Kletsgroepje LIIII
dinsdag 29 september 2009 om 05:56
Hahaha zwaartekracht Luni? Ik herken het. En of ik naar mezelf luister? Mwaahhh maar vanavond lopen. Gisterenavond even bij moeder geweest. Die zit heel slecht in dr vel.
Comp, CZ gaat redelijk volgens mij. Ligt mn aan de begeleiding van CD .
Op naar het werk nu ..........
(ik heb foto's gemaakt maar moet ze even zoeken ....)
Comp, CZ gaat redelijk volgens mij. Ligt mn aan de begeleiding van CD .
Op naar het werk nu ..........
(ik heb foto's gemaakt maar moet ze even zoeken ....)
dinsdag 29 september 2009 om 11:50
Lekker vroeg op in elk geval Chadi
Ik heb een balansdag vandaag en morgen,ook dat loopt de spuigaten uit...
Overmorgen hebben we een Indisch buffet hier en vrijdagavond ga ik tapas eten met oud klasgenoten,allemaal leuk en lekker maar dan moet het op andere dagen maar wat minder.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's!
Ik heb een balansdag vandaag en morgen,ook dat loopt de spuigaten uit...
Overmorgen hebben we een Indisch buffet hier en vrijdagavond ga ik tapas eten met oud klasgenoten,allemaal leuk en lekker maar dan moet het op andere dagen maar wat minder.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's!
dinsdag 29 september 2009 om 20:20
dinsdag 29 september 2009 om 21:40
CD doet een SPH opleiding. Kan ze mooie oefenen op CZ en het mooie is dat hij heel veel van haar aanneemt. Goed naar haar luistert enz ... Heel grappig om te zien hoe leuk ze met elkaar omgaan momenteel.
Moeder heeft gordelroos. Zomaar ineens. Het arme mens stikt van de pijn. Gelukkig heeft ze nu haar zus te logeren en als zij weer weg is komt haar vriend. Die belde mij gisteren op; "ik laat haar nu niet alleen aanmodderen". Heel lief.
Net gelopen in de stromende regen. Het ging wel lekker eigenlijk maar kwam wel bibberend thuis.
Newsflash; CZ heeft een vriendin en niet zo'n beetje ook. Pff dat hangt nu al klef op de bank ......
Moeder heeft gordelroos. Zomaar ineens. Het arme mens stikt van de pijn. Gelukkig heeft ze nu haar zus te logeren en als zij weer weg is komt haar vriend. Die belde mij gisteren op; "ik laat haar nu niet alleen aanmodderen". Heel lief.
Net gelopen in de stromende regen. Het ging wel lekker eigenlijk maar kwam wel bibberend thuis.
Newsflash; CZ heeft een vriendin en niet zo'n beetje ook. Pff dat hangt nu al klef op de bank ......
woensdag 30 september 2009 om 08:46
woensdag 30 september 2009 om 09:06
Goeiemorgen!
Beterschap voor je moeder Cha, vervelend zeg.
Fijn dat CD en CZ het zo goed kunnen vinden samen.
Helpt het je, Compu, de haptonoom? Ik ben er ook wel eens een tijdje geweest, maar kon er niet zo veel mee.
Vandaag weer het rijk voor mij alleen, ook wel weer lekker, Gisteren was zo'n dag die je liever niet nog een keer doet, met 3 (!) driftbuien van JD... Het wordt voor haar ook tijd dat de baby komt geloof ik (of ze is in de groei of ze wordt ziek). Vanmorgen werd ze wel zingend wakker, dat scheelt, gisteren werd ze al boos wakker en dat duurde 3 kwartier.
Mokkie was ook kamperen toch vorige week? Al terug?
Beterschap voor je moeder Cha, vervelend zeg.
Fijn dat CD en CZ het zo goed kunnen vinden samen.
Helpt het je, Compu, de haptonoom? Ik ben er ook wel eens een tijdje geweest, maar kon er niet zo veel mee.
Vandaag weer het rijk voor mij alleen, ook wel weer lekker, Gisteren was zo'n dag die je liever niet nog een keer doet, met 3 (!) driftbuien van JD... Het wordt voor haar ook tijd dat de baby komt geloof ik (of ze is in de groei of ze wordt ziek). Vanmorgen werd ze wel zingend wakker, dat scheelt, gisteren werd ze al boos wakker en dat duurde 3 kwartier.
Mokkie was ook kamperen toch vorige week? Al terug?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
woensdag 30 september 2009 om 09:18
Luni een been uitsteken op de motor wordt ook gedaan door motorrijders die geen knipperlichten hebben.
Ik steek zelf vaak mn hand uit net als op de fiets .
Maar je rechterhand uitsteken is wat lastig, moet je ineens je gas loslaten.
Volgens mij is het wel verboden. Hand uitsteken mag alleen als je zo'n oude motor hebt dat er geen knipperlichten op zitten.
Wij zwaaien altijd met de handen ....
Heel erg wennen, CZ met vriendin. Hij heef ineens een lievere uitstraling, grappig. Maar dat hangen op de bank, gisteren hadden we dus twee stelletjes at home .... argggghhh.
Moeder heeft hopenlijk inmiddels pijnstillers gekregen en meer kunnen ze er niet aan doen helaas.
Dapper mens hoor.
Juul heerlijk het rijk alleen. Wil ik ook weer eens .
Ik steek zelf vaak mn hand uit net als op de fiets .
Maar je rechterhand uitsteken is wat lastig, moet je ineens je gas loslaten.
Volgens mij is het wel verboden. Hand uitsteken mag alleen als je zo'n oude motor hebt dat er geen knipperlichten op zitten.
Wij zwaaien altijd met de handen ....
Heel erg wennen, CZ met vriendin. Hij heef ineens een lievere uitstraling, grappig. Maar dat hangen op de bank, gisteren hadden we dus twee stelletjes at home .... argggghhh.
Moeder heeft hopenlijk inmiddels pijnstillers gekregen en meer kunnen ze er niet aan doen helaas.
Dapper mens hoor.
Juul heerlijk het rijk alleen. Wil ik ook weer eens .
woensdag 30 september 2009 om 10:34
woensdag 30 september 2009 om 22:00
Gek van dat been. Hij bleef het uitsteken nl. en dan in de bocht.
Oh..CV zegt nu dat het was om zijn evenwicht te houden!!
Hij ligt in een deuk om ons (mij), nutteloze discussie. Maarja, ik moest het toch aan iemand vragen, hij was er steeds niet.
Maar blijft voor mij de vraag, het is toch het binnenbocht been dat je uitsteekt voor het evenwicht? Goede vraag toch
Juultje, 3 driftbuitjes maar? CG verslaat haar inmiddels haha. Die zit er echt middenin. Maar het is nuttig denk ik (bij haar, weet niet of het voor JD ook zo van nut is, zal wel de bekende faaaaase zijn).
De haptonoom bevalt goed. Wat was jouw kritiek erop?
Net naar de V&D koopavond geweest, was leuk. Pyjama en badjas gekocht.
Oh..CV zegt nu dat het was om zijn evenwicht te houden!!
Hij ligt in een deuk om ons (mij), nutteloze discussie. Maarja, ik moest het toch aan iemand vragen, hij was er steeds niet.
Maar blijft voor mij de vraag, het is toch het binnenbocht been dat je uitsteekt voor het evenwicht? Goede vraag toch
Juultje, 3 driftbuitjes maar? CG verslaat haar inmiddels haha. Die zit er echt middenin. Maar het is nuttig denk ik (bij haar, weet niet of het voor JD ook zo van nut is, zal wel de bekende faaaaase zijn).
De haptonoom bevalt goed. Wat was jouw kritiek erop?
Net naar de V&D koopavond geweest, was leuk. Pyjama en badjas gekocht.
donderdag 1 oktober 2009 om 00:09
Volgens mij is het inderdaad om evenwicht te houden, Compu. Ik zal JM nog eens vragen.
De driftbuien duren wel zo'n drie kwartier per keer... bij CG ook? Vandaag niets, ze was dan ook de hele dag op het kdv
Ik ben gewoon niet zo geschikt voor de haptonoom denk ik, ik ging voor rug-, nek- en schouderklachten en kon niet zo veel met al dat gepraat.
De driftbuien duren wel zo'n drie kwartier per keer... bij CG ook? Vandaag niets, ze was dan ook de hele dag op het kdv
Ik ben gewoon niet zo geschikt voor de haptonoom denk ik, ik ging voor rug-, nek- en schouderklachten en kon niet zo veel met al dat gepraat.
donderdag 1 oktober 2009 om 09:11
Goeiemorgen
Ik blijf een dagje thuis vandaag,morgen kijken we wel verder...Lekker met een dekentje op de bank!
Het lijkt me raar dat het been uitgestoken wordt voor evenwicht,heb ik echt nog nooit van gehoord.Ik zal het de heer des huizes eens vragen als ie wakker is
Die is wel gewend aan rare vragen!
Ik blijf een dagje thuis vandaag,morgen kijken we wel verder...Lekker met een dekentje op de bank!
Het lijkt me raar dat het been uitgestoken wordt voor evenwicht,heb ik echt nog nooit van gehoord.Ik zal het de heer des huizes eens vragen als ie wakker is
Die is wel gewend aan rare vragen!
donderdag 1 oktober 2009 om 18:41
Been uitsteken op de motor is vooral op het circuit, omdat ze dan al hun gewicht naar die kant van de motor willen hebben om zo scheef mogelijk te gaan. En sommigen vinden het wel cool om dat ook op de weg te doen, dan gaan ze schever door de bocht.
(bron: JM)
(bron: JM)
donderdag 1 oktober 2009 om 19:26
Haha,dat laatste! Bron...
J zei dat het óf iemand was die niet kon motorrijden(als het op een gewone weg was) of iemand die kramp had of een moe been,even strekken onderweg
Ik ben om 3 uur uit bed gegaan,heb nieuw beddengoed gedaan na gelucht te hebben en ben gaan douchen,wat boodschappen gehaald en dan moet dit het maar zijn,morgen weer werken
Ben wel blij dat ik ben thuis gebleven vandaag,voel me nu een stuk beter.Net lekker spruitjesstampot gegeten met vegaburger.
Morgen lekker tapas eten met een stel meiden van de middelbare school,wordt vast gezellig
Verder doe ik weinig denk ik,zaterdag maar weer eens naar yoga.J is weer een weekendje weg,t is dat ik de mannen ken waar hij mee gaat,anders was ik er nog wat van gaan denken... Dit is écht het laatste weekend,anders word ik boos
J zei dat het óf iemand was die niet kon motorrijden(als het op een gewone weg was) of iemand die kramp had of een moe been,even strekken onderweg
Ik ben om 3 uur uit bed gegaan,heb nieuw beddengoed gedaan na gelucht te hebben en ben gaan douchen,wat boodschappen gehaald en dan moet dit het maar zijn,morgen weer werken
Ben wel blij dat ik ben thuis gebleven vandaag,voel me nu een stuk beter.Net lekker spruitjesstampot gegeten met vegaburger.
Morgen lekker tapas eten met een stel meiden van de middelbare school,wordt vast gezellig
Verder doe ik weinig denk ik,zaterdag maar weer eens naar yoga.J is weer een weekendje weg,t is dat ik de mannen ken waar hij mee gaat,anders was ik er nog wat van gaan denken... Dit is écht het laatste weekend,anders word ik boos
donderdag 1 oktober 2009 om 21:20
Huh J weer het weekend weg Luni? Lijkt CM wel, die is zo vaak weg. Niet de weekenden (steeds) maar wel vaak dus. Vrijdagavond weer en zaterdag ook weer.
Fijn dat je weer opgeknapt bent. En tapas eten? Jummie.
Spruitjesstampot? Gruwel en die vegaburger mag je ook houden hahaha.
Wij spreken twee talen/motoren over het been uitsteken; wij HD-rijders gaan niet op de knie door de bocht en hoeven daarom geen been uit te steken hahahhaha. Neeee wij doen dat om richting aan te geven, wat ik al zei.
Heb de zoveelste informele borrel met collega's vandaag afgeslagen. We hebben nog een aantal min of meer verplichte borrels te gaan namelijk, verbonden aan teambuilding en cursussen.
Altijd raak die cursussen aan het eind van het jaar.
(maar ook wel weer gezellig)
Fijn dat je weer opgeknapt bent. En tapas eten? Jummie.
Spruitjesstampot? Gruwel en die vegaburger mag je ook houden hahaha.
Wij spreken twee talen/motoren over het been uitsteken; wij HD-rijders gaan niet op de knie door de bocht en hoeven daarom geen been uit te steken hahahhaha. Neeee wij doen dat om richting aan te geven, wat ik al zei.
Heb de zoveelste informele borrel met collega's vandaag afgeslagen. We hebben nog een aantal min of meer verplichte borrels te gaan namelijk, verbonden aan teambuilding en cursussen.
Altijd raak die cursussen aan het eind van het jaar.
(maar ook wel weer gezellig)
vrijdag 2 oktober 2009 om 10:51
Haha, ik snap er niks meer van hoor, van die motor. Ik laat het erbij zitten, er zijn legio mogelijkheden. Had ik het hem maar gevraagd.
Luni, was je ziek?
Die haptonoom is lastig uit te leggen, even googlen maar.
Het is wel erg zweverig (en daarom bij mij passend hihi).
Heeeeerlijk tapas! Lekker van genieten.
Juultje houdt zich keurig aan de meldplicht, mooi.
Wie volgt er nou ER??? Ik wil van gedachten wisselen. Nikitah, waar ben je als ik je nodig heb?
Luni, was je ziek?
Die haptonoom is lastig uit te leggen, even googlen maar.
Het is wel erg zweverig (en daarom bij mij passend hihi).
Heeeeerlijk tapas! Lekker van genieten.
Juultje houdt zich keurig aan de meldplicht, mooi.
Wie volgt er nou ER??? Ik wil van gedachten wisselen. Nikitah, waar ben je als ik je nodig heb?
vrijdag 2 oktober 2009 om 11:07
Haha, en daarom past een haptonoom dus niet bij mij
ER volg ik niet. We hebben net Gooische Vrouwen ontdekt, lekker laat. We kijken niet de serie van nu, maar we hebben alle vorige gedownload en zijn die aan het bekijken.
Fijn dat je je weer veter voelt, Luni.
Ik voel me ok, doe niet veel, want alles kost megaveel energie. Als ik JD heb weggebracht 's ochtends (lopend) moet ik eerst bijkomen voor ik weer wat kan gaan doen, voel me net een oud wijf. Dinsdag komen mijn ouders, beetje helpen poetsen enzo en JD vermaken
ER volg ik niet. We hebben net Gooische Vrouwen ontdekt, lekker laat. We kijken niet de serie van nu, maar we hebben alle vorige gedownload en zijn die aan het bekijken.
Fijn dat je je weer veter voelt, Luni.
Ik voel me ok, doe niet veel, want alles kost megaveel energie. Als ik JD heb weggebracht 's ochtends (lopend) moet ik eerst bijkomen voor ik weer wat kan gaan doen, voel me net een oud wijf. Dinsdag komen mijn ouders, beetje helpen poetsen enzo en JD vermaken