor je joh, ik hoop dat de date leuk wordt. Nog eventjes geduld!

Charming: ik vind jou ook stoer, rouw en huil vanavond zo hard als je kunt. Vanaf 0:00 uur ben je de nieuwe jij, succes ermee! En als die nieuwe jij toch nog verdriet heeft, mag ze hier nog steeds haar hart komen uitstorten

voor iedereen
Ik reageer graag op jullie. Ik herken de gevoelens en vind het prettig om te zien hoe jullie met de situatie omgaan. Ik vertel mijn verhalen hier wel, maar verwacht geen reactie. Gewoon dat het vertelt is, is voor mij al genoeg.

@ Minoutje: nu op dit moment is het altijd fijner om de nare dingen te gaan bedenken. Ik baal ontzettend dat ik zijn familie ben kwijtgeraakt, dat ik niet meer naar de plekken durf waar ik het gelukkigst was, dat hij mijn herinneringen heeft verwijderd, maar ik moet gewoon nieuwe herinneringen maken Als je vooral de leuke herinneringen onthoudt, ga je hem dan niet juist meer missen enzo?

@ Raiden: ik vind dat zwak van die meisjes, dat ze op een bezette man afgaan. Ik bedoel, als je verliefd bent, tja, maar heb respect voor de ander! Je gaat toch niet in een relatie lopen stoken, maar goed, misschien ligt dat aan mij. Wat was dat voor nare meid die dat bij je ex en jou deed?

Misschien moeten we gewoon voor het slapen gaan denken: nee, ik ga niet over hem dromen! Haha. Maar ik had al twee dagen niet meer over hem gedroomd, maar vannacht was hij terug… Haha, wel grappig dat je voor het slapen gaat lekker gaat fantaseren.

Ja, je weet nooit wat gebeurd, wie weet komen jullie wel bij elkaar, maar als je er maar niet aan vastklampt he ;)

Ik weet totaal niet wat ik van mijn ex vindt. Het ging zo onverwacht uit, ik zag een hele toekomst samen. Nu vind ik hem meestal gewoon een lafaard.

Ja, natuurlijk die aanrakingen en bijv. mooie gesprekken, die maken de relatie zo speciaal he? En jij bent duidelijk nog steeds gek op hem, dus dan doet zoiets heel wat

Ik denk niet dat mannen bewust stilstaan bij wat ze voelen of willen. Denk dat ze gewoon denken: nu is het over, mooi of klote, en dan gaan ze verder. En als ze dan gevraagd worden hoe het gaat, gaan ze pas nadenken…

Wat naar van je schouders!

@ Bloemetje: you lucky girl! Lekker flirten hahaha. Wou dat mijn vriend zich ook echt lullig had gedragen, dan ben ik veel sneller verder haha. Dat met die foto’s is wel een goede wraakactie, weet je nog: gelukkig zijn is de beste manier van wraak.

Met die goudvissen vind ik maar zwak, ik vond dit veel beter: http://www.hln.be/hln/nl/ ... verspelige-man-vast.dhtml

Muhaahaa!

@Charming: Precies! We verdienen iemand die ons waardeert, accepteert en gewoon lief en leuk is. Zo moeilijk is dat toch niet? Geven en nemen toch? Sterk hoor meis! Succes! Kom je dan ook niet meer langs?
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 03-10-2009 00:13
Reden: persoonlijke sh*t
% gewijzigd
Ik blijf langs komen, zo makkelijk komen jullie niet van me af hihi ik wilde gewoon even een positieve energieboots plaatsen voor mezelf en voor jullie, een nieuw begin ofzoiets!
Hey Charming ik ben blij dat we je niet hoeven te missen!!!! En het is mooi dat je dat voor jezelf stelt!!! Nieuwe start goed plan!

En roosje: toch is het super dat je zo voor iedereen de tijd neemt!! En met dat dromen idd voor het slapen gaan maar blijven denken ik ga niet over hem dromen ik ga niet over hem dromen!!! En anders beeld je een andere leuke jongen in. In mijn geval pak ik dan iemand die onbereikbaar is, dat is het niet zo auch als ik wakker wordt, dan is het gewoon een mooie droom:)!!! En wat betreft dat meisje, ik kan er ook echt heel slecht tegen. Heel slecht:p! Maarja het is ook stom van ze want je begint op een verkeerde manier en basis aan een relatie. Maarja haar excuus, ze was verliefd. Nja ik houd van hem en had al jaren een relatie met hem. Ik kon wel die ruimte en rust geven, zij niet en dat vind ik gewoonweg enorm zwak. Je maakt er zoveel mee kapot.

Maar goed ik ga slapen, moet er morgen weer vroeg uit, tentamen. En lekker even naar de starbucks in utrecht!

Meiden tot morgen!
Oh Starbucks, neem je een kopje koffie voor mij mee GOODMORNING allemaal
Raiden hoe oud ben jij eigenlijk ? vraag me dat af... heb namelijk nog een leuke ex voor je in de aanbieding van 31 in de buurt van Utrecht whahhaha. sorry ben melig.

Starbucks zit dat ook al daar joh .

Roosje die van jou is nog beter zo moet het hahah.

Charming hoe gaat jou nieuwe dag tot nu toe??

Minou ik hou hem geheel voor mezelf haha. Maar ik voel wel al de kriebels, we hebben supeveel contact met elkaar. Ben echt zooo benieuwd.
Goedemorgen allemaal. Bloemetje wat ben jij egoïstisch zeg! :P

Raiden, ik heb ook nog een ex van ** jaar in de aanbieding. Hij heeft alleen wel een gebruiksaanwijzing, vind je dat niet erg? Ik doe gewoon mee met de meligheid!!
Goh, wat zijn jullie vrolijk vandaag! haha

Ik heb nog wel een familielid, die is wel jong, maar is tenminste wel lief, heeft een eigen huis en een goede baan
Ruilen Roosje? Mijn ex kan ook af en toe heel lief zijn hoor
Niet lullig bedoelt, maar ik denk niet dat je ex tijd heeft voor nog een meisje
Alle relaties kunnen kapot

Heel veel sterkte.
Haha Minoutje: de beste wraak is gelukkig worden weet je nog

Hey meiden, ik geloof dat ik hier hier het jonkie ben met mijn 22 jaar:$!!! En leuk al die aanbiedingen zeg, maar ik heb nog een aanbieding achter de hand;)!!!

En ja een starbucks in utrecht op het station, goed he!!! Verder in Nederland heb je er alleen eentje op schiphol en in de nikewinkel ofzo. En lekker chocolademelk dat ze hebben:p!!!!!!

Was even aan het denken of ik nog een leuke jongen in de aanbieding heb, maar die is net 20,misschien wat jong, wel een lieverd:p! Verder zijn de jongens die ik ken of bezet, of ik wil ze jullie niet als vriend aanraden;):p!!! Ze zijn zo heel lief, maar allemaal aan het genieten van het single leven. Ze zijn er wel in alles soorten en maten van 20 tot 30:p En je moet met heel wat komen wil ik diegene leuker vinden dan mijn ex:$:$:$:$:$

Maar ik ga even lekker bankhangen en filmpje kijken zo. Heb even een beetje een offday, lichamelijk dan.
Raiden: aanbieding? En jouw ex is tenminste nog lief en gezellig met jou, dat is heel anders dan onze exen

Oeh, starbucks :-) Ik wil ook wel een keer naar die chocolade café op Schiphol haha. Ik ben ook nog maar 23...
@minoutje: wat een nare situatie heb jij gehad hoor. Zo onduidelijk of hij nou wel of niet vocht en S. al die dingen vertelde. Mannen vertellen altijd alleen hun kant, kijken niet graag naar wat zij hebben bijgedragen aan de situatie. Is S. ook Frans of is zijn Nederlandse?

@ Raiden: vannacht niet over hem gedroomd, haha. Dank je Raiden ;) Hoe ging je tentamen eigenlijk?

@ bloemetje: hoe gaat het vandaag met jou? Nog haatgevoelens of vooral lekker aan het flirten?
het lijkt wel of ik verliefd ben

Zit hele dag naar zijn foto's te kijken... haha en met hem te smsen.

Erg vreemd, maar wel een erg fijn gevoel.

Ik haat hem nog steeds mijn ex dat gaat echt niet over denk ik eigenlijk

Hoe lukt je banenjacht roosje? die van mij gaat maar bagger. Morgen met mijn jobcoach van cwi mijn eerste gesprek. Ben erg benieuwd.

Raiden ga je naar starbucks en dan drink je chocolade melk

maar jullie zijn we broekkies zeg!! vroegerrrrrrrr toen ik 22 was whahah. Nee ben 27 maar zo voel ik me echt niet...
Aww, bloemetje!! 27 betekent niet perse veel ouder natuurlijk Maar je berichtje was gewoon schattig, haha

Geniet ervan!

De leeftijd varieert hier volgens mij van 20 tot 35 ofzo. Dat is toch prima :-)

Ik probeer wel weer wat te flirten, maar ik krijg weinig reacties haha. Zou wel aan mij liggen. Bovendien, ik zit echt nog in een andere fase dan jullie. Ik vind andere jongens nog doodeng haha

Ik heb volgende week donderdag dat gesprek. Is verplaatst omdat ik ook een uitkering moest aanvragen. Maar heb nog een sollicitatiegesprek... Hopelijk wordt dat wat! Succes morgen! Moet je ook brieven en alles meenemen of alleen id?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven