Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
woensdag 30 september 2009 om 22:06
Goh.
Krijg net een berichtje van een zogenaamde 'netwerkpartner', die ik vandaag voor de tweede keer heb ontmoet.
Iemand van rond de 40 denk ik, en keurig getrouwd (Marokkaans overigens):
'Hey lieve Frizzy, alles goed met jou? Heb je de *****-buurt veilig kunnen verlaten? Ik hoop jou heel gauw weer te zien. En wens je een hele fijne avond verder. Groetjes ****'
Is dit vreemd of ligt het aan mij?
Ja Sneeze, was jij je haar eens.
Mijn pizza is klaar!
Krijg net een berichtje van een zogenaamde 'netwerkpartner', die ik vandaag voor de tweede keer heb ontmoet.
Iemand van rond de 40 denk ik, en keurig getrouwd (Marokkaans overigens):
'Hey lieve Frizzy, alles goed met jou? Heb je de *****-buurt veilig kunnen verlaten? Ik hoop jou heel gauw weer te zien. En wens je een hele fijne avond verder. Groetjes ****'
Is dit vreemd of ligt het aan mij?
Ja Sneeze, was jij je haar eens.
Mijn pizza is klaar!

woensdag 30 september 2009 om 22:24
Humm ik zou denk ik ook niet zo happig op zijn om zo'n bericht te ontvangen van een getrouwde man. Ik zou of niks sturen of een bericht terug wat hij wil bereiken met het bericht, Met dat laatste maak je alleen geen vrinden mee .
Nou meiden ik ga koesen, ben kapot van het achterlijke slaap tekort. Wanneer gaan we daten? Kan iedereen (muv Sam) 10 oktober? Dat is volgende week zaterdag?
Nou meiden ik ga koesen, ben kapot van het achterlijke slaap tekort. Wanneer gaan we daten? Kan iedereen (muv Sam) 10 oktober? Dat is volgende week zaterdag?
woensdag 30 september 2009 om 22:29
Tenminste, ik dácht dat hij getrouwd was.
Ik schaarde mezelf tot een heel andere generatie en heb me daar allemaal niet mee bezig gehouden.
Maar hoe dan ook, hier zit ik natuurlijk niet op te wachten, maar moet wel een goede samenwerking opbouwen.
Ik doe nog maar ff een gewoon neutraal smsje.
Sjee Pom, ik haat dat, naast een kerel liggen en niet kunnen slapen.
Ik slaap dus praktisch altijd alleen.
Ja ik kan dan nog wel hoor!
Jullie?
Ik schaarde mezelf tot een heel andere generatie en heb me daar allemaal niet mee bezig gehouden.
Maar hoe dan ook, hier zit ik natuurlijk niet op te wachten, maar moet wel een goede samenwerking opbouwen.
Ik doe nog maar ff een gewoon neutraal smsje.
Sjee Pom, ik haat dat, naast een kerel liggen en niet kunnen slapen.
Ik slaap dus praktisch altijd alleen.
Ja ik kan dan nog wel hoor!
Jullie?
woensdag 30 september 2009 om 22:30
Mijn haartjes zijn weer schoon.
Wat een raar bericht Frizz, ik zou denk ik niet reageren. Maar ja je weet wat er allemaal kan gebeuren als je de negeertechniek gebruikt, dus of het zo slim is... i don't know.
Slaap lekker Pommie, hoop dat je snel wat minder confuus bent.
Frizz even terugkomend op je vraag over kinderopvang, ik heb tijdens mijn studie op een groep gewerkt. Na mijn studie veuls te lang blijven hangen. Toen een tijdje buitenland en daarna een managementopleiding gevolgd via mijn nieuwe werkgever en nu dus leidinggevende.
Wat een raar bericht Frizz, ik zou denk ik niet reageren. Maar ja je weet wat er allemaal kan gebeuren als je de negeertechniek gebruikt, dus of het zo slim is... i don't know.
Slaap lekker Pommie, hoop dat je snel wat minder confuus bent.
Frizz even terugkomend op je vraag over kinderopvang, ik heb tijdens mijn studie op een groep gewerkt. Na mijn studie veuls te lang blijven hangen. Toen een tijdje buitenland en daarna een managementopleiding gevolgd via mijn nieuwe werkgever en nu dus leidinggevende.

woensdag 30 september 2009 om 22:34
Ik heb gewoon gestuurd dat ik intussen thuis ben, binnenkort weer naar zijn jongeren kom en dat ik hem een fijne avond wens.
Morgen even informeren bij een collega van mij die hem al 20 jaar kent.
Deze man leek namelijk gewoon zo'n brave lieverd!
Ah Sneeze, en bevalt het?
Ik heb 2 vriendinnetje die er, ondanks hun HBO, ook nog steeds hangen.
Voor mij was het leuk, maar te weinig uitdaging en teveel vrouwen bij elkaar!
Ah Sneeze, en bevalt het?
Ik heb 2 vriendinnetje die er, ondanks hun HBO, ook nog steeds hangen.
Voor mij was het leuk, maar te weinig uitdaging en teveel vrouwen bij elkaar!
woensdag 30 september 2009 om 22:37
woensdag 30 september 2009 om 22:40
Pom, je bent een liefje, je weet wel waarom!
Ja ik heb t naar mijn zin op mijn werk, maar worstel wel met de hoeveelheid. Ik ben nogal chaotisch en dat is niet altijd even handig. Het werken op de groep heb ik lang gedaan, maar daar was de uitdaging uiteindelijk voor mij ook wel vanaf.
Wilde graag in een managementfunctie de pedagogische kwaliteit naar een hoger plan brengen, merk dat dat door de vele taken die ik heb soms niet helemaal uit de verf komt zoals ik zou willen. En dat frustreert me wel, tja dat heb je he met een pedagogische achtergrond.
En al die vrouwen, ja dat is soms ook wel lastig, meer mannen op de werkvloer zou echt goed zijn.
Ja ik heb t naar mijn zin op mijn werk, maar worstel wel met de hoeveelheid. Ik ben nogal chaotisch en dat is niet altijd even handig. Het werken op de groep heb ik lang gedaan, maar daar was de uitdaging uiteindelijk voor mij ook wel vanaf.
Wilde graag in een managementfunctie de pedagogische kwaliteit naar een hoger plan brengen, merk dat dat door de vele taken die ik heb soms niet helemaal uit de verf komt zoals ik zou willen. En dat frustreert me wel, tja dat heb je he met een pedagogische achtergrond.
En al die vrouwen, ja dat is soms ook wel lastig, meer mannen op de werkvloer zou echt goed zijn.
woensdag 30 september 2009 om 23:01
Zo, even snel bijgelezen.
Ja, Frizz, ik heb 2 dutjes gedaan, goed he? Voel me nu wel weer behoorlijk boven jan trouwens, zul je altijd zien, zo tegen bedtijd
Ja, gaat de 10de nou inderdaad door? Ik kan ook nog steeds. En als we dan naar CP gaan komt 't me ook mooi uit, want dan kan ik meteen even op een locatie in SumCity gaan kijken waar ik vandaag een optreden van bevestigd heb gekregen. Multitasking, ha!
Pooooom! Klinkt goed hoor. En denk je niet dat als-ie helemaal niet lief en zacht was geweest, het ook weer niet helemaal goed had gevoeld?
Stroller, klinkt tof, je huisje! Ik krijg ineens weer enorme klus-aanvallen (ik ben teveel thuis nu ik ziekjes ben, denk ik ) maar ik heb geen tijd t Moet ergens in januari wel weer wat rustiger worden, denk ik, dus dan moet t dan maar.
Zo, ik ga nog even wat doen..
Ja, Frizz, ik heb 2 dutjes gedaan, goed he? Voel me nu wel weer behoorlijk boven jan trouwens, zul je altijd zien, zo tegen bedtijd
Ja, gaat de 10de nou inderdaad door? Ik kan ook nog steeds. En als we dan naar CP gaan komt 't me ook mooi uit, want dan kan ik meteen even op een locatie in SumCity gaan kijken waar ik vandaag een optreden van bevestigd heb gekregen. Multitasking, ha!
Pooooom! Klinkt goed hoor. En denk je niet dat als-ie helemaal niet lief en zacht was geweest, het ook weer niet helemaal goed had gevoeld?
Stroller, klinkt tof, je huisje! Ik krijg ineens weer enorme klus-aanvallen (ik ben teveel thuis nu ik ziekjes ben, denk ik ) maar ik heb geen tijd t Moet ergens in januari wel weer wat rustiger worden, denk ik, dus dan moet t dan maar.
Zo, ik ga nog even wat doen..
woensdag 30 september 2009 om 23:45
Anders gaan we het gewoon niet laat maken. Ergens borrelen en hapje eten en maar zien of we nog in CP terecht komen? Ik heb het eigenlijk ook te druk om iets uitgebreids te doen, of laat ik het zo zeggen: Als ik de komende 2 weken niet heel veel tijd aan een bepaald project besteed (naast 2 andere projecten waarvan 1 pittig) moet dat bepaalde project mee op vakantie over 3 weken. En dat zou toch jammer zijn...
donderdag 1 oktober 2009 om 08:04
Goedenmorgen meisjes.....
Pom...... wat een leuke date heb jij gehad zeg, klinkt goed, en leuk samen koken...
Ben je vandaag al wat minder confuus??
Sneez aha de kinderopvang ok, leuk lijkt me ,
En de 10e kan ik ook ... zou wel gezellig hebben jullie elkaar wel al eens gezien in het echt ? of niemand elkaar nog??
Moos ja ik was er ook gelijk verliefd op geworden ik houd van oude huizen, met nog veel van die oude details ... dus ik stapte binnen , en ondanks dat er nog het nodige verfwerk enzi aan moet gebeuren zag ik mezelf daar wel helemaal zitten ....
Dus ik hoop vandaag of morgen wat definitiefs te horen
Werkze allemaal..........
Pom...... wat een leuke date heb jij gehad zeg, klinkt goed, en leuk samen koken...
Ben je vandaag al wat minder confuus??
Sneez aha de kinderopvang ok, leuk lijkt me ,
En de 10e kan ik ook ... zou wel gezellig hebben jullie elkaar wel al eens gezien in het echt ? of niemand elkaar nog??
Moos ja ik was er ook gelijk verliefd op geworden ik houd van oude huizen, met nog veel van die oude details ... dus ik stapte binnen , en ondanks dat er nog het nodige verfwerk enzi aan moet gebeuren zag ik mezelf daar wel helemaal zitten ....
Dus ik hoop vandaag of morgen wat definitiefs te horen
Werkze allemaal..........
donderdag 1 oktober 2009 om 08:08
donderdag 1 oktober 2009 om 08:15
Moggel ladies!
Ben gister even vreemd gegaan op het Grenzeloos Verliefd topic en daarna als een blok in slaap gevallen!
Pom, wat klinkt dat als een zalige date zeg!
Voel je je een beetje verliefderig of nog steeds confuus?
Stroll, we gaan je dus definitief kwijtraken in het Haagse?
Frizz, heb je nog wat teruggestuurd?
Moos, kom je spelen in SumCity dan binnekort?
Ik ben trouwens nog steeds wel een voorstander van CP.
Sneez, ik mag toch hopen dat je je citroenkwarttoetje uiteindelijk zelf hebt opgesnoept?
Meiden, ik moet vliegen
Tot later
Ben gister even vreemd gegaan op het Grenzeloos Verliefd topic en daarna als een blok in slaap gevallen!
Pom, wat klinkt dat als een zalige date zeg!
Voel je je een beetje verliefderig of nog steeds confuus?
Stroll, we gaan je dus definitief kwijtraken in het Haagse?
Frizz, heb je nog wat teruggestuurd?
Moos, kom je spelen in SumCity dan binnekort?
Ik ben trouwens nog steeds wel een voorstander van CP.
Sneez, ik mag toch hopen dat je je citroenkwarttoetje uiteindelijk zelf hebt opgesnoept?
Meiden, ik moet vliegen
Tot later
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 1 oktober 2009 om 08:22
Goedenmorgen Sum...
FOEI!!!! Beetje vreemdgaan .. jij durft.. haha..
Nou als ik hem toegewezen krijg dan ben ik idd weer exit Den Haag...
Maar wel voor maar een jaartje, max ... ik kan niet zonder strand,
Maar dan ben ik voor nu even weg bij mn tante en dit kwam ineens zo onverwachts op mijn pad .. dus tja dan maar een jaartje Rotterdam
En vanuit daar sparen,en kijken wat ik wil enz enz.....
Ik ben ook voorstander van de CP...
FOEI!!!! Beetje vreemdgaan .. jij durft.. haha..
Nou als ik hem toegewezen krijg dan ben ik idd weer exit Den Haag...
Maar wel voor maar een jaartje, max ... ik kan niet zonder strand,
Maar dan ben ik voor nu even weg bij mn tante en dit kwam ineens zo onverwachts op mijn pad .. dus tja dan maar een jaartje Rotterdam
En vanuit daar sparen,en kijken wat ik wil enz enz.....
Ik ben ook voorstander van de CP...
donderdag 1 oktober 2009 om 09:58
Nou ja zeg, werd ik gewoon van vanzelf wakker vandaag!
Ik hou ook zo van oude huizen...
Het huisje waar ik in woon is ook een monumentaal pandje (van buiten dan), maar intussen verlang ik ook weleens naar een nieuwbouwhuis, dat makkelijk schoon te houden is.
Wat vond je van Grenzeloos verliefd Sum?
Ik keek maar half, maar ze kwam een beetje vreemd op mij over.
Zijn er trouwens nooit mannen die naar het buitenland gaan voor hun vriendin?
Meiden, Crazy Piano's ga ik gewoon niet redden de 10e.
We hebben de volgende dag in de tempel de belangrijkste feestdag van het jaar, en ik draag die dag nogal wat verantwoordelijkheid.
Dan moet ik dus echt vroeg op en fris en fruitig zijn.
Sorry.
Wat betreft de sms, ik schreef dit al gisteravond:
Ik heb gewoon gestuurd dat ik intussen thuis ben, binnenkort weer naar zijn jongeren kom en dat ik hem een fijne avond wens.
Ik weet dus niet zeker of die man getrouwd is, ik dácht het alleen.
En ik kan niet zomaar bot doen, ik ben deels afhankelijk van een goede samenwerking met hem.
Dus eerst even onderzoek doen, en als hij nou écht over de grens gaat dan zal ik hem even een seintje geven.
Ik hou ook zo van oude huizen...
Het huisje waar ik in woon is ook een monumentaal pandje (van buiten dan), maar intussen verlang ik ook weleens naar een nieuwbouwhuis, dat makkelijk schoon te houden is.
Wat vond je van Grenzeloos verliefd Sum?
Ik keek maar half, maar ze kwam een beetje vreemd op mij over.
Zijn er trouwens nooit mannen die naar het buitenland gaan voor hun vriendin?
Meiden, Crazy Piano's ga ik gewoon niet redden de 10e.
We hebben de volgende dag in de tempel de belangrijkste feestdag van het jaar, en ik draag die dag nogal wat verantwoordelijkheid.
Dan moet ik dus echt vroeg op en fris en fruitig zijn.
Sorry.
Wat betreft de sms, ik schreef dit al gisteravond:
Ik weet dus niet zeker of die man getrouwd is, ik dácht het alleen.
En ik kan niet zomaar bot doen, ik ben deels afhankelijk van een goede samenwerking met hem.
Dus eerst even onderzoek doen, en als hij nou écht over de grens gaat dan zal ik hem even een seintje geven.
donderdag 1 oktober 2009 om 10:14
donderdag 1 oktober 2009 om 10:33
Goedemorgen Frizz...
heb ik helemaal over heen gelezen dan ... (van die sms)
Oke dus geen CP, maar vroeg in de avond wat eten/drinken ergens???
En Madhe.. verstandig idd, als jij al bijna flauw valt .. das niet goed, en ja veel mensen hier ook.. komt vast door dit drama weer....
Bah heb een pest hekel aan de herfst.
heb ik helemaal over heen gelezen dan ... (van die sms)
Oke dus geen CP, maar vroeg in de avond wat eten/drinken ergens???
En Madhe.. verstandig idd, als jij al bijna flauw valt .. das niet goed, en ja veel mensen hier ook.. komt vast door dit drama weer....
Bah heb een pest hekel aan de herfst.